Nainen, mistä voi johtua jos mies joutuu jokaisessa suhteessaan petetyksi?
Ei siis vain yhden naisen toimesta vaan jokainen nainen kenen kanssa mies seurustelee päätyy häntä pettämään.
Kommentit (133)
Menee suhteeseen jännien kanssa ja on lapatossu itse.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä, että luultavammin syy on tunnepuolen laiminlyönti. Mies ei huomioi, kuuntele eikä näe arjessa. Naisen saadessa muualta huomiota pettämisen kynnys alenee. Tässä ketjussa on leimattu pettäjät narsisteiksi, huo.rik.si ja huonoiksi ihmisiksi. Todellisuudessa harva on sitä. Lähes puolet pettää elämänsä aikana ja suurin osa pettäjistä on täysin kunnollisia ihmisiä. Pettäminen on väärin, mutta kuitenkin inhimillistä. Usein taustalla on tarina. Se voi olla hätähuuto väkivallista tai tarve tulla nähdyksi naisena ja ihmisenä.
Tämä. Jos pitää toista itsestäänselvyytenä, alistaa ja kohtelee huonosti voi huonossa suhteessa roikkuvalle naiselle viimeinen keino pois siitä olla pettäminen.
Jos tällaista tapahtuu useamman naisen kanssa ainoa yhteinen tekijä olet SINÄ.
Tutustu todennäköisyys laskentaan. Ei muutama kerro yhtään mitään jos 4/10 pettää
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mitä tämä sinun copypaste tuo keskusteluun? Miten tämä liittyy siihen että ap joutuu petetyksi?
Jaa-a, enpä osaa sanoa. En ole koskaan pettänyt miestäni ja ollaan oltu yhdessä kohta jo 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se kannattaa muistaa miehenä että parisuhde ei ole mikään lepopaikka, vaan kahden ihmisen välinen suhde jota työstetään ja kehitetään keskustelemalla. Jos mies passiivisesti on suhteessa, nainen kyllästyy.
Jep. Tää oli nuorelle miehelle vähä hemmetin vaikee ymmärtää kun oli koko ikänsä kasvanut siihen, että parisuhde on ihmissuhde, missä nainen huolehtii susta samalla kun keskityt omiin juttuihisi. Sitten alatkin deittailla ihan oikeita ihmisiä joilla on omat tarpeet, haaveet ja vaatimukset. No, siinä sitten joutu ajattelemaan asiat ihan uusiksi ja samalla ymmärsi mitä kumppanuus on ja se on sitten muuten parasta mitä toisen ihmisen kanssa voi saavuttaa.
Sinunkaltaisia miehiä saisi olla enemmän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on emotionaalisesti etäinen, niin nainen eksyy jossain kohti panemaan miestä, joka vaikuttaa empaattiselta, lämpimältä ja hyvältä kuuntelijalta
Eli pelimiehen petiin.
Onko kaikki "pelaajia" , jotka on kiinnostuneita naisesta ihmisenä. Hänen ajatuksistaan, toiveistaan, haaveistaan...
Jos olit ap vastasit itse omaan kysymykseesi.
Kuka noin tunnevammaisen miehen kanssa pystyy olemaan. Siinähän kuolee pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen hakee yhteyttä muualta, kun ei saa sitä mieheltä. Ei huomioi naista tarpeeksi, tai ei ole henkisesti läsnä. Tylsä tai muuten ikävä mies, ehkä itsekäs ja tunnekylmä.
Ei. Huonosta suhteesta erotaan, ei petetä. Narsisti syyttää uhriaan siitä, miksi itse teki väärin.
Nainen voi olla niin alistettu ja huonosti kohdeltu iät ajat, että ainoa tapa poistua suhteesta on tämä. Ei hyvä tapa, mutta ainoa
Ensimmäinen ajatus on, että mies valkkaa vähän viinaanmeneviä naisia, jotka hairahtuvat. Toinen on, että mies on pettänyt ensin itse.
Vierailija kirjoitti:
Joku vika siinä miehessä on jos ei naiset pysy.
Mies varmaan alussa esittää kilttiä ja onkin oikeasti paska.
Entäs kun naista petetään? Silloin vika on kuitenkin kai pettäjässä eli miehessä?
Kyllä tämä on huvittava palsta.
Syitä on 3, emotionaalinenvaje tai fyysinen vaje tai molempien vaje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vika siinä miehessä on jos ei naiset pysy.
Mies varmaan alussa esittää kilttiä ja onkin oikeasti paska.
Kaikki miehet on paskoja
Sä vaikutatkin oikein helmeltä. Positiiviselta, empaattiselta. Tunnetaidoiltasi olet taitava, et ole katkeroitunut etkä kyynistynyt. Varmasti aivan ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä, että luultavammin syy on tunnepuolen laiminlyönti. Mies ei huomioi, kuuntele eikä näe arjessa. Naisen saadessa muualta huomiota pettämisen kynnys alenee. Tässä ketjussa on leimattu pettäjät narsisteiksi, huo.rik.si ja huonoiksi ihmisiksi. Todellisuudessa harva on sitä. Lähes puolet pettää elämänsä aikana ja suurin osa pettäjistä on täysin kunnollisia ihmisiä. Pettäminen on väärin, mutta kuitenkin inhimillistä. Usein taustalla on tarina. Se voi olla hätähuuto väkivallista tai tarve tulla nähdyksi naisena ja ihmisenä.
Tämä. Jos pitää toista itsestäänselvyytenä, alistaa ja kohtelee huonosti voi huonossa suhteessa roikkuvalle naiselle viimeinen keino pois siitä olla pettäminen.
Syy hän on se että tämä mies on valinnut todella huonoja naisia. Kannattaa valita paremmin.
Hyvin huomaa taas tässäkin ketjussa naisten kaksinaismoralismin ja miesvihan. Nainen pettää, niin se on ilman muuta miehen itsensä vika. Mies kun pettää, mies on sika.
Suhde meni pari vuotta alamäkeä, emme olleet mies ja vaimo vaan lähinnä kämppiksiä joilla on yhteinen lapsi. Mies ei suostunut puhumaan mistään vaikeasta tai ylipäätään parisuhteeseen liittyvästä. Seksiä harvoin eikä kumpikaan lopulta ollut touhussa mukana. Ei huonostakaan suhteesta noin vain lähdetä kun on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa taas tässäkin ketjussa naisten kaksinaismoralismin ja miesvihan. Nainen pettää, niin se on ilman muuta miehen itsensä vika. Mies kun pettää, mies on sika.
Spermaletku hiljaa. Jos osaisit lukea huomaisit että kaikissa viesteissä ei todellakaan syyllistetä sitä miestä.
P.s: Aloituksesta on vaikeaa päätellä mitään koska ap ei avaa ollenkaan millainen itse on ja millaisissa suhteissa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on ehkä kuvottavin pitkiin aikoihin.
Suosittelen jokaiselle suomalaiselle sinkku miehelle homoutta tai vaimon hakemista ulkomailta.
Ei näiden per...jalkaisten maatuskojen kanssa kannata edes yrittää saada onnellista elämää.
Olen elänyt elämäni onnellisinta aikaa viimeiset viisi vuotta, kun olen saanut asua yksin ja olla ilman parisuhdetta. Pidän naisista monin tavoin, mutta näin on todella hyvä.
Nin ja kyllä, tämä ketju on vastenmielinen ja sisältää juuri niitä syitä miksi haluan elää näin jatkossakin.