Nainen, mistä voi johtua jos mies joutuu jokaisessa suhteessaan petetyksi?
Ei siis vain yhden naisen toimesta vaan jokainen nainen kenen kanssa mies seurustelee päätyy häntä pettämään.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa taas tässäkin ketjussa naisten kaksinaismoralismin ja miesvihan. Nainen pettää, niin se on ilman muuta miehen itsensä vika. Mies kun pettää, mies on sika.
Jos joku nainen tekisi aloituksen jossa kysyy miksi miehet aina pettävät häntä syyllistäisin sitä naista. Joku vika on IHMISESSÄ SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA jos joutuu joka ikisessä suhteessaan petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa taas tässäkin ketjussa naisten kaksinaismoralismin ja miesvihan. Nainen pettää, niin se on ilman muuta miehen itsensä vika. Mies kun pettää, mies on sika.
Spermaletku hiljaa. Jos osaisit lukea huomaisit että kaikissa viesteissä ei todellakaan syyllistetä sitä miestä.
P.s: Aloituksesta on vaikeaa päätellä mitään koska ap ei avaa ollenkaan millainen itse on ja millaisissa suhteissa on ollut.
Ulosantisi on upeaa. Harvoin saa lukea noin ystävällistä ja asiallista kommentointia, jolla kirjoittaja antaa itsestään sivistyneen ja kypsän kuvan. Olet epäilemättä hyvin onnellinen, etkä milloinkaan koe kiukkua arjessasi. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä petetä.
Haista sinä pask.a. kirjoitin tuonne aiemmin tuon tarinan omasta elämästä. Tein kaikkeni ja enemmänkin. Mutta en pystynyt silti voittamaan elämän aiheuttamia haasteita naiselleni.
Sen verran hyvä mies tunnuin silti olevan kun 10v eron jälkeen nähtiin. Hän oli pysytellyt sinkkuna. Hän myös kertoi että olin hänen elämänsä rakkaus. Mietti voisiko meillä olla vielä mitään mahdollisuuksia.
Pettäminen voi olla seurausta niin monesta eri asiasta ettei sitä todellakaan voi selittää noin. Mielenterveys ongelmat, burn out valtava stressi yms voi aiheuttaa todella omituisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaletku hiljaa. Jos osaisit lukea huomaisit että kaikissa viesteissä ei todellakaan syyllistetä sitä miestä.
P.s: Aloituksesta on vaikeaa päätellä mitään koska ap ei avaa ollenkaan millainen itse on ja millaisissa suhteissa on ollut.
Ulosantisi on upeaa. Harvoin saa lukea noin ystävällistä ja asiallista kommentointia, jolla kirjoittaja antaa itsestään sivistyneen ja kypsän kuvan. Olet epäilemättä hyvin onnellinen, etkä milloinkaan koe kiukkua arjessasi. Hienoa!
Kiitos :) sain inspiraation siltä mieheltä joka täällä aina kutsuu naisia spermaviemäreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä petetä.
Haista sinä pask.a. kirjoitin tuonne aiemmin tuon tarinan omasta elämästä. Tein kaikkeni ja enemmänkin. Mutta en pystynyt silti voittamaan elämän aiheuttamia haasteita naiselleni.
Sen verran hyvä mies tunnuin silti olevan kun 10v eron jälkeen nähtiin. Hän oli pysytellyt sinkkuna. Hän myös kertoi että olin hänen elämänsä rakkaus. Mietti voisiko meillä olla vielä mitään mahdollisuuksia.
Pettäminen voi olla seurausta niin monesta eri asiasta ettei sitä todellakaan voi selittää noin. Mielenterveys ongelmat, burn out valtava stressi yms voi aiheuttaa todella omituisia juttuja.
Entäs ne muut kerrat kun sinua on petetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono sängyssä eikä pysty tyydyttämään täydellisesti.
Tyydyttäkää itsenne. Ei naisetkaan miestä tyydytä.
Jääkö miehet jatkuvasti ilman orgasmia seksissä?
Miksi valitset vääränlaisia miehiä? Oma syy. Se on ketjun teema.
Mistä hankit naiset? Tinderistä, baarista? Onko tärkein kriteerisi naisen valinnalle että hän tulee sänkyyn mahdollisimman pian/puhuu roisisti heti ensimmäisellä tapaamisella? Pidä mielessä että jos hän antaa sinulle ensimmäisellä tapaamisella, hän antaa myös kaikille muille ensimmäisellä tapaamisella. Suostutko oikeassa elämässä ystävystymään tai puhumaan naisten kanssa?
Tuntuu tylyltä sanoa että petetyksi tuleminen on petetyn oma syy. Mutta jos näin tapahtuu toistuvasti, silloin on todennäköisesti opittu tietty tapa hankkia parisuhteita, joka ei ole terve. Jos suhteet ovat seksipitoisia ja henkistä kiintymystä ja ystävyyttä ei ole, silloin on paljon todennäköisempää että tulee petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäl liämpäri isottelee niin että hiivat roiskuu pitkin seiniä. Mitään vastuuta et sinäkään ota omista toimistasi, mutta parku tulee siinä kohtaa kun joku saa tarpeekseen. -eri
Alko vit......a niin paljon tuo ei hyvää miestä petetä kommentti että kirjoitan meidän suhteen auki..
Tavattiin, Salama rakastuttiin, muutettiin yhteen. Arki toimi täydellisesti, tein enemmän kotitöitä koska minulla oli vähemmän velvollisuuksia. Autoin vaimoa hänen yrityksensä kanssa. Tsemppasin ja kannustin kaikessa mitä hän tekee..
Seksi oli älyttömän hyvää ja sitä oli paljon. Vaimo teki varmaan 50% aloitteista. Tämä ei vähentynyt ollenkaan 3v aikana.
Reissattiin ja pidettiin hauskaa todella paljon ettei suhde pääse arkistumaan liikaa.
Toin kukkia viikoittain, kerroin jokapäivä miten rakastan häntä. Puhuttiin paljon kaikesta, todella syvällisiä keskusteluja..
3v aikana riideltiin 0 kertaa. 3v aikana korotettiin ääntä toisillemme 0 kertaa. En edes muista että hän olisi ikinä ärsyttänyt edes pientä hetkeä minua..
En yksinkertaisesti keksi yhtään asiaa mitä kumpikaan olisi voinut tehdä suhteessa paremmin..
Sitten tuli läheisen kuolemaa, valtavaa työ ym stressiä.. tsemppasin, kuuntelin ja kannustin. Tuntui että suhde vaan paranee kun saan olla tukena..
Sitten tulikin pommi. Firman juhlat, vaimo överikännnissä ja työkaveri pani häntä.
Kerro mulle mitä mä olisin voinut tehdä toisin, miksi mä ansaitsin tämän?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hankit naiset? Tinderistä, baarista? Onko tärkein kriteerisi naisen valinnalle että hän tulee sänkyyn mahdollisimman pian/puhuu roisisti heti ensimmäisellä tapaamisella? Pidä mielessä että jos hän antaa sinulle ensimmäisellä tapaamisella, hän antaa myös kaikille muille ensimmäisellä tapaamisella. Suostutko oikeassa elämässä ystävystymään tai puhumaan naisten kanssa?
Tuntuu tylyltä sanoa että petetyksi tuleminen on petetyn oma syy. Mutta jos näin tapahtuu toistuvasti, silloin on todennäköisesti opittu tietty tapa hankkia parisuhteita, joka ei ole terve. Jos suhteet ovat seksipitoisia ja henkistä kiintymystä ja ystävyyttä ei ole, silloin on paljon todennäköisempää että tulee petetyksi.
Sinulla ei taida olla mitään käytännön kokemusta. Totuus on että joskus voi mennä sänkyyn heti, jos siltä tuntuu ja joskus taas ei. Ei siinä ole mitään kaavaa, tämä koskee sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä petetä.
Entäs ne muut kerrat kun sinua on petetty?
Ei ole tietääkseni petetty muulloin kun tuossa suhteessa. Mut täällä sanotaan ihan suoraan että syy on aina miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Alko vit......a niin paljon tuo ei hyvää miestä petetä kommentti että kirjoitan meidän suhteen auki..
Tavattiin, Salama rakastuttiin, muutettiin yhteen. Arki toimi täydellisesti, tein enemmän kotitöitä koska minulla oli vähemmän velvollisuuksia. Autoin vaimoa hänen yrityksensä kanssa. Tsemppasin ja kannustin kaikessa mitä hän tekee..
Seksi oli älyttömän hyvää ja sitä oli paljon. Vaimo teki varmaan 50% aloitteista. Tämä ei vähentynyt ollenkaan 3v aikana.
Reissattiin ja pidettiin hauskaa todella paljon ettei suhde pääse arkistumaan liikaa.
Toin kukkia viikoittain, kerroin jokapäivä miten rakastan häntä. Puhuttiin paljon kaikesta, todella syvällisiä keskusteluja..
3v aikana riideltiin 0 kertaa. 3v aikana korotettiin ääntä toisillemme 0 kertaa. En edes muista että hän olisi ikinä ärsyttänyt edes pientä hetkeä minua..
En yksinkertaisesti keksi yhtään asiaa
Miten kukaan ulkopuolinen voisi vastata kysymykseesi, kysy ex-vaimoltasi. Ketju käsittelee miehiä, joita on petetty JOKAISESSA suhteessaan.
Kommenttia voisi toki korjata: ei hyvää miestä petetä jokaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä petetä.
Ei näiden palstahullujen kanssa kannata väitellä. Nainen on pyhä, puhdas ja aina oikeassa. Ei tee virheitä, ei ole syyllinen vaan aina uhri. Tekee nainen mitä hyvänsä, tap paa, pettää, narkkaa, lyö...syy on sinun. Jos edes yrität puolustautua tai perustella, käyvät kimppuun hyeenalaumana. Se on heidän toimintatapa, laumalla lynkkaaminen. Huutaminen ja piirittäminen yhteen ääneen niin ettet saa suunvuoroa. Muita perusteluja he eivät tarvi kuin sen että olet mies.
Suosittelen vahvasti jatkamaan eloa ilman mitään parisuhteeseen viittaavaa. Takaan että olet onnellisempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla mitään käytännön kokemusta. Totuus on että joskus voi mennä sänkyyn heti, jos siltä tuntuu ja joskus taas ei. Ei
Tämä. Mä menen sänkyyn ihmisten kanssa ensi tapaamisella ketkä eivät ole potentiaalisia suhde kumppaneita. Jos ovat mä pihtaan. Haluan tutustua ilman seksin vaikutusta suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä petetä.
Ei näiden palstahullujen kanssa kannata väitellä. Nainen on pyhä, puhdas ja aina oikeassa. Ei tee virheitä, ei ole syyllinen va
Kyllä. On hurjaa yleistämistä täällä. Mä erosin tosta naisesta. Koska rakastin häntä. Pettämisen jälkeen alkoi tuntua että en voi luottaa häneen. Enkä halunnut sellaista suhdetta jossa kyttään ja kontrolloin häntä.. Koska tällaiset suhteet päättyvät lähes aina eroon. Nainen rukoili että ei erottaisi, ehdotti itse että puhelimet vapaata riistaa, ei mene enää minnekään ym. Mut mä en pystynyt..
Surin 3v tota suhdetta. Sit löysin elämänkumppanin. Olen onnellinen mutta edelleen surullinen. Minulla on hyvä ja rakastava suhde. Mutta ei lähelläkään sitä mitä tuo suhde jossa jouduin petetyksi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla mitään käytännön kokemusta. Totuus on että joskus voi mennä sänkyyn heti, jos siltä tuntuu ja joskus taas ei. Ei
Ei "joka kerta, aina ja kaikkialla". Vaan todennäköisesti. Oletko samaa mieltä siitä, että henkinen yhteensopivuus ja ystävystyminen ennakoivat sitoutuneempaa suhdetta kuin seksikeskeinen? Siinä tapauksessa olet myös samaa mieltä siitä, että ystävystyminen ja tutustuminen ennakoi sitoutuneempaa suhdetta kuin ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn hyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla mitään käytännön kokemusta. Totuus on että joskus voi mennä sä
Mä tapasin ex vaimon baarissa. Tunti tästä pantiin ku apinat. 13v aviossa. Ylivoimaisesti lojaalein ja uskollisin nainen ketä olen ikinä nähnyt.
Niin käyttäen naista vaan välineenä omaan tyydytykseensä.
Jos sun seksielämäs oli tällaista, niin ei ihme, että pettivät.