Nainen, mistä voi johtua jos mies joutuu jokaisessa suhteessaan petetyksi?
Ei siis vain yhden naisen toimesta vaan jokainen nainen kenen kanssa mies seurustelee päätyy häntä pettämään.
Kommentit (133)
Montako naista otos käsittää? Jos kyseessä on enemmän kuin kolme naista, voidaan puhua huonosta naismausta, koska naiset tosiaan pettävät miehiä harvemmin tilastojen mukaan.
Yksi kolmesta ihmisestä pettää, enemmistö on siis uskollisia.
On tää kyllä sairas maailma . Ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on emotionaalisesti etäinen, niin nainen eksyy jossain kohti panemaan miestä, joka vaikuttaa empaattiselta, lämpimältä ja hyvältä kuuntelijalta
Kunnollinen ihminen ei petä. Suhteesta voi lähteä, jos se ei ole hyvä. Pettäminen on aina pettäjän vika. Se, miksi ihminen hakeutuu samalla tavalla viallisten seuraan on sitten eri juttu, ja sitä voi tutkia ja oppia toimimaan toisin. T
Tämä. Huor.at hakee oikeutusta teoilleen
Mies nyt vain tykäistyy aina samanlaisiin, tietyn tyyppisiin, naisiin. Itse olen 52v nainen enkä ole koskaan pettänyt.
Kaksi kertaa olen tällaiseen mieheen törmännyt. Molemmilla kerroilla kyseessä on ollut miehen harhaluulot, eikä kukaan ole näitä miehiä pettänyt.
Osaat saada naisen, mutta et pitää häntä.
Mieti millainen olet kumppanina?
Haluaisitko itse olla/elää itsesi kaltaisen ihmisen kanssa?
Mieti tekojasi, jotka on loukanneet tai suututtaneet naisesi? Haluaisitko, että itseäsi olisi kohdeltu, kuten sinä kohtelit häntä?
Raadollista puuhaa, mutta kannattaa, jos haluaa katkaista kierteen.
Sinä olet näiden pettämisten ainoa yhteinen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Myös se kannattaa muistaa miehenä että parisuhde ei ole mikään lepopaikka, vaan kahden ihmisen välinen suhde jota työstetään ja kehitetään keskustelemalla. Jos mies passiivisesti on suhteessa, nainen kyllästyy.
Ihana tapa oikeuttaa pettäminen. Toisen syy ettei ota eroa ja hoida tilannetta asiallisesti.
Jaa mistäkö johtuu? No ihan siitä, että olet löytänyt naistyyppisi.
Vierailija kirjoitti:
Montako naista otos käsittää? Jos kyseessä on enemmän kuin kolme naista, voidaan puhua huonosta naismausta, koska naiset tosiaan pettävät miehiä harvemmin tilastojen mukaan.
Naisten viestejä kun lukee niin olen eri mieltä.
Onko mies arvostellut naisten ulkonäköä tai muuten lytännyt? Jos ne naiset hakevat sitten pönkitystä itsetunnolle muualta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on valinnut kumppanikseen jännänaisia. Ei kiltti kelpaa.
Tämä! Minulla oli opiskelukaveri, joka petti jokaista miestään. Sen kolmen vuoden aikana, jonka tunnettiin ehti pyörittää useamman miehen läpi ruletin..Hän oli hyvännäköinen, näyttävä , tunteikas ja räiskyvä. Miehet jotenkin ihan silmittömästi rakastuivat häneen eikä hänkään kai feikannut, vaan ihastuminen vaan meni hällä nopeasti ohi eikä aikaillut sitten uusien säätöjen ja suhteiden kanssa, vaikka oli vielä Tämä nainen mm. itkeä tuhersi kun katsoo surullisia elokuvia, tunnusti rakkauttaan monin sanoin, hemmotteli miestä jne. Mut kun tunteet meni ohi, petti ja dumppasi.
En tiiä, aina ihmeteltiin, miten miehet niin rakastui ja luotti.Kai niitä hiveli se huomio, mitä suhteen alussa saivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten viestejä kun lukee niin olen eri mieltä.
No se ei muuta tutkittua tosiasiaa miksikään. Miehistä pettää noin puolet, eli paljon useampi. Toki moni mieskin on aina uskollinen.
Kyseistä miestä viehättää naisissa jotkut piirteet alitajuntaisesti, jotka myös sitten liittyy pettämistendensseihin. Ehkä tiedostamattaan viehättyy naisista, joilla on narsistisia piirteitä, eli esittelee itseään paljon, hakeutuu huomion keskipisteeksi, on tunnetasolla todella pinnallinen ja ei omaa empatiaa juurikaan. Sellaisen naisen kanssa on helppoa alussa, koska flirttiä on paljon ja narsisti osaa todella esittää juuri sitä, mitä toinen ihminen etsii, mutta aina siellä taustalla on muut motiivit ja lopulta houkutus saada ihalua taas uudelta ihmiseltä kasvaa vastuttamattomaksi.
Eli suosittelen AP:lle terapiaa päästäkseen yli näistä kokemuksista ja selvittääkseen, onko taustalla jotain äititraumaa tms., joka saa valitsemaan tietynlaisia naisia. En siis tietysti syytä tässä uhria, on vaan tärkeä tunnistaa ne omat valintakriteerit ja niiden taustat. Mutta ei AP:ssä itsessään ole mitään syytä, miksi naiset pettävät juuri häntä, vaan samat naiset olisivat pettäneet jotain toistakin kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se kannattaa muistaa miehenä että parisuhde ei ole mikään lepopaikka, vaan kahden ihmisen välinen suhde jota työstetään ja kehitetään keskustelemalla. Jos mies passiivisesti on suhteessa, nainen kyllästyy.
Ihana tapa oikeuttaa pettäminen. Toisen syy ettei ota eroa ja hoida tilannetta asiallisesti.
Ei, vaan peräänkuulutan vastuuta suhteessa. Ideaalisuhteessa molemmat kantavat kortensa kekoon ja kannattelevat toisiansa. Se miksi kohdistin sanomani miehille, oli siksi että ihan tutkimuksien valossa keskivertoisesti miehet tyytyvät suhteessa vähempään kuin naiset. Esim. nainen yrittää keskustella parisuhteen haasteista, mutta mies on passiivinen eikä halua kohdasta haasteita
Tuntee ehkä vetoa erityisen kevytmielisiin naisiin?
Hyvä kun täällä syyllistetään uhreja.. mua on petetty tasan kerran. Olin mailman parhaassa parisuhteessa tein kaikkeni että se jatkuisi. Rakastin ihan hulluna tätä naista. Seksi oli täydellistä, käytiin pitkiä keskusteluja, harrastettiin yhdessä. Tehtiin lähes kaikki yhdessä ja kehitettiin toisiamme paremmiksi ihmisiksi. Sitten tuli myrsky, naisen läheinen kuoli, nainen alkoi kärsiä unettomuudesta, nainen oli samaan aikaan saanut ylennyksen. Stressi oli valtava töissä ja kotona. Ainut mikä toimi oli parisuhde.. Mutta niin vaan nainen humalassa ajautui työkaverin pantavaksi.
Ero tuli. Vielä 10v päästäkin tämä nainen on sinkku ja haluaisi minut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan peräänkuulutan vastuuta suhteessa. Ideaalisuhteessa molemmat kantavat kortensa kekoon ja kannattelevat toisiansa. Se miksi kohdistin sanomani miehille, oli siksi että ihan tutkimuksien valossa keskivertoisesti miehet tyytyvät suhteessa vähempään kuin naiset. Esim. nainen yrittää keskustella parisuhteen haasteista, mutta mies on passiivinen eikä halua kohdasta haasteita
Juurikin näin. Olen ollut naisena suhteessa, jossa mies ei pystynyt keskustelemaan suhteen ongelmista ollenkaan tai myöntämään niitä saati sitten pohtimaan ratkaisuja. Seksielämää ei ollut moneen vuoteen käytännössä lainkaan. Eroprosessissa kestää kauan, ja halut ne on kullakin. Ei ollut helppo ratkaisu etsiä muuta s-seuraa, mutta olihan se taivaallista saada pitkän tauon jälkeen kunnolla miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valinnut kumppanikseen jännänaisia. Ei kiltti kelpaa.
Tämä! Minulla oli opiskelukaveri, joka petti jokaista miestään. Sen kolmen vuoden aikana, jonka tunnettiin ehti pyörittää useamman miehen läpi ruletin..Hän oli hyvännäköinen, näyttävä , tunteikas ja räiskyvä. Miehet jotenkin ihan silmittömästi rakastuivat häneen eikä hänkään kai feikannut, vaan ihastuminen vaan meni hällä nopeasti ohi eikä aikaillut sitten uusien säätöjen ja suhteiden kanssa, vaikka oli vielä Tämä nainen mm. itkeä tuhersi kun katsoo surullisia elokuvia, tunnusti rakkauttaan monin sanoin, hemmotteli miestä jne. Mut kun tunteet meni ohi, petti ja dumppasi.
En tiiä, aina ihmeteltiin, miten miehet niin rakastui ja luotti.Kai niitä hiveli se huomio, mitä suhteen alussa saivat
Kuulostaa aika epävakaalta. Jostain syystä miehet usein on heikkona sellaisiin. Ehkä se kertoo jotain myös näiden miesten omasta epävakaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono sängyssä eikä pysty tyydyttämään täydellisesti.
95% miehistä on tuollaisia.
Ja ne loput 5% sitten homomiehiä. Ei ole helppoa siinä tapauksessa.
Ei. Huonosta suhteesta erotaan, ei petetä. Narsisti syyttää uhriaan siitä, miksi itse teki väärin.