Kun mies väittää, että olisi hyvä puoliso koska ei juo eikä lyö...
... se on sama kuin työhaastattelussa joku sanoisi, että on hyvä työntekijä koska ei aio tulla kännissä töihin eikä lyödä ketään töissä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko hyödyllistä mainostaa että juon (eli olen hauska seuramies) ja lyön (en tietenkään sinua mutta pystyn suojelemaan sinua kaikissa tilanteissa, ai niin ja se exä oli niin vittumainen että ansaitsikin pienen opetuksen)?
Ei. Tuosta näkee selvästi että kyllä, myös sinua, sitten kun olen kehitellyt mielessäni tekosyyn siihen, miksi sinäkin ansaitset sen.
No niin minustakin mutta tuli vaan mieleen eräs aiempi kirjoitus jossa nainen oli kovin vaikuttunut (positiivisesti) kun tapailumies oli iskenyt nyrkillä seinään kiukustuessaan jostain puhelinkeskustelusta. Ehkä sekin oli vähän läpällä kirjoitettu.
Ai?
Mun mielestä on ihan hyvä puhua nuokin asiat.
Mitä pahaa on, jos kertoo, ettei ole väkivaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en myrkytä miehiä ja silti miehet eivät kiinnostu.
Ääliö.
Sanoisin, että pitäkää tunkkinne.
Saatte infon hyvästä, niin urputatte?
Niin. Kyllähän nuo on ihan perusedellytyksiä, mutta silti on tosiasia, että on sellaisakin miehiä jotka juo ja lyö. Ikävä kyllä. Jos sellaisen kanssa on ollut parisuhteessa, niin varmasti osaa kyllä arvostaamiestä joka tosiaan täyttää nämä perusvaatimukset. Ei juo eikä lyö.
Vierailija kirjoitti:
Tuota lyömättömyyttä voisi olettaa ja odottaa ihan kaikilta miehiltä joten se ei ole mikään leijumisen asia vaan itsestäänselvyys ja siihen parisuhteeseen tarvitaan muutakin.
Sama toki toisinpäinkin, jos nainen mainostaa että olisi hyvä puolisi koska ei lyö.
Hyvin tyypillistä on että mainostetaan olevan rehellinen ja lojaali mutta sitten pikkujoulussa pannaan kännissä jännämieskolleegaa ja ei kerrota.
VÄÄRIN!
Haluan minua kunnioittavan puolison, mutta auta armias, jos mainitset itsestäsi arvostettavia asioita, kuten väkivallattomuus, niin hyvänen aika 🙄 -> Outo olet.
Hyvä mies. Teet niin tai näin, niin VÄÄRIN!
Noin minä tulkitsen tuon aapeen jutun.
Ei olis helppoa olla hyvä mies.
Mulla onneks on semmonen. Hän kyllä silloin alussa kertoi arvoistaan ja väkivallattomuudesta. Arvostan.
Elää niinkuin puhuu. Suoraselkäinen ja luotettava. Empaattinen. Itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Jep. Täsmälleen kuten miehet, jotka kertovat, etteivät lyö eivätkö juo, ja silti naiset eivät kiinnostu.
Niinnojaa toisaalta esim. vankilassa istuvat väkivaltarikolliset ovat naisten keskuudessa hyvinkin suosittuja. Ei ne kai mainosta lyömättömyyttään mutta luulisi olevan aika todennäköistä että jossain vaiheessa kyllä lyövät jos saavat mielestään siihen aihetta.
Heh, nuo (ei lyö/ juo) + hoitaa raha-asiat ok oli mun äidin kriteerit hyvälle miehelle. Lopputuloksena 2 mt-diagnosoitua tytärtä ja paljon ongelmia perheessä tämän "hyvän", narskutyyppisen miehen kanssa. Myöhemmin tämä "helmi " isä muuten kävi käsiksikin perheenjäseneen pari kertaa ja muutakin oli. Ei kestänyt, kun aikuinen lapsi ei suostunut enää kynnysmatoksi.
Äidin oma isä joi, löi ja ryssi talouden ja oma äitinsä salli kaiken jatkua niin pitkään, että osa lapsista oli jo aikuisuuden kynnyksellä. Sitten vasta otti eron. Lopputulos: kaikki lapset sairaseläkkeellä viim. 40-vuotiaana, joku jo parikymppisenä, ahdistus- ja masennusdiagnooseilla.
Minä olen myös kuullut 60-luvulla syntyneen miehen ylpeänä ihmettelevän, ettei ole välivaltainan edes humalassa. Ei vttu. Ihmisyyden minimi.
Mitä suomalainen nainen sanoo? Pelkkiä valheita. Suomalainen nainen on itsekäs ja huono kumppani, sekä vanhempana täysin kelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös kuullut 60-luvulla syntyneen miehen ylpeänä ihmettelevän, ettei ole välivaltainan edes humalassa. Ei vttu. Ihmisyyden minimi.
Te naiset ette pysty olemaan edes selvinpäin väkivallattomia. Siksihän tuo teitä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinnojaa toisaalta esim. vankilassa istuvat väkivaltarikolliset ovat naisten keskuudessa hyvinkin suosittuja. Ei ne kai mainosta lyömättömyyttään mutta luulisi olevan aika todennäköistä että jossain vaiheessa kyllä lyövät jos saavat mielestään siihen aihetta.
En tunne ketään naista, joka olisi kiinnostunut vankilassa istuvista väkivaltarikollisista.
Eli nykypäivänä aivan äärettömän harvinaista. Näitä näkee työpaikoilla, ei nyt hakkaa, mutta ei tule töihin koska kännissä. Sen luulisi olevan perusasioita, mutta ei ole nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Miehet tosiaan tykkää jännänaisista. Jos jo lähtökohtaisesti vie mieheltä myrkytetyksi tulemisen uhan, ei miestä sellainen tylsänainen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolta kaipaa vähän muutakin kuin vain sitä ettei lyö tai juo.
Näyttää vähän siltä että oikeastaan naiset kaipaa enemmänkin juuri sitä muuta, sen verran paljon on juoppoja väkivaltaisia ukkoja saanut naisen "hankittua" eli siis nainen on hänet valinnut parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi itselleen.
Samoin miehille paras mahdollinen vaimo on sellainen, jolla on 40 kiloa ylipainoa, kimeä ääni, turkoosiksi värjätty lyhyt tukka ja joka neuvoo miestä koko ajan joka tilanteessa. Tuollaisilla naisilla on aina aviomies ja kun entisestä on erottu, on uusi heti vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko hyödyllistä mainostaa että juon (eli olen hauska seuramies) ja lyön (en tietenkään sinua mutta pystyn suojelemaan sinua kaikissa tilanteissa, ai niin ja se exä oli niin vittumainen että ansaitsikin pienen opetuksen)?
Ei. Tuosta näkee selvästi että kyllä, myös sinua, sitten kun olen kehitellyt mielessäni tekosyyn siihen, miksi sinäkin ansaitset sen.
No niin minustakin mutta tuli vaan mieleen eräs aiempi kirjoitus jossa nainen oli kovin vaikuttunut (positiivisesti) kun tapailumies oli iskenyt nyrkillä seinään kiukustuessaan jostain puhelinkeskustelusta. Ehkä sekin oli vähän läpällä kirjoitettu.
Sehän oli miehen kirjoittama kommentti.
Entinen mieheni tapasi julistaa, kuinka hän ei lyö naista. Kun hän sitten löi minua, se oli kuulemma minun syytäni. Itse asiassa kaikki paha oli minun syytäni hänen mielestään. Varmasti minussa on omat puutteeni, mutta rajansa kaikella.