Kun mies väittää, että olisi hyvä puoliso koska ei juo eikä lyö...
... se on sama kuin työhaastattelussa joku sanoisi, että on hyvä työntekijä koska ei aio tulla kännissä töihin eikä lyödä ketään töissä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolta kaipaa vähän muutakin kuin vain sitä ettei lyö tai juo.
Näyttää vähän siltä että oikeastaan naiset kaipaa enemmänkin juuri sitä muuta, sen verran paljon on juoppoja väkivaltaisia ukkoja saanut naisen "hankittua" eli siis nainen on hänet valinnut parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi itselleen.
Samoin miehille paras mahdollinen vaimo on sellainen, jolla on 40 kiloa ylipainoa, kimeä ääni, turkoosiksi värjätty lyhyt tukka ja joka neuvoo miestä koko ajan joka tilanteessa. Tuollaisilla naisilla on aina aviomies ja kun entisestä on erottu, on uusi heti vieressä.
Ja oletko koskaan miettinyt että miksi näin on ja sinä et saa ketään?
En minäkään lyö miehiä ja käyn töissä. Kyllä minun nyt pitää kelvata laatikkoleukaiselle kirurgi- lentäjä- kalsarimallille!
Minkähänlaisissa piireissä nämä miehet itse liikkuvat, jos ajattelevat, että tuo tekee heistä huippumiehen?
Se on jännä toisaalta, että vain miesten ylipäätään tulee olla "kunnollisia". Kukaan ei koskaan puhu kunnollisista naisista, vaikka ihan samaa paskaa on tarjolla sukupuolesta riippumatta. Naiset juo ja lyö ihan siinä missä miehetkin nykyään tasa-arvoisessa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllähän nuo on ihan perusedellytyksiä, mutta silti on tosiasia, että on sellaisakin miehiä jotka juo ja lyö. Ikävä kyllä. Jos sellaisen kanssa on ollut parisuhteessa, niin varmasti osaa kyllä arvostaamiestä joka tosiaan täyttää nämä perusvaatimukset. Ei juo eikä lyö.
Kyllä, mutta jos mies erikseen mainostaa, ettei lyö ja juo, hän todennäköisesti tekee sitä. Ei ehkä sinua ( ainakaan heti) mutta joku/ jotkut muut ovat tulilinjalla.
Lemmikkieläimet? Sukulaiset? Exä? Lapset?
Outoa on tuollaista itsestään selvyyttä mainostaa, jollei sitä ole erikseen miettinyt. Ja se, että olet miettinyt asiaa kertoo, että se on ongelma. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Lyömättömyys on bare minimum, sen ei pitäisi olla mikään mainitsemisen arvoinen asia.
Samaa mieltä. Silti tuntuu kiinostavan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÄÄRIN!
Haluan minua kunnioittavan puolison, mutta auta armias, jos mainitset itsestäsi arvostettavia asioita, kuten väkivallattomuus, niin hyvänen aika 🙄 -> Outo olet.
Hyvä mies. Teet niin tai näin, niin VÄÄRIN!
Noin minä tulkitsen tuon aapeen jutun.
Ei olis helppoa olla hyvä mies.
Mulla onneks on semmonen. Hän kyllä silloin alussa kertoi arvoistaan ja väkivallattomuudesta. Arvostan.
Elää niinkuin puhuu. Suoraselkäinen ja luotettava. Empaattinen. Itsevarma.
Minä en kuse miehen kenkiin. Pitääpä kertoa tuo, niin kaikki miehet on ihan ihastuksissaan, miten hyvä nainen ja vaimomatskua minä olen.
Minä en sylje miehen ruokiin, enkä edes myrkytä niitä. Pitääpä mainita nuo meriittinä. Voi miten hyvä vaimo minä olisin. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en myrkytä miehiä ja silti miehet eivät kiinnostu.
Ääliö.
Miehet tosiaan tykkää jännänaisista. Jos jo lähtökohtaisesti vie mieheltä myrkytetyksi tulemisen uhan, ei miestä sellainen tylsänainen kiinnosta.
Panomiehet haluaa jännänaisen jolla on daddyissue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolta kaipaa vähän muutakin kuin vain sitä ettei lyö tai juo.
Näyttää vähän siltä että oikeastaan naiset kaipaa enemmänkin juuri sitä muuta, sen verran paljon on juoppoja väkivaltaisia ukkoja saanut naisen "hankittua" eli siis nainen on hänet valinnut parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi itselleen.
Samoin miehille paras mahdollinen vaimo on sellainen, jolla on 40 kiloa ylipainoa, kimeä ääni, turkoosiksi värjätty lyhyt tukka ja joka neuvoo miestä koko ajan joka tilanteessa. Tuollaisilla naisilla on aina aviomies ja kun entisestä on erottu, on uusi heti vieressä.
Ja oletko koskaan miettinyt että miksi näin on ja sinä et saa ketään?
Mistä päättelet ettei juuri hän ole ylipainoinen kimeä ääninen valas?
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisissa piireissä nämä miehet itse liikkuvat, jos ajattelevat, että tuo tekee heistä huippumiehen?
Varmaan aika valveutuneissa kun jos miehet kiistää kotiväkivallan olemassa olon heitä pidetään sikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllähän nuo on ihan perusedellytyksiä, mutta silti on tosiasia, että on sellaisakin miehiä jotka juo ja lyö. Ikävä kyllä. Jos sellaisen kanssa on ollut parisuhteessa, niin varmasti osaa kyllä arvostaamiestä joka tosiaan täyttää nämä perusvaatimukset. Ei juo eikä lyö.
Kyllä, mutta jos mies erikseen mainostaa, ettei lyö ja juo, hän todennäköisesti tekee sitä. Ei ehkä sinua ( ainakaan heti) mutta joku/ jotkut muut ovat tulilinjalla.
Outoa on tuollaista itsestään selvyyttä mainostaa, jollei sitä ole erikseen miettinyt. Ja se, että olet miettinyt asiaa kertoo, että se on ongelma. Tavalla tai toisella.
Lojaalisuus on myös itsestäänselvyys. Silti naiset julistaa sitä.
Nollapanostuksella ja -kontribuutiolla pitäisi saada itseään tasokkaampi monitoimikodinkonesmegsiorjapiikaesine.
Aina parempi tämä hypergamiautopia on naisia monikossa haaremiksi asti, koska en (heti) juo en lyö yhyyhyy.
Mieluummin karhu, ja nainen ei syyttä ole onnellisimmillaan yksinäisenä sinkkuna ilman passattavaa miesvauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinnojaa toisaalta esim. vankilassa istuvat väkivaltarikolliset ovat naisten keskuudessa hyvinkin suosittuja. Ei ne kai mainosta lyömättömyyttään mutta luulisi olevan aika todennäköistä että jossain vaiheessa kyllä lyövät jos saavat mielestään siihen aihetta.
Tässä on aina sellainen logiikkavirhe, että oletetaan naisten hyväksyvän sellaisen miehen, kuin jollain toisella naisella on. Vaikka jokin osa naisista kirjoittaisi kirjeitä vankiloihin, niin se ei tarkoita, että joku toinen nainen ottaisi väkivaltarikollisen, eikä edes sitä, että se toinen nainen olisi helpottunut, kunhan mies ei ole väkivaltarikollinen. Useimmat naiset eivät edes harkitse väkivaltaisiksi tiedettyjä miehiä ja heillä on miehille huomattavasti muitakin odotuksia kuin se, ettei mies lyö (esim. että on mukavaa yhdessä ja miehen kanssa tuntuu, että he ymmärtävät toisiaan). He eivät ole missään riskissä yhtäkkiä mennä sekaisin ja alkaa styylata jonkun linnakundin kanssa. Joten heidän ei tarvitse ajatella asiaa yhtään sen enempää kuin miehen tarvitsee miettiä, että mitä jos hän meneekin yhteen naisen kanssa, joka kertoo avoimesti kusevansa miehen kenkiin.
Isompi riski useimmille naisille on se, että mukavan oloinen mies, joka ei ole vielä saanut mistään tuomiota ja joka on saattanut jopa sanoa, ettei lyö eikä juo, paljastuukin suhteen edetessä lyöväksi ja juovaksi. Mieskään tuskin pitää kovin vaikuttavana, jos nainen kertoo tutustuessa esim. että "mä en sit petä" tai "mä en sit lyö". Ei kai pettäjähakkaajavaimokaan sanoisi pettävänsä ja hakkaavansa. Monille pettäville tai hakkaaville naisille löytyy mies (ketäpä ne muuten pettäisivät ja hakkaisivat), mutta useimmat miehet eivät halua näitä ja haluavat lisäksi muutakin kuin pettämättömyyttä ja lyömättömyyttä, joiden pitäisi muutenkin olla itsestäänselvyys. Eiks jeh?
Alfamiehet lyövät. Heistä naiset tykkäävät. Ja on muuten yleisempää kuin työn teko kännissä
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä toisaalta, että vain miesten ylipäätään tulee olla "kunnollisia". Kukaan ei koskaan puhu kunnollisista naisista, vaikka ihan samaa paskaa on tarjolla sukupuolesta riippumatta. Naiset juo ja lyö ihan siinä missä miehetkin nykyään tasa-arvoisessa Suomessa.
Mielestäni body count on kunnollisuuden mitta naisessa. Jos body count >5, niin ei jatkoon. Jos katuu tekojaan ja on tullut uskoon, niin voi saada anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lojaalisuus on myös itsestäänselvyys. Silti naiset julistaa sitä.
Valitettavasti naiset jättävät miehen pohjakosketuksen sattuessa. Työttömyys edeltää jättämistä.
Näitä on.
Treffipalstoillakin fiksusti alkanut esittelyteksti jossa mainitsee ettei ole väkivaltainen.
Herättää enemmän kysymyksiä tarpeesta mainita, kuin luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tasapainoisessa ihmissuhteessa molempien osapuolten on oltava kunnollisia, on sosiaalinen fakta kuitenkin se, että perseilyyn taipuvaiset ovat oletusarvoisesti miehiä.
Vai väitätkö, että olen väärässä ja että vankiloiden asukkaat tai jollain muulla tavalla elämänhallinnan menettäneet eivät ole mies enemmistöisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tasapainoisessa ihmissuhteessa molempien osapuolten on oltava kunnollisia, on sosiaalinen fakta kuitenkin se, että perseilyyn taipuvaiset ovat oletusarvoisesti miehiä.
Vai väitätkö, että olen väärässä ja että vankiloiden asukkaat tai jollain muulla tavalla elämänhallinnan menettäneet eivät ole mies enemmistöisiä?
Mielenterveysongelmallisista on enemmistö naisia.
Minä en kuse miehen kenkiin. Pitääpä kertoa tuo, niin kaikki miehet on ihan ihastuksissaan, miten hyvä nainen ja vaimomatskua minä olen.