Kun mies väittää, että olisi hyvä puoliso koska ei juo eikä lyö...
... se on sama kuin työhaastattelussa joku sanoisi, että on hyvä työntekijä koska ei aio tulla kännissä töihin eikä lyödä ketään töissä.
Kommentit (65)
Ei minun mies ole niin sanonut eikä mies ole kohdellut huonosti. Minun mies on sellainen kiltti mies ja täällä puhutaan ettei kiltti mies kelpaa naisille. Otin kiltin miehen 14 vuotta sitten. Vein sen baarista kotiin ja panin sen kanssa. Jos mies saa seksiä niin ei se ketään lyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolta kaipaa vähän muutakin kuin vain sitä ettei lyö tai juo.
Näyttää vähän siltä että oikeastaan naiset kaipaa enemmänkin juuri sitä muuta, sen verran paljon on juoppoja väkivaltaisia ukkoja saanut naisen "hankittua" eli siis nainen on hänet valinnut parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi itselleen.
Samoin miehille paras mahdollinen vaimo on sellainen, jolla on 40 kiloa ylipainoa, kimeä ääni, turkoosiksi värjätty lyhyt tukka ja joka neuvoo miestä koko ajan joka tilanteessa. Tuollaisilla naisilla on aina aviomies ja kun entisestä on erottu, on uusi heti vieressä.
Ja oletko koskaan miettinyt että miksi näin on ja sinä et saa ketään?
Koska en ole 40 kiloa ylipainoinen, minulla ei ole kimeää ääntä, minulla ei ole turkoosiksi värjättyä lyhyttä tukkaa enkä taatusti neuvoisi miestä koko ajan joka tilanteessa. Siinä syy minun sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisolta kaipaa vähän muutakin kuin vain sitä ettei lyö tai juo.
Ja on kyllå aika redflag, jos mies näkee tärkeäksi nostaa esille, ettei hänellä ole tapana parisuhteessa lyödä naista.
Kyllä! Samoin jos miehellä on tarve kertoa olevansa rehellinen ihminen.
eli nainen haluaa kuulla ekalla treffeillä että mies on väkivaltainen ja epärehellinen niin silloin housut kastuu?
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mies ole niin sanonut eikä mies ole kohdellut huonosti. Minun mies on sellainen kiltti mies ja täällä puhutaan ettei kiltti mies kelpaa naisille. Otin kiltin miehen 14 vuotta sitten. Vein sen baarista kotiin ja panin sen kanssa. Jos mies saa seksiä niin ei se ketään lyö.
Kiltti mies baarista panemaan? Tuota kiltti mies ei pyöri baareissa ja ei todellakaan pane vieraita ne on panomiehet ne.
Kyllä! Samoin jos miehellä on tarve kertoa olevansa rehellinen ihminen.