Miksi en kelpaa miehille?
Olen siis nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. En mikään kaunotar enkä instabeibe, mutta toisaalta ulkonäössäni ei ole mitään poikkeuksellisen häiritseviä piirteitä myöskään (kuten esim. arpinen naama, pahat hörökorvat, rikkinäiset hampaat tms). Ylikiloja on muutama (bmi 27) mutta niin on yli puolella suomalaisista, eli sillä tavallakin olen ihan tavallinen. Pukeudun tavalliseen tyyliin eli siistit suorat housut tai farkut ja siisti paita ja esim. joku neule. Hiukset on pitkät. Olen hyvässä ammatissa, ja enemmän älykäs kuin se vastakohta. Luonteeltani olen kiva, positiivinen, aika rauhallinen, ystävällinen, en ollenkaan ujo mutta en myöskään pälpätä kaikille koko ajan. En kännää enkä tupakoi, tatskojakaan ei ole. Alan juttelemaan uusien ihmisten kanssa usein ja uskallan itsekin ottaa kontaktia miehiin, en istu vain jossain nurkassa odottamassa että voisi tutustua johonkin. Haluan ihan tavallisen miehen, tavallisen näköisen. Se tosin on minulle ehdoton nounou jos mies käyttää kovin paljon alkoholia, mutta onneksi moni ei käytä liikaa. En kuitenkaan kelpaa oikein kenellekään miehelle, olen huomannut. Netin ym kautta ei tule treffiehdotuksia ja jos itse ehdotan niin ei ne treffit sitten miehen puolelta toteudu. Välillä käyn kyllä treffeillä, ja omasta mielestäni ne onnistuu ihan kivasti (juttua riittää, tunnelma on mukava), mutta tapaamisen jälkeen mies sanoo joko suoraan että ei tai ghostaa. Aina sanotaan, että nainen saa helposti miehen, mutta en kyllä ymmärrä miten.
Kommentit (625)
Ap on täällä kertonut että hän alkoi seurustelemaan lukiossa ja siitä tuli 15 vuoden suhde avoliittoineen. Sitten hän erosi joskus päälle kolmekymppisenä. Ja sen jälkeen oli pari vuotta ihan yksin. Sitten meni treffimarkkinoille ja on käynyt pari vuotta treffeillä. Siis muutamien miesten kanssa. Hän on kertonut että ei harrasta yhdenyönjuttuja eikä mene treffeiltä sänkyyn vaan seksi tulee kyseeseen vasta pidemmässä suhteessa. Ap on siis selvästi varsin kokematon miesten suhteen. Eikä tajua miten miehet ja treffimarkkinat toimii.
Entä sitten? Ei kai se kenenkään muun syytä ole, että sulle on vaikeaa tehdä aloitetta. Ota itseäsi niskasta kiinni, ole mies äläkä hiiri. Ei kukaan fiksu nainen halua nössöä tai heikkoa miestä.
Tää on postattu tänne ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
Ei vaan ne joille kelpaisitte, eivät kelpaa teille. Aloitteen teko voi olla myös joillekin kivoille miehille ylivoimaisen vaikeaa kokemuksista johtuen.
Öh. Ap sanoo päässeensä ylipäätään vain kuusille deiteille vaikka on itse kontaktoinut miehiä ja kaikki kuusi antoi pakit.
Luin ketjun ja minusta ap on todella vaativa miesten suhteen ja todella tiukat kriteerit ja vaatimustaso hänellä. Hän nimittäin edellyttää, että mies ei ole uskovainen, mutta miehen pitää olla valmis odottamaan seksiä. Kun häneltä ei irtoa seksiä tapailun alussa ollenkaan, ja että hän tekee selväksi miehelle, että seksin kanssa odotetaan että tunnetaan paremmin. Senhän takia ne hänen kuudet treffitkään ei saaneet jatkoa kun hän oli tehnyt selväksi, että toisilla treffeillä ei irtoa pesää vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe välttämättömäksi että pitää harrastaa seksiä ekoilla, tokilla tai edes vielä kolmansillakaan treffeillä.
Mutta jos mulla tulee ekoilla treffeillä sellainen fiilis, että tämä nainen ei koe seksuaalista vetoa minuun, niin en kyllä näe mitään syytä sopia toisia treffejä.
Kyllä se kipinä pitää olla heti alusta saakka. Ei silloin haittaa vähän odottaa: se odottaminen voi olla jopa aika nautinnollista ja kutkuttavaa :D
M35
Miten tätä kipinää voi ilmaista? En mä koe tuntematonta ihmistä kohtaan oikein mitään seksuaalista. Lähinnä, että haluanko nähdä uudestaan vai en. Ja vaikka olisi kuinka komea, niin ei sekään himoja herätä. Mulle ne tulee siitä toisen tuntemisesta.
t. demi
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti kivoja ja perusnättejä naisia, jotka ei kelpaa miehille. Vaikka miehet muuta väittää.
Ja kelpuuttaako nämä naiset kuinka laajasti niitä sinkkumiehiä, jotka tarjonnassa ovat, vai katsovatko kaikki sitä pientä 10 prosenttia siitä miestarjonnasta? Vähän jälkimmäistä veikkaan.
Sinkkumarkkinat ovat kuin asuntomarkkinat. Saat juuri sitä tasoa johon resurssisi riittävät. Raatorehellisiä markkinoita molemmat.
AP:n olisi tärkeää päästä kiinni siihen juurisyyhyn miksi hän saa toistuvasti pakkeja, ja tehdä korjaavia toimia.
Koska jos hän jatkaa deittailua nykytavalla ja jatkaa uusien pakkien ottamista, niin pian hänen itsetuntonsa on rapautunut niin pahasti, että se jo yksinään tekee kumppanin löytämisestä vaikeaa tai mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kelpuuttaako nämä naiset kuinka laajasti niitä sinkkumiehiä, jotka tarjonnassa ovat, vai katsovatko kaikki sitä pientä 10 prosenttia siitä miestarjonnasta? Vähän jälkimmäistä veikkaan.
suurin osa miehistä on aika tursaita joita en itelleni kelpuuttaisi. Ei tarvi olla kalsarimalli, mutta semmoinen lihava, epäsiisti ja haiseva ukko jolla on parta kuin mummon p*llukarvat, ei kyl herätä mitään positiivisia tunteita. Lisäksi kirjoitustaito on kuin ekaluokkalaisella ja mielenkiinnonkohteet kalja ja autot.
Ja näitä on omasta ikäluokasta varmaan 60%.
Vierailija kirjoitti:
AP:n olisi tärkeää päästä kiinni siihen juurisyyhyn miksi hän saa toistuvasti pakkeja, ja tehdä korjaavia toimia.
Koska jos hän jatkaa deittailua nykytavalla ja jatkaa uusien pakkien ottamista, niin pian hänen itsetuntonsa on rapautunut niin pahasti, että se jo yksinään tekee kumppanin löytämisestä vaikeaa tai mahdotonta.
Hänhän kertoi syyn miksi sai kaikilta pakit. Syy oli se, että häneltä ei saa nopeasti seksiä ja hän kertoi sen miehille. Joten seksiä nopeasti haluavat miehet eivät halunneet tavata uudelleen.
Ap:n kannattais olla vastaanottavainen, täällä on tullut ihan hyviä vinkkejä. Itse ei välttämättä huomaa asioita samalla tavalla.
Mikäli haluaa muutosta?
Täällä naisten "tavismies" on yleensä siihen parempaan kategoriaan kuuluva. Naiselle korkeakoulutettu 4000€ kuukaudessa tienaaava hyvännäköinen mies on se tavismies, vaikka hän on keskivertoa parempi. Tavismies on se toisen asteen koulun käynyt, ehkä hieman ylipainoinen 2000-3000€ tienaava. Sitten ne työttömät oikeasti läskit on niitä tavismiehiäkin alempia. En yhtään ihmettele, että nämä palstanaisten "tavismiehet" on kysyttyjä, koska isossa kuvassa heitä on selkeä vähemmistö tarjonnassa juuri siksi, koska eivät ole niitä tavismiehiä, vaan parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suurin osa miehistä on aika tursaita joita en itelleni kelpuuttaisi. Ei tarvi olla kalsarimalli, mutta semmoinen lihava, epäsiisti ja haiseva ukko jolla on parta kuin mummon p*llukarvat, ei kyl herätä mitään positiivisia tunteita. Lisäksi kirjoitustaito on kuin ekaluokkalaisella ja mielenkiinnonkohteet kalja ja autot.
Ja tämän tekstin perusteella sinä olisit täydellinen pari tuollaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APkin haluaa miehen jonka tyyli on kauluspaita ja suorat housut (koska hänen omatyyli on hienostunut) ja lisäksi APlle ehdoton ei on jos miehen ulkonäöstä näkyy että alkoholia on kulunut. Eli APkaan ei kelpuuta ulkoisten ominaisuuksien näkökulmasta kuin pienen osan miehistä.
LAIHDUTA
MEIKKAA
PUKEUDU KIVASTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän kertoi syyn miksi sai kaikilta pakit. Syy oli se, että häneltä ei saa nopeasti seksiä ja hän kertoi sen miehille. Joten seksiä nopeasti haluavat miehet eivät halunneet tavata uudelleen.
Ei AP ole missään vaiheessa sanonut, että tietää syyn sille miksi hän on saanut näiltä miehiltä pakit.
Tuo on ihan sinun oma teoriasi, että jatkotreffejä ei olisi tullut siksi, että AP ei ole heti valmis hyppäämään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:lla syyhy? Nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en koe välttämättömäksi että pitää harrastaa seksiä ekoilla, tokilla tai edes vielä kolmansillakaan treffeillä.
Mutta jos mulla tulee ekoilla treffeillä sellainen fiilis, että tämä nainen ei koe seksuaalista vetoa minuun, niin en kyllä näe mitään syytä sopia toisia treffejä.
Kyllä se kipinä pitää olla heti alusta saakka. Ei silloin haittaa vähän odottaa: se odottaminen voi olla jopa aika nautinnollista ja kutkuttavaa :D
M35
Miten tätä kipinää voi ilmaista? En mä koe tuntematonta ihmistä kohtaan oikein mitään seksuaalista. Lähinnä, että haluanko nähdä uudestaan vai en. Ja vaikka olisi kuinka komea, niin ei sekään himoja herätä. Mulle ne tulee siitä toisen tuntemisesta.
t. demi
Ei sitä kipinää voi ilmaista mitenkään, jos et oikeasti tunne mitään kipinää. Ei sitä nimittäin pysty feikkaamaan.
Ei vaan ne joille kelpaisitte, eivät kelpaa teille. Aloitteen teko voi olla myös joillekin kivoille miehille ylivoimaisen vaikeaa kokemuksista johtuen.