Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
1741/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein nelikymppinen mies ja faktaahan tuo on. Miehellä pitää olla sekä ulkonäkö, että luonne kunnossa, jos haluaa saada parhaan naisen. No ehkä pitää myös tienata tarpeeksi. Jos on ulkonäköä muttei luonnetta, niin sekään ei ole haitta naiselle. Jos puolestaan on luonnetta muttei ulkonäköä, niin se harvoin riittää naiselle. Ulkonäöllä tarkoitan pituutta ja komeutta. Naiselle pituus on selkeästi tärkeämpää kuin ulkonäkö. Ulkoäön miehellä pitää kuitenkin olla ENEMMÄN kuin 5/10. Tutkimusten mukaan 50 % rumimmat miehet ovat ällöttäviä naisten mielestä. Prosenteissa voisi sanoa näin tärkeysjärjestyksen: Pituus 40 %, Komeus 35 %, Varallisuus 20 %, Luonne 5 %. Luonteella voi korvata noita muita vain, jos on jotenkin todella erikoisen hyvä luonne naisen saamisen kannalla. "Jännä" luonne on aina plussaa ja aggressiivisuus, jos testotasot ovat korkeat. Jos testot ovat matalat, niin jännyys ei auta. En ole itse koskaan seurustellut. Olen v

Ulkonäön puolesta ne tavallisemman näköiset, mutta hyvän luonteen omaavat miehet ovat yleensä pitkissä vakisuhteissa. 

Nää, jotka pelaa pelkällä ukonäöllä, saavat ehkä hetken seuraa helpommin, mut parisuhdemateriaalia he eivät ole. Mutta nämä ovat niitä, joita katkerat ja kateelliset miehet seuraa läähättäen, kun ovat ns. "alfoja" ja saavat naisia, joita läähättäjätkin haluaisivat, vaikkakin myös halveksuvat. Näitä naisia siis.

Vierailija
1742/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä kumpi tienaa enemmän, jos menot laitetaan puoliksi. Ison tuloerojen suhteet on muutenkin vähemmistönä, suurin osa tienaa suunnilleen saman verran. Parempituloinenkin voi jäädä kotiin lapsen.kanssa ja sitä ajanjaksoa varten voi säästää etukäteen.

51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän. Suht saman verran tienaavia on 29%

Eli sun valheesi ei nyt mene läpi ja hei, miten nainen säästäisi kun ei se saa maksettua edes omaa osuuttaan?

Onko noin kova kynnys tehdä itse töitä josta on oikeasti hyötyä?

Ne vientiyritykset eivät pärjää jos ei taustalla ole naisvaltaisia aloja pitämässä työntekijöitä terveinä, koulutettuina ja vapaina töitä tekemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on se kollektiivinen nsisryhmä, joka työskentelee julkisella sektorilla? Tarkoitatko sairaanhoitajia, sosiaalityöntekijöitä ja lääkäreitä, jotka työllään pitävät huolen siitä, että myös yksityisille sektorille riittää työkykyisiä työntekijöitä? Osa heistä on miehiä. Jätitkö heidät pois laskuista?

Mitä mielestäsi ovat julkisella sektorilla miesvsltaisilla aloilla työskentelevät miehet? Lukuisat teknisissä virastoissa työskentelevät suuripalkkaiset henkilöt. Ovatko he naisia? Entä palomiehet ja poliisit? Nekin ovat edelleen erittäin miesvsltaisia aloja. Samoin puolustusvoimat.

Hups, miten sieltä julkiselta sektorilta alkoikin löytymään paljon miehiä. Sellaisilta aloilta, jotka vievät suuria määriä veronmaksajien rahoja. Kaikenmaailman koneita ja laitteita

Voi muru, tuossa oli tutkimustulos. Nimellä löydät sen kyllä. Eli kaivele ihan keskenäs. 

Väitteen esittäjällä on todistamisvelvollisuus.

No, mitäpä voisi odottaa sukupuolelta jonka ansiosta 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia.

Vierailija
1744/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti tämä spermamies on nelikymppinen? No enpä olisi uskonut...

Keskustelussa on useita henkilöitä. Luulisi jopa spermaviemärin ymmärtävän asia.

Niin, useita naisia. Miehiä enää yksi jäljellä. Jankkaava spermaviemärimies. Miltä tuntuu olla mies, jonka ympäriltä jopa miehet kaikkoavat :D

Voi pientä spermaviemäriä joka elää omissa harhoissaan.

Hei, jos tuo auttaa sinua nukkumaan yösi niin usko tuohon. Mene sillä ja voit huomenna taas olla ylpeä elämästäsi. Pääsit haukkumaan miehiä verkossa, siinä sun elämä.

Oivoi pientä mätämällikullia, mene lääkäriin. 

Vierailija
1745/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi ensimmäiseksi parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka haukkuu toisia ihmisiä esim. inceleiksi tai spermaämpäreiksi. 

Entä sioiksi?

Jätä se sika : Facebookin Naistenhuone-ryhmässä koetut verkkoyhteisöllisyyttä vahvistavat ja heikentävät tekijät

Tässä tutkimuksessa selvitetään tietyn verkkokeskustelun osa-alueen toimintaa sen käyttäjiensä kokemana sukupuolittuneessa verkkoyhteisössä. Verkkoyhteisönä on Facebookin ryhmä nimeltä Naistenhuone. Tutkimuksessa perehdytään siihen, millaista on Naistenhuoneella kokoontuvien naisten yhteisöllisyys, millaisia piirteitä Naistenhuone saa käyttäjiensä kokemuksen mukaan sekä mitkä tekijät heikentävät ja vahvistavat yhteisöllisyyttä.

Tutkimus pohjautuu vuonna 2020 tehtyyn verkkokyselyaineistoon, joka jaettiin silloin Naistenhuone Special-ryhmässä, sillä alkuperäinen Naistenhuone-ryhm

Ei mulla ole ystäväpiirissäkään ihmisiä jotka haukkuisivat muita ainakaan minun kuullen. Naistenhuoneesta en ole koskaan kuullutkaan, ja pärjään varmaan ilman sitä myös vastaisuudessa. 

Vierailija
1746/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se pienituloinen ulisee kun onkin kahden tason elämä perheen sisällä  :)

Kahden tason elämää? Annatko esimerkkejä? Jos mies haluaa syödä pihviä, hän voi ostaa sen kaupasta ja paistaa itse. Hups, niin ei koskaan käy.

Isoista tuloista ei ole mitään hyötyä, jos rahat hölvää pelkkään turhuuteen.

Vierailija
1747/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä kumpi tienaa enemmän, jos menot laitetaan puoliksi. Ison tuloerojen suhteet on muutenkin vähemmistönä, suurin osa tienaa suunnilleen saman verran. Parempituloinenkin voi jäädä kotiin lapsen.kanssa ja sitä ajanjaksoa varten voi säästää etukäteen.

51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän. Suht saman verran tienaavia on 29%

Eli sun valheesi ei nyt mene läpi ja hei, miten nainen säästäisi kun ei se saa maksettua edes omaa osuuttaan?

Onko noin kova kynnys tehdä itse töitä josta on oikeasti hyötyä?

Ne vientiyritykset eivät pärjää jos ei taustalla ole naisvaltaisia aloja pitämässä työntekijöitä terveinä, koulutettuina ja vapaina töitä tekemään. 

Kas kun muualla pärjäävät, meitä paremmin.

Vierailija
1748/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tasapainoinen, aikuinen mies ei puhu spermaviemäreistä ja porsimisesta. Turha väittää, että kutsut spermaviemäreiksi ainoastaan heitä, jotka puhuvat inceleistä tai sioista, koska viesteistäsi käy kyllä ilmi, että käytät naisista yleisesti tuota nimitystä. Ja porsimisesta puhuminen kertoo vain siitä, että et olisi isäksi sopiva missään tapauksessa.

Tiedän, että tämän toteaminen on turhaa, koska tuo kirjoittaja on jotenkin sekaisin. En oikein edes ymmärrä, miksi hän jankkaa noita juttujaan ketjusta toiseen. Ehkäpä hän saa jollakin kierolla tavalla nautintoa velloessaan katkeruudessaan?

Minuakin kutsui spermaviemärikai vaikken ole eläissäni ketään inceliksi kutsunut. Nolo tyyppi, ja puhuu itseään koko ajan pussiin eikä sitä tajua kun älynlahjat ei vain riitä. 

Vierailija
1749/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää toki paikkansa, että naisia työskentelee enemmän julkisella sektorilla. Mutta kovin on musta-valkoista ajattelua, että naiset saavat tukia enemmän kuin miehet. Tällainen väite on ihan puppua, eikä perustu mihinkään tutkimuksiin. Se on vain palstan miehien päähänpinttymä, normaalit miehet kyllä ymmärtävät. Ja sitä paitsi aika moni palstan mies saa nimenomaan niitä tukia, eivätkä suinkaan ole yksityisellä palkkatöissä.

Ei ole kyse mistään tuista, vaan siitä että julkisella sektorilla työskentelevien palkat maksaa yksinkertaistettuna yksityisellä sektorilla tyTuonkin tiedon löydät kun vaivaudut vähän kaivelemaan. Sitä kutsutaan apurahaksi.ös

"Tuonkin tiedon löydät kun vaivaudut vähän kaivelemaan. Sitä kutsutaan apurahaksi."

Niin, kysymys oli, mitkä apurahat maksetaan julkisista varoista. Kun Koneen säätiön rahat eivät tule julkisista varoista. 

Ymmärtäisit kysymykset, jos vähän vaivautuisit miettimään, mitä kysytään.

Vierailija
1750/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että yksi spermaviemäri selittää kerran ettei edusta kaikkia, ja tuhansissa keskusteluissa spermaviemärit julistavat totuuttaan "naiset eivät xyz"

Sorry, mennään sillä mitä enemmistö julistaa.

Voi sua pientä poikarukkaa tuon spermafiksaation kanssa.... Tarvisit hieman rakkautta elämääsi, sitten olisi varmaan helpompi hyväksyä itsesi.... 

Miten se eroaa teidän sika-fiksaatioistanne? Tai incel-fiksaatioista?

Katsos... te olette itse alentaneet itsenne pelkäksi spermaviemäriksi. Incel sitä, incel tätä. Mies on eri mieltä jostain, INCEL. Mitä incel onkaan vailla? Pelkkää vulvaa. Ette näe itseänne minään muuna koska haukutte miehiä inceleiksi päivät pitkät.

Miksi en siis kutsuisi teitä oman näkemyksenne mukaisesti? Porsivia spermaviemäreitä te

Sinä kohdistat jatkuvasti tuon kaikkia naisia kohtaan, inceleiksi täällä on haukuttu vain ketjussa ulisevia ääliöitä, erityisesti ap:ta joka siis on incel ihan oikeasti kirjoittamansa perusteella. En ole varma, oletko ap vaiko et. 

Vierailija
1751/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tavallinen mies kiinnostaa naisia pariutumismielessä, joten jos sinulla ei ole ollut lykkyä, niin et ole naisten silmissä tavallinen mies.

Mikä se on, niin sen saat selville vain sinä itse. Onko sosiaaliset taidot huonot, oletk puhunut jotain, joka on aiheuttanut naisille turvattomuuden tunteen, onko taloustaidoissa kuitenkin jotain häikkää ja nainen vain näkee, että sinun kanssasi eläessä hänkin menettäisi rahansa jne. 

Vierailija
1752/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""Olet iältäsi 40v, mutta henkisesti 15v. "

Taas ad hominem. :D Eikö naiset parempaan pysty?"

Tuohan on saman tasoista, jollei jopa tasokkaampaa keskustelua kuin itse harrastat, miksi oletat että sinulle vastattaisiin jotenkin paremmin? Se on ainoastaan turhauttavaa. 

Et ole itse laittanut muuta kuin ad hominemia. Ei mitään perusteluja. Esimerkiksi tuo Steven Thomas -FAKTA on sentään täysin todistettu asia. Hän pani naisia ilman kumeja. Naiset antoivat. Ja saivat HIV:n. :D Mieti sitä. Mutta tuossa nyt todistettiin se, että useat naiset tykkäväät samasta/samoista miehistä. Ja antavat parhaaksi kokemilleen miehille p...ua ilman kumia tosta noin vaan. :D No siitähän oppivat. :)

Minähän vastasin siihen, että niihin aikoihin Suomessa oli paljon Amerikkaa ja amerikkalaisia fanittavia, enkä ole yllättynyt että jenkki on seuraa löytänyt, sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
1753/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se pienituloinen ulisee kun onkin kahden tason elämä perheen sisällä  :)

Kahden tason elämää? Annatko esimerkkejä? Jos mies haluaa syödä pihviä, hän voi ostaa sen kaupasta ja paistaa itse. Hups, niin ei koskaan käy.

Isoista tuloista ei ole mitään hyötyä, jos rahat hölvää pelkkään turhuuteen.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000007915413.html

Ja nainenko päättää mikä on turhaa  :D niinpä tietysti... PALVOKAA MIEHET VULVAA

Pistit sitten esimerkiksi sellaisen jutun, jota ei pääse lukemaan. 

Meillä kumpikin saa hankkia ihan mitä lystää sen jälkeen, kun on maksanut oman osuutensa yhteisistä kuluista. Joku tonnin elektroniikka on pelkkiä hiluja oman miehen harrastuksiin menevään rahaan verrattuna. Itse en laittaisi siihen senttiäkään.

Vierailija
1754/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tasapainoinen, aikuinen mies ei puhu spermaviemäreistä ja porsimisesta. Turha väittää, että kutsut spermaviemäreiksi ainoastaan heitä, jotka puhuvat inceleistä tai sioista, koska viesteistäsi käy kyllä ilmi, että käytät naisista yleisesti tuota nimitystä. Ja porsimisesta puhuminen kertoo vain siitä, että et olisi isäksi sopiva missään tapauksessa.

Tiedän, että tämän toteaminen on turhaa, koska tuo kirjoittaja on jotenkin sekaisin. En oikein edes ymmärrä, miksi hän jankkaa noita juttujaan ketjusta toiseen. Ehkäpä hän saa jollakin kierolla tavalla nautintoa velloessaan katkeruudessaan?

Minuakin kutsui spermaviemärikai vaikken ole eläissäni ketään inceliksi kutsunut. Nolo tyyppi, ja puhuu itseään koko ajan pussiin eikä sitä tajua kun älynlahjat ei vain riitä. 

Olet spemav

Onko ap myös spermaviemäri? Hänhän tämän ketjun aloitti. Luulen, että hän on mies, mutta mitä välii?

Vierailija
1755/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että yksi spermaviemäri selittää kerran ettei edusta kaikkia, ja tuhansissa keskusteluissa spermaviemärit julistavat totuuttaan "naiset eivät xyz"

Sorry, mennään sillä mitä enemmistö julistaa.

Voi sua pientä poikarukkaa tuon spermafiksaation kanssa.... Tarvisit hieman rakkautta elämääsi, sitten olisi varmaan helpompi hyväksyä itsesi.... 

Miten se eroaa teidän sika-fiksaatioistanne? Tai incel-fiksaatioista?

Katsos... te olette itse alentaneet itsenne pelkäksi spermaviemäriksi. Incel sitä, incel tätä. Mies on eri mieltä jostain, INCEL. Mitä incel onkaan vailla? Pelkkää vulvaa. Ette näe itseänne minään muuna koska haukutte miehiä inceleiksi päivät pitkät.

Miksi en siis kutsuisi teitä oman näke

Sinä kohdistat jatkuvasti tuon kaikkia naisia kohtaan, inceleiksi täällä on haukuttu vain ketjussa ulisevia ääliöitä, erityisesti ap:ta joka siis on incel ihan oikeasti kirjoittamansa perusteella. En ole varma, oletko ap vaiko et. 

Voi voi voi kun olet väärässä. Taas kerran levität valheita kuinka täällä tehdään jotain vain kun... ehei, tässäkin ketjussa on sanottu MIEHET ja jotain paskaa perään. Se ei ole vain tietyn henkilön haukkumista vaan MIESTEN, aivan kuten kirjoitatte. Ja hei, logiikallasi minäkin haukun vain ketjussa ulisevia ääliöitä. Sinä vain satut edustamaan sitä ryhmää. Kuka siitä päätti? Minä, aivan kuten sinäkin päätit kuka on ketjussa uliseva ääliö jota on soveliasta haukkua inceliksi.

Ja ei, en ole ap

Vierailija
1756/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä juuri silloin ole merkitystä? Yksi maksaa tuolloin enemmän suhteessa tulotasoonsa, jää vähemmän säästöön. Vaikuttaa myös siihen millainen elintaso pariskunnalle muodostuu. 

Kukin saa toki tehdä omat ratkaisunsa, mutta eivät tulotasot lakkaa olemasta siinä vaiheessa kun päätetään maksaa kaikki puoliksi. On reilua vähintäänkin tiedostaa asia. Ja järkevää, raha on tyypillisimpiä konfliktinaiheuttajia parisuhteissa. 

Pienituloisempi päättää minkä verran rahaa laitetaan mihinkin. Jos se ei parempituloiselle kelpaa, hän maksaa sitten enemmän. 

Ei tuokaan oikein kuulosta reilulta. Muutenhan se pienempituloisen aina kannattaa ehdottaa kaikkein surkeinta ja halvinta. Eiköhän parasta ole kun yhdessä päätetään mikä molempia miellyttää ja sitten siihen molemmat osallistuu kykyjensä mukaan. 

Vierailija
1757/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiennyt että synnytyksestä ei tule kotiin 10 000 euron laskua? Pitäisi tulla eikä se ole mies joka synnyttää

Joo, kyllä puolet synnytyksistä pitäisi siirtää miehille. 

Tai jos synnytyksen kulut ovat vain naisten kuluja, sitten se lapsikin on vain naisen lapsi eikä ukolla ole minkäänlaisia oikeuksia siihen.

Puolet on vähemmän kuin se 100% mikä on tämän hetken tilanne. Lisäksi minua ei kiinnosta pätkääkään jos siittäjä joutuu maksamaan, kunhan se en ole minä.

Onko isästä muuten aina tieto? Kannattaisi selvittää.

Ja hyvä huomio, lasta kohdellaan nykyään (taas, julkisen sektorin naisten toimesta) naisen lapsena eikä "ukolla" lähtökohtaisesti ole siihen mitään oikeuksia jos äiti näin päättää.

"Tässä esimerkki siitä minkä vuoksi miesten tulee lopettaa naisten elämän rahoittaminen.

Kiitos!"

Et jos yhteiskunta ei suojele lapsia hyväksikäytöltä ja pahoinpitelyltä, ja äidin tulee hoitaa se suojelu itse, vähän rajummilla keinoilla, on se syy lopettaa naisten elämän rahoittaminen? Onko tässä joku logiikka? Miten se on miesten etu?

Vierailija
1758/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kutsui spermaviemärikai vaikken ole eläissäni ketään inceliksi kutsunut. Nolo tyyppi, ja puhuu itseään koko ajan pussiin eikä sitä tajua kun älynlahjat ei vai

Onko ap myös spermaviemäri? Hänhän tämän ketjun aloitti. Luulen, että hän on mies, mutta mitä välii?

Ap tuskin on spermaviemäri vaan nolo ulilaudan trolli. Se että te spermaviemärit alatte haukkumaan miehet hänen tekstinsä perusteella kertoo kuitenkin vain teistä, ei hänestä.

Vierailija
1759/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
1760/2728 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä juuri silloin ole merkitystä? Yksi maksaa tuolloin enemmän suhteessa tulotasoonsa, jää vähemmän säästöön. Vaikuttaa myös siihen millainen elintaso pariskunnalle muodostuu. 

Kukin saa toki tehdä omat ratkaisunsa, mutta eivät tulotasot lakkaa olemasta siinä vaiheessa kun päätetään maksaa kaikki puoliksi. On reilua vähintäänkin tiedostaa asia. Ja järkevää, raha on tyypillisimpiä konfliktinaiheuttajia parisuhteissa. 

Pienituloisempi päättää minkä verran rahaa laitetaan mihinkin. Jos se ei parempituloiselle kelpaa, hän maksaa sitten enemmän. 

Ei tuokaan oikein kuulosta reilulta. Muutenhan se pienempituloisen aina kannattaa ehdottaa kaikkein surkeinta ja halvinta. Eiköhän parasta ole kun yhdessä päätetään mikä molempia miellyttää ja sitten siih

Jos se surkein ja halvin on pienempituloisen mielestä riittävän hyvä, niin sen pitää kelvata parempituloisellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi