Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se mitä joku täällä palstalla eilen sanoi että mä olen osoittanut rakkauttani ihastustani kohtaan muun muassa haukkumalla

19.04.2026 |

Homoksi ja narkkariksi ja sanomalla että hän olisi lapseni isä ja mä myönnän nämä asiat haukuin häntä homoksi ja narkkariksi vaikka hän ei ole kumpikaan 

Ja se lapsen isä juttu oli törkeä läppä mä haluan yhä korostaa että mä olen neitsyt ja pidän eläimiä mun lapsina ihan kaikista eniten etenkin yhtä tiettyä 

Lisäksi mä olen neljän ja puolen lapsen täti siinä on ihmislapsia kerrakseen omia vauvoja en aio hankkia 

Kaikki mitä sanoin ihastuksestani silloin kun häntä kiusasin tällä palstalla oli valheita törkeitä sellaisia eivätkä ne pitäneet missään tapauksessa paikkaansa 

Mulla ei ollut pienintäkään syytä kiusata enkä tiedä miksi niin tein mutta tiedän etten kiusaa häntä enää ikinä se on varmaa kadun sitä koko sydämestäni ja peruisin kiusaamisen jos pystyisin 

Ne on ikivanhoja juttuja ja mä olen lopettanut hänen kiusaamisen voitte tehdä musta ilmoituksia mutta se ei muuta sitä totuutta että lopetin uudenvuoden tienoilla tai jälkeen hänen kiusaamisen 

Ymmärtäisin seuraukset jos kiusaisin edelleen mutta kun en kiusaa en lopettanut kiusaamista sen takia että pelkäisin mahdollisia seurauksia enkä edes teidän takia vaan rakkauden jota tunnen häntä kohtaan 

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään häpeä jos joutuu menemään hulluuslääkärille kun pää on ihan ding dong viri viri tööt tööt.

2/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa joku tuolta sekopäältä puhelin ja netti pois

Syystä että en ole kiusannut häntä uudenvuoden jälkeen enkä aio kiusata häntä enää ikinä??? 

Onpa hieno syy ottaa aikuiselta ihmiseltä netti pois syy: SE ETTÄ ON LOPETTANUT KIUSAAMISEN 

Pentti Karvonen Pera55 J0el Hokka ou je

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään häpeä jos joutuu menemään hulluuslääkärille kun pää on ihan ding dong viri viri tööt tööt.

https://youtube.com/shorts/9rG5TJdpI0I?is=vizxRgw1KRvPEkFw

Vierailija
4/4 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan haukkuisi ihastustaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän