Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Mua alkaa heti vähän huolestuttaa, kun mies puhuu naisten tasoista. Jos ajattelisit naisia ihmisinä ja yksilöinä, niin saattaisi natsata.
Pitäiskö sun yrittää tutustua naisiin ihan livenä. Mene vaikka lavatansseihin tai muihin vastaaviin tilaisuuksiin, jossa voi lähestyä naisia ilman, että leimataan ahdistelijaksi. Jos et osaa tanssia, niin opettele.
Sinunlaisille miehille tekisi hyvää jalkautua oikeaan elämään, jutella naisten kanssa ja siinä sitten voit testailla omaa tasoasi. Saatat ihan oikeasti löytää jonkun kivan. Jos jäät ruikuttamaan someen, niin aika ajaa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sementtiin kehitysvammainen.
Eikun hän on incel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy ryhtyä parisuhteeseen on juurikin se, että jonkun miehen mielestä on nyt vaan tyydyttävä johonkin.
Miehet joutuvat tyytymään ja naiset on niitä jotka määrittää kenet miesehdokkaista nainen valitsee. Ei mies voi valita kumppaniaan toisin kuin naiset eli tämän takia miehet joutuvat tyytymään.
Höpsis. Aika moni nainen on minutkin valinnut mutta en ole valinnut takaisin.
Miksi naisten pitäisi antaa mahdollisuus jollekkin joka ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran: Tavalliset miehet ovat jo parisuhteessa. Sinä et ole tavallinen mies.
Just näin, jos on yli 30v ja sinkku niin ei ole tavallinen vaan outo
Eli jos vaikka vaimo kuolee niin on outo? Muutenkin, oikeasti? Tavallisuusko se on mitä toiselta ihmiseltä halutaan? Kunhan on vaan joku tavallinen mies. Samanlaista puhetta kun näillä inceleillä jotka haluaa naisen huolimatta siitä kuka se on.
Elämä on jännittävää, jos voi ajatella noin.
Minä elän yksin, koska olen hankala - en varmastikaan ole ainoa hankala ihminen.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy ryhtyä parisuhteeseen on juurikin se, että jonkun miehen mielestä on nyt vaan tyydyttävä johonkin.
Miehet joutuvat tyytymään ja naiset on niitä jotka määrittää kenet miesehdokkaista nainen valitsee. Ei mies voi valita kumppaniaan toisin kuin naiset eli tämän takia miehet joutuvat tyytymään.
Vielä parempaa! Mies päättää että parisuhde se on oltava ja on jopa valmis tyytymään sinuun, vaikka olet tavallista tasottomampi.
No eihän tuosta voi kieltäytyä.
Sun aloituksessa oli muutama soiva varoituskello: on itsestään selvää, että aikuinen ihminen käy töissä/pyrkii käymään töissä. On itsestäänselvyytenä, että aikuisella on käytöstavat eli pitää ovia toisille auki, ja kantaa kauppakasseja. Nuo ovat itsestäänselvyyksiä. Niistä ei tule mitään extraa.
Sen sijaan varoituskello on, että pitää mainita ettei lyö naisia. Ja tuon pitäisi olla sun mielestä jotenkin asia, jota pitäisi arvostaa. Juu ei ole. On itsestäänselvyys, ettei tartte edes mainita ettei lyö miehiä, naisia, vauvoja, eläimiä eikä esineitäkään joko niiden tuhoamistarkoituksessa tai itseään vahingoittaen.
Varoituskrllo on myös, ettei juo liikaa. Juot siis kuitenkin. On ok käyttää alkoholia esim. ruoan kanssa, mutta toi juominen kertoo yleensä humalahakuisesta toiminnasta. Ei kiva, vaikka niin monen suomalaisukon elämään kuuluu.
Toistan: itsensä elättäminen, väkivallattomuus ja käytöstavat ovat kansalaisen perustaso.
Ai että oikein et lyö naisia, olet raitis ja käyt töissä? Nuohan ovat bare minimum. Sama kuin työhaastattelussa kysyttäisiin vahvuuksia ja vastaisit, että et varasta työpaikalta, kiusaa ketään tai myöhästele päivittäin
Mikä on tavallinen mies. Mikä on tavallinen nainen. Eiköhän tavallisuus ole aika laaja käsite. Kaikki ihmiset seilaa janalla 1 ja 100 välillä ja väli vaihtelee iän ja elämäntilanteen mukaan. Koko aihe on täysin mysteeri. Ja millaisesta naisesta puhutaan kun "tavallinen" mies ei kelpaa? Epätavallinen nainen vai tavallinen nainen vai hä?
Taas tuota harhaista ulinaa. Fakta on, että suurin osa suomalaisista parisuhteessa olevista naisista on parisuhteessa tavallisen suomalaisen miehen kanssa. Niin puuduttavaa kun harhaista ulinaa suolletaan tänne koko ajan eikä suostuta ymmärtämään tosiasioita.
N46
Lyöt siis kuitenkin joitakin? Keitä?
Mitä on ei liikaa -juominen? Oletko aina ajokunnossa, jos esim. naisystäväsi löisi jalkansa, ja pitäisi lähteä päivystykseen?
Miksi se mahdollisuus pitäisi antaa?
Mulla on mies. Hän on tavallinen ja kiltti.
Kumppanin saaminen ei ole perusoikeus eivätkä naiset ole sulle mitään velkaa.
Onkohan mussa jotain vikaa:
Olen nainen -ihan tavallinen sellainen. En usko, että minua pitää palkita hyvällä miehellä ihan vain siksi, että elätän itseni, minulla on käytöstavat, en humallu (Eli käytän alkoholia kerrallaan 1-2 annosta), en tupakoi, en lyö ketään. Lisäksi kuulkaa hoidan hygieniani, ja ylläpidän siisteyttä kotona. Laitan ruokaakin.
Sori vaan ap mutta kuulostat ihan helvetin ankealta tyypiltä. Ei mitään itsekunnioitusta tai kunnioitusta naisia kohtaan.