Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Mitä annettavaa tavallisella miehellä on? Millä tavoin naisen elämä tavallisen miehen kanssa olisi parempaa kuin sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Millä lailla? Ei täällä naiset puolisonpuutetta ulise vaan miehet. Naisille ilmeisesti riittää miehiä, jos nainen miehen haluaa.
Tutkitusti miehet arvioivat omaa viehättävyyttään rutkasti yläkanttiin.
99% suomalaisista varatuista naisista on parisuhteessa ihan tavallisen miehen kanssa.
Jokainen suhteeni on päättynyt sihen että mies alkaa käyttäytymään oudosti alun vieraanvaraisuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olet taas se tyyppi joka olettaa että saa seksiä naiselta kun auttaa remontissa ja muutossa.
Kyllä. Kun kantaa sohvan, niin vähintään suikkari+ takaapäin.
Mitenkäköhän hän "maksaa" palvelukset miespuolisille frendeilleen?
Sinä et ole tavallinen. Olet sairas. Siksi sinä et kelpaa kenellekään.
Ihan naisena voin sanoa, että kyllä normaali perusmies kiinnostaa, mutta moni normaali nainen ei halua etsiä seuraa Tinderissä etenkään silloin, jos ei ole muutenkaan ulkonäkökeskeinen tai rakasta selfien ottamista joka päivä. Eli paremmin seuraa löytää harrastusten parista, miksei vaikka netin keskustelupalstoilta saman mielenkiinnon kohteen kautta.
Tuosta sun aloituksesta paistaa kuitenkin läpi, miten ulkonäkökeskeinen itsekin olet. Some, tinder, "keskitason nainen". On varmasti monella naisella liian korkea rima ja pitävät itseään liian täydellisinä perusmiehelle, mutta on myös monella perusmiehellä myös rima korkealla, paljonko nainen saa vaikka painaa tai mikä on kuppikoko tai hiusten väri. Eli molemminpuolista tuo ongelma taitaa olla. Sokkotreffit toimisi varmaan paremmin (ja sellainen sivustokin on, ei ole kokemuksia).
Ei mussa oo mitään vikaa
Mutta kuitenkin:
Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
Sä ap oot alimman tason pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole tavallinen. Olet sairas. Siksi sinä et kelpaa kenellekään.
Hyvin sanottu. Hävettää joskus olla mies kun näitä ulisijoiden viestejä lukee. Hänessä se vika on että ei saa naisia mutta ei itse sitä tajua.
M27
En edes jaksanut lukea sen pidemmälle kuin että et juo (mielestäsi) liikaa etkä lyö naisia. Senkö pitäisi mielestäsi riittää siihen, että joku haluaa viettää aikaa kanssasi? On liikaa vaadittu jos nainen haluaa muutakin mieheltä kuin että tämä on selvinpäin eikä lyö? Kuulostaa todella vastustamattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisena voin sanoa, että kyllä normaali perusmies kiinnostaa, mutta moni normaali nainen ei halua etsiä seuraa Tinderissä etenkään silloin, jos ei ole muutenkaan ulkonäkökeskeinen tai rakasta selfien ottamista joka päivä. Eli paremmin seuraa löytää harrastusten parista, miksei vaikka netin keskustelupalstoilta saman mielenkiinnon kohteen kautta.
Tuosta sun aloituksesta paistaa kuitenkin läpi, miten ulkonäkökeskeinen itsekin olet. Some, tinder, "keskitason nainen". On varmasti monella naisella liian korkea rima ja pitävät itseään liian täydellisinä perusmiehelle, mutta on myös monella perusmiehellä myös rima korkealla, paljonko nainen saa vaikka painaa tai mikä on kuppikoko tai hiusten väri. Eli molemminpuolista tuo ongelma taitaa olla. Sokkotreffit toimisi varmaan paremmin (ja sellainen sivustokin on, ei ole kokemuksia).
Älä vastaile omiin aloituksiisi.
Se on kohtalon ivaa. Jostain syystä maailma toimii sillä tavalla että et koskaan saa sitä mitä tahdot. Olin joskus vähän niin kuin sinä AP, mielestäni kaikin puolin vähintään ok, vähän sellainen keskimääräinen tapaus ei ääripäätä oikein missään suhteessa ja täyttä ilmaa naisille. No tämä asetelmahan teki minut todella onnettomaksi joten päätin että jonkin asian on muututtava ja rakensin elämästäni itselle mieluisan ilman kumppania. Nyt kun olen lakannut etsimästä ja haluamasta, niin nyt olisi sitten niitä ehdokkaita. Ei nyt pilvin pimein mutta valita asti kuitenkin. Koskaan ei ole hyvin mutta elämästä voi nauttia ilman kumppaniakin. Me eletään myös tietyllä tavalla vanhojen sukupolvien elämää ja traumoja missä miehellä piti aina olla perhe ja nainen, vaikka objektiivisesti ajateltuna ei se miehen näkökulmasta mitään herkkua ole eikä ole koskaan ollutkaan vaan niin on vain pitänyt tehdä. Yksi miehenä olemisen kulmakiviä on kuitenkin aina ollut se että otat ohjat omiin käsiisi, jos katsot vierestä elämää ja maailmaa ja suret sen epäreiluutta niin tulet olemaan onneton aina, olipa sitä kumppania tai ei. Tsemppiä AP 👍
Muille en ole mahdollisuutta antanutkaan, mutta tavallinen mies ei halua tavallista naista tai ei ainakaan minua. Hetki alkuhuumaa ja sitten alkaa rutina kuinka voisit olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä ja voisit ainakin vähän laihduttaa ja tissitkään ei ole riittävän terhakat eikä hymykään sellainen mikä valaisee koko huoneen.. Ja nämä miehet todellakin on olleet aivan tavallisia sohvapottuja.
Kiitos ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Muille en ole mahdollisuutta antanutkaan, mutta tavallinen mies ei halua tavallista naista tai ei ainakaan minua. Hetki alkuhuumaa ja sitten alkaa rutina kuinka voisit olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä ja voisit ainakin vähän laihduttaa ja tissitkään ei ole riittävän terhakat eikä hymykään sellainen mikä valaisee koko huoneen.. Ja nämä miehet todellakin on olleet aivan tavallisia sohvapottuja.
Kiitos ei enää.
Juokse mereen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mussa oo mitään vikaa
Mutta kuitenkin:
Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Eli oikeasti: sinä itse et huoli oman tasoisiasi naisia eli niitä alhaisen tason naisia, joka sinulla tarkoittaa: oman ikäisesi, yh, silmälasit, ylipainoinen( kuten suurin osa miehistä on), bodycount liian suuri( eli 1) jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ja samaa mieltä.
M29
Kuin myös.
M41
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa tavallisella miehellä on? Millä tavoin naisen elämä tavallisen miehen kanssa olisi parempaa kuin sinkkuna?
Eli naiset haluaa sen koulutetun miehen koska nainen hyötyy siitä taloudellisesti ja nainen haluaa jännämiehen koska se asettaa naiselle rajat?
Joko taas.