Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ja samaa mieltä.
M29
Kuin myös.
M41
Miksi vastailet omiin kommentteihisi?
Älä hulluja puhu, jännämies sen pitää olla.
VIIKONLOPPU NÄKÖJÄÄN TULOSSA, KUN TÄMÄ VÄNÖKKI ALOITTI TÄMÄN ULINANSA...
Anna mä arvaan. Ennenkuin palsta sulkeutuu, niin tämä on taas kiihottanut itsensä siihen miesvihakiima- raivoon ja öykkäröi, huutaa ja vttuilee täällä hästäg manspleining naisille miten hästäg miesvihaajoa kaikki naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ja samaa mieltä.
M29
Kuin myös.
M41
Miksi vastailet omiin kommentteihisi?
En vastaa, edellinen oli eri ikäinen.
Yhtä fiksu aloitus kuin sanoisi että miesten pitää tyytyä vähempään ja antaa säälistä vähän peppua toisille miehille.
No ei pidä. Ei kenenkään kuulu kelpuuttaa sellaista josta ei ole oikeasti kiinnostunut.
T. toinen yksinäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Älä hulluja puhu, jännämies sen pitää olla.
Hyvä, että uskallat viimeinkin tulla sieltä kaapista ulos😘
Ei ole sellaista kuin tavallinen.
Jokaisella omat kriteerinsä kumppanista, sinullakin.
Hyvä syy ryhtyä parisuhteeseen on juurikin se, että jonkun miehen mielestä on nyt vaan tyydyttävä johonkin.
Ymmärrän, mutta ihan sama tilanne se oikeasti on meillä tavallisilla naisillakin. Tai ainakin minulla ja kyllähän tämä turhauttaa, mutta minkäs teet. Itse en ole somessa, mutta olen siitä satavarma ettei minulle antaisi sielläkään huomiotaan nuo kirurgilentäjä-statusmiehet kuten eivät anna normaalissa arjessakaan. Se on aivan fine, koska ei minulla olisi sellaisen miehen kanssa mitään yhteistä. Ne joiden kanssa olisi ei joko näe minua ollenkaan tai sitten se on just tuota, että ei ole kipinää ja/tai olen kuin yksi miehistä eli kaverilinja ja sitten kännissä avaudutaan kuinka se työpaikan mimmi on niin ihana ja kuuma, katso vaikka ja sitten kaivetaan jonkun instatypyn kuvat näytille ja ns otsallaankin näkee ettei näillä ole mitään yhteistä eli elämäntyyli, harrastukset, tavoitteet on aivan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy ryhtyä parisuhteeseen on juurikin se, että jonkun miehen mielestä on nyt vaan tyydyttävä johonkin.
Miehet joutuvat tyytymään ja naiset on niitä jotka määrittää kenet miesehdokkaista nainen valitsee. Ei mies voi valita kumppaniaan toisin kuin naiset eli tämän takia miehet joutuvat tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, mutta ihan sama tilanne se oikeasti on meillä tavallisilla naisillakin. Tai ainakin minulla ja kyllähän tämä turhauttaa, mutta minkäs teet. Itse en ole somessa, mutta olen siitä satavarma ettei minulle antaisi sielläkään huomiotaan nuo kirurgilentäjä-statusmiehet kuten eivät anna normaalissa arjessakaan. Se on aivan fine, koska ei minulla olisi sellaisen miehen kanssa mitään yhteistä. Ne joiden kanssa olisi ei joko näe minua ollenkaan tai sitten se on just tuota, että ei ole kipinää ja/tai olen kuin yksi miehistä eli kaverilinja ja sitten kännissä avaudutaan kuinka se työpaikan mimmi on niin ihana ja kuuma, katso vaikka ja sitten kaivetaan jonkun instatypyn kuvat näytille ja ns otsallaankin näkee ettei näillä ole mitään yhteistä eli elämäntyyli, harrastukset, tavoitteet on aivan erilaisia.
Miksi vastaat omaan aloitukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat tyytymään ja naiset on niitä jotka määrittää kenet miesehdokkaista nainen valitsee. Ei mies voi valita kumppaniaan toisin kuin naiset eli tämän takia miehet joutuvat tyytymään.
Miksi mies haluaa parisuhteen? Kautta aikain miehet ovat bylsineet useampia naisia. Luulis miesten olevan tyytyväisiä kun ei tarvi naimisiin enää mennä senkun vaan bylsii
Tää tasohomma paljasti sinunkin todelliset mietteet.
Oikeasti mukavat tavikset saa kyllä seuraa.
Ohis, mutta hämmentävän usein lukee aloituksia, joissa [miehen mielestä] perushyväksi tavismieheksi riittää se, ettei lyö naista. Tämän ei pitäisi olla minkäänlainen mainoslause vaan perusoletus.
En muista hetkeen lukeneeni [naisen] keskustelunavausta siitä, miten kumppanin korkein valintakriteeri olisi väkivallattomuus - tämähän on lähtöoletus.
Miehet mitää mahollisuuksii tarvii
Taas kerran: Tavalliset miehet ovat jo parisuhteessa. Sinä et ole tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran: Tavalliset miehet ovat jo parisuhteessa. Sinä et ole tavallinen mies.
Just näin, jos on yli 30v ja sinkku niin ei ole tavallinen vaan outo
"Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia."
Tuo ei ole edes mainitsemisen arvoinen asia. Tuolla ylität vaan sen alimmaisen minimin, jonka alta ei ketään noukita parisuhteeseen. Samanlaisia miehiä samoilla kriteereillä on 80 sadassa. Jos jäät tuolle tasolle ja se on kriteeristösi, niin edelläsi deittailujonossa on koko ajan ne 80% miehistä.
Ne miehet tuon minimirajan yläpuolella osaa jutella, olla mukavia, huomaavaisia, tehdä ruokaa, kysellä kuulumisia. Hymyillä.
Kun Allu kattelee kadunkulmassa kyyristellen ohikulkijoita, niin parikymmentä ekana vastaantulevaa pariskuntaa on hänestä kuin Teräsmies ja Lois Lane, eli turha vetää edes huppua päästä.
Tämä sama paska tarina on ollut täällä ennenkin.