Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Onneksi ei joudu olemaan sellaisen kanssa joka ei viehätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille ja hyväksyn sen. Olisin halunnut naimisiin ja perheen sellaisen naisen kanssa jota pidän kauniina mutta ne naiset ei kelpuuta minua kumppaniksi joten elän sinkkuna enkä lapsia tee eli jään lapsettomaksi.
M34
Onko sulla mitään muita kriteereitä mahdolliselle puolisolle vai se rittää että on kaunis?
Ei ihme ettei kukaan ole tarttunut haaviin, en tunne montakaan naista jotka haluavat olla miehelle pelkkä objekti.
Naisen pitää olla normaalipainoinen, kaunis, ei saa olla mt ongelmia, naisen pitää olla terve, nainen ei saa kannattaa äärijärjestöjä, naisen pitää käydä töissä koska en ala elättämään ketään ja naisen pitää olla kiva.
Kauniilla en tarkoita missiä vaan nainen voi olla rumempikin koska en minä missiä voi saada koska oma tasoni ei riitä niihin.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?
Ompa ulkonäkökeskeistä. Ihan kuin nainen olisi vaan esine joka ostetaan kaupasta. Ei persoonaa ym lainkaan. Hyvä, että ymmärtää itsekkin tilanteen ja on sinkku vaikka ikuisesti.
Kun ei mietitä ollenkaan sitä mitä itse tuodaan suhteeseen. Naisen pitäisi olla 8 tasoa oman tason huidellessa 1-5 väliltä.
Mitenhän se on kun itse olen esim ollut nyt 20 vuotta työelämässä, olen rakentanut itse oman kodin, tehnyt lauman lapsia, hankkinut vähän varallisuuttakin, sillä tavalla että ei huolta tulevaisuudesta niin nämä treffikumppanit tahtovat olla näitä. No mä oon nyt ollu muutaman vuoden työtön ja oon ajatellut syksyllä hakeutua jonnekkin taidekurssille ja siinä sivussa käydä pyyhkimässä pölyjä, on muutama lapsikin ja exän jälkeen oon käyny pitkään psykoterapiassa jne. Kenellähän sitä tuomista on? Ja näitä on niin paljon. Ku olis edes se työ ja pää kunnossa, ei juoppo, ei polttais, eikä tasaisen tylsä. Monet naiset ovat jotenkin tylsiä, itse kun haluaa jotain ihan hullua ja jännittävää elämään, nii ei mikään nössykkä kiinnosta edes. Mies 40v
Miksi ajattelet, että 20 vuoden urasi ja lapsilaumasi olisi jotakin sellaista, mitä "tuot suhteeseen" seuraavan kumppanin kanssa? Tuskin he sellaisia tuomisia kaipaavat. Nuo ovat vain sinun elämänkertatietojasi, eivät ne uudelle kumppanille ole mikään vetovoimatekijä.
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille ja hyväksyn sen. Olisin halunnut naimisiin ja perheen sellaisen naisen kanssa jota pidän kauniina mutta ne naiset ei kelpuuta minua kumppaniksi joten elän sinkkuna enkä lapsia tee eli jään lapsettomaksi.
M34
Eikö sun siis kannattaisi antaa mahdollisuus tavallisillekin naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Toisaalta jos hän on valinnut olla mieluummin yksin kuin tavallisen naisen kanssa, niin sekin on ihan sallittua. Hän ei vaikuta syyttelevän naisia tilanteesta. Jos hän on tyytyväinen noin, niin mikäs siinä.
Taitaa olla löytynyt se yksimielisyys tässä ketjussa: mieluummin yksin kuin ruman tai muuten kelpaamattoman kanssa. Wow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tavalliset naiset ei kelpuuta minua kumppaniksi koska en ole tarpeeksi rikas enkä tarpeeksi komea.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tavalliset naiset ei kelpuuta minua kumppaniksi koska en ole tarpeeksi rikas enkä tarpeeksi komea.
M34
Ja rasittava vinkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Onko sulla mitään muita kriteereitä mahdolliselle puolisolle vai se rittää että on kaunis?
Ei ihme ettei kukaan ole tarttunut haaviin, en tunne montakaan naista jotka haluavat olla miehelle pelkkä objekti.
Naisen pitää olla normaalipainoinen, kaunis, ei saa olla mt ongelmia, naisen pitää olla terve, nainen ei saa kannattaa äärijärjestöjä, naisen pitää käydä töissä koska en ala elättämään ketään ja naisen pitää olla kiva.
Kauniilla en tarkoita missiä vaan nainen voi olla rumempikin koska en minä missiä voi saada koska oma tasoni ei riit
Haluat perheen, mutta et halua elättää ketään. Varmaan itse huomaat ristiriidan puheissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
M34
Ja rasittava vinkuja
Mitä tarkoitat? Ei nykyään naiset halua miestä jolla on iskäkroppanen keho ja että mies työskentelee duunarina teollisuudessa. Naiset haluaa että mies on hoikka,lihaksikas, korkeakoulutettu ja hyvätuloinen.
Tämä on karu fakta ja hyväksyn sen. En voi saada naista enkä omia lapsia koska en kelpaa naisille.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla en tarkoita missiä vaan nainen voi olla rumempikin koska en minä missiä voi saada koska oma tasoni ei riit
Normaalit ihmisen listaisivat esim älykäs, hauska/huumorintajuinen, pitää taiteesta/urheilusta/matkailusta/eläimistä/lapsista, yhteiskunnallisesti valveutunut jne
Mutta sä vaan etsit sitä objektia, ei kiinnosta naisen persoona tippakaan, kunhan näyttää hyvältä sun käsipuolessa ja maksaa omat ruokansa.
Aijaa no minä en tykkää tehdä mitään listoja naisten henkisistä ominaisuuksista, se on se kemia mitä pitää löytyä.
M34
Vierailija kirjoitti:
M34
Tuossahan tuo tuli- kaunis nainen pitää olla. Kun ei sinullekaan riitä se, että on oma tasoinen, sellaisen voit vieläkin saada. Turhaa katerpit täällä, kun vika on vain ja ainoastaan itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tuossahan tuo tuli- kaunis nainen pitää olla. Kun ei sinullekaan riitä se, että on oma tasoinen, sellaisen voit vieläkin saada. Turhaa katerpit täällä, kun vika on vain ja ainoastaan itsessäsi.
Lue aikaisempi kommenttini. Ei mun taso riitä missin tasoiseen naiseen joten rumempikin nainen kelpaisi minulle kunhan nainen ei ole tosi ruma. Ongelma on se että tavisnaiset ei kelpuuta minua vaikka olen itse tavis.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Eli oikeasti haluaisit sen missin? Kylläpä tuo näkyy käytösessäsi naisia kohtaan.
Lisäksi on todella raju tuo vaatimuslistasi- oletko itse terve? Ja nuo mt- ongelmat..... Et edes tunnista ko kärsivistä kadulla, töissä, kaupassa, sukulaisissa, harrastuksissa. Sinullekin voi tulla ne ja sairaus myös. Todennäköisesti on jo joku sairaus, jota ei ole diagnosoitu. Miesten elintavat kun usein ovat,mitä ovat, ja terveydenhuollon palveluita ei suostuta käyttämään.
En kyllä enää yhtään ihmettele, miksi ei sitä naista löydy. Tuon lisäksi puhut naisista, kuin ne olisivat jotain käyttökoneita, autoja tms. Pitää olla, ei saa olla. Samalla logiikalla sanon, että sinun autosi käyttöominaisuudet nyt ovat sellaisia että kukaan ei sinua halua ottaa: kuvittelet olevasi Porche, ja olet käyttöominaisuuksiltasi sellainen, että ei sovi kennellekkään eikä mihinkään tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
" Ei saa kannattaa äärijärjestöä."
Ja itse todennäköisesti kannatat Persuja, kuten todella moni mies. Kyllä Persujen ajattelu on todella lähellä ja osittain ääriajattelua.
Mulla ei ole mitään muuta vaatimusta miehelle kuin että hän on se mies jota himoitsen eniten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?
Ompa ulkonäkökeskeistä. Ihan kuin nainen olisi vaan esine joka ostetaan kaupasta. Ei persoonaa ym lainkaan. Hyvä, että ymmärtää itsekkin tilanteen ja on sinkku vaikka ikuisesti.
Tuo kuuluu icel- ajatteluun. Myös se, että minulla on oikeus saada nainen käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään muuta vaatimusta miehelle kuin että hän on se mies jota himoitsen eniten maailmassa.
Niin eli himoitset mistä joka on pitkä, komea, hoikka, korkeakoulutettu ja hyvätuloinen? Tuollaisia miehiä jokainen nainen himoitsee, oli naisen taso mikä vaan. Kummasti vaan tuntuu siltä että teitä naisia ei kiinnosta miesten luonne,arvomaailma,harrastukset tai tulevaisuuden suunnitelmat yhtään kunhan mies on komea ja hyvätuloinen.
M34