Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin varma että vaimoni on pettämässä minua, joten lähdin maksullisen luokse. Sitten selvisi....

Vierailija
13.07.2026 |

Sitten selvisi, ettei vaimoni ollutkaan pettämässä minua vaan hän olikin unohtanut luurinsa työpaikalle eikä sen vuoksi ole voinut reagoida soittoihini. Itse olen työmatkalla toisessa kaupungissa ja olin jo niin vakuuttunut että vaimoni on toisen miehen jyystettävänä ja se tuntui minusta niin pahalta että minun oli aivan pakko käydä maksullisen naisen luona. Voihan silti olla, että vaimoni on silti pettänyt minua vaikka sainkin häneltä nyt melko uskottavan selityksen siihen miksi hän ei reagoinut soittoihin eikä viesteihini. No mut en lähde tätä enempää vatvomaan hänelle kun näin päädyin hutsun luo.  Rapatessa roiskuu eikä miehen osa ole muutenkaan helppo. Vai miten sinusta minun tulisi nyt toimia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan rennosti.

Vierailija
2/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaihteluksi laittanut vasemman käden etusormen ja peukalon ympärille huulipunaa ja tumputtanu menemään siellä Porvoon työmatkalla. Ja totta silmätkin olis kämmenselkään pitäny piirtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden erikoishaastattelussa Porissa asuva Heinosten 3-henkinen perhe.
Kotona asuvan 32 vuotiaan vauvapalsta incelin vanhemmat säälii poikaansa.

Haastattelussa tilanne on kiusallinen. Olisi pitänyt laueta peräsualeen huutaa karjuvalla äänellä perheen isäntä Heikki Heinonen. Hän on Porilaisen incelin Nikon 32v isä. Tähän yhtyy kovaan ääneen myös perheen emäntä Kaisa 50 joka kertoo että mieluummin olisi saanut mennä peräsuoleen vaikka hän ei kuulemma anaaliseksistä pidäkkään.

Samaan aikaan 32v incelipoika hakkaa playstation pelikonsolia ja kiroaa omassa huoneessaan. Haastattelijalta pääsee naurunpurskahdus kun hän huomaa incelpojan huoneenlattialla olevat spermaiset talouspaperitollot. Tunnelma on kireä ja perheen isäntä Heikki huutaa pojalleen että kasva aikuiseksi saakelin vahinkolapsi.

Vierailija
4/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaa kyllä olla aika käärmeitä

Vierailija
5/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään vahinkoa tullut.

Vierailija
6/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mitään vahinkoa tullut.

Ei mitään vahinkoa tullut ja hutsua panin kuitenkin kortsulla mutta pildeä tuli kyllä nuoltus mut ainakaan hiv ei voi tarttua suuseksissä.  Se on pääasia

Vierailija
7/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nukkumaan pään selväksi ja keksimään parempia tarinoita.

Vierailija
8/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih miten onnellinen liitto ja luottamus teillä onkaan! 🏻

Vierailija
9/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelussa tilanne on kiusallinen. Olisi pitänyt laueta peräsualeen huutaa karjuvalla äänellä perheen isäntä Heikki Heinonen. Hän on Porilaisen incelin Nikon 32v isä. Tähän yhtyy kovaan ääneen myös perheen emäntä Kaisa 50 joka kertoo että mieluummin olisi saanut mennä peräsuoleen vaikka hän ei kuulemma anaaliseksistä pidäkkään.

Samaan aikaan 32v incelipoika hakkaa playstation pelikonsolia ja kiroaa omassa huoneessaan. Haastattelijalta pääsee naurunpurskahdus kun hän huomaa incelpojan huoneenlattialla olevat spermaiset talouspaperitollot. Tunnelma on kireä ja perheen isäntä Heikki huutaa pojalleen että kasva aikuiseksi saakelin vahinkolapsi.

😂😂😂

Vierailija
10/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN VIHAINEN 

Vierailija
11/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika inceli.

Vierailija
12/12 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty tunnustat kotiin päästyäsi, ja tilaat vaimolle rattopojan. Pitäähän sen vaimon saada samalla mitalla! - tai kunnon mitalla ainakin. ;)