Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että ap tekisi itsessään muutoksia, opettelusi puuttuvia taitoja. Hän urputtaa surkeaa kohtaloaan, vaatii naisia muuttumaan. Tätä se olisi jatkossa tuollaisen miehen kanssa. Jatkuvia vaatimuksia ja kouluttamista. Hän kokemattomana tietää olevansa hyvä kumppani, vaikka ei ymmärrä parisuhteen vaikeuksista tai hyvistä puolista mitään.
Tämä juuri, jos et saa sellaista kumppania kuin haluat, niin silloin on parannettava sitä omaa tasoaan tai tyydyttävä siihen mitä saa/olla sinkkuna. Näin me naisetkin teemme.
Nainen? Parantaa omaa tasoaan?
AHAHAHAHAHAHAHAHA
Täh? Naisethan panostavat ulkonäköönsä valtavasti. Ja käyvät kouluja enemmän kuin miehet.
Tämä, mutta valitettavasti juurikin tuo on kyllä yksi asia joka saa vetämään vasempaan. Koulutuksen tai työn mainitseminen. Samoin usein mitä enemmän näyttää siltä että niihin kuviin on panostettu ulkonäön suhteen ja ne ovat pelkästään tai jopa vain yksikin kuva juhlallinen niin not not. Kesämekossaan poseeraamassa jossain kaupungilla nii ei tuu kuuloonkaan että pääsisi oikealle. Mies 40v
"Tämä, mutta valitettavasti juurikin tuo on kyllä yksi asia joka saa vetämään vasempaan. Koulutuksen tai työn mainitseminen. Samoin usein mitä enemmän näyttää siltä että niihin kuviin on panostettu ulkonäön suhteen ja ne ovat pelkästään tai jopa vain yksikin kuva juhlallinen niin not not. Kesämekossaan poseeraamassa jossain kaupungilla nii ei tuu kuuloonkaan että pääsisi oikealle. Mies 40v"
Meitä on moneksi. Minulle kelpaa koulutettu nainen joka osaa myös panostaa, ja tuntee olonsa kotoisaksi monenlaisissa tilanteissa ja pystyy seurustelemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa. Myös niissä juhlavissa.
Sellaisen onneksi olen saanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?
Ompa ulkonäkökeskeistä. Ihan kuin nainen olisi vaan esine joka ostetaan kaupasta. Ei persoonaa ym lainkaan. Hyvä, että ymmärtää itsekkin tilanteen ja on sinkku vaikka ikuisesti.
Kun ei mietitä ollenkaan sitä mitä itse tuodaan suhteeseen. Naisen pitäisi olla 8 tasoa oman tason huidellessa 1-5 väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?
Ompa ulkonäkökeskeistä. Ihan kuin nainen olisi vaan esine joka ostetaan kaupasta. Ei persoonaa ym lainkaan. Hyvä, että ymmärtää itsekkin tilanteen ja on sinkku vaikka ikuisesti.
Kun ei mietitä ollenkaan sitä mitä itse tuodaan suhteeseen. Naisen pitäisi olla 8 tasoa oman tason huidellessa 1-5 väliltä.
Mitenhän se on kun itse olen esim ollut nyt 20 vuotta työelämässä, olen rakentanut itse oman kodin, tehnyt lauman lapsia, hankkinut vähän varallisuuttakin, sillä tavalla että ei huolta tulevaisuudesta niin nämä treffikumppanit tahtovat olla näitä. No mä oon nyt ollu muutaman vuoden työtön ja oon ajatellut syksyllä hakeutua jonnekkin taidekurssille ja siinä sivussa käydä pyyhkimässä pölyjä, on muutama lapsikin ja exän jälkeen oon käyny pitkään psykoterapiassa jne. Kenellähän sitä tuomista on? Ja näitä on niin paljon. Ku olis edes se työ ja pää kunnossa, ei juoppo, ei polttais, eikä tasaisen tylsä. Monet naiset ovat jotenkin tylsiä, itse kun haluaa jotain ihan hullua ja jännittävää elämään, nii ei mikään nössykkä kiinnosta edes. Mies 40v
Naisil on liikaa valinnanvaraa ja normimies ei oo "jännittävä". Voin samaistua täysin, raitis ja työssäkäyvä M34 täällä ja edes 188cm pituus ei pelasta, näkymätön olen.
Miksi kannattaisi alkaa olemaan ihmisen kanssa jonka kanssa ei oikeasti halua olla? Se olisi pinnallista, valheellista ja tuskin onnellistakaan.
Ihan mahtava "tavallisen miehen" esittelyketju tämä 🙄😂
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri ap:lle ja muille paukapää-inceleille:
Miksi?
Mitä iloa/hyötyä siitä minulle olisi?
Vain täysin tärähtänyt pariutuisi tässä ketjussa itsensä esitelleen keskimääräisen "tavall346isen miehen kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ketjussa mitään, mitä ei olisi ollut miljoonassa aiemmassa incelien ulinaketjussa, joissa kaikki pyörii sen ympärillä, että me naiset pariudumme vain miesmallien ja lentäjien kanssa, joita on tässä maassa noin 15 kpl.
Ei nää älyn jättiläiset edes sitä tajua, että katsoisivat, onko niiden faija miesmalli vai lentäjäkirurgi.Faijansa on todennäköisesti tavan juoppo työtön paska, ja hänkin sai naisen, mutta nämä isäänsä surkeammat pojat eivät saa.
Sehan juuri se niiden incelien pointti onkin, etta isaansa paremmat pojat eivat enaa kelpaa naisille koska naisten vaatimukset ovat nousseet niin paljon.
No näin miehenä itse ainakin ymmärrän sen miksei naisia hirveästi kiinnosta pariutua nykyisin juoppojen ja saamattomien työttömien yms kanssa.
Selvennätkö vielä sitä kannattaisi-osuutta? Olenhan (tavis)nainen, enkä ymmärrä omaa parastani, ellei joku selitä sitä minulle todella konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisil on liikaa valinnanvaraa ja normimies ei oo "jännittävä". Voin samaistua täysin, raitis ja työssäkäyvä M34 täällä ja edes 188cm pituus ei pelasta, näkymätön olen.
Vai valinnanvaraa? Luuletko että voin kenen tahansa kanssa olla parisuhteessa? Pitää olla se oikea.
Esim. näiden pitää toimia:
Yhteensopivuus
Sitoutuminen
Luottamus ja rehellisyys
Elämäntyyli
Kommunikaatio ja tunteet
Joka saamarin päivä tämä sairas palstahullu
Vierailija kirjoitti:
Tämä, mutta valitettavasti juurikin tuo on kyllä yksi asia joka saa vetämään vasempaan. Koulutuksen tai työn mainitseminen. Samoin usein mitä enemmän näyttää siltä että niihin kuviin on panostettu ulkonäön suhteen ja ne ovat pelkästään tai jopa vain yksikin kuva juhlallinen niin not not. Kesämekossaan poseeraamassa jossain kaupungilla nii ei tuu kuuloonkaan että pääsisi oikealle. Mies 40v
Sä selkeesti tiedät, mitä haet, ja hyvä että toimit sen mukaan. Mutta tuohon koulutuksen ja työn mainitsemiseen pakko kyllä sanoa, että Tinderin ohjeissahan neuvotaan täyttämään profiilin kaikki kohdat tai ainakin mahdollisimman moni kohta - se saattaa jopa parantaa profiilin näkyvyyttä. Joten se, että joku on niihin valmiisiin kohtiin täyttänyt jotain koulutukseen ja työhön liittyvää, ei tarkoita sitä, että hän kokisi näiden olevan olennaisia deittailukriteereitä. Voihan ne joillekin olla, mutta osa haluaa vain muuttaa sen "profiilisi on 34% valmis" muotoon "profiilisi on 95% valmis". Toki ei tämä kommenttini sitä tarkoita, että sinun täytyisi muuttaa kriteereitäsi - kun sinulla selvästi on itsellesi toimiva taktiikka ja seula, niin suosittelen toimimaan sen mukaisesti jatkossakin. Yleensä se toimii, että hakee just sellaista jonka haluaisi löytää, eikä ala tinkiä itselleen tärkeistä asioista.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, miksi sinulle on noin vahva turn off, jos naisella on kesämekko tai kuva on otettu kaupungilla? Jos ei asu maalla, niin maaseutukuvia ei välttämättä oikein saa otettua. Mutta ei tässäkään kriteerissäsi mitään vikaa ole, kiinnostaa vain, että miksi juuri kesämekko kaupungilla on ehdoton ei. Toki tajuan, että jotkut eivät syty mekoista, ja ehkä heidän tyyppiään on enemmän joku farkkuihin tai verkkareihin pukeutuva nainen. Ja sekin on täysin ok - ja eiköhän heitäkin Tinderissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen miehen ilta tinderissä eilen. Oli ollut oma kortti piilotettuna kun oli pari hyvää mätsiä ja tuli treffailtua jne. Eilen illalla sitten päätin että otetaan kortti pois piilosta ja siitä ehkä noin sata korttia periaatteella kaikki roska vasempaan eli kaikki instabeibet, festarijuopot, kumihuulet, sali ällötykset, ne vasempaan, eli suurin osa. Ja ehkä 20-30 oikeaan, sellaisia nättejä ja hyvältä kuulostavia naisia. No pari tuntia ja oli tullut 5 uutta mätsiä ja jokunen tykkäyskin. Joten taas kortti piiloon ja tutustumaan näihin. Näin se toimii. Mies 40v
Sori mutta tavallinen mies ei saa mitään mätsejä.
Saa... Ja todella helposti. Yksi asia näistäkin. Kun kysyin näiltä mikä sai vetämään oikealle, kaikki sanoivat että sulla on niin hyvä esittelyteksti itestäs ja sitä että kuinka suuri va
Jep. Vaimo sanoi aikanaan et ekat treffit ei oikein olleet onnistuneet mutta kuulemma kirjoitustaito vakuutti ja päätti yrittää vielä. Ollaan nyt 21 vuotta oltu yksissä, kaipa se on jonkinlainen onnistuminen tavalliselta mieheltä.
En kelpaa naisille ja hyväksyn sen. Olisin halunnut naimisiin ja perheen sellaisen naisen kanssa jota pidän kauniina mutta ne naiset ei kelpuuta minua kumppaniksi joten elän sinkkuna enkä lapsia tee eli jään lapsettomaksi.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi syytä laskea rimaa edes vähän! Me kaikki miehet emme ole niitä pitkiä ja koulutettuja lentäjälääkäreitä. Kertokaa nyt ihmeessä miksi se duunarimies ei voi olla hyvä kumppani? Miksi ainoastaan korkeakoulutettu(parempi tuloisempi) on parempi kumppani kuin duunari?
Jos mies on sähkäri 3500e/kk palkalla niin miksi se on automaattisesti huonompi kumppani kuin joku toimistotyöntekijä 4500e/kk palkalla?
Minulle ei kelpaisi kumpikaan nuista. Miehellä pitää olla kunnianhimoa ja älyä kehittää itseään mahdollisimman pitkälle ja halua olla paras siinä mitä tekee. Se on seksikästä.
En ymmärrä miksi jotkut vetävät herneen nenään siitä, että joku tykkää kunnianhimoista miehistä. Etenkin jos on itse kunnianhimoinen niin on aivan ymmärtävää, että haluaa rinnalleen kumppanin, jolla on samanlainen mentaliteetti, koska tällöin heidän elämäntyyli ja elämäntavoitteet todennäköisemmin tukevat toisiaan eivätkä ole ristiriidassa keskenään.
No en minäkään halunnut perässä vedettävää hissukkaa vaan eteenpäin pyrkivän aktiivisen naisen. Kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa.
No sithän kaikki on ok. Saavat ansionsa mukaan ja jäävät yksin kun eivät kelpaa niille itseään tasokkaamille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen miehen ilta tinderissä eilen. Oli ollut oma kortti piilotettuna kun oli pari hyvää mätsiä ja tuli treffailtua jne. Eilen illalla sitten päätin että otetaan kortti pois piilosta ja siitä ehkä noin sata korttia periaatteella kaikki roska vasempaan eli kaikki instabeibet, festarijuopot, kumihuulet, sali ällötykset, ne vasempaan, eli suurin osa. Ja ehkä 20-30 oikeaan, sellaisia nättejä ja hyvältä kuulostavia naisia. No pari tuntia ja oli tullut 5 uutta mätsiä ja jokunen tykkäyskin. Joten taas kortti piiloon ja tutustumaan näihin. Näin se toimii. Mies 40v
Sori mutta tavallinen mies ei saa mitään mätsejä.
Saa... Ja todella helposti. Yksi asia näistäkin. Kun kysyin näiltä mikä sai vetämään oikealle, kaikki sanoivat että sulla on niin hyvä esittelyteksti itestäs ja sitä että kuinka suuri va
Tämä on erittäin totta. Hyvä profiiliteksti saa miehen erottumaan edukseen. Miehet eivät ehkä tajua, mutta valtaosalla miehistä on joku todella mitäänsanomattomat profiilitekstit ("työssäkäyvä mies Kirkkonummelta, 185 cm, auto, kuntosali") tai sitten profiiliteksti on passiivisaggressiivinen, negatiivissävytteinen, jopa hyökkäävä. Ja todella monella ei ole mitään tekstiä, tai sitten lukee vain "en nyt jaksa tähän kirjoittaa mitään, kysymällä selviää". Se, että mies on kirjoittanut profiilitekstin, josta saa oikeasti tietoa siitä, minkätyppinen ihminen on kyseessä, ja josta ilmaisusta, sävystä, kirjoitustyylistä kuuluu jollain lailla henkilön "oma ääni", antaa heti jonkinlaisen käsityksen siitä, kuka sen profiilin takana on. Ja jos on yhtään mitään yhteistä, ja jos myös kuvat ovat sympaattisen oloisia (ystävällinen katse silmissä jne), niin todellakin tekee mieli swaipata oikealle.
Minä todellakin antaisin mahdollisuuden, mutta ulkoiset seikat minussa joihin en voi vaikuttaa tekevät sen että kukaan ei ole minusta kiinnostunut edes kaverina, joten parempi siis olla yksin