Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
441/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miesten kannalta hyvä että rumatkin miehet voivat nostaa statustaan koulutuksella? ... 🤔 en tiedä toimiiko sama naisilla...

Katsoin eilen YouTubesta Captain steveä joka on lentokonekapteeni ja myöskin lääkäri. Eli Juurikin se tällä foorumilla puhuttu lentäjälääkäri  😆 ja tajusin että vaikka tuon tyypin naama nyt ei sen kummempi ole, niin kyllä tuo asema, kokemus ja viisaus ja hyväsydämisyys tuo miehelle viehätysvoimaa.

Ei koulutus itsessään miestä auta. Koulutettu työtön rahaton mies on ihan yhtä nolla naisille kuin kouluttamaton työtön rahaton mies. 

Koulutuksen avulla saatu parempi elintaso houkuttaa naista. 

Koulutuksella on siis välinearvo eikä itseisarvo. 

Kouliuettu ja rahaton on syystä sitä. Ei pärjää työelämässä. Ihmi

Vähän huvittavaa leimatava "työelämässä pärjäämättömäksi" kun maassa on rakenteellinen massatyöttömyys. 

Työelämässä pärjää suhteilla ja olemalla nuori kaunis nainen. Molemmat voisivat myös olla niitä pärjäämättömiä, jos ensimmäinen polttaa suhteensa ja jälkimmäinen lihoo ja vanhenee.

Työttömyyden ja naisettomuuden ydin on kuitenkin sama: hakijoita 1000, vain yksi palkataan.

Molemmissa markkinat on juurisyy.

Vierailija
442/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miesten kannalta hyvä että rumatkin miehet voivat nostaa statustaan koulutuksella? ... 🤔 en tiedä toimiiko sama naisilla...

Katsoin eilen YouTubesta Captain steveä joka on lentokonekapteeni ja myöskin lääkäri. Eli Juurikin se tällä foorumilla puhuttu lentäjälääkäri  😆 ja tajusin että vaikka tuon tyypin naama nyt ei sen kummempi ole, niin kyllä tuo asema, kokemus ja viisaus ja hyväsydämisyys tuo miehelle viehätysvoimaa.

Tuolla kapteenilla on erittäin hyvät kommunikointitaidot ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Tuon sortin mies saisi varmasti naisen vaikka ohjaisi lentokoneen sijaa rekkaa.

Et kuitenkaan ikinä sanoisi rekkamiehestä samaa. Nuhjuinen kaljamahainen äjä jolta persvako irvistää kumartuessa. Ei statusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mahkun tavalliselle miehelle, menetin puoitoista vuotta ja useita tonneja rahaa. Tämä teidän tavallinen mies-jantteri oli alkoholisti, työssäkäyvä, työtön, työssäkäyvä, työtön, pummi, röökaaja, hampaaton, läski, ontuva "mies".

Naiset on ihan liian kilttejä ja mukautuvia, sietivät kusipäisiä isiännekin niin että myös pojat meni pilalle.

Naiset! Olkaa krantumpia. Älkää tyytykö juoppoon ääliöön, vaatikaa parempaa, parasta.

Vierailija
444/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suhteeni on päättynyt sihen että mies alkaa käyttäytymään oudosti alun vieraanvaraisuuden jälkeen.

Olen elämässäni seurustellut 4 eri miehen kanssa ja jokainen suhde päättyi eroon aloitteestani koska miehestä paljastui myrkyllisiä ja narsistisia piirteitä.

On ollut vaikeaa löytää tavallista miestä joka ei ole omistushaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen. 

N36

Vierailija
445/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän joku kestopalstailija sovinistimies suuttui minulle päivä pari sitten siitä, että kerroin aikanaan menneeni naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei kiihottanut minua. Tein kuulemma hirveän väärin sitä miestä kohtaan. Nyt tässä ketjussa taas juuri miehet vaativat sitä että naiset ottavat jonkun joka ei kiihota. Niin tai näin, aina väärinpäin...

Et spermaviemäri ymmärrä ettei "miehillä" ole mitään yhteistä, virallista näkökantaa asioihin vaan nuo ovat henkilökohtaisia mielipiteitä? 

Kerro ettei sulla ole äänioikeutta. Ihan vain sen vuoksi ettet selvästi ole oikeustoimikelpoinen

Miksi puhuttelet naisia noin rumalla sanalla? Mitä saat siitä? 

Kasva aikuis

Naisvihapettereillä ei ole älyä, joten heille ei tarvitse argumentoida mitään. Kaikki vaivannäkö menee hukkaan, kuten kävi näiden naisvihapetterien kasvatuksessa ja nykyään  yhteiskunnan heille tarjoamissa etuuksissa. Petterit kuopan reunalle riviin ja pum, siinä on halpa ja lopullinen ratkaisu uliongelmaan. Kun nämä miehet eivät kykene oppimaan eikä kehittymään, ei heidän kannata edes elää. Luomakunnan virheitä ovat. Kompostin pohjaa.

Hyi helvetti naiset ovat sairaita.

Vierailija
446/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon täällä, tuu ja ota, tavallinen mies. Tai no, mieluummin ei. Mä nautin siitä että elettyäni koko elämäni kuten muut on halunneet, voin viimeinkin elää sitä kuten itse haluan. Ulkonäössä ei ole vikaa ja pimppaa on kehutttu tiukimmaksi ikinä, se katkaisee yrvän. Mutta mä en ole kiinnostunut jakamaan sitä koska pnis ei ole sen väärti, että ottaa siinä kiinni olevan kusipäämiehen loisimaan nurkkiin. Mies muuttuu kahdessa kuukaudessa innokkaasta rakastajasta ruinaavaksi runkkariksi, joka ei viitsi panostaa. 

N60

Vierailija
447/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän joku kestopalstailija sovinistimies suuttui minulle päivä pari sitten siitä, että kerroin aikanaan menneeni naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei kiihottanut minua. Tein kuulemma hirveän väärin sitä miestä kohtaan. Nyt tässä ketjussa taas juuri miehet vaativat sitä että naiset ottavat jonkun joka ei kiihota. Niin tai näin, aina väärinpäin...

Et spermaviemäri ymmärrä ettei "miehillä" ole mitään yhteistä, virallista näkökantaa asioihin vaan nuo ovat henkilökohtaisia mielipiteitä? 

Kerro ettei sulla ole äänioikeutta. Ihan vain sen vuoksi ettet selvästi ole oikeustoimikelpoinen

Miksi puhuttelet naisia noin rumalla sanalla? Mitä saat siitä? 

Kasva aikuis

Naisvihapettereillä ei ole älyä, joten heille ei tarvitse argumentoida mitään. Kaikki vaivannäkö menee hukkaan, kuten kävi näiden naisvihapetterien kasvatuksessa ja nykyään  yhteiskunnan heille tarjoamissa etuuksissa. Petterit kuopan reunalle riviin ja pum, siinä on halpa ja lopullinen ratkaisu uliongelmaan. Kun nämä miehet eivät kykene oppimaan eikä kehittymään, ei heidän kannata edes elää. Luomakunnan virheitä ovat. Kompostin pohjaa.

Hyi  h e l v e t t i  naiset ovat sairaita.

Vierailija
448/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen suhteeni on päättynyt sihen että mies alkaa käyttäytymään oudosti alun vieraanvaraisuuden jälkeen.

Olen elämässäni seurustellut 4 eri miehen kanssa ja jokainen suhde päättyi eroon aloitteestani koska miehestä paljastui myrkyllisiä ja narsistisia piirteitä.

On ollut vaikeaa löytää tavallista miestä joka ei ole omistushaluinen ja sairaalloisen mustasukkainen. 

N36

Hyvät miehet meni siinä vaiheessa kun olit karusellissa

Vierailija
449/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon täällä, tuu ja ota, tavallinen mies. Tai no, mieluummin ei. Mä nautin siitä että elettyäni koko elämäni kuten muut on halunneet, voin viimeinkin elää sitä kuten itse haluan. Ulkonäössä ei ole vikaa ja pimppaa on kehutttu tiukimmaksi ikinä, se katkaisee yrvän. Mutta mä en ole kiinnostunut jakamaan sitä koska pnis ei ole sen väärti, että ottaa siinä kiinni olevan kusipäämiehen loisimaan nurkkiin. Mies muuttuu kahdessa kuukaudessa innokkaasta rakastajasta ruinaavaksi runkkariksi, joka ei viitsi panostaa. 

N60

Hyi hitto te naiset olette kaikki sairaita

Vierailija
450/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista ketjussa mainituista rikollisista. Tiktokissa on laillistettujen kriminaalipsykiatrien vetämiä kanavia. Sosiopaatit voivat kuulemma olla ilmiselviä. Täysiverinen psykopaatti kykenee käymään töissä. Psykopaatit pystyvät luomaan päässään vedenpitävän pelisuunnitelman. Toisin mitä narsistit eivät välttämättä sorru paineen alla. Siksihän true crimen puolella törmää tuon tuosta firman pomoihin, joilta löytyi kellarista ruumiita, tai siihen kaikkien rakastamaan somettavaan perheen isään, joka kuskasi uudella farmari Volvollaan yöaikaan ruhoja.

Ne rikolliset saa säkkikaupalla rakkauskirjeitä vankilaan.

Turha selittää ettei naiset tiedä mitä ne on

Luuletko, tosiaan että tavallinen, tervejärkinen nainen viettää iltansa kyhäilemässä kirjeitä Ville Väkivaltarikolliselle? 

Vierailija
451/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhuttelet naisia noin rumalla sana

Turhat äijät on ylimääräisiä. Ne rikostelevat, terrorisoivat, ovat väkivaltaisia, pöllivät kaljaa ja fillareita, rikkovat paikkoja, loisivat sosiaaliturvalla, tilaavat rojua jota eivät maksa, harrastavat haureutta narkkien kanssa levittäen herpestä, HIV:tä ja klamydiaa ja runkkaavat pikkulasten nähden. Mölisevät somet turvoksiin naisvihaa, lapsivihaa, yhteiskunnanvastaisuutta, omaa surkeuttaan ja kaipuutaan mammansa tissille 40 vuoden iässä.

Joten kuopan reunalle riviin ja pum.

Vierailija
452/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen spermaviemäri yleistät puhumalla "miehistä"

Kerro, miksi vihaatte miehiä? Toivottavasti aiheesta ja sut on ra iskattu lukuisia kertoja. Ehkä myös hakattu?"

😆😆😆 Siis tämä viemärisperma oikeasti kirjoittaa näin ja kysyy samalla miksi naiset vihaavat miehiä??? 😂😂🤣 eivät he kaikkia vihaa, vain sinun kaltaisiasi 😂😂 eihän tämä voi olla tottakaan... Joo tämä tyyppi on selvästi yksi Tavallinen mies joka jonkun naisen vain pitäisi kelpuuttaa, onnea matkaan... 😂😂😆

Ei, kyllä sä vihaat ihan kaikkia miehiä, se olet sinä joka yleistät ja haastat riitää.

Selitäs nyt miksi.

Lopeta sinä tuo miesselittäminen. Et sinä voi tietää, ketä ja mitä

Ai, taas tämä kansankiihottja aloittaa riehumisensa ja raivoamisensa. On taas ottanut viinakset esille ja aloittaa itsensä kiihottsmisen miesvihakiima-raivoon samalla kun kännää. Ja pilaa taas yhden ketjun. 

Mitä tässä ketjussa on pilattavaa?

Kerro omin sanoin?

Oletko muualla kuin miesvihaketjuissa haukkumassa miehiä vttulimat roiskuen?

Miksi et?

Vierailija
453/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Olet itse valinnut nuo miehet.

Vierailija
454/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sinä olet yhteiskunnan ja ihmiskunnan kannalta pelkkää kompostinpohjaa. Mietipä nyt: sun kaikki ongelmat ratkeaisivat  kerralla maksuhäiriöitä myöten eikä tarttis ulista enää vauvavitunfissä. Tuohon sä päädyt yksilötasolla kuitenkin ja olet monesti jo miettinytkin, miten poistaisit itsesi geenipoolista.

Vierailija
455/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Hyviä miehiä on se yksi prosentti miehistä, kuten ojanpenkkaan ammuttaviakin. Naiset on tasalaatuisempia, meistä yli 90% on hyviä. Ja me ansaitsemme yhtä hyvää, eli oma seura paras seura, omat rahat parhaat rahat ja juoppoäijät voi maata vaikka junaraiteilla.

Vierailija
456/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa tämän palstan hullujenhuone naisia. Ties mistä Niuvasta kirjoittavat sakeaa settiä viemärispermasta tai muuta sekopäistä miesvihaa. Kiittäkää onneanne että olette sinkkuja ettekä sellaisen naisen kanssa.

Johnny Depp oli se unelmamies naisille. Hän sai Amberin joka oli yhtä helvettiä. Ei näitä kauniita kuoria kannata tavoitella jotka ovat onttoja sisältä. Kaunis nainen voi olla upea ihminen. Mutta sen näkee kyllä asenteesta heti.

Mitä ihmettä sinä sekoilet?

Johnny Depp on kaikkea muuta kuin tavallinen mies. Ennen rupsahtamistaan hän on ehtinyt seurustella puolen Hollywoodin kanssa, olla pitkässä parisuhteessa Vanessa Paradisin kanssa ja siittää tälle kaksi lasta. Et sinä voi ulkopuolisena tietää totuutta Deppin ja Heardin suhteesta. Kukaan meistä ei voi.

Vierailija
457/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle ylipainoinen nainen, jolla on lapsia? Kenties vähän vanhempi ja työtön?

Se on sun tasoa.

Jalkaudu baariin.

Kilpailu tinderissä kovaa.

Sun pitää myös pystyä tekemään aloite.

Vierailija
458/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sinä olet yhteiskunnan ja ihmiskunnan kannalta pelkkää kompostinpohjaa. Mietipä nyt: sun kaikki ongelmat ratkeaisivat  kerralla maksuhäiriöitä myöten eikä tarttis ulista enää vauvavitunfissä. Tuohon sä päädyt yksilötasolla kuitenkin ja olet monesti jo miettinytkin, miten poistaisit itsesi geenipoolista.

Hyi  h e l v e t t i  te naiset ovat sairaita.

Vierailija
459/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Hyviä miehiä on se yksi prosentti miehistä, kuten ojanpenkkaan ammuttaviakin. Naiset on tasalaatuisempia, meistä yli 90% on hyviä. Ja me ansaitsemme yhtä hyvää, eli oma seura paras seura, omat rahat parhaat rahat ja juoppoäijät voi maata vaikka junaraiteilla.

Näin, tässä tavallisen naisen rehellinen mielipide, ja koska kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla...

Miettikää hetki pojat ja nuoret miehet, mitä luulette saavanne irti parisuhteesta näiden kanssa.

Vierailija
460/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti naiset ovat sairaita.

Ihan yhtä sairaita kuin sinäkin. Mutta me emme tapa emmekä hakkaa, me lyömme sanan säilällä ja toimimme laillisesti. Mietipä itse, miksi elätämme sinun kaltaistasi passiivista paskakasaa, jonka ainut osaaminen on siittiöiden pullauttaminen pienestä pippelistäsi runkkaamisen jälkeen?

Mitä muuta tarjottavaa sinulla on? Maksuhäiriöt, työttömyys, jankutus, paskanjauhanta, oman vastuusi vältteleminen, typeryys, ankeus, seisaaltaan kuseminen, joka roiskii kuset paitsi omille lahkeillesi myös matolle ja pitkin pöntön ympärystää. Etkä sinä siivoa edes sitä. Haistelet vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi