Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
481/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä käyttökelvotonta tekstieditoria joten nyt ei tule lainauksen kanssa. 

Muutama sivu taaksepäin joku sanoi että jos mies ei ole dominoiva niin kannattaa etsiä kinkypiireistä seuraa. Miksi miehen hyväksyttävä seksuaalisuus on niin kapea-alainen? Nainen voi olla mitä vaan ja vaatia miestä kuin miestä tyydyttämään tarpeensa, mies on joko se apinamies joka kantaa naisen metsään tai sitten sillä on joku sairas fetissi jota ei voi toteuttaa tavallisten naisten kanssa. 

Koska miehet on laumasieluja ja pelkureita ja lokeroi itse itsensä ahtaisiin lokeroihin pelosta toisia miehiä kohtaan. Huom: ketjussa uli listaa miesten ominaisuuksia, jotka on lukenut jostain miehen kirjoittamasta pelimiesoppaasta. Tämä ressukka ei ole koskaan nostanut nenäänsä siitä kirjasta katsoakseen, millaiset miehet hänen ympärillään ovat parisuhteissa. I

Ai että naisilleko se alistuva mies olisi ok, sellaista ei vain meinaa löytyä kun miehet eivät kehtaa tunnustaa tätä naisten rakastamaa piirrettä itsessään?

Vierailija
482/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?

Ole toki sinkku. Suurin osa tuntemistani sinkku naisistakin on mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Mutta ei tarvi haukkua kaikkia naisia, koska et saa sitä kenet haluat/kelpuutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vielä käsitä sitä että miehet voivat olla sinkkuna nykyään, eli miksi ottaa se huono nainen eli lihava tai ruma nainen kun mieluummin mies on sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa?

Jaa eikö me käsitetä? Luepa aloitus uudestaan.

Siinä mies ruikuttaa, kun naiset on mieluummin sinkuna kuin hänen kanssaan. Koko ketju on samaa luuserimiesten ulinaa ja naisten vastauksia, että "me olemme mieluummin yksin kuin luuserimiesten nyrkkeilysäkkinä".

MIehet ulisee, naiset toteuttaa itseään ja elää hyvin ilman riippakivimiehiä. Mene ny säkin vttu siitä sinne MGTOW:lle ja toivotaan, ettei polkusi tällä kertaa johda takaisin naisten luo vauvavitunfihin.

Vierailija
484/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee, on kyllä päivänselvää miksi nämä naisettomat miehet ovat naisettomia. Itsetutkiskelun puute on silmiinpistävää. Harva nainen haluaa rinnalleen miestä, joka esineellistää muita, ei kehitä itseään millään tavalla, vaan purkaa katkeruuttaan netissä sen sijaan, että ottaisi vastuun omasta elämästään ja pyrkisi muutokseen.

Vierailija
485/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä käyttökelvotonta tekstieditoria joten nyt ei tule lainauksen kanssa. 

Muutama sivu taaksepäin joku sanoi että jos mies ei ole dominoiva niin kannattaa etsiä kinkypiireistä seuraa. Miksi miehen hyväksyttävä seksuaalisuus on niin kapea-alainen? Nainen voi olla mitä vaan ja vaatia miestä kuin miestä tyydyttämään tarpeensa, mies on joko se apinamies joka kantaa naisen metsään tai sitten sillä on joku sairas fetissi jota ei voi toteuttaa tavallisten naisten kanssa. 

Koska miehet on laumasieluja ja pelkureita ja lokeroi itse itsensä ahtaisiin lokeroihin pelosta toisia miehiä kohtaan. Huom: ketjussa uli listaa miesten ominaisuuksia, jotka on lukenut jostain miehen kirjoittamasta pelimiesoppaasta. Tämä ressukka ei ole koskaan nostanut nenäänsä siitä kirjasta katsoakseen, millaise

Hyi yäk, mä inhoan matomiehiä, jotka alistuu. Sellaisia pikku vätyksiä, joita alusta on tulvillaan. Ihmisellä pitää olla oma tahto ja kyky toteuttaa sitä. Muuten ihminen on perässävedettävä taakka. Mun mieheni kävelee rinnallani eikä kuusi askelta perässä.

Vierailija
486/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi kehittää sellaisenkin teorian, että mitä jos tuo alistuvuus onkin yksi iso syy sinkkuuteen?

Naiset keskittyvät aina resupekkoihin jotka kittaavat kaljaa eivätkä käy suihkussa, tai wannabe-alfa-naistenhakkaajiin.

Minun tietämäni naisettomat miehet ovat itse asiassa pitkälti niitä joita epäilisin alistuviksi. Ovat ihan normaaleja miehiä, mutta vuorovaikutuksessa naisen kanssa se "miehekäs vieminen" puuttuu.

Tiedän asian itse. Minusta kiinnostuvat vain vain naiset joista en itse kiinnostu, Jospa silloin vaikutan mehekkäämmältä kun olen etäisempi. 

Dominoivaa naista en ole löytänyt tähän päivään mennessä, ja tuskin tulen löytämäänkään. Luultavasti olen sellaisen tavannut jo tilastollisien todennäköisyyksien valossa, ja osaan esittää valistuneita arvauksia aiheesta. Mutta nämä naiset ovat sellaisia harvinaisuuksia, että kysyntä on sen mukainen.

Vierailija
487/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista ketjussa mainituista rikollisista. Tiktokissa on laillistettujen kriminaalipsykiatrien vetämiä kanavia. Sosiopaatit voivat kuulemma olla ilmiselviä. Täysiverinen psykopaatti kykenee käymään töissä. Psykopaatit pystyvät luomaan päässään vedenpitävän pelisuunnitelman. Toisin mitä narsistit eivät välttämättä sorru paineen alla. Siksihän true crimen puolella törmää tuon tuosta firman pomoihin, joilta löytyi kellarista ruumiita, tai siihen kaikkien rakastamaan somettavaan perheen isään, joka kuskasi uudella farmari Volvollaan yöaikaan ruhoja.

Ne rikolliset saa säkkikaupalla rakkauskirjeitä vankilaan.

Turha selittää ettei naiset tiedä mitä ne on

Luuletko, tosiaan ett

Todennäköisesti suurin osa, toisin kuin teistä naisettomista ulisijoista, joilta puuttuu kaikki terveen elämän indikaattorit. Kuka normaali ehtii aamusta iltaan jankuttaa pillupulaansa netissä?

Me naiset käydään koneella huvittumassa kusipääjanttereiden epätoivosta. Sitten jatkuu ruuanlaitto/ remontti/ siivous/ kesäloma pihalla. Ota sinäkin se jakkara läskin peliperseesi alta ja mene ulos saamaan edes hetki happea ja aurinkoa ennenkuin ukkonen jyrähtää. Ja jätä kalja ja rööki kerrankin sisälle.

Tässä tavallinen suomalainen nainen... miettikää pojat ja nuoret miehet haluatteko oikeasti tuollaisen kanssa viettää elämänne.

Vierailija
488/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä ketjua lukee, on kyllä päivänselvää miksi nämä naisettomat miehet ovat naisettomia. Itsetutkiskelun puute on silmiinpistävää. Harva nainen haluaa rinnalleen miestä, joka esineellistää muita, ei kehitä itseään millään tavalla, vaan purkaa katkeruuttaan netissä sen sijaan, että ottaisi vastuun omasta elämästään ja pyrkisi muutokseen.

Yksi incelmiehissä yleisimmistä ja vakavimmista ongelmista on haluttomuus panostaa omaan henkiseen kasvuun. Sen sijaan, että he pyrkisivät kehittämään itseään, he usein juuttuvat negatiivisiin ajatuksiin ja syyttävät muita omista vaikeuksistaan ja pettymyksistään. Henkisesti kypsä ihminen osaa katsoa rehellisesti omia heikkouksiaan, ottaa vastuun teoistaan ja ryhtyä aktiivisesti työskentelemään niiden parantamiseksi. Naisvihaa tihkuvien nettipalstojen valittamisen sijaan olisi paljon fiksumpaa, jos nämä miehet kävisivät vaikkapa kirjastossa ja hakisivat sieltä kirjoja, jotka käsittelevät itsetuntemusta, ihmissuhdetaitoja ja henkistä kasvua. Näiden avulla voisi oppia ymmärtämään itseään paremmin, kehittää empatiaa ja rakentaa terveempiä suhteita asioita, jotka oikeasti auttavat muuttamaan elämää parempaan suuntaan.

Vierailija
489/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö me käsitetä? Luepa aloitus uudestaan.

Siinä mies ruikuttaa, kun naiset on mieluummin sinkuna kuin hänen kanssaan. Koko ketju on samaa luuserimiesten ulinaa ja naisten vastauksia, että "me olemme mieluummin yksin kuin luuserimiesten nyrkkeilysäkkinä".

MIehet ulisee, naiset toteuttaa itseään ja elää hyvin ilman riippakivimiehiä. Mene ny säkin vttu siitä sinne MGTOW:lle ja toivotaan, ettei polkusi tällä kertaa johda takaisin naisten luo vauvavitunfihin.

Mikä ero on MGTOW:lla ja naisten hehkuttamalla 6B4T liikkeellä?

Vierailija
490/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitaatti: "Pystytkö sinä muuttamaan seksuaalista suuntautumistasi? 

Opettelet vaikka pitämään dominana olemisesta 100% ajasta.

Vastaan jo argumenttiisi etukäteen. Nyt en kysy onko sille tarvetta, vaan pystyisitkö siihen halutessasi?"

Domina ei ole mikään suuntautuminen, se on rooli seksileikeissä. Roolien ottaminen on ok ja niitä voi vaihdella. Roolinvaihdos onnistuu jokaiselta, jolla on empatiakykyä. Vain narsisti nauttii toisen alistamisesta, enkä ole narsisti.

Olen sinkku koska päätin olla sinkku ja heitin huonon miehen (miehistä parhain omasta mielestään, niin hauska, fiksu ja tomera, mutta oikeasti herkkänahkainen narsisti ja juoppo, joka jäi mulle pari tonnia velkaa) pihalle marraskuussa. Uutta miestä en ole hankkimassa, koska elämä on hienoa näin ja rahat riittää kaikkeen mitä haluan. Tein juuri neljän päivän lomamatkan tyttäreni kanssa.

Ja huom, mä en aloita näitä "miksi naiset ei ota tavallista kilttiä miestä" -ulinaketjuja. Ne aloittaa joku narsistimies, joka ei tajua, mikä ja millainen on ja miten räikeästi poikkeaa normaalista ja kiltistä. Ap on kävelevä varoitusmerkki, jos kykenee kävelemään.

Vierailija
491/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kyllä se kinkyseksuaalisuus on yhtä hyväksyttävää. Kaikkien kanssa vaan ei sovita seksuaalisesti. Ihan samoin se on naisenkin kohdalla - ei kuka tahansa mies varmasti sopisi yhteen sellaisen naisenkaan kanssa, joka haluaa jotain todella erityisiä/marginaalisia juttuja tai vaikka alistamista. Mutta se, osaako ja haluaako mies toteuttaa naisen toiveita, sehän riippuu siitä miehestä. On täysin ok, että mies toteaa, että tämä ei nyt ole mun teekuppi, jos toinen toivoo jotain, mikä tuntuu itsestä mahdottomalta. Sitten taas jos mies kokee, että toive ei ole mahdoton, vaan itselle ihan mahdollinen toteuttaa, niin mikäs siinä.

Mutta miksi edes oli huono neuvo etsiä kumppania kinkypiireistä? Kuten kerroin, olen itse kinky nainen, ja oikeasti kaikkein antoisinta ja ihaninta on juuri silloin, kun kumppanin mieltymykset osuvat yksiin omien kanssa. Omat mieltymykseni ovat sen verran kesyjä, kevyitä ja pehmeitä, että ne eivät ole olleet ongelma vaniljaisemmillekaan kumppaneille (joissa on ollut sekä miehiä että naisia - olen biseksuaali), mutta ihanteellista on mielestäni silloin, jos kumppanin omat mieltymykset ja taipumukset sopivat yhteen sen kanssa, mitä itse toivon. Kinkypiireissä on aika monenlaisia ihmisiä - että jos nyt joku oletti, että olin usuttamassa alistavaa miestä jonnekin friikkiluolaan, niin ei suinkaan. Uskon, että alistuva mies kokisi antoisampana seksin alistamisesta nauttivan naisen kanssa kuin sellaisen naisen, joka haluaisi jotain vaniljaseksiä tai jopa itsekin dominoivia otteita mieheltä.

Varmasti joku kevyt läpsyttely tai ranteiden sitominen silloin tällöin onnistuu sellaiseltakin, joka ei ole kinky, eli jos tällainen kevyt ja leikkimielinen juttu riittää, niin siihen voi kyllä löytyä vaniljakumppanikin - onhan niitä kokeilunhaluisia ja leikkisiä ihmisiä, jotka haluavat seksissä vaihtelua. Mutta tässä tulee sitten se, että tällainen ihminen haluaa sitten todennäköisesti itsekin kokea ja kokeilla kaikenlaista, eli taipuuko alistuva mies sitten siihen, että hänenkin pitäisi toteuttaa naisen ideoita? Ehkä se nainenkin haluaisi välillä kokeilla, miltä tuntuu, kun toinen vähän dominoi - ikään kuin vastavuoroisesti - mutta oliko nyt niin, että alistuva mies haluaa pelkästään alistua, ja mikään muu ei kiinnosta? En usko, että yksikään vaniljanainen haluaa, että seksi on pelkkää miehen alistamista ja miehen alistusmisfantasian toteuttamista. Ja miksi hänen edes pitäisi tyytyä sellaiseen? Eihän silloin se nainen saa seksistä itse sitä, mitä toivoisi. On äärimmäisen itsekästä olettaa toisen mukautuvan täysin ja pelkästään omaan fetissiin ja sivuuttavan kokonaan omat halunsa. Tästä syystä voimakkaan alistumisfetissin omaavan todellakin kannattaa etsiä seuraa sellaisesta, joka myös haluaisi seksissä aina alistaa.

Ja huom. Kinkyydessä ei ole kyse siitä, että olisi joku "sairas fetissi". Kyseessä on vain fetissi.

Vierailija
492/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä paskaa jauhetaan?

Vierailija
493/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja minulle on päivänselvää miksi palstailevat naiset ovat miehettömiä

Vierailija
494/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi syytä laskea rimaa edes vähän! Me kaikki miehet emme ole niitä pitkiä ja koulutettuja lentäjälääkäreitä. Kertokaa nyt ihmeessä miksi se duunarimies ei voi olla hyvä kumppani? Miksi ainoastaan korkeakoulutettu(parempi tuloisempi) on parempi kumppani kuin duunari? 

Jos mies on sähkäri 3500e/kk palkalla niin miksi se on automaattisesti huonompi kumppani kuin joku toimistotyöntekijä 4500e/kk palkalla? 

Vierailija
495/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kyllä se kinkyseksuaalisuus on yhtä hyväksyttävää. Kaikkien kanssa vaan ei sovita seksuaalisesti. Ihan samoin se on naisenkin kohdalla - ei kuka tahansa mies varmasti sopisi yhteen sellaisen naisenkaan kanssa, joka haluaa jotain todella erityisiä/marginaalisia juttuja tai vaikka alistamista. Mutta se, osaako ja haluaako mies toteuttaa naisen toiveita, sehän riippuu siitä miehestä.

Pointti taisi olla tämä:

Mies tykkää viedä = normaalia, sehän on just hyvä

Nainen tykkää viedä = normaalia, jotkut naiset pitävät tästä, mutta en juuri minä

Nainen tykkää alistua = normaalia, niin minäkin hihi

Mies tykkäää alistua = FETISSI, etsi kumppania kinkypiireistä

Vierailija
496/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen kannattaisi antaa mahdollisuutta tavalliselle miehelle? 

Nainen saa todella vähän positiivista elämäänsä tavallisesta (saati huonosta) miehestä. Mies sen sijaan saa parisuhteesta naisen kanssa (huonostakin) paljon hyötyjä elämäänsä.

https://thl.fi/-/tutkimus-parisuhde-tarkea-miesten-itsetunnon-ja-masenn…

Vierailija
497/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa todella vähän positiivista elämäänsä tavallisesta (saati huonosta) miehestä. Mies sen sijaan saa parisuhteesta naisen kanssa (huonostakin) paljon hyötyjä elämäänsä.

Naiset haluaa koulutetun miehen juuri sen takia kun se koulutettu mies tienaa paremmin eli nainen saa edes jotain hyötyä siitä miehestä? Duunarimies tienaa vähemmän joten nainen ei hyödy siitä miehestä  niin paljoa? 

Vierailija
498/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voisi kehittää sellaisenkin teorian, että mitä jos tuo alistuvuus onkin yksi iso syy sinkkuuteen?

Naiset keskittyvät aina resupekkoihin jotka kittaavat kaljaa eivätkä käy suihkussa, tai wannabe-alfa-naistenhakkaajiin.

Minun tietämäni naisettomat miehet ovat itse asiassa pitkälti niitä joita epäilisin alistuviksi. Ovat ihan normaaleja miehiä, mutta vuorovaikutuksessa naisen kanssa se "miehekäs vieminen" puuttuu.

Tiedän asian itse. Minusta kiinnostuvat vain vain naiset joista en itse kiinnostu, Jospa silloin vaikutan mehekkäämmältä kun olen etäisempi. 

Dominoivaa naista en ole löytänyt tähän päivään mennessä, ja tuskin tulen löytämäänkään. Luultavasti olen sellaisen tavannut jo tilastollisien todennäköisyyksien valossa, ja osaan esittää valistuneita arvauksia aiheesta. Mutta nämä naiset ovat sellaisia harvinaisuuksia, että kysyntä on sen mukainen.

Onnistuuko switch-henkinen kanssakäyminen? Se lisäisi mahdollisuuksia, sillä switch-naisia on enemmän kuin pelkästään dominoivia naisia. Tietysti riippuu siitä, millaista dominointia toivot - vaativia vaniljanaisia voi kyllä löytyä, jotka tykkäävät esittää toiveita ja tykkäävät hemmottelusta, eli jos tuollaisen naisen "palveleminen" riittää, niin se voisi toimia. Mutta sitten tietty, jos pitää olla jotain fyysistä alistamista, siihen kyllä pitää löytyä sellainen tyyppi, joka oikeasti siitä tykkää itsekin ja osaa alistaa.

Vierailija
499/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tavallinen suomalainen nainen... miettikää pojat ja nuoret miehet haluatteko oikeasti tuollaisen kanssa viettää elämänne.

En mä ole tavallinen vaan olen nainen, joka ajattelee ja toimii kuin alfamies. En mielistele enkä kerjää, en uhriudu vaan teen mitä haluan enkä kysele siihen lupaa. Toisin kuin betamies, vaikka sinä, mä olen itseohjautuva ja itsekriiittinen, en joudu vaikeuksiin ihmisten ja lain kanssa enkä ole ulosotossa vaan keskimääräistä varakkkaampi. Olen kaunis, vaalea, pitkähiuksinen ja kurvikas, mutta jaloterästä. Ulkonäkö hämää ja sillähän saa kivasti miesten pasmat sekaisin.

MItään tarvetta miehelle minulla ei ole. Minulla on niitä muutama ollut ja osaan oikein hyvin olla ilmankin.

Ellei mies tuo elämääni huomattavasti hauskuutta ja lisäarvoa, en tarvitse häntä mihinkään. Miehillä tuntuu olevan jotain naisentarvetta, tässäkin ketjussa jo about 20 sivua ulinaa. Neuvo: opetelkaa olemaan ilman ja olkaa hiljaa, ettei typeryytenne paljastu.

Vierailija
500/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa koulutetun miehen juuri sen takia kun se koulutettu mies tienaa paremmin eli nainen saa edes jotain hyötyä siitä miehestä? Duunarimies tienaa vähemmän joten nainen ei hyödy siitä miehestä  niin paljoa? 

Vain töissäkäyvät tienaa. Mene töihin laiska paska ammattikoulun keskeyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan