Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
421/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota "porsimis" -sanaa käyttävä mies on siis omien sanojensa mukaan porsas 😂 moikka porsas 😆

Hei, miehethän ovat sikoja teidän papereissanne joten olette porsivia emakoita.

JSSAP

Vierailija
422/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen spermaviemäri yleistät puhumalla "miehistä"

Kerro, miksi vihaatte miehiä? Toivottavasti aiheesta ja sut on ra iskattu lukuisia kertoja. Ehkä myös hakattu?"

😆😆😆 Siis tämä viemärisperma oikeasti kirjoittaa näin ja kysyy samalla miksi naiset vihaavat miehiä??? 😂😂🤣 eivät he kaikkia vihaa, vain sinun kaltaisiasi 😂😂 eihän tämä voi olla tottakaan... Joo tämä tyyppi on selvästi yksi Tavallinen mies joka jonkun naisen vain pitäisi kelpuuttaa, onnea matkaan... 😂😂😆

Ei, kyllä sä vihaat ihan kaikkia miehiä, se olet sinä joka yleistät ja haastat riitää.

Selitäs nyt miksi.

Lopeta sinä tuo miesselittäminen. Et sinä voi tietää, ketä ja mitä tuo edellinen kirjoittaja vihaa.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa ole mitään vikaa, että Laura Lääkäri ei halua seurustella Rami Rekkamiehen kanssa. 

Kaksoisstandardi tulee siinä, että vaaditaan samaan aikaan, että Laila Lähihoitajan pitäisi kelvata Lasse Lääkärille tai Silja Siivoojan Pekka Professorille.

Kuka vaatii? En usko, että ainakaan Laura Lääkäri esittää Lasse Lääkärille tai Pekka Professorille mitään vaatimuksia siitä, että näiden täytyisi pariutua Silja Siivoojan tai Laila Lähihoitajan kanssa. Joten ei tuossa mitään kaksoisstandardeja ole - jokainen hoitaa omat kiinnostuksensa ja jokaisen intresseihin kuuluu lähinnä se, kenelle itse "kelpaavat" (jos nyt tätä sanaa käytetään). Mikä taho vaatii Lasse Lääkäriä tai Pekka Professoria pariutumaan juuri siivoojien tai lähihoitajien kanssa? Lasse ja Pekkahan voivat i

Naiset eivät pyri hypergamiaan. Alfasiittäjä kuten elon musk on naisille ihan yhtä vastenmielinen parittelukumppani kuin miehelle nainen, jolla on jo 5 lasta.

Lopettakaa siis tuon valheen levittäminen. 

Vierailija
424/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanot, kun näin viiskymppisenä kerron sulle, että olen kokeillut aika monta tavis- /duunarimiestä.

Nuorena oli mitään kouluja käymätön rahtari /jakeluauton kuski, jonka olin aina halunnut, en ketään muuta, rakastin häntä ja olisin varmaan vieläkin hänen kanssaan, mutta hän oli hemmetin itsekeskeinen, toisten tunteita yhtään ymmärtämätön "naisten naurattaja tyyppi. Hän petti minua jo nuorena kun hetki hengailtiin yhdessä, myöhemmin päädyttiin taas yhteen, asuttiinkin yhdessä. Hän petti minua 2.5 v yhdessäolon jälkeen ja jätti minut vaikka sanoi senkin jälkeen että rakastaa minua ja olisi halunnut kanssani naimisiin. Ihan niin kuin minäkin halusin hänet.  Eikä todellakaan olisi tarvinnut pettää, ainakaan fyysisistä syistä. What????  En ihan ymmärtänyt hänen logiikkaa kohdella rakastamaansa ihmistä, ihmistä jonka hänkin oli aina halunnut. 

Sitten on ollut joku varasto/terminaalin työntekijöiden tiiminvetäjä, ihan duunaritaustalla. Hänet karistin kintuiltani kun alkoi olla liian usein kännissä ja pahalla tuulella aina, valitti kokoajan jostain ja kaikki tekeminen keskittyi vain häneen. Kun esiin tuli ekat agressiokohtaukset, häivyin. 

Oli myös ahtaaja, joka oli aina töissä, lähes kaikki vk loput jollon mulla ois ollu aikaa hänelle, vapaa ajat hän ryyppäsi söi ja nukkui. Tässäkin lyhyehkössä suhteessa kaikki keskittyi häneen, ei hänellä ollut mitään annettavaa minulle (emotionaalisesti), vaikka hän oli nimenomaan se joka halusi tiiviin parisuhteen, jopa yhteen muuttoa jne. Ei, hänkään ei ole minua varten.

Työttömäksi jäänyt raksa/remppamies, taksikuski. Ihan hemmetin itsekeskeinen, heikkoitertuntoinen aikuislapsi ja vieläpä oikein  vanhoillissovinisti. Komearaaminen, satunnaisesti ihan kiva, mutta oikein klassinen miespuolinen "ongelmavyyhti". Ei mitään ainesta jatkoon ja hänkin jätti sitten biimekädessä minut, tosin olisin minäkin jättänyt hänet, eihän siinä ollut mitään ainesta järkevään suhteeseen. 

Sitten oli kiinteistönhuoltaja. Hänkin oli niin itteensä täynnä että ei pystynyt keskittymään muihin ollenkaan, kaikki oleminen tekeminen suunnittelu aikataulut, kaikki keskittyi häneen. Toisaalta saattoi tuntea jotain alemmuuskombleksia koska hankin vähintäänkin tuplasti sen mitä hän. Hän tajusi ettei hän pärjää älykkyydessä mulle. Hän oli kiva mutta ei meillä ollut oikein yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Hän jätti minut.

Ei yhtään tavis duunaria enää. Toisaalta ei ehkä ketään enää.... en vaan jaksa.

Vierailija
425/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terve ja hyväkuntoinen mies löytää nätin naisen joka kiinnostuu hänestä vaikka mies näyttäisi tavalliselta. Enkä tarkoita hyvällä kunnolla vuosien lihaspumppausta salilla vaan ihan normaalia hyväkuntoista kroppaa jolla jaksaa liikkua ja jossa ei ole ylipainoa tai alipainoa.

Jos et terveellä olemuksella riitä naiselle, voi olla että hän shoppailee miestä kuin laukkua. Vain parhaimman näköinen ja arvokkain kelpaa. Tällainen esineellistävä nainen myös hylkää miehen kuin laukun. Kun kyllästyy siihen tai joku uudempi näyttää paremmalta.

Haluatko todella olla esine naiselle tai lompakko? Mies saa seksiä rahalla koska tahansa. Miehiä esineellistävä nainen on samanlainen kuin seksiä rahalla myyvä nainen. Hän vain harrastaa erilaista prostituutiota. Rakkaudella ja kumppanuudella ei ole mitään tekemistä näiden naisten kanssa joille miehen ulkonäkö, status ja varallisuus ovat ainoat kriteerit.

Vierailija
426/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ei miehetkään pysty tekemään sellaista arvovalintaa että tästä päivästä lähtien minä en enää kiihotu niistä miehistä kuin ennen vaan tästä lähtien Kiihotun heistä jotka tarvitsevat hyväntekeväisyyttä.

Mutta kun missitason naisten pitäisi kiinnostua alemman tason juoposta, ja pimpsalooraa pitäisi saada aina, kun haluaa.

Vierailija
427/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve ja hyväkuntoinen mies löytää nätin naisen joka kiinnostuu hänestä vaikka mies näyttäisi tavalliselta. Enkä tarkoita hyvällä kunnolla vuosien lihaspumppausta salilla vaan ihan normaalia hyväkuntoista kroppaa jolla jaksaa liikkua ja jossa ei ole ylipainoa tai alipainoa.

Jos et terveellä olemuksella riitä naiselle, voi olla että hän shoppailee miestä kuin laukkua. Vain parhaimman näköinen ja arvokkain kelpaa. Tällainen esineellistävä nainen myös hylkää miehen kuin laukun. Kun kyllästyy siihen tai joku uudempi näyttää paremmalta.

Haluatko todella olla esine naiselle tai lompakko? Mies saa seksiä rahalla koska tahansa. Miehiä esineellistävä nainen on samanlainen kuin seksiä rahalla myyvä nainen. Hän vain harrastaa erilaista prostituutiota. Rakkaudella ja kumppanuudella ei ole mitään tekemistä näiden naisten kanssa joille miehen ulkonäkö, status ja varallisuus ovat ainoat kriteerit.

😂🤣😅😆😅🤣😂😂🤣😅😆😅🤣🤣😂😂🤣😅😆😆🤣🤣😂😂😂🤣🤣😅😆😅🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣😅😆😅😅😆😁😁😆😅😅🤣🤣😂😂😂😂🤣😅😅😆😆😅😅🤣😂😂😂😂🤣😅😅😆😆😅🤣🤣😂😂😂🤣😅😅😆😅😅🤣🤣😂😂😂🤣😅

Lensi kahvit näppikselle ja tuli melkein pissit housuun. En kestä. Ja tuon kirjoittaja oli vielä tosissaan...

😂🤣😅😆😅🤣😂🤣😅😆😁😄😆😆😅😅🤣😂😂🤣😅😅😆😁😁😁😆😅😅🤣🤣😂😂🤣😅😆😁😁😁😆😅😅🤣🤣🤣😂😂🤣😅😅😆😆😆😅🤣🤣🤣😂😂😂

Vierailija
428/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuteoriat... Ruotsin prinsessa Victoria meni naimisiin tavismiehen kanssa. Ei ole Daniel mielestäni komea, eikä mielenkiintoinen. Victorian mielestä kuitenkin tyyppi, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä. 

Kohtasivatko 'tasot' tässä?

Vierailija
429/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmäisvaatimusten täyttäminen ei tosiaan tee kenestäkään vielä kiinnostavaa kumppaniehdokasta. On myös kummallista pitää jonkinlaisena meriittinä sitä, ettei lyö naisia. Ensimmäisenä tuli mieleen, että mistä aloittaja tätä edes tietää, jos ei ole parisuhteessa koskaan ollut? No vaikka oletettaisiin, että näin silti olisi, niin ei se ole mikään suuri ansio, vaan ihan peruslähtökohta.

Ehkä aloittajan tulisi itse pohtia, että voisiko itse deittailla naisia, jotka ovat hänen tasonsa alapuolella, sillä hän tuntuu vaativan tätä naisilta. Muita ihmisiä et pysty muuttamaan, mutta pystyt vaikuttamaan omaan toimintaasi. Jos olet valmis tekemään kompromisseja omien mieltymyksiesi suhteen, niin varmasti parisuhde löytyy. 

Jos taas haaveissa on kumppani, jonka saaminen vaatisi oman tason nostamista, niin ala aktiivisesti tekemään asioita, jotka nostavat sinua korkeammalle tasolle. Esimerkiksi, kouluttaudu korkeammalle tai hakeudu parempipalkkaiseen tai arvostetumpaan työhön, ala huolehtimaan ulkonäöstäsi palkkaa vaikkapa stylisti tai vähintään pyydä neuvoa muilta tyylitajuisilta ihmisiltä ja oikeasti toimi heidän neuvojensa mukaan, vaikka se tarkottaisi sitä, että joudut epämukavuusalueelle. 

Ja sitten kaikkein tärkein juttu: kehitä omaa persoonaasi. Lue runsaasti sivistävää kirjallisuutta, katso mielenkiintoisia elokuvia ja seuraa yhteiskunnallista keskustelua aktiivisesti. Ole valmis pohtimaan asioita monilta eri näkökanteilta ja kehitä omaa ilmaisuasi rohkeaksi ja kehitä oma identiteetti ja huumorintaju. Harjoittele myös ajattelemaan asioista myönteisesti ja opettele olemaan ihminen, jonka läsnäolo nostaa toisia ihmisiä ylöspäin. Ole ihminen, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä rakentavasti ja kannustavasti. Ole ihminen, joka iloitsee elämästä ja ihmisistä jonka joku oman arvonsa tunteva nainen haluaisi päästä jakamaan kanssasi. 

Henkisten ominaisuuksien ja persoonan vaikutus pariutumiseen on kaikkein tärkein. Huumorintaju, itsevarmuus ja aloitteellisuus ovat kaikkein tärkeimpiä ominaisuuksia naisten kanssa. Kaikki tiedämme, miten rahattomat ja rumat rentutkin saavat naisia vaikka miten. Usein heillä on persoonaa ja ovat rohkeasti omia itsejään. Se viehättää naisia. 

Jos tällaiseen vahvaan persoonaan ja itsevarmuuteen liittää vielä säännölliset tulot, terveet elämäntavat ja hyvän käytöksen, niin on sellainen jackpot käsillä, ettei kyllä kauan sinkkuna pysy!

Vierailija
430/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juo liikaa, en lyö naisia

Ainoa mikä on annettavissa?

Vierailija
431/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi

Vierailija

441/444

|

12.07.2025 | 09:23

Mitäs siihen sanot, kun näin viiskymppisenä kerron sulle, että olen kokeillut aika monta tavis- /duunarimiestä.

Nuorena oli mitään kouluja käymätön rahtari /jakeluauton kuski, jonka olin aina halunnut, en ketään muuta, rakastin häntä ja olisin varmaan vieläkin hänen kanssaan, mutta hän oli hemmetin itsekeskeinen, toisten tunteita yhtään ymmärtämätön "naisten naurattaja tyyppi. Hän petti minua jo nuorena kun hetki hengailtiin yhdessä, myöhemmin päädyttiin taas yhteen, asuttiinkin yhdessä. Hän petti minua 2.5 v yhdessäolon jälkeen ja jätti minut vaikka sanoi senkin jälkeen että rakastaa minua ja olisi halunnut kanssani naimisiin. Ihan niin kuin minäkin halusin hänet. Eikä todellakaan olisi tarvinnut pettää, ainakaan fyysisistä syistä. What???? En ihan ymmärtänyt hänen logiikkaa kohdella rakastamaansa ihmistä, ihmistä jonka hänkin oli aina halunnut. 

Sitten on ollut joku varasto/terminaalin työntekijöiden tiiminvetäjä, ihan duunaritaustalla. Hänet karistin kintuiltani kun alkoi olla liian usein kännissä ja pahalla tuulella aina, valitti kokoajan jostain ja kaikki tekeminen keskittyi vain häneen. Kun esiin tuli ekat agressiokohtaukset, häivyin. 

Oli myös ahtaaja, joka oli aina töissä, lähes kaikki vk loput jollon mulla ois ollu aikaa hänelle, vapaa ajat hän ryyppäsi söi ja nukkui. Tässäkin lyhyehkössä suhteessa kaikki keskittyi häneen, ei hänellä ollut mitään annettavaa minulle (emotionaalisesti), vaikka hän oli nimenomaan se joka halusi tiiviin parisuhteen, jopa yhteen muuttoa jne. Ei, hänkään ei ole minua varten.

Työttömäksi jäänyt raksa/remppamies, taksikuski. Ihan hemmetin itsekeskeinen, heikkoitertuntoinen aikuislapsi ja vieläpä oikein vanhoillissovinisti. Komearaaminen, satunnaisesti ihan kiva, mutta oikein klassinen miespuolinen "ongelmavyyhti". Ei mitään ainesta jatkoon ja hänkin jätti sitten biimekädessä minut, tosin olisin minäkin jättänyt hänet, eihän siinä ollut mitään ainesta järkevään suhteeseen. 

Sitten oli kiinteistönhuoltaja. Hänkin oli niin itteensä täynnä että ei pystynyt keskittymään muihin ollenkaan, kaikki oleminen tekeminen suunnittelu aikataulut, kaikki keskittyi häneen. Toisaalta saattoi tuntea jotain alemmuuskombleksia koska hankin vähintäänkin tuplasti sen mitä hän. Hän tajusi ettei hän pärjää älykkyydessä mulle. Hän oli kiva mutta ei meillä ollut oikein yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Hän jätti minut.

Ei yhtään tavis duunaria enää. Toisaalta ei ehkä ketään enää.... en vaan jaksa.

Mikä noita kaikkia yhdistää? Ei ole se duunaritausta, vaan sinä. Ihan sama, vaikka olisi toimihenkilö tai akateemisesti koulutettu, niin sinä olet se, joka olet valinnut nämä miehet. Miksi olet päätynyt aina samanlsisiin, todennäköisesti narsistimiehiin? On todennäköisesti opittu malli, mitä toistat. Eli oletko lasvamit kodissa, missä isäsi tai äitisi omi narsisti?

Vierailija
432/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakohtaista kokemusta diagnosoidusta psykopaatista. Voisin miesten vuoksi kirjoittaa kirjan. Enkä todellakaan heti tiennyt. Sain vasta jälkikäteen tietää. Todella monella on hyvin stereotypinen mielikuva paperit saaneesta paatista. Pahinta noissa on just se että kykenevät lennosta vaihtamaan roolia. Se mikä toimi eksällä pyritään päivittämään. 

Vierailija
433/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut edeltävän tekstin lukuisista kirjoitusvirheistä. Toivottavasti pointtini kuitenkin tuli ymmärretyksi. Eli tosiaan vielä tarkennan, että luo sellainen elämä itselleni, joka viehättää toista ihmistä, josta toinen haluaa päästä osalliseksi. Yksinäisyyskään ei tunnu niin pahalta, kun omassa elämässä on iloa ja kiitollisuuden aiheita. Eikä sen oman elämän tarvitse mitenkään sen kummallisempaa päällisin puolin olla, tärkeintä on oma asenne, että itse iloitset omasta elämästäsi. Silloin myös toinen ihminen voi kiinnostua jakamaan sen kanssasi. Opettele näkemään kaikissa asioissa, tilanteissa ja ihmisissä hyvät puolet! 

Kun mietin itse miehiä, joilla käytännössä on puitteet kunnossa, mutta jotka eivät kumppaneina ole kiinnostaneet romanttisesti, tulee mieleen seuraavat piirteet/ominaisuudet, jotka tappavat romanssin:

1. Negatiivisuus. Yleinen negatiivinen elämänasenne. Epäonnistujan identiteetti. Henkilö keskittyy valittamaan asioista ilman, että aktiivisesti tekisi niiden korjaamiseksi jotain.

2. Aiempien epäonnistuneiden ihmissuhteiden märehtiminen. Pohditaan ääneen, että miten en sille ja tälle naiselle kelvannut. Tai miten sitä ja tätä teki sen ja sen ihmisen eteen ja silti lähti naapurin matkaan. 

3. Masentava elämäntyyli. Elämä on duunissa käymistä ja kotona röhnöttämistä television/puhelimen/tietokonepelien äärellä. Mies ei osaa kokata tai pitää itsestään huolta. Useimmiten ei myöskään liikuntaharrastuksia.

4. Paljon naispuolisia ystäviä ja hyvin vähän tai ei ollenkaan miespuolisia ystäviä. Tämä ehkä selittää tilannetta enemmän, kuin yksikään muu seikka. Mies on selvästi tunteellinen ruikuttaja, joka ei pärjää muiden miesten kanssa. Tämän taustalla on aina etäinen tai ristiriitainen suhde omaan isään. Oma isä ei ymmärrä, joten äitihahmoja kerätään ympärille naispuolisten ystävien muodossa. Ja oikeastihan tämä mies olisi valmis parisuhteeseen kenen tahansa naispuolisen ystävänsä kanssa, mutta ne jäävät aina kaverisuhteiksi, koska kukaan nainen ei halua puolisokseen riippakiveä, joka tekee naisesta kuin naisesta äidin ja terapeutin.

5. Mies on persoonalta ja itseilmaisultaan epävarma, eikä hänellä ole huumorintajua. Hakee varmistusta naiselta. Ei uskalla tehdä suunnitelmia tai ehdottaa mitään kysymättä ensin naiselta mielipidettä. Sysää kaiken vetovastuun naiselle, koska pelkää tuottavansa pettymyksen. Todellisuudessa vetäytyy vastuun kantamisesta ja laittaa naisen tekemään kaiken työn oli kyseessä treffien suunnittelu tai mikä tahansa muu asia. Mies pelkää yli kaiken pahoittavansa naisen mielen. Ei uskalla kritisoida tai sanoa poikkipuolista sanaa. Ja jälleen kerran kaikki vetovastuu on naisella. Mies ei inspiroi sanomisillaan tai teoillaan mitään uutta ajateltavaa, eikä hän tuo naisen elämään mitään lisäarvoa, koska kaikki sisältö yhteiseen toimintaan ammennetaan naisen mieltymyksistä ja persoonasta.

Vierailija
434/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata. 

Miesten kannattaa ymmärtää ettei nainen tuo miehen elämään mitään lisäarvoa, missään tilanteessa. Riskit ovat suuremmat kuin teoreettinen hyöty

Hyvä. Nyt kun vielä toteutat tämän mantrasi käytännössä, eli jätät kaikki naiset rauhaan. 

Vierailija
435/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että ap tekisi itsessään muutoksia, opettelusi puuttuvia taitoja. Hän urputtaa surkeaa kohtaloaan, vaatii naisia muuttumaan. Tätä se olisi jatkossa tuollaisen miehen kanssa. Jatkuvia vaatimuksia ja kouluttamista. Hän kokemattomana tietää olevansa hyvä kumppani, vaikka ei ymmärrä parisuhteen vaikeuksista tai hyvistä puolista mitään. 

Tämä juuri, jos et saa sellaista kumppania kuin haluat, niin silloin on parannettava sitä omaa tasoaan tai tyydyttävä siihen mitä saa/olla sinkkuna. Näin me naisetkin teemme. 

Vierailija
436/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Tämä on hyvä tietää/muistaa niiden jotka kokevat olonsa toivottomaksi. 

Vierailija
437/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Aiempien epäonnistuneiden ihmissuhteiden märehtiminen. Pohditaan ääneen, että miten en sille ja tälle naiselle kelvannut. Tai miten sitä ja tätä teki sen ja sen ihmisen eteen ja silti lähti naapurin matkaan. 

Edellisestä suhteenpoikasesta meni maku alkumetreillä, kun toinen kertoi miten harmitti kun deittisovelluksien kautta ei ollut enempää vientiä.

Se lause riitti pyyhkimään kokonaan pois ajatuksen, että meidän kohtaaminen olisi ollut molemminpuolinen onni. Tilalle tuli ajatus, että olin siinä vain koska ne minua kauniimmat naiset eivät lähteneet treffeille.

Ja niin oli taputeltu sekin suhde.

Vierailija
438/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Tämä on hyvä tietää/muistaa niiden jotka kokevat olonsa toivottomaksi. 

Sulle Jumala on siis taivaallinen hätäjarru tms? Hätätilassa riko lasi. Kertoo jotain siitä, miten toimit muiden ihmisten kanssa. Hätätilassa rikot lasin. Tai tyhjennät, tai alat muuten vain nyrkkeillä kun kuuppasi ei tarjoa muita toimintamalleja.

Vierailija
439/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miesten kannalta hyvä että rumatkin miehet voivat nostaa statustaan koulutuksella? ... 🤔 en tiedä toimiiko sama naisilla...

Katsoin eilen YouTubesta Captain steveä joka on lentokonekapteeni ja myöskin lääkäri. Eli Juurikin se tällä foorumilla puhuttu lentäjälääkäri  😆 ja tajusin että vaikka tuon tyypin naama nyt ei sen kummempi ole, niin kyllä tuo asema, kokemus ja viisaus ja hyväsydämisyys tuo miehelle viehätysvoimaa.

Tuolla kapteenilla on erittäin hyvät kommunikointitaidot ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Tuon sortin mies saisi varmasti naisen vaikka ohjaisi lentokoneen sijaa rekkaa.

Vierailija
440/2728 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että ap tekisi itsessään muutoksia, opettelusi puuttuvia taitoja. Hän urputtaa surkeaa kohtaloaan, vaatii naisia muuttumaan. Tätä se olisi jatkossa tuollaisen miehen kanssa. Jatkuvia vaatimuksia ja kouluttamista. Hän kokemattomana tietää olevansa hyvä kumppani, vaikka ei ymmärrä parisuhteen vaikeuksista tai hyvistä puolista mitään. 

Tämä juuri, jos et saa sellaista kumppania kuin haluat, niin silloin on parannettava sitä omaa tasoaan tai tyydyttävä siihen mitä saa/olla sinkkuna. Näin me naisetkin teemme. 

Nainen? Parantaa omaa tasoaan?

AHAHAHAHAHAHAHAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän