Olen syntyisin porvarillisesta kodista, mutta huomaankin olevani vasemmistolainen
Miksi?
.
Näin sivullisena tarkkailijana olen huomannut, että vain näiltä puolueilta löytyy kristillistä lähimmäisenrakkautta: demarit, vihreät ja vasemmisto.
Kommentit (97)
Vain vihervasemmisto välittää köyhistä, sairaista, vanhoista, vammaisista ja huono - osaisista.
.
Vain vihervasemmisto tuntee empatiaa heitä kohtaan
Vain vihervasemmisto tuntee empatiaa eläimiä kohtaan.
Vain vihervasemmistoa huolestuttaa luonnon tuhoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet katkera ja kateellinen?
Mistä olisin kateellinen? Minulla on kaikkea. Myös omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi. Arvomaailmani ei perustu rahaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakastavat Suomen konkurssiin.
Vallassa oleva äärioikeisto on ajanut Suomen lopulliseen konkurssiin.
Tälle maalle on nyt koittanut hengellinen, henkinen ja aineellinen konkurssi.
Tosin oikeisto on kupannut itselleen rahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olisin kateellinen? Minulla on kaikkea. Myös omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi. Arvomaailmani ei perustu rahaan.
Ap
Koko vasemmistoaate perustuu kateuteen ja katkeruuteen.
Näin se usein menee. Varakkaiden perheiden lapset eivät ole joutuneet elämään köyhyydessä ja ovat voineet käyttää energiansa ihan muuhun kuin ihmisten vihaamiseen milloin mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet jo jakanut tarpeettoman omaisuutesi köyhille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koko vasemmistoaate perustuu kateuteen ja katkeruuteen.
Niinhän sinä luulet. Minulla ei ole omaisuudesta puutetta.
Mutta olen huomannut tämän: määrätyn tyyppiset ihmiset kannattavat vasemmistoaatetta. He nyt vaan sattuvat olemaan empaattisempia ja lämminsydämisempiä ihmisiä. Paljon kivempia yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Näin se usein menee. Varakkaiden perheiden lapset eivät ole joutuneet elämään köyhyydessä ja ovat voineet käyttää energiansa ihan muuhun kuin ihmisten vihaamiseen milloin mistäkin syystä.
Väität, että köyhien perheiden lapset ovat täynnä vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maksoin köyhän ystäväni lääkärilaskut.
Jos tiedät mihin voin laittaa rahaa köyhien avustamiseen jotta he saavat ruokaa, laita tähän linkki.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suvussani on upporikkaita ihmisiä
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että he ovat pelottavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität, että köyhien perheiden lapset ovat täynnä vihaa?
Vastaan sivusta.
Olen huomannut, että joilla on paljon rahaa ja jotka menestyvät, he näyttävät eniten vihaavan ihmisiä. Kumma juttu.
Suvaitsevaisuus on eri kuin lähimmäisen rakkaus. Nuorena sitä katsoo vasemmalle, vähän vanhempana oikealle, sitten onkin mahdollinen painaa pää alas syntinsä tunnustaen ja lopulta ylös kiittäen
Vierailija kirjoitti:
AP, sinäkin voit parantua. 🧕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallassa oleva äärioikeisto on ajanut Suomen lopulliseen konkurssiin.
Tälle maalle on nyt koittanut hengellinen, henkinen ja aineellinen konkurssi.
Tosin oikeisto on kupannut itselleen rahaa.
Ap
Älä nyt jaksa olla lapsellisen dramaattinen, aikuinen? ihminen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvussani on upporikkaita ihmisiä
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että he ovat pelottavia.
Ap
Just joo ja kuu on juustoa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maksoin köyhän ystäväni lääkärilaskut.
Jos tiedät mihin voin laittaa rahaa köyhien avustamiseen jotta he saavat ruokaa, laita tähän linkki.
Kiitos.
Trollihan se siinä!