Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Aloittajalla on pointti, tavismiehille ei enää ole jostain syystä juurikaan tarjolla tavisnaisia. Veikkaan eron johtuvan koulutuksesta tai sen puutteesta, riippuen siitä kummalta puolelta pöytää tilannetta katsoo. Naiset ovat keskimäärin kunnianhimoisempia kuin miehet ja viihtyvät kouluissa pidempään. Meillä on monta koulutettua Ritva-Liisaa ja duunari Penttiä joiden maailmat ovat kaukana toisistaan, vaikka asutaan samoissa kortteleissa asutaan.
Täytyy varmaan viedä verkot vähän kauemmas kalaan, koska onhan kuitenkin kaksin aina kaunihimpi, eikä meitä ole luotu yksin kulkemaan.
En lukenut ketjua läpi TLDR.
Kun kohtelee muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan on oikealla tiellä.
Mulle kyllä kelpaisit, mutta taidat olla liian nuori!
Lopettakaa jo miesoletetut näiden ketjujen tekeminen. Kohdelkaa naisia samalla tavalla kuin he kohtelevat teitä eli ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on pointti, tavismiehille ei enää ole jostain syystä juurikaan tarjolla tavisnaisia. Veikkaan eron johtuvan koulutuksesta tai sen puutteesta, riippuen siitä kummalta puolelta pöytää tilannetta katsoo. Naiset ovat keskimäärin kunnianhimoisempia kuin miehet ja viihtyvät kouluissa pidempään. Meillä on monta koulutettua Ritva-Liisaa ja duunari Penttiä joiden maailmat ovat kaukana toisistaan, vaikka asutaan samoissa kortteleissa asutaan.
Täytyy varmaan viedä verkot vähän kauemmas kalaan, koska onhan kuitenkin kaksin aina kaunihimpi, eikä meitä ole luotu yksin kulkemaan.
Herää kysymys että miksi koulutustaso määrittää sen millaista elämää ihminen elää? Miksi se Laura Lääkäri ei voi seurustella Rami Rekkamiehen kanssa?
Tätä mä ihan oikeasti ihmettelen että miksi koulutustaso määrittää niin paljon asioita ihmisessä.
Mitä ovat arvosi myös kumppaniasi ajatellen.
poliitinen kantasi asioihin,
kiinnostus politiikkaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Tasohöpinät on paskaa. Tinder on paskaa. Te miehet jotka syyttelette naisia omista epäonnistumisistanne, olette paskoja.
Miehiä on enemmän kuin naisia tässä maassa ja koko maailmassa. Tapelkaa toistenne kanssa kuolemaan saakka niin ehkä joku nainen sitten huolii voittajan. Tai sitten ei huoli, omapa on asiansa.
Teidän ulien suurin ongelma on se, että te olette sisäistäneet naisvihan saduista lähtien. Niissä teille luvattiin prinsessa ja puoi valtakuntaa. Te vain ette ole prinssejä, te olette sammakoita.
Eli viimeisessä lauseessa myönnät, että tasoja on olemassa. Prinssillä on statusta = prinssi on tasokkaampi. Prinssi on komeampi = prinssi on tasokkaampi.
LMS. Looks, money, status.
Vierailija kirjoitti:"Ei elämän ole tarkoitus olla sotatanner. Et voi vihata kaikkia miehiä sen takia mitä joku luuseri kerran teki sulle. On olemassa myös normaaleja miehiä jotka eivät satuta naisia "
En vihaa kaikkia miehiä, vihaan ja halveksin tämän ketjun ulisijamiehiä. He eivät ole normaaleja, vaikka luulevat olevansa. He ovat ylijäämiä, luusereita ja poikkeavuuksia.
Suhtaudun täysin neutraalisti miehiin, enkä kaipaa sellaista tähän hyvään elämääni, joka on hienoa ja vaurasta ja vapaata nyt. Yritä sinäkin pärjätä maailmassa ilman sitä harhaluuloa, että elämäsi muuttuu paremmaksi vain jos tapaat oikean naisen. Niin ei välttämättä koskaan käy, ja vaikka kävisi, siinä on liian iso taakka sille naiselle. Mikään suhde ei kestä, jos siinä ladataan toiselle odotus paratiisin luomisesta maan päälle sille toiselle osapuolelle.
Minä en koskaan odottanut, että joku mies parantaisi elämäni, oletin vain, ettei elämäni siitä huonone jos jaan sen jonkun kanssa. Toisin kävi. En minä ole siitä katkera, sehän vain auttaa näkemään, miten hyvää elämä voi olla yksin, ilman miestä. Fiksut muuten oppivat paitsi omista, myös toisten virheistä ja se onkin syy siihen, että naiset mieluummin ovat sinkkuja nykyään. Nämä ulinaketjut ovat hyvä muistutus miesaineksen älyllis-moraalisesta taantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pidettäis ketju asiallisen kohteliaana kaikille! Ei tarvitse tylyttää ja tuossa ap kertoi ettei vihaa naisia mutta tuntee ongelmaksi naisiin tutustumisen koska netissä se on vaikeata. Me naiset emme välttämättä tiedä miten vaikeaa miehille on se naisiin tutustuminen.
Suomessa on ehkä muihin maihin verrattuna enemmän noita introvertteja miehiä joille se naiseen tutustuminen on varmasti vaikeampaa. Ja kaltaisesi naiset tekevät siitä vielä vaikeampaa!! Jos nyt yrittäisit edes vähän vähemmän tuoda esiin omaa miesvihaasi.
Allu on monelle palstalaiselle tuttu, ja täysi sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys että miksi koulutustaso määrittää sen millaista elämää ihminen elää? Miksi se Laura Lääkäri ei voi seurustella Rami Rekkamiehen kanssa?
Tätä mä ihan oikeasti ihmettelen että miksi koulutustaso määrittää niin paljon asi
Koulutettu ihminen osaa käyttää älyään, rekkamies ei osaa. Äly on tärkein väline esim. naisen seksuaalisessa kiihottumisessa. Siksi älykäs nainen ei koskaan halua tyhmää miestä. Älykkäällä ja tyhmällä on harvoin minkäänlaisia yhteisä kiinnostuksenkohteita eli ei mitään puhuttavaakaan. Ja eikö rekkaäijät ole persuja? Hyi yök, persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tavalliset miehet (hetero) pariutuvat jossain vaiheessa naisen kanssa. Tuntuu niitä mahdollisuuksia siis saavan ja käyttävän laajalti.
Olisikohan nyt sulla itselläsi vähän kalibroinnin paikka. Annatko itse mahdollisuuden tavalliselle naiselle?
Annettu on, petti ja jätti 10v suhteen päätteeksi. Syljen päin naisia.
Eli koska minuakin on petetty niin kaikki miehet ovat samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasohöpinät on paskaa. Tinder on paskaa. Te miehet jotka syyttelette naisia omista epäonnistumisistanne, olette paskoja.
Miehiä on enemmän kuin naisia tässä maassa ja koko maailmassa. Tapelkaa toistenne kanssa kuolemaan saakka niin ehkä joku nainen sitten huolii voittajan. Tai sitten ei huoli, omapa on asiansa.
Teidän ulien suurin ongelma on se, että te olette sisäistäneet naisvihan saduista lähtien. Niissä teille luvattiin prinsessa ja puoi valtakuntaa. Te vain ette ole prinssejä, te olette sammakoita.
Eli viimeisessä lauseessa myönnät, että tasoja on olemassa. Prinssillä on statusta = prinssi on tasokkaampi. Prinssi on komeampi = prinssi on tasokkaampi.
LMS. Looks, money, status.
Sinulla meni taas lasten sadut sekaisin todellisuuden kanssa ja myös sekaisin aikuisten satujen (tasoteoria) kanssa.
Pointti oli, että sinä olet täynnä sisäistettyä naisvihaa, jonka nainen todellakin huomaa. Siksi sinä olet sammakko eli ällötys. Lisäksi olet ihan saatanan yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä ihan oikeasti ihmettelen että miksi koulutustaso määrittää niin paljon asi
Niin se vain tekee. Ei Laura Lääkäri halua esitellä ystävilleen Rami Rekkamiestä, eikä heillä todennäköisesti ole samanlaiset haaveet elämästä ylipäätään, millainen talo on riittävä ja mihin lähdetään lomalle. Ramille kelpaa rivarinpätkä lähiössä ja viikon loma välimerellä, Laura haluaa viimeisen päälle talon ja loman Dubaissa. Kun ei kohtaa, niin ei kohtaa ja se on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole reilua että mies voi nostaa tasoaan ainoastaan ulkonäöllä, rahalla ja statuksella. Nainen voi nostaa tasoaan ulkonäön lisäksi luonteella ja arvomaailmalla, miksi miehen luonne ei merkkaa naisille mitään? Naiset ovat pinnallisia paskoja.
No eipä ole mun kaikkialla kiltiksi kehuttu luonne saati moraalisesti korkea arvomaailma teidän tavismiesten kanssa seurustellessa aiheuttanut mitään muuta kuin turhautumista. Miks oot tollanen, miks oot niin hiljainen, miks et ole rohkeampi, mikset halua olla seksikäs, mikset pukeudu naisellisemmin, voisitko meikata useammin, mitä jos vähän strippaisit mulle?
Jos te tavismiehet haluatte jonkun entisen sex myyjän itellenne, se tosiaan hankitaan vain rahalla ja statuksella.
Muutoin saatte vain tällaisen kotona vakkariverkkareissa hilluvan tylsän ja ujon tavisnaisen. Ja mä en vaan jaksa enää kuunnella sitä kuinka vääränlainen olen. Olen omat mahdollisuuteni jo antanut kaikenmaailman peräkammarin pojille.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla meni taas lasten sadut sekaisin todellisuuden kanssa ja myös sekaisin aikuisten satujen (tasoteoria) kanssa.
Pointti oli, että sinä olet täynnä sisäistettyä naisvihaa, jonka nainen todellakin huomaa. Siksi sinä olet sammakko eli ällötys. Lisäksi olet ihan saatanan yksinkertainen.
Nyt on kyllä aikamoista katkeran naisen projisointia.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen status on tärkeää naiselle.
Koulutetun citysinkkunaisen on noloa kertoa koulutetuille citysinkkukavereille miten mies on vain duunari...
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu ihminen osaa käyttää älyään, rekkamies ei osaa. Äly on tärkein väline esim. naisen seksuaalisessa kiihottumisessa. Siksi älykäs nainen ei koskaan halua tyhmää miestä. Älykkäällä ja tyhmällä on harvoin minkäänlaisia yhteisä kiinnostuksenkohteita eli ei mitään puhuttavaakaan. Ja eikö rekkaäijät ole persuja? Hyi yök, persu.
Aika kiva yleistys, melkoista sydämen kauneutta...
Naiset yliarvioi tasonsa koska jokainen nainen luulee olevansa kaunis. Tämän takia se lihava nainen etsii koulutettua komistusta. Naisia kehutaan kauniiksi ilman syytä, naiset katsoo hömppädraamaa ja prinsessaleikit lapsena aiheuttaa naisilla oman tasonsa yliarvioimista.