Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt Etelä-Arfikassa?

Vierailija
18.12.2023 |

Kokemuksia....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta eteläisessä arfikassahan on valkoisia kuulemma. 

Vierailija
2/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. En nyt tiedä mitä kokemuksia haetaan, ruoka on hyvää, kaupungit samanlaisia kuin kaikkialla muualla. Ihan perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa ajettiin vuokra-autolla sitä garden routia, aivan ihanaa! Suosittelen kyllä ehdottomasti. Olimme tammikuussa, ilmasto miellyttävän lämmin mutta ei liian kuuman troppinen.

ostettiin göteborgilaiselta afrikan matkoihin erikoistuneelta matkatoimistolta palvelut. Ja saimme aivan törkeen hyvät diilit sekä autoon, kaikki hotellit ja 3 päivän safari. Pelkkä safari olisi maksanut itse ostettuna varmaan kolminkertaisesti. Lisäksi esim viinialueelta oltiin pienessä boutique-hotellissa, samoin sisämaan kuivalla ylängöllä oltiin vanhalla strutsi-kartanolla joka on nykyään boutique-hotelli. Näitä emme olisi omilla tiedoilla löytäneet, saati saaneet näin hyvällä hinnalla.

Jotkut tuttavat ovat olleet vain Kapkaupungissa, vuokranneet huoneiston sieltä. Sitäkin voi suositella, hieno kaupunki. 

Vierailija
4/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Kapkaupungissa ja Garden Routilla. Elämäni hienoin matka (ja olen matkustellut paljon).

Vierailija
5/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Arfikassa

Vierailija
6/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-Arfikassa en ole käynyt, mutta Etelä-Afrikassa olen käynyt pari kertaa.

Ensimmäinen matka oli pelkkää luksusta Johannesburgissa ja Kapkapungissa, syötiin maan 10:ssä parhaassa ravintolassa, tutustuttiin paikkoihin ja museoihin, jotka avattiin poikkeuksellisesti vain meidän ryhmällemme jne. Lopulta matkustettiin Rovos Raililla Zimbabween.

Toinen matka oli sitten safarimatka Kruger Parkiin.

Hieno maa, jossa tosin ikävä kyllä on valtavat erot hyvin toimeentulevien ja köyhien välillä ja paljon rikollisuutta.

Vierailija
7/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arfika

L O L 🤣🤣

Vierailija
8/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kertoa, että meitä suomalaisia on miljoonia, jotka eivät ole käyneet Etelä-Afrikassa. Mutta mitä ihmettä teet tällä tiedolla? Miksi kysyt?

Vierailija
9/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, missä sellainen on, jos on.

Vierailija
10/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä aio käydäkään.

Vierailija
11/11 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, parikin kertaa. Mitä sitten?