Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2301/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.

Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.

Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa pelkoa lähestymällä heitä.

Millaisessa pulassa se nainen oli?

Myöntäisin rikoksen jos kertoisin asiasta. Itsekriminointi ei ole onneksi pakollista.

Vierailija
2302/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan otsikon kysymykseen oikein

Naisten kannattaisi  antaa tavallisille miehille

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Ehkä hyväkin neuvo nuorille naisille, jos valittavana on kaltaisesi mies.

Hyvä neuvo kaikille naisille. Ei teillä ole miestä "valittavaksi"

Eipä sinunlaisiasi kenellekään tule ikävä. Olet juuri si

Kerro toki mistä sä itseriittoinen pllueläin luulet valitsevasi miehiä? Mitä kustantaa sun valintasi? Onko miehillä sanottavaa asiaan vai onko se sinun valintasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain nykypäivää, että nainen ei tarvitse elättäjää ja parisuhteelta vaaditaan lisäarvoa elämään eikä olla vain muodon vuoksi suhteessa.

Aloittajan mukaan naiset yliarvioivat oman tasonsa, ja naisena täytyy todeta että olkoot sitten niin, mutta minä en halua parisuhdetta enkä halua "antaa mahdollisuutta" toimia kenenkään elämän sisällöntuottajana, kun parisuhde on jotain mitä en todellakaan halua. Rakenna itse elämästäsi mieleistä, äläkä vastuuta muita ihmisiä siihen.

Minä autoin eilen tuupertunutta vanhusta, en siksi että saisin siitä itselleni jotain vaan siksi että se on oikein.

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa pelkoa lähestymällä heitä.

Toivon todellakin, että otat jopa juoksuaskeleita.

Juoksuaskeleet eivät ole tarpeen, kaikki miehet kävelee helposti naista nopeammin, ainakin kun teidän valitusta palstalla lukee niin se harppominen oli yhdessä vaiheessa kuukauden miesvihatrendi.

Vierailija
2304/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä ketjua parhaani mukaan. Tiedän nyt, että yliarvioi itseni ja olen itse hyvin tasoton ja tavallinen nainen. Se ei vielä selvinnyt, miksi minun nyt sitten kannattaisi niitä mahdollisuuksia antaa. Saisiko tähän vielä selvennystä?

Minäkin olen kiinnostunut vastauksesta. Tässähän on saanut melko pitkään lukea miten miehiä ei kiinnosta tasottomat naiset. Pitääkö tässä antaa mahdollisuuksia miehille, jotka ei minunlaista naista halua?

Vierailija
2305/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa naisena huudella ettei tarvitse parisuhdetta mihinkaan, koska seksiä ja seuraa on aina tarjolla.

Mies olisi ihan samaa mielta, JOS olisi seksiä ja seuraa tarjolla ilmaiseksi 247.

Tasa-arvoa miehille!

Oletko jo yrittänyt muilta miehiltä seksiä ja seuraa hankkia?

Vierailija
2306/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan korjaamistasi: Naisten kannattaisi antaa miehille, joista pitävät. Ehkä jopa rakastavat.

Korjaan korjaamisen korjaamistasi: Naisten kannattaa sitoutua 6B4T periaatteisiin ja jättää miehet rauhaan. Olkaa niitä ylpeitä feministejä joita väitätte olevanne.

Ehkä hyväkin neuvo nuorille naisille, jos valittavana on kaltaisesi mies.

Hyvä neuvo kaikille naisille. Ei teillä ole miestä "valittavaksi"

Aika paljon näyttää olevan miehiä, jotka valittavat naisenpuutettaan. Naisilla harvemmin ilmenee tätä. Kyllä niitä ukkoja riittää, mutta paskasta on vaikea löytää puolukka.

Siltä se sun kuplas tosiaan näyttää. Tiedätkö mistä se johtuu? Minäpä miesselitän sulle.

30% miehistä löytää parisuhteen. 10% on parisuhdekelvottomia (kuten naisistakin on 10% samaa saastaa) ja se 60% joka kyllä kelpaisi naisille ei edes etsi suhdetta.

ONko 10% naisenpuutetta valittavia paljon? Ei mielestäni, koska suurin osa miehistä on tyytyväisenä ilman naista. Se miksi naiset eivät valita sitä samalla tavalla johtuu ihan vain siitä että media tekee sen puolestanne. Jatkuvasti saamme lukea lehdistä naisten ongelmista ja parisuhteen puute koulutetulla naisella on joka kvartaalin kestosuosikki.

Vierailija
2307/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Täällä vastaa täti, n 50. Nuoret miehet: liikkuukaa kotoanne, tavatkaa vastakkaisen sukupuolen edustajia. Etsikää kipinää. Olkaa rohkeita. Lähestykää naisia positiivisessa hengessä. Eläkää. Teille oikea nainen löytyy, kun ette sitä etsi, se tulee teidän luo. Uskokaa, kun kokemuksesta kerron😉

Täällä puolestaan setä, n.50v Nuoret miehet: älkää sekaantuko naisiin. Ne eivät tuo mitään positiivista (paitsi sp-testien tulokset) parisuhteeseen. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Pillua jos on pakko joskus saada, vuokratkaa. Omistaminen tulee aina kalliimmaksi ja ajan kuluessa euroa per kerta on aivan järkyttävän huonossa suhteessa. Ei ole oikeaa naista, jokainen on taloudellinen riski joka ei ole ottamisen arvoinen. Jos se tulee tästä huolimatta luoksenne kuten tuossa pelotellaan, käskekää sen lokin painua helvettiin. Niin sekin sanoisi teille toisissa olosuhteissa.

Vierailija
2308/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen kannattaa antaa normaalille miehelle mahdollisuus? Nythän me ollaan luettu tapauksia, missä mies on pahoinpidellyt oman vauvansa, jättänyt lapset heitteille veteen (melkein hukkuivat) ja nämä ovat olevinaan perusiskämies osastoa.

Perusmies voi olla hengenvaarallinen lapselle ja naiselle.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2309/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Minä puolestani kävelin pulassa olevan naisen ohi. En siksi että vihaan naisia, vaan siksi että he valitsivat karhun, enkä halua aiheuttaa naisissa

Kutsutko omaa mielikuvitustasi palstaksi? Outoa.

Vierailija
2310/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.

Ettekö teetä testejä ja odota kumppanilta samaa kun aloitatte seksin parisuhteessa?

Melkoista...

Vierailija
2311/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?

Feministit eivät kannata tasa-arvoa.

6B4T on feministinen liike joka vastaa käytännössä MGTOW ideologiaa.

Ja tuo on näköjään radikaalifeminismin haara. Kaikki radikaalit ääripäät ovat pahasta ja lietsovat lisää vihaa, oli se sitten missä tahansa asiassa.

Jota on Helsingin sanomat ja esi naisasiajärjestöt hehkuttaneet. Ei mitään radikaalia siis vaan ihan valtavirtaa.

Vierailija
2312/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä ketjua parhaani mukaan. Tiedän nyt, että yliarvioi itseni ja olen itse hyvin tasoton ja tavallinen nainen. Se ei vielä selvinnyt, miksi minun nyt sitten kannattaisi niitä mahdollisuuksia antaa. Saisiko tähän vielä selvennystä?

Ei mihinkään, ap on jo todistettu tolloksi ja tätä jankkaamista jatkaa enää sun kaltaiset spermaviemärit.

Vierailija
2313/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Täällä vastaa täti, n 50. Nuoret miehet: liikkuukaa kotoanne, tavatkaa vastakkaisen sukupuolen edustajia. Etsikää kipinää. Olkaa rohkeita. Lähestykää naisia positiivisessa hengessä. Eläkää. Teille oikea nainen löytyy, kun ette sitä etsi, se tulee teidän luo. Uskokaa, kun kokemuksesta kerron😉

Täällä puolestaan setä, n.50v Nuoret miehet: älkää sekaantuko naisiin. Ne eivät tuo mitään positiivista (paitsi sp-testien tulokset) parisuhteeseen. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Pillua jos on pakko joskus saada, vuokratkaa. Omistaminen tulee aina kalliimmaksi ja ajan kuluessa euroa per kerta on aivan järkyttävän huonossa suhteessa. Ei ole oikeaa naista, jokainen on taloudellinen riski joka ei ole ottamisen arvoinen. Jos se tulee tästä huolimatta luoksenne kuten tuossa pelotellaan, käskekää sen lokin painua helvettiin. Niin sekin sanoisi teille toisissa olosuht

Angstista huolimatta sulla oli ihan fiksukin ohje tuolla jota miesten kannattaa kuunnella. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Tarkoituksesi taisi olla sivaltaa mutta epäonnistuit siinä, koska tuo on ihan validi neuvo.

Miehille pillun omistaminen tulee tosiaan kalliiksi, eikai yhteiskunta niitä sukupuolenkorjausleikkauksia - ainakaan ilman omavastuuta - kustanna?

Vierailija
2314/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ovat parisuhteissa miehiä väkivaltaisempia, mutta antakaa mahdollisuus ja kelpuuttakaa minut suhteeseen!! Yhyy! 😭"

Ei, minä joka kerron naisten väkivaltaisuudesta kehoitan miehiä pysymään teistä kaukana. 

Ei se naamasta näy kuka on väkivaltainen hullu, siispä voimme olettaa että ilman oikeaa lääkitystä jokainen teistä on sellainen.

Onko sulla lääkitys kunnossa? Ulosannistasi päätellen ei.

Vierailija
2315/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kiinnostunut vastauksesta. Tässähän on saanut melko pitkään lukea miten miehiä ei kiinnosta tasottomat naiset. Pitääkö tässä antaa mahdollisuuksia miehille, jotka ei minunlaista naista halua?

Niinkö? Oletko sinä siis sitä mieltä että naiset eivät ole monoliitti, vain miehet ovat? Vai että sekä miehet että naiset ovat monoliitteja jotka ajattelevat samalla tavalla jokainen.

Vai oletko henkisesti kehityksessä todella paljon normaalia ihmistä perässä, joten joudut kyselemään tuollaisia ihan vain oman ymmärryksesi lisäämiseksi?

Vierailija
2316/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puolestaan setä, n.50v Nuoret miehet: älkää sekaantuko naisiin. Ne eivät tuo mitään positiivista (paitsi sp-testien tulokset) parisuhteeseen. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Pillua jos on pakko joskus saada, vuokratkaa. Omistaminen tulee aina kalliimmaksi ja ajan kuluessa euroa per kerta on aivan järkyttävän huonossa suhteessa. Ei ole oikeaa naista, jokainen on taloudellinen riski joka ei ole ottamisen arvoinen. Jos se tulee tästä huolimatta luoksenne kuten tuossa pelotellaan, käskekää sen lokin painua he

Angstista huolimatta sulla oli ihan fiksukin ohje tuolla jota miesten kannattaa kuunnella. Eläkää itsellenne, älkää vulvan vuoksi. Tarkoituksesi taisi olla sivaltaa mutta epäonnistuit siinä, koska tuo on ihan validi neuvo.

Miehille pillun omistaminen tulee tosiaan kalliiksi, eikai yhteiskunta niitä sukupuolenkorjausleikkauksia - ainakaan ilman omavastuuta - kustanna?

Ei ole tarkoitus sivaltaa, olen aina sanonut noin. Pelkkä nainen on todella huono motivaatio tehdä yhtään mitään. Miesten tulee aina elää itselleen, naisista mies ei saa apua tai tukea missään tilanteessa.

Vierailija
2317/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudeista osa on miehillä oireettomia/lähes oireettomia. Nämä joka reikää rassaavat ruikkijat voivat siis levittää tautia pitkin ja poikin kärsimättä siitä itse, ja siten vaarantaa myös lapsen heti synnytyksessä. Ihan hyvä vain, että äiti testataan tällaisten kusipäiden takia.

Ettekö teetä testejä ja odota kumppanilta samaa kun aloitatte seksin parisuhteessa?

Melkoista...

Kas kun se reiän rassaaja saattaa löytää suhteen aikana muitakin reikiä rassattavaksi, eivätkä kaikki tartunnat näy testeissä heti (HIV luotettava vasta 3 kk päästä)

Vierailija
2318/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministin pitäisi olla sinkku? Miehenikin kannattaa tasa-arvoa. Mitä lisäarvoa sinkkuus toisi?

Feministit eivät kannata tasa-arvoa.

6B4T on feministinen liike

Jota on Helsingin sanomat ja esi naisasiajärjestöt hehkuttaneet. Ei mitään radikaalia siis vaan ihan valtavirtaa.

Jaa, en lue Hesaria ja naisasiajärjestöjen lähteitä tai seuraa kummankaan someja.

Vierailija
2319/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista...

Kas kun se reiän rassaaja saattaa löytää suhteen aikana muitakin reikiä rassattavaksi, eivätkä kaikki tartunnat näy testeissä heti (HIV luotettava vasta 3 kk päästä)

Ok, sanotko siis että kaikki miehet pettävät vai ajatteletko tämän olevan sinun piiriesi ongelma?

Vierailija
2320/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit eivät kann

Jaa, en lue Hesaria ja naisasiajärjestöjen lähteitä tai seuraa kummankaan someja.

Oli siitä ylelläkin ja monissa muissa medioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan