Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää
Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.
Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."
Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.
Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä ylijääneitä 180+cm naisia luuraa? Kelpaisi kyllä ja saa olla myös ihan normaalisti sopusuhtainen ennemmin kuin joku anorektinen pajunvarsi pakkasen paneskelemat pulkkanarut olemattomista olkapäistä roikkuen.
M 195cm
Ne oli siellä nuoruudessasi et edes koskaan niitä huomioinut
Aina on ollut pitkä nainen haussa. Ex-akka oli 177cm (epäilen kyllä, että valehteli pari senttiä lisää - valokuvissa lyhyempi kuin mutsini, joka oli 178cm - nyt osteoporoosin vuoksi tietysti lyhyempi) ja parin kanssa oli yritystä. Nyt sitä vain joskus ajattelee, että olisiko joku niistä n. 160cm tarjokkaista pitänyt suosiolla ottaa - vaikka fyysisesti en tuntenut niin voimakasta vetoa heihin.
Vierailija kirjoitti:
#51 ei täältä.
Ja kyllä, Hollannissa on
todella pitkää populaa.
Fakta. Tosi mukaviakin
ihmisiä he ovat.
Tykkään hemmetisti.
Kyllä noin on. Ystäväpiiriini kuuluu nykyään paljon hollantilaisia ja kaikki ovat pitkiä ja tosi mukavia ihmisiä.
- tambien, gusta mucho.😊
Mikään ei ole seksikkäämpi kuin 190cm+ nainen. Pitääköhän alkaa seuraamaan koripalloa ihan vain silmänilon takia...
Miehenä ei voi muuta kuin unelmoida pitkästä naisesta.
Ihmiset luo kyllä outoja olettamuksia että esim jos on pitkä nainen niin tykkää dominoida :D Itseäni vain naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Asun Hollannissa, olen lomalla Suomessa. Suosittelen Hollantia kaikille pitkille naisille! Siellä kaikki ovat pitkiä. Itsellä oli tämä tilanne kuin näillä naisilla, mutta lähdin vaihtarikso Hollantiin ja siellä ensimmäistä kertaa tunsin itseni normaaliksi. Ja miesseuraa riitti, aviomieskin löytyi sieltä.
Suomalaiset miehet on lyhyitä ja heillä on myös todella huono itsetunto. Kannattaa etsiä miestä muualta.
Hieno voimafantasia sinulla. Todellisuudessa:
- hollantilaisten miesten keskipituus: 183cm
- suomalaisten miesten keskipituus: 180cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99,9% naisista ei voi harkitakaan itseään lyhempää miestä.
99,9 % miehistä pelästyy itseään pidemmistä naisista.
Mitä väliä sillä on, mitä 99,9% miehistå ajattelee? Suurin osa naisista haluaa löytää YHDEN miehen. Loppujen mielipiteellä ei ole merkitystä.
Kyllä sillä varmasti on väliä, jos pitkiä naisia on huomattavasti enemmän kuin miehiä, jotka eivät säiky pitkiä naisia ja joilla ei ole fetissiä taskuvenuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Hollannissa, olen lomalla Suomessa. Suosittelen Hollantia kaikille pitkille naisille! Siellä kaikki ovat pitkiä. Itsellä oli tämä tilanne kuin näillä naisilla, mutta lähdin vaihtarikso Hollantiin ja siellä ensimmäistä kertaa tunsin itseni normaaliksi. Ja miesseuraa riitti, aviomieskin löytyi sieltä.
Suomalaiset miehet on lyhyitä ja heillä on myös todella huono itsetunto. Kannattaa etsiä miestä muualta.
Huomattavasti pidempiä ovat hollantilaiset ystäväni. Äiti 180, poika 198 ja muutkin sukulaiset huomattavan pitkiä. (ja kivoja!)
- tambien, mucho gusto 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, pitkille naisille on tarjolla vain lyhyitä miehiä ja pitkille miehille lyhyitä naisia. Ei mene tässäkään nallekarkit tasan.
Siksi koska pitkät miehet ja lyhyet naiset voivat valita - ja he valitsevat toisensa. Tiedän tämän, koska olen itse pitkä nainen. Pitkiä miehiä EI kiinnosta pitkät naiset, vaan hekin mieluummin ottavat sen sirorakenteisen taskuvenuksen kumppanikseen. Oma mieheni on hieman lyhyempi, ei vaivaa minua, eikä miestäni.
Näin se menee. Pitkällä naisella on kaikista vähiten valinnanvaraa. Tiedän tämän vallan hyvin itse pitkänä naisena.
Mallit ovat pitkiä, joten ei tuo pidä kyllä paikkansa. Eri asia, jos kasvot eivät ole kuin mallilla.Silloin on vaikeaa sekä lyhyellä että pitkällä, ellei ole aasialainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset luo kyllä outoja olettamuksia että esim jos on pitkä nainen niin tykkää dominoida :D Itseäni vain naurattaa
Ja mitä vikaa olisi edes kunnon dominassa! Miehet saisivat vähän säpinää ja vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti pidempiä ovat hollantilaiset ystäväni. Äiti 180, poika 198 ja muutkin sukulaiset huomattavan pitkiä. (ja kivoja!)
- tambien, mucho gusto 😊
Myös norjalaiset ovat huomattavan pitkiä, mitä olen reissuillani nähnyt. Mutta eivät ehkä niin iloisia ja mukavia kuin hollantilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tambien, mucho gusto 😊
Viimeksi kun kävin Hollannissa, niin kaikki lyhyet miehet tuntuivat olevan turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tambien, mucho gusto 😊
Viralliset tilastot hollannista ovat kanssasi eri mieltä. Mutta uskon että sinun pääsi sisäisessä todellisuudessa asia kuitenkin on noin 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tambien, mucho gusto 😊
''Myös norjalaiset ovat huomattavan pitkiä, mitä olen reissuillani nähnyt. Mutta eivät ehkä niin iloisia ja mukavia kuin hollantilaiset.''
Norjalaiset ovatkin komeita ja kuulostavatkin norjaa puhuessaan karismaattisilta.
Olen itse se pieni taskuvenus 149 cm/40 kg ja D-kupin rinnat. Miehiä on aina ollut jonossa, yritän itse välttää niitä miehiä joilla on fetissi hyvin pienikokoisin naisiin, olen muutakin kuin ulkokuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset haluaa pitkän 180 cm miehen. Tapasin naisen joka oikein kauhistui kun olen niin lyhyt 167 cm ja se kertoi että haluaa 180 cm miehen. Nainen oli 158 cm pitkä.
Jos olisin asettanut näin tarkan luvun, niin minulta olisi jäänyt saamatta akateeminen, hyvässä työssäoleva, ei tupakoi, kohtuudella alkoa, urheilullinen, huumorintajuinen, luotettava mies, 179 cm. Siis sentin takia.
Joo huh huh joustit yhen sentin. Kylläpäs on kauhea elämä. 🎻🎻🎻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sentään ovat 5cm pidempiä siellä. Sen ehkä huomaakin. 5/166 on paljon enemmän kuin 3/180.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tambien, mucho gusto 😊
Tenias amigos finlandeses chaparritos y ahora tienes holandeses altos, y ya te crees super chingon. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡
"Norjalaiset ovatkin komeita ja kuulostavatkin norjaa puhuessaan karismaattisilta."
Opiskeluaikoina tuli puhuttua norjaa isoon puhelimeen, mutta yleensä se kuitenkin tuntui ennemmin karkoittavan naisia kuin lisäävän karimaa.
Heille tietenkin kelpaa kaikki, kunhan saa vaan oleskeluvan ja suomalaisen elintason. Sama nämä albaanit, joita tämä yksi täällä mainostaa. Mu s limi tietenkin itsekin. Heidät kannattaa kiertää kaukaa, ettei suhde pääty ruumispussiin.