Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää
Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.
Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."
Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.
Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät huippumallit tekevät rahaa ulkonäöllään, sinä et. Lue uudelleen niin monta kertaa, että ymmärrät.
Ne ei saa miestä kuin rahalla, niin pakko. Surullista.
No ei tälläinen pieni ( 160 cm) ja pyöreä nainenkaan mitään haluttua ole. Suurin osa miehistä haluaa n 170 cm naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun olet lähemmäs 180 senttinen ja hieman pyöreä, niin tsäänssit on ihan nollassa
Minustahan nuo ominaisuudet kuulostaa positiivisilta.
Mies 188cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Hollannissa, olen lomalla Suomessa. Suosittelen Hollantia kaikille pitkille naisille! Siellä kaikki ovat pitkiä. Itsellä oli tämä tilanne kuin näillä naisilla, mutta lähdin vaihtarikso Hollantiin ja siellä ensimmäistä kertaa tunsin itseni normaaliksi. Ja miesseuraa riitti, aviomieskin löytyi sieltä.
Suomalaiset miehet on lyhyitä ja heillä on myös todella huono itsetunto. Kannattaa etsiä miestä muualta.
Hieno voimafantasia sinulla. Todellisuudessa:
- hollantilaisten miesten keskipituus: 183cm
- suomalaisten miesten keskipituus: 180cm
Huomattavasti pidempiä ovat hollantilaiset ystäväni. Äiti 180, poika 198 ja muutkin sukulaiset huomattavan pitkiä. (ja kivoja!)
- tambien, mucho gusto 😊
En fines porfa, gilipollas
Se joka pariutuu yli 180cm miehen kanssa, se tulevaa lastaan vihaa.
Pitkät ihmiset ovat terveysriski itselleen, syövistä liikuntaelimiin ja selkävaivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#51 ei täältä.
Ja kyllä, Hollannissa on
todella pitkää populaa.
Fakta. Tosi mukaviakin
ihmisiä he ovat.
Tykkään hemmetisti.
Kyllä noin on. Ystäväpiiriini kuuluu nykyään paljon hollantilaisia ja kaikki ovat pitkiä ja tosi mukavia ihmisiä.
- tambien, gusta mucho.😊
En tykkää hollantilaisista. Huumorintajuttomia tosikkoja ja suorapuheisia. Pahin työpaikkakiusaaja oli hollantilainen.
Johan on jutut. Jos jotkut miehet eivät viehäty pitkistä naisista, niin se ei tarkoita läheskään kaikkia miehiä. Itse en käytä some-alustoja, mutta olen viehättynyt lähikauppani naisesta, joka on pitkä.
T: Mies
En ole ikinä antanut pakkeja pitkälle naiselle. Eipä ole kukaan koskaan kyllä yrittänyt iskeäkään.
M, 188 cm
Vierailija kirjoitti:
Johan on jutut. Jos jotkut miehet eivät viehäty pitkistä naisista, niin se ei tarkoita läheskään kaikkia miehiä. Itse en käytä some-alustoja, mutta olen viehättynyt lähikauppani naisesta, joka on pitkä.
T: Mies
Pitkät kassatsirbulat on ihania.
t. toinen mies
Olen aina tykännyt pitkistä tytöistä. Ja vieläkin. Toki lyhyemmistäkin, mutta rakastunut olen vain vähintään itseni pituisiin. Tinderissä en ole käynytkään. m 179 cm
Ei siinä me naisten jutussa tuollaista lukenut. Oli juttu pituudesta yleensä. Joku pätkä purkaa täällä patoutumiaan.
175cm kurvikas blondi on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei tälläinen pieni ( 160 cm) ja pyöreä nainenkaan mitään haluttua ole. Suurin osa miehistä haluaa n 170 cm naisen.
Suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen pituus. Pääasia ettei nainen ole pituusongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Asun Hollannissa, olen lomalla Suomessa. Suosittelen Hollantia kaikille pitkille naisille! Siellä kaikki ovat pitkiä. Itsellä oli tämä tilanne kuin näillä naisilla, mutta lähdin vaihtarikso Hollantiin ja siellä ensimmäistä kertaa tunsin itseni normaaliksi. Ja miesseuraa riitti, aviomieskin löytyi sieltä.
Suomalaiset miehet on lyhyitä ja heillä on myös todella huono itsetunto. Kannattaa etsiä miestä muualta.
Itse suosittelen Hollantia ja Belgiaa myös kaikenpituisille miehille. En huomannut naisissa suomalaisten "yhyy miehen pitää olla pidempi"-asennetta. Tinderistä oli tosi helppo saada seuraa.
Itse aina kysyn mieheltä kuinka pitkä hän haluaisi olla. Ilme kertoo paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen pituus. Pääasia ettei nainen ole pituusongelmainen.
Ai jaa, opiskeluaikana bileissä miehet tuli hakemaan tanssiin ja kun nousin tuolista ylös, niin suuri osa lyhyemmistä tuumasi sitten että sori, oot liian pitkä ja kääntyi kannoillaan. Ainoastaan pientä osaa ei asia haitannut. Tämä 90-luvun lopussa, joten ehkä nyt asiat muuttuneet. Mulla pituutta vaivaiset 181 senttiä. Löytyi onneksi mies joka ei mun pituudesta hätkähdä vaikka olis korkokengät jalassa.
Vaihtoehtoinen otsikko:
"Lyhyet miehet putoavat kaikista Tinder-swipeistä - naisten rehellinen syy järkyttää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, opiskeluaikana bileissä miehet tuli hakemaan tanssiin ja kun nousin tuolista ylös, niin suuri osa lyhyemmistä tuumasi sitten että sori, oot liian pitkä ja kääntyi kannoillaan. Ainoastaan pientä osaa ei asia haitannut. Tämä 90-luvun lopussa, joten ehkä nyt asiat muuttuneet. Mulla pituutta vaivaiset 181 senttiä. Löytyi onneksi mies joka ei mun pituudesta hätkähdä vaikka olis korkokengät jalassa.
Joo, maailma on hieman muuttunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle 180+ naaras tänne ja heti!!!
M 178cm
Sinulla onkin terve itsetunto, eli juuri sitä, mitä pitkä nainen mieheltään haluaa.
Niinpä. Olin aivan hullaantunut itseäni 3 cm lyhyempään mieheen, joka ei todellakaan kysellyt mitä mieltä olen hänen pituudestaan. Hän oli aivan ihana, tuoksui ihanalta, puhui ihanasti ja oli hyvä rakastaja.
3cm lyhyempi mies 😅
Minä en tajua näitä pituusvouhotuksia ollenkaan mihinkään suuntaan, eikä kiinnosta sen enempää miesten kuin naistenkaan pituus.
Itse olen 175cm enkä ole ikinä kuullut siitä mitään negatiivista keltään tai pidä itseäni kovin pitkänä. Toki korkkareilla olen suht. pitkä ja säännöllisesti korkkareita pidänkin.
Viimeksi baarissa korkokengät jalassa ollessani joku pitkä mies tuli fiilistelemään pituuttani ja yritti iskeä, se oli aika erikoista kun yleensä kukaan ei sano pituudesta mitään. Tai tosi harvoin sanoo.
Miesten huomio on aika perus ja jalkoja kehuttu kyllä, mutta pituudesta äärimmäisen harvoin mitään.
En siis tajua ollenkaan näitä juttuja mitä täällä jauhetaan, mutta toisaalta olenkin vain 175cm vaikka 5-12cm korkoja käytänkin, eli silloin olen korkeampi.
No miten sitten kaikilla 180cm-> malleilla ja misseillä on ihan sikana vientiä aina?