Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää

Vierailija
09.07.2025 |

Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.

Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."

Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.

Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tälläinen pieni ( 160 cm) ja pyöreä nainenkaan mitään haluttua ole. Suurin osa miehistä haluaa n 170 cm naisen.

Suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa naisen pituus. Pääasia ettei nainen ole pituusongelmainen.

Ai jaa, opiskeluaikana bileissä miehet tuli hakemaan tanssiin ja kun nousin tuolista ylös, niin suuri osa lyhyemmistä tuumasi sitten että sori, oot liian pitkä ja kääntyi kannoillaan. Ainoastaan pientä osaa ei asia haitannut. Tämä 90-luvun lopussa, joten ehkä nyt asiat muuttuneet. Mulla pituutta vaivaiset 181 senttiä. Löytyi onneksi mies joka ei mun pituudesta hätkähdä vaikka olis korkokengät jalassa.

Joo tähän olen minäkin välillä törmännyt, vaikka olen vain 175cm!

Eli mies tulee juttelemaan tai katselee merkittävästi kun istun, ja menee sitten oudoksi kun nousen seisomaan 😂

Istuessahan pituutta ei näe, näyttää samalta kuin ne perus 165cm kaveritkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä