Pitkät naiset putoavat kaikista Tinder-swipeistä - miesten rehellinen syy järkyttää
Me Naisten kysely paljasti brutaalin totuuden: kumppanin pituus RATKAISEE enemmän kuin kuvittelimme. Kyselyyn vastasi 200 ihmistä, ja vastaukset olivat kovia luettavia. 180-senttinen Anu kertoo suoraan: "Miehet ovat usein karttaneet minua vaikka baarissa, koska olen 'liian pitkä'." Toinen nainen, 185-senttinen Emilia, kertoo kuulleensa "kauhistelua ja rumia kommentteja" pituudestaan ja tulleensa kutsutuksi "jätiksi", vaikka on naamasta nätti.
Kyselystä paljastui myös miesten raa'an rehellisiä ajatuksia. Eräs 67-vuotias Jorma myönsi pelkäävänsä, että "pitkä vaimo dominoisi parisuhdetta." Toisaalta miehetkin kärsivät: lyhyt Joosua, 39, joutuu jättämään pituuden mainitsematta deittisovelluksissa päästäkseen edes tapaamaan jonkun ja kutsuu tilannetta "kauhean raadolliseksi."
Vaikka osa vastaajista väitti pituudella ei olevan väliä, todellisuus paljasti tiukan seulonnan. Reilu puolet myönsi suoraan, että kumppanin pituudella ON väliä. Kolme neljäsosaa näistä halusi itseään pidemmän kumppanin. Eräs nainen summasi: "Haluan sopia puolison kainaloon." Vain kymmenen prosenttia toivoi samanpituista kumppania.
Miksi me edelleen valitsemme kumppanin kuin ostaisimme huonekalua - pitää olla "sopivan kokoinen"? Onko tämä vain biologiaa vai opittua käyttäytymistä?
Joo tähän olen minäkin välillä törmännyt, vaikka olen vain 175cm!
Eli mies tulee juttelemaan tai katselee merkittävästi kun istun, ja menee sitten oudoksi kun nousen seisomaan 😂
Istuessahan pituutta ei näe, näyttää samalta kuin ne perus 165cm kaveritkin