Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
1601/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni olisi Laurien tilanteessa hyvinkin hiljainen ja miettiväinen, mites tässä näin kävi ja mitäs nyt mutta ei lauren. Ottaa kyllä kaiken huomion itseensä ja pääasia haukkua Jonoa pälä pälä pälä piti tarkkaan huolta, että kaikki tietää missä mennään.

Lauren tykkää ja nauttii kun saa riidellä ja haukkua. Näki jo heti alkuun, ettei Jono ja Lauren sovi yhteen. Lauren on paha suustaan. Olen täysin Jonon puolella, vaikka hän turhan paljon puolusteli itseään. Olisi vaan myöntänyt viestittely ja sanonut, että olen pahoillani, että se loukkaa sinua. 

Vierailija
1602/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääköhän Torin ja Jäckin tilanne auki? Jäck ei noissa spoilereissa antanut ainakaan ymmärtää, että haluaa jatkaa. Kuitenkin lopulta jäivät yhteen. Tori parka, miten lie suhde päättyi? 

Toria ei tarvitse sääliä. Kai muistat miten haukkui Tristanin puolisoa. Tori on paha ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni olisi Laurien tilanteessa hyvinkin hiljainen ja miettiväinen, mites tässä näin kävi ja mitäs nyt mutta ei lauren. Ottaa kyllä kaiken huomion itseensä ja pääasia haukkua Jonoa pälä pälä pälä piti tarkkaan huolta, että kaikki tietää missä mennään.

Lauren tykkää ja nauttii kun saa riidellä ja haukkua. Näki jo heti alkuun, ettei Jono ja Lauren sovi yhteen. Lauren on paha suustaan. Olen täysin Jonon puolella, vaikka hän turhan paljon puolusteli itseään. Olisi vaan myöntänyt viestittely ja sanonut, että olen pahoillani, että se loukkaa sinua. 

Lauren on kyllä ollut harvinaisen riidanhaluinen. Hän on usein oikein hekumoinut etukäteen, kuinka saa alkaa hiillostaa jotakuta. Enpä muista hänen kyselleen Jonolta tai muiltakaan, mitä mieltä sinä olet, kerro, miltä tämä sinusta näyttää, haluan kuulla sinun mielipiteesi tms. Aina päälle kuin yleinen syyttäjä ja perustelee käytöstään sillä, kun on niin SUORA eikä voi sietää sitä tai tätä vääryyttä, minkä hän itse määrittelee vääryydeksi. Enpä tiedä, ottiko Lauren itse opiksi mitään tästä kokeilusta.

Vierailija
1604/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä vielä, että Laurenilla on paljon vetovoimaa ja hän löytää kumppanin helposti, kun on niin ulospäinsuuntautunut, rohkea ja hauska sekä ulkonäkö hyvä, mutta miten saisi kumppanin pysymään.

Vierailija
1605/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauren ei minun silmään ole kaunis. Liikaa tehty operaatioita kasvoille.

Vierailija
1606/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ausseissa kausi 11 esitettiin 29.1.2024  - 8,4.2024,

mutta tämä juttu kuvineen Jonosta ja Elliesta julkaistiin jo 7.2.2024 ja 8.3.2024

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13055381/MAFS-2024-cheati…

Nyt selvisi, MAFS Australia  kausi 11 kuvattiin syksyllä 2023 ja alkoi Australian TV:ssä tammikuun lopussa.

https://www.heart.co.uk/showbiz/tv-movies/married-at-first-sight/reunio…

Jono ja Ellie kuvattiin yhdessä julkisesti ekan kerran helmikuussa 2024, joten kaipa fyysinen suhde alkoi vasta kuvausten päätyttyä.

Toivottavasti pääsemme näkemään heidät jälleennäkemisen jaksoissa.

Eipä tämäkään kausi pettänyt, kun halusi aivot narikkaan....

Vierailija
1607/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin loppuvalojen ajaksi on syytä heittää aivot narikkaan, jotta ei huomaisi, että ne ovat täysin näyteltyjä tilanteita. Huvittavin osuus on toi Torin ja Jackin "avautuminen" ja "loppuyllätys". Täyttä pelleilyä. Onkohan tuotanto jopa kirjoittanut Jackin vuorosanat? 

Btw, TikTokissa joku tyyppi julkaisee videoita, joissa änkeää Australiassa MAFSin ja Love is blindin kuvauspaikoille. Sekoilee siellä, kuvaa tuotantoa ja järjestää kaikenlaista jäynää. Hyvät naurut saa. Mutta videoista myös huomaa, millaisella koneistolla, järeällä kuvauskalustolla ja isolla henkilöstömäärällä näitä ohjelmia pyöritetään. Tv:ssä häät näyttävät intiimiltä tilaisuudelta. Todellisuudessa kaukana siitä. Paikalla on 100 tuotannon työntekijää rönttävaatteissaan... kerrassaan upea tunnelma.

Vierailija
1608/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauren ei minun silmään ole kaunis. Liikaa tehty operaatioita kasvoille.

Mun mielestä sillä on rumat ja omituisen malliset silmät. Ne on jotenkin liian pyöreät, kuin marmorikuulat, ja usein erittäin pistävä ja läpitunkeva tuijotus vielä päälle.

Vierailija
1609/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin ko ohjelmaan, en kyllä sitä ennen ottaisi huuliin tai kasvoihin mitään täytteitä tai sit pitäisi lopettaa suhde viimeisiin valoihin.

Vierailija
1610/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te kaikki tiedätte,että tämä on käsikirjoitettu? Tässäkin kaudessa useampi kutsuttu tuohon sen perusteella,että on influensseri/jonkin sortin minijulkkis. Ei sitä vaan nosteta kaikilta esiin. Jälkikäteen ovat kertoneet.

Vierailija
1611/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin ko ohjelmaan, en kyllä sitä ennen ottaisi huuliin tai kasvoihin mitään täytteitä tai sit pitäisi lopettaa suhde viimeisiin valoihin.

Mitä tarkoitat? Että voisit ottaa täytettä naamaan , mutta sitten pitäisi lopettaa suhde?? Mitä ihmettä? 

Jos olisin menossa tv-ohjelmaan, tekisin kaikki mahdolliset parannukset ulkonäköön. Kaiken, johon olisi varaa siis.

Vierailija
1612/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te kaikki tiedätte,että tämä on käsikirjoitettu? Tässäkin kaudessa useampi kutsuttu tuohon sen perusteella,että on influensseri/jonkin sortin minijulkkis. Ei sitä vaan nosteta kaikilta esiin. Jälkikäteen ovat kertoneet.

Kyllä! Me kaikki tiedämme tämän - loud and clear. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö tämä olisi hyvää viihdettä ja etteikö kaikesta teennäisyydestä huolimatta joku ole näistä ohjelmista aina välillä puolisoa löytänytkin. 

Vierailija
1613/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kirjoitettu nuo valat heille valmiiksi. Osaavat näytellä hyvin ja varmasti monta kertaa harjoitellaan. Mutta hyvää viihdettä on. 

Vierailija
1614/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kävi Jonoa kyllä sääliksi illallisella, kaikki hyökkäs häntä vastaan ja Lauren oli niin aggressiivinen. 

Mutta vastapainoksi Jade & Ridge ja Jayden & Eden oli supersuloisia!

Jono oli todella ilkeä illallisella: hieroi Laurenin naamaan uuden suhteensa onnea suutelemalla Ellietä Laurenin edessä. Todella ikävää käytöstä.

Samoin totesi, että Lauren on kamalin ihminen, jonka hän on tavannut .

Jono ei kertakaikkiaan kyennyt ottamaan vastuuta tekemisistään , vaan uhriutui jouduttuaan tilille omasta mokastaan.  Tästä asiasta ryhmä häntä tylytti. Ei säälin, vaan peiliin katsomisen ja vastuun kantamisen paikka miehellä.

Vierailija
1615/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla löytyy paljon ulkomaan lehtijuttuja Torin Jackin suhteesta.

Teennäinen ja lipevä tuo Jack

Vierailija
1616/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kävi Jonoa kyllä sääliksi illallisella, kaikki hyökkäs häntä vastaan ja Lauren oli niin aggressiivinen. 

Mutta vastapainoksi Jade & Ridge ja Jayden & Eden oli supersuloisia!

Jono oli todella ilkeä illallisella: hieroi Laurenin naamaan uuden suhteensa onnea suutelemalla Ellietä Laurenin edessä. Todella ikävää käytöstä.

Samoin totesi, että Lauren on kamalin ihminen, jonka hän on tavannut .

Jono ei kertakaikkiaan kyennyt ottamaan vastuuta tekemisistään , vaan uhriutui jouduttuaan tilille omasta mokastaan.  Tästä asiasta ryhmä häntä tylytti. Ei säälin, vaan peiliin katsomisen ja vastuun kantamisen paikka miehellä.

Vai tämmöstä tulossa. Taitaa olla nyt kahdesta eri illallisista kyse? Vielä ei ole Ellietä nähty pöydässä näissä jaksoissa, jotka tulevat telkasta. Jono kyllä haukkuu Laurenia epämiellyttävästi. Antaa itsestään hyvin tympeän kuvan, mokomakin, ei tuollaista miestä voi arvostaa, joka noin puhuu. -eri

Vierailija
1617/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonosta tuli todella rumia piirteitä esille lopuksi. Joku defenssi varmaan, mutta ihan ilmeet oli kuvottavaa sen lisäksi, mitä suustaan päästeli. En sääli yhtään. Laurenilla oli upea taito sanoittaa tilanteet, vaikka olikin hieman kärkäs ulosanniltaan.

Vierailija
1618/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääköhän Torin ja Jäckin tilanne auki? Jäck ei noissa spoilereissa antanut ainakaan ymmärtää, että haluaa jatkaa. Kuitenkin lopulta jäivät yhteen. Tori parka, miten lie suhde päättyi? 

Miten niin? Loppuvaloissa oli kyllä melkoinen "juonenkäänne" Jackin puolelta. Tuotanto oli varmaan käsikirjoittanut Jackin puheen, ja jopa Jackille,otti koville lukea se korteista. Koska yli puolet Jackin puheesta on Torin valmistelua jäähyväisiin - joita ei sitten tullutkaan!

Jack kertoo olevansa head over heels Torista ja rakastumaisillaan häneen. Ehdottomasti haluaa jatkaa vertaisensa kanssa. Kyllähän nuo aika pitkään viihtyivät yhdessä kuvausten jälkeenkin.

Vierailija
1619/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonosta tuli todella rumia piirteitä esille lopuksi. Joku defenssi varmaan, mutta ihan ilmeet oli kuvottavaa sen lisäksi, mitä suustaan päästeli. En sääli yhtään. Laurenilla oli upea taito sanoittaa tilanteet, vaikka olikin hieman kärkäs u

Hyvä vaan että sai annettua Laurenille takaisin sitä veetuilua mitä sai kuunnella alussa.

Vierailija
1620/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurenin ääni on kyllä erikoisemmasta päästä, mitä olen ikinä naisella kuullut. En viitsi nyt tähän laittaa verbejä enkä adjektiiveja, miltä kuulostaa. 

gramofonineulalla rokotettu, ääntä ainakin piisaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan