Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
1581/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin katsoa, että näkyikö puiden takana turvamiehiä, kun Lauren ja Jono olivat kahdestaan. Näytti siltä, että voi tulla kiivas tilanne! Jono siinä sitten tuuletteli: olen vapaa! Taisi Ellen sitten iskeä täysillä kiinni...

Aiemmin....

Vierailija
1582/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Tori ei tajua että Jack ei ole kiinnostunut hänestä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän Torin ja Jäckin tilanne auki? Jäck ei noissa spoilereissa antanut ainakaan ymmärtää, että haluaa jatkaa. Kuitenkin lopulta jäivät yhteen. Tori parka, miten lie suhde päättyi? 

Vierailija
1584/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori tyytyy nyt kyllä pikkupikku leivänmurusiin. Kiusallista katsoa.

Vierailija
1585/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono ei välittänyt enää Laurenista kun oli nähny Ellien. 

Vierailija
1586/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt. Jack oikein erikseen mainitsi, että hänellä on oma huonekin Torille. Siltikään raukka ei ymmärrä. Häntä on tarjottu parinvaihtoviikkoa silmällä pitäen myös muille osallistujille 

Vierailija
1587/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu miehen joka oli ihan kun Jono. Muistui mieleen paljon asioita Jonoa katsellessa. Miten voikin olla niin samanlaista käyttäytymistä.

Vierailija
1588/1957 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jono ei välittänyt enää Laurenista kun oli nähny Ellien. 

No onneksi tilanne oli molemmin puolinen.

Vierailija
1589/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö mitä. Tän sarjan seuraaminen ja täällä keskustelu on ollut mulle varsin silmiäavaavaa. Oon huomannut itsessäni ikäviä, miesvihaisia asenteita. Näen parien ongelmat aina miehen syynä (no okei, ehkä ei Sara&Tim) ja etsin miehen käytöksestä ja sanomisista moitittavaa. Huhhuh, onpa kiusallista. Ei ihme että oon sinkku. 🥹

Vierailija
1590/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurenin ääni on kyllä erikoisemmasta päästä, mitä olen ikinä naisella kuullut. En viitsi nyt tähän laittaa verbejä enkä adjektiiveja, miltä kuulostaa. 

No miksi pitäisi? Kukaan ei voi omalle äänelleen mitään, joten olet todella ilkeä ihminen.

Ääntään voi parantaa  -  ei tarvitse huutaa ja raakkua kuten Lauren.

Vierailija
1591/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiättekö mitä. Tän sarjan seuraaminen ja täällä keskustelu on ollut mulle varsin silmiäavaavaa. Oon huomannut itsessäni ikäviä, miesvihaisia asenteita. Näen parien ongelmat aina miehen syynä (no okei, ehkä ei Sara&Tim) ja etsin miehen käytöksestä ja sanomisista moitittavaa. Huhhuh, onpa kiusallista. Ei ihme että oon sinkku. 🥹

Mulle tämä ohjelma ja moni muu vastaava on avannut silmät siitä että naiset ovat aivan kammottavia.

Vierailija
1592/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämä ohjelma ja moni muu vastaava on avannut silmät siitä että naiset ovat aivan kammottavia.

Kannattaa ymmärtää että nämä ohjelmat eivät kuvaa tosielämää eikä sitä millaisia tavalliset ihmiset ovat. Harva kuvittelee että Salkkarit tai Kauniit ja rohkeat olisi joku dokumentti siitä millaisia ihmiset ovat. Mutta moni kuvittelee "tositeeveen" olevan jotenkin kuva tosielämästä. No ei se ole.

Vierailija
1593/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, sillä asiantuntijat ohjaavat siihen suuntaan, että miehessä aina vika. Miehiä aina torutaan sohvalla, kun naisia pidetään pumpulissa. Olen feministi, mutta epäoikeudenmukaisuutta on vaikea sietää.

Asiantuntijoiden on vaikea myöntää, että ovat tehneet virheitä parivalinnassa ja siksi ajavat puolisoita yhteen kuin käärmettä pyssyyn.

Vierailija
1594/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori itse rakastui Jackiin ensisilmäyksellä, eli katsoi kaikkea ns. ruusunpunaisten silmälasien läpi.

Vierailija
1595/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmääni näyttää että Torilla on paitsi hirveä liimaantuminen Jackiin, myös hirveä tarve olla romanttisesti "me kaksi vastaan muu maailma". 

Eli vaikka ei ole hyväksynyt joitain Jackin tekemiä asioita niin on puolustanut häntä viimeiseen saakka, koska silloin Jack katsoo häntä ihaillen. Kuin sitten jotenkin enemmän tarvitsisivat toisiaan, kuin muuten. Eikä edes kykene miettimään mitä kaikkea Jack on mm. sanonut, koska se tarve olla väkisin hänen puolellaan, muita vastaan, on niin suuri.

Vierailija
1596/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack ja Torin suhde kuulemma kesti pari vuotta. Mihinköhän suhde kaatui. Jack limainen ja ällö kundi. 

Vierailija
1597/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kesti

Vierailija
1598/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ollut pakko laittaa telkkarista äänet pois kun Jono puhuu.

Vierailija
1599/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, sillä asiantuntijat ohjaavat siihen suuntaan, että miehessä aina vika. Miehiä aina torutaan sohvalla, kun naisia pidetään pumpulissa. Olen feministi, mutta epäoikeudenmukaisuutta on vaikea sietää.

Asiantuntijoiden on vaikea myöntää, että ovat tehneet virheitä parivalinnassa ja siksi ajavat puolisoita yhteen kuin käärmettä pyssyyn.

Jaa, ei minusta naisia ole pidetty pumpulissa. Kyllä ainakin Sara, Lauren ja Tori on saaneet osansa. Mutta tuo on varmasti totta, että asiantuntijat haluaisivat sanoa olleensa oikeassa, vaikka kaikki näkevät että jollain parilla ei vaan ole toivoa. 

Vierailija
1600/1957 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmääni näyttää että Torilla on paitsi hirveä liimaantuminen Jackiin, myös hirveä tarve olla romanttisesti "me kaksi vastaan muu maailma". 

Eli vaikka ei ole hyväksynyt joitain Jackin tekemiä asioita niin on puolustanut häntä viimeiseen saakka, koska silloin Jack katsoo häntä ihaillen. Kuin sitten jotenkin enemmän tarvitsisivat toisiaan, kuin muuten. Eikä edes kykene miettimään mitä kaikkea Jack on mm. sanonut, koska se tarve olla väkisin hänen puolellaan, muita vastaan, on niin suuri.

Näin narsistin uhri tuntee, omien traumojensa takia kokee, että hänen täytyy ansaita rakkaus vaikealta ihmiseltä, sellaiselta, joka on hänen mielestään ns. ylemmällä tasolla kuin hän. Tämä on tavallaan sen narsistisen ihmisen toiminnan mahdollistamista ja samalla heikompi-itsetuntoinen uhri saa validaatiota narsistilta. Kierre on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme