Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard-pappa hengailee nykyään Jackin kanssa, siis heterona. Kuulemma ainoa porukasta, jonka kanssa on tekemisissä. Kertonee aika paljon, että nämä kaksi kokevat kumppanuutta keskenään.
Jotenkin epäuskottavaa että heillä kahdella synkkais.
Tunnetko heidät hyvinkin?
Mielestäni molemmat ovat luonteeltaan miehisiä vallankäyttäjiä: minä päätän, minä määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard-pappa hengailee nykyään Jackin kanssa, siis heterona. Kuulemma ainoa porukasta, jonka kanssa on tekemisissä. Kertonee aika paljon, että nämä kaksi kokevat kumppanuutta keskenään.
Mielestäni molemmat ovat luonteeltaan miehisiä vallankäyttäjiä: minä päätän, minä määrään.
No voi hyvänen aika. SNAP! Juu en tunne heitä, en tunne ketään osallistujaa. Silti ihan mielelläni katson ohjelmaa ja analysoin ja spekuloin tapahtumia ja motiiveja. Rauhoitu.
Aika moni olisi Laurien tilanteessa hyvinkin hiljainen ja miettiväinen, mites tässä näin kävi ja mitäs nyt mutta ei lauren. Ottaa kyllä kaiken huomion itseensä ja pääasia haukkua Jonoa pälä pälä pälä piti tarkkaan huolta, että kaikki tietää missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika. SNAP! Juu en tunne heitä, en tunne ketään osallistujaa. Silti ihan mielelläni katson ohjelmaa ja analysoin ja spekuloin tapahtumia ja motiiveja. Rauhoitu.
Lol, eiköhän sinun kuuluisi rauhoittua. 😁
Argumentointi ei ole vahvuuksiasi.
Jonathan on oikea lötköpötkö. Onnistui vieläpä uhriutumaan lopuksi, kun olisi voinut sen sijaan ottaa miehekkään, suoraselkäisen asenteen kohdatessaan Laurenin viimeisen kerran. Olihan tuossa aikaa välissä etäännyttää itsensä tapahtuneesta ja miettiä toisenlainen strategia kuin syyttely ja ruikutus.
Tosiasia on, ettei heistä olisi pitkäaikaista paria tullut. Lauren olisi kypsynyt miehen flegmaattisuuteen. Aluksi on haasteellista erottaa toisistaan persoonan rauhallisuus vs. laimeus/innottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Jonathan on oikea lötköpötkö. Onnistui vieläpä uhriutumaan lopuksi, kun olisi voinut sen sijaan ottaa miehekkään, suoraselkäisen asenteen kohdatessaan Laurenin viimeisen kerran. Olihan tuossa aikaa välissä etäännyttää itsensä tapahtuneesta ja miettiä toisenlainen strategia kuin syyttely ja ruikutus.
Tosiasia on, ettei heistä olisi pitkäaikaista paria tullut. Lauren olisi kypsynyt miehen flegmaattisuuteen. Aluksi on haasteellista erottaa toisistaan persoonan rauhallisuus vs. laimeus/innottomuus.
Jono ei ollut mitenkään flegmaattinen loppujaksoissa Ellien seurassa. Vapautunut ja nauravainen. Luulen, että pelkäsi Laurenia, eikä ihme. Todella pelottava ja hyökkäävä.
Jono ei varmaan pystynyt olemaan oma itsensä Laurenin seurassa. Jo alkuvaiheessa Jono sai tylytystä Laurenilta siitä, että on liian tylsä (Laurenin makuun). No, he keskustelivat siitä, kun Lauren oli näyttänyt tylsistymisensä uppoamalla kännykkään yms. Sitten tuli ne jupakat, jossa Lauren hyökkäsi Jackia vastaan ja Jono ei tukenut tarpeeksi. Jono on saanut roppakaupalla negaa niskaansa ja ollut varuillaan varmaan alusta asti. Lauren on hyvin vaativainen, lievästi sanoen. Olisiko joku toinen kokeilun miehistä sopinut paremmin Laurenin pariksi?
Laurenin ääni on kyllä erikoisemmasta päästä, mitä olen ikinä naisella kuullut. En viitsi nyt tähän laittaa verbejä enkä adjektiiveja, miltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Laurenin ääni on kyllä erikoisemmasta päästä, mitä olen ikinä naisella kuullut. En viitsi nyt tähän laittaa verbejä enkä adjektiiveja, miltä kuulostaa.
No miksi pitäisi? Kukaan ei voi omalle äänelleen mitään, joten olet todella ilkeä ihminen.
Voi noita häävideoita. Ei ihme, että herkistyvät niitä katsoessaan.
jättikö Lucinda Timin vai toisinpäin?
Tim lähti lätkimään ja sitten Lu ymmärsi, että mies ei ole hänelle enough
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13233865/Married-Sights-L…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13233865/Married-Sights-L…
Vanhaa tietoa tuokin haastattelu. Nykyään eivät ole edes puheväleissä.
Ausseissa kausi 11 esitettiin 29.1.2024 - 8,4.2024,
mutta tämä juttu kuvineen Jonosta ja Elliesta julkaistiin jo 7.2.2024 ja 8.3.2024
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13055381/MAFS-2024-cheati…
Vähän kävi Jonoa kyllä sääliksi illallisella, kaikki hyökkäs häntä vastaan ja Lauren oli niin aggressiivinen.
Mutta vastapainoksi Jade & Ridge ja Jayden & Eden oli supersuloisia!
Vierailija kirjoitti:
Jonon nariseva honotus ottaa niin hermoon. Mokomakin pelkurivätys. Kuumeisesti yritti valkopestä itseään. Hyvä, et Lauren pääsi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jono ei varmaan pystynyt olemaan oma itsensä Laurenin seurassa. Jo alkuvaiheessa Jono sai tylytystä Laurenilta siitä, että on liian tylsä (Laurenin makuun). No, he keskustelivat siitä, kun Lauren oli näyttänyt tylsistymisensä uppoamalla kännykkään yms. Sitten tuli ne jupakat, jossa Lauren hyökkäsi Jackia vastaan ja Jono ei tukenut tarpeeksi. Jono on saanut roppakaupalla negaa niskaansa ja ollut varuillaan varmaan alusta asti. Lauren on hyvin vaativainen, lievästi sanoen. Olisiko joku toinen kokeilun miehistä sopinut paremmin Laurenin pariksi?
Ben? Molemmilla vahvat leuat ja Benistä Lauren olisi saanut vastusta toisin kuin kuin itkupilli-Ellenistä.
Olisiko Benistä kuoriutunut toisenlainen persoona Laurenin kanssa? Ainakaan Lauren ei ollut Benin "halveksumalta" GC:lta vaan täysin toiselta puolen mannerta.
Tosin Benin osallistuminen kyseenalaistettiin periaatteessa, mutta olisihan hänkin voinut ihastua sopivaan naiseen.
Yritin katsoa, että näkyikö puiden takana turvamiehiä, kun Lauren ja Jono olivat kahdestaan. Näytti siltä, että voi tulla kiivas tilanne! Jono siinä sitten tuuletteli: olen vapaa! Taisi Ellen sitten iskeä täysillä kiinni...
Olisitteko uskoneet, että Jack sanoi rakastavansa? Ei sentään Toria, vaan sitä rakennusta jossa ohjelman teon ajan asuivat.