Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jack on omasta mielestään "Alfa"-mies, mutta kun katsoo tuota touhua, niin tulee vahva vaikutelma lähinnä amis-tyypistä!
Ihan hiton ruma se on.
nää parit pysyy yhdessä niin kauan haluavat ilmaiset illalliset ja muut tarjoilut/majoitukset.
varmaan ottaa koville, kun pitää luxus-hotellissa itse kokata ja siivota, vai näyttääkö vain siltä ?
pizzaa ja purilaista kotiinkuljetuksena, kun kameraryhmä häipyy ?
Jack sanoi tykkäävänsä tummista, lyhyistä naisista, joilla on isot tissit. Siinä mielessä olisi siis erikoista, että Jack olisi sanonut Saran olevan kokeilun kuumin nainen. Mä luulen, että Jack haluaa vaan hämmentää. On lääppinyt Saraa ihan vain koska voi, ja hämmentääkseen. Ehkä halunnut testata miten pitkälle voi mennä tämän "alfa"-naisen kanssa ja testatakseen vetovoimaansa. Jackhan on selvästi tottunut selittelemään asiat itselleen parhain päin eikä näköjään kukaan jaksa loputtomiin tentata, kun Jackin vastaukset ovat niin ympäripyöreää paskaa.
Alkaa kyllä Torikin vaikuttaa jo kyllästyneeltä, kun ei ole yksiäkään juhlia tai kokoontumisia, joissa Jack ei ole negativiisen huomion keskipisteenä. Olisi ollut kiva kuulla Torin kommentit siihen valas-keskusteluun. Tosin sen nokkimisjärjestys-kommentin jälkeen voisi kuvitella, että Tori on ihan mukana haukkumassa muita valaiksi.
En. Tää on mielestäni verrattavissa johonkin Love Islandiin yms. Eikä ole edes samalla tavalla viihdyttävä kuin ensimmäisien kausien tempparisekoiltu.
Se suomalainen versio oli alunperin ihan hyvä konsepti. Näytti, että rakkautta voi vähän ohjata jos on aikuiset ja itsensä tuntevat osallistujat mukana. Viimekausina mukaan on tullut enemmän tällaista viihdekonseptia.
Ehkä mun pitää kattoa vaan maajussille morsianta. Se on kanssa mielestäni järkevä parinhaku ohjelma. Etsitään sopivaa kumppania. Ei pelkkää draaman kaarta.
Onkohan Timothy vieläkin sinkku? Mun mielestä tosi namu.
Mun on hyvin vaikea ymmärtää, miksi tällaista "draamaa" joku haluaa katsoa? Naiset ilmeisesti rakastavat sitä, kun saavat pähkäillä ja analysoida tunteita?
"Todellakin. Tori ei sitten lopulta tainnut edes joutua millään tavalla vastuuseen siitä törkeästä ravintoketjukommentistaan, jonka huipulla ylpeili itse olevansa ja jonka alimmaiseksi sijoitti Cassien."
Sori, suora lainaus ei toiminut. Mutta siis tähän piti vastata. Eihän Tori sitä missään julkisesti sitä ravintoketjukommenttiaan sanonut, ainoastaan kameroille (ja veikkaan, että myös vähän kännissä). Sitä olen kyllä aina miettinyt kun näitä katsoo, että eivätkö he tajua, että ne kommentit tulevat jossain vaiheessa näkymään telkkarissa myös niille muille osallistujille, vai eivätkö vain välitä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Timothy vieläkin sinkku? Mun mielestä tosi namu.
Mun lempipari. Harmi ku ei toiminu 💔
Vierailija kirjoitti:
Saran lisäksi myös Jade saattaa olla Jacky-boyn mieleen enemmän. Jäi niin mieleen se, kun Jade laittoi kuvatehtävässä Jackin kuvan toiseksi heti miehensä Ridgen jälkeen, että jonkinlaista vetovoimaa myös Jaden puolelta.
Jade siinä meillä olisi toinen hyvä narsistin uhri. Epävarma ja johdateltavissa.
Luulin aluksi, että Lucinda on yli 50 ja yllätyin kun onkin vasta 43! On jotenkin vanha sielu, hyvässä mielessä. Rauhallinen ja järkevä.
Eikös se Jack puhunu niissä alkuhaastatteluissa että haluu ohjata ja olla niinkun komennossa mitä tulee puolisoon? 🤮
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Jack puhunu niissä alkuhaastatteluissa että haluu ohjata ja olla niinkun komennossa mitä tulee puolisoon? 🤮
Sanoi. Mut niin sanoi Torikin. Tais olla pelkkää kuorta se vain, kun tommoseksi lapaseksi muuttui. No, narsisti pystyy tekemään vahvastakin ihmisestä uhrin, onko tämä sitten niin, vai vain Torin omakehua ja luuloa siinä alussa.
Kun ohjelma etenee, tulee kyllä tilanteita, missä naamiot putoavat ja moni asia paljastuu hyvässä ja pahassa. Ei montaa paria selviä paljon loppua pidemmälle ja niistäkin osa eroaa pian maaliviivan jälkeen.
Mulle tulee vähän oksennusta suuhun Jackista. Kuvottava persoonallisuushäiriöinen tyhjäpää.
Lauren Jackistä: Pönöttää nännit ojossa kuin mikäkin joulukinkku. 😆
Tim poloinen. Nyt Saran ketkuilu paljastuu. Ja Sara yritti vaan valehdella lisää.
Miltä tuntuu olla kuin mato koukussa, voisin kysyä. Saralta. Kiinnijäätyään yrittää selittää mustan valkoiseksi.
Kauhee huutaja Sara. Aivan outo luonne.
Ja Sara itse sanoo aina Timille että älä huuda minulle vaikka toinen ei edes huuda!
Toivottavasti Tim on löytänyt jonkun uuden ja paremman!
Todellakin. Tori ei sitten lopulta tainnut edes joutua millään tavalla vastuuseen siitä törkeästä ravintoketjukommentistaan, jonka huipulla ylpeili itse olevansa ja jonka alimmaiseksi sijoitti Cassien.