Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara itse sanoo aina Timille että älä huuda minulle vaikka toinen ei edes huuda!
Toivottavasti Tim on löytänyt jonkun uuden ja paremman!
Miten voi olla, ettei Sara tajua ollenkaan omaa käytöstään. Syyttää toista, puolustelee, väistelee ja valehtelee lisää. Nyt kyllä Timin kannattais juosta lujaa eikä uskoa enää mitään Saran selityksiä
Aluksi Tori oli minustakin kaunein, mutta mitä enemmän omahyväinen ja kylmä luonne tuli esiin, sen epäviehättävämmältä hän alkoi näyttää.
Cassie oli tosi kaunis.
Mitä toi Jack antoi Tristanille lahjaksi ja miksi Tristan hyppäsi halaamaan häntä siinä? Meni ihan ohi. Käsitin että joku tosi tyhmä lahja tyyliin lisäravinne ja "sinä riität"-avaimenperä. Itse saattaisin ottaa tuon ihan lisää v ittuiluna. Mutta miksi Tristan antoi anteeksi noin helposti? Ei kai noin id iootin oloinen tyyppi kuin Jack voi oikeasti olla niin hallitseva että ihmiset pokkuroi sillä perusteella? Vai onko Tristan niin kiltti että halusi vain välttää riitaa ja otti nyt mitä sai?
Vierailija kirjoitti:
Aluksi Tori oli minustakin kaunein, mutta mitä enemmän omahyväinen ja kylmä luonne tuli esiin, sen epäviehättävämmältä hän alkoi näyttää.
Cassie oli tosi kaunis.
Toi Tori ei kyllä oo kaunis millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cassie oli tosi kaunis.
Toi Tori ei kyllä oo kaunis millään lailla.
Mun silmään on hyvin kaunis, mutta luonteen paljastuminen vaikuttaa tietysti mielikuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä tuo Jack edes hyvän näköinen ? Omasta mielestäni ei todellakaan. Ilkeä on ja valehtelija. Mitäköhän Tori oikeasti näki hänessä. Hyväksyi täysin jätkän rumat puheet.
Minusta sillä on ihan liian isot legot, meneekö suu kiinni ollenkaan. Lisäksi se omahyväinen hymy, joka ei ylety silmiin ja sitten näkee selvästi naamasta kun tulee osuma jostain jutusta. Mutta hymy ei häivy.
No niinpä, näyttää että on ottanut liikaa täyteaineita kasvoihin plus se (tän ohjelman perusteella näkyvä) narsistisuus näkyy siinä, että hymy ei ulotu edes kasvoihin saati silmiin.
Spoiler-varoitus kaiken varalta kun en ole nyt seurannut tätä keskustelua koko matkaa enkä tiedä missä tahdissa jaksot tulee telkusta (vähän tästä keskustelusta päättelin).
Palauteviikolla Jack yrittää vähän flirttiä Jaden suuntaan ja muutenkin keskustelee Jaden kanssa ihan eri tyylillä kuin kertaakaan Torin kanssa. (Tietty editointi voi vaikuttaa mutta silti.) ja mikä ihme on tämä kuvio että Jackin lähipiiri koostuu vain asiakkaista? Kotiviikollakin Tori tapaa vaan asiakkaita. Ja siinä tulee ilmi että Jackilla on paljon naispuolisia lähipiirissä mutta nämä naiset itse on sitä mieltä että epäilyttävää kun Torilla on paljon miespuolisia ihmisiä ympärillä. Että mitenhän Tori edes Jackin naisten pariin sopeutuu kun tottunut olemaan vain miesten kanssa.
Tosi harmi että Tristan ja Cassidy eivät päässeet yhtä aikaa samalle aaltopituudelle tunteidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä tuo Jack edes hyvän näköinen ? Omasta mielestäni ei todellakaan. Ilkeä on ja valehtelija. Mitäköhän Tori oikeasti näki hänessä. Hyväksyi täysin jätkän rumat puheet.
Minusta sillä on ihan liian isot legot, meneekö suu kiinni ollenkaan. Lisäksi se omahyväinen hymy, joka ei ylety silmiin ja sitten näkee selvästi naamasta kun tulee osuma jostain jutusta. Mutta hymy ei häivy.
Hauskaa kun Toria ärsytti Timothyn omahyväinen ilme illallisella, mutta Jackillä on omahyväinen hymy koko ajan
Tori siirtää harmituksen tunteensa toiseen henkilöön, kun on Jackpaskan lumoissa. Oikeasti: Tori ei uskalla näyttää Jackille vihastumistaan! Hän tietää, että taika murtuisi sillä hetkell
Juuri näin!
Olipa Lauren hiljainen kun Saran tapausta puitiin pöydässä. Yleensä huutaa kurkku suorana. Taitaa huutaa vain miehille.
Voi Tim, ihan sydän särkyi Timin puolesta. :( Huomasitteko miten maireana Jack oli paheksumassa Saraa, taisi vain olla tyytyväinen, että kerrankin syytökset kohdistuivat johonkin muuhun kuin häneen itseensä.
Sara kyllä puhui itsensä pahasti pussiin, sanoi että ei todellakaan ole maannut eksänsä kanssa vaan käynyt vain kaveripohjalta (salaa) häntä tapaamassa, ja että sillä eksällä on myös pitkäaikainen puoliso. Sitten kun kysyttiin että olivatko he sängyssä kuukautta ennen kokeen alkua niin myönsi että ovat olleet. Sitten sanottiin no mites se eksän puoliso, niin yhtäkkiä väittikin että ovat eroneet 🙈 Sitten sanoikin että "ei, kun he ovat tällaisessa on-off-suhteessa" Tosi inhottava tyyppi ollut jotenkin alusta asti, silloinkin kuin ärsytti ja länkytti Timille ajaen hänet täysin nurkkaan ja Tim korotti ääntään niin uhriutui täysin kun hänelle nyt huudetaan.. Nyt myös ei edes pyytänyt anteeksi sitä salatapaamista kesän kanssa, vaan hyökkäsi ja uhriutui ja lähti raivoissaan menemään. Tuntuu rakastavan draamaa ja yritti ihan väkisin vetää Timin "puolustamaan" itseään kun Jack oli "lääppinyt ja tiputellut pyllylle" niin kuin olisi joku kunnon nainen itse. Tosi toksinen tyyppi, parempi Timille joku oikeasti aito, hyvä ja kiltti nainen eikä tollainen joka rakastaa vain itseään ja draamaa (ainakin jos saa itse olla viattomana uhrina)
Miksi noin huonoitsetuntoinen mies on hakeutunut ohjelmaan? Kyllä ihmettelenNyt häntä pitäisi käsitellä silkkihansikkain.
Myös Timothya ihmettelen. Mitä hän hakee sieltä?
paras oli vaimon isän kommentti pystyyn paskannettu lapamato. Hän näki miehen läpi.
Lauren on suorastaan epämiellyttävä nainen. Ilkeilyn ja ilmeilyn mestari. Tuli häihinsä kännissä, unohti kukkavihkonsa autoon ja haki pensaasta kaksi oksaa.
Myöskin kateellisuuden perikuva! Tuollaista naista kannattaa kaikkien kiertää. Se kuonokoppakommentti oli oikein tälle räpätätille. Aina äänessä ja puuttuu muiden kommentteihin!
Vierailija kirjoitti:
Spoiler-varoitus kaiken varalta kun en ole nyt seurannut tätä keskustelua koko matkaa enkä tiedä missä tahdissa jaksot tulee telkusta (vähän tästä keskustelusta päättelin).
Palauteviikolla Jack yrittää vähän flirttiä Jaden suuntaan ja muutenkin keskustelee Jaden kanssa ihan eri tyylillä kuin kertaakaan Torin kanssa. (Tietty editointi voi vaikuttaa mutta silti.) ja mikä ihme on tämä kuvio että Jackin lähipiiri koostuu vain asiakkaista? Kotiviikollakin Tori tapaa vaan asiakkaita. Ja siinä tulee ilmi että Jackilla on paljon naispuolisia lähipiirissä mutta nämä naiset itse on sitä mieltä että epäilyttävää kun Torilla on paljon miespuolisia ihmisiä ympärillä. Että mitenhän Tori edes Jackin naisten pariin sopeutuu kun tottunut olemaan vain miesten kanssa.
Tosi harmi että Tristan ja Cassidy eivät päässeet yhtä aikaa samalle aaltopituudelle tunteidensa kanssa.
Minusta ei ollut mikään ihme, että Jackilla oli asiakkaita häissä. Pitkässä asiakassuhteessa kehittyy ystävyyttä. Olen tämän kokenut. Olin saliyrittäjä 10 vuotta ja sain ikuisia ystäviä. Hyviä ystäviä!
Ja se runsaasti ylipainoinen Torin ystävä inhosi Jackia siksi, kun kaikesta päätellen inhosi kaikkia kuntoiluun liittyvää. Kropasta päätellen se oli hänelle elämän vastenmielisin asia. Lisäksi hän myös kadehti ystäväänsä!
Olikohan Cassandra ihastunut Timiin? Hän sanoi aika tiukkoja kommentteja kameralle Sarasta. Nyt sitten ilmeisesti kiinnostus Tristaniin hiipui tai lopulta sen myönsi.
Vierailija kirjoitti:
Lauren on suorastaan epämiellyttävä nainen. Ilkeilyn ja ilmeilyn mestari. Tuli häihinsä kännissä, unohti kukkavihkonsa autoon ja haki pensaasta kaksi oksaa.
Myöskin kateellisuuden perikuva! Tuollaista naista kannattaa kaikkien kiertää. Se kuonokoppakommentti oli oikein tälle räpätätille. Aina äänessä ja puuttuu muiden kommentteihin!
Lauren hurmasi käytöksellään häissä Jonon. Jono oli aivan täpinöissään silloin.
"Ja se runsaasti ylipainoinen Torin ystävä inhosi Jackia siksi, kun kaikesta päätellen inhosi kaikkia kuntoiluun liittyvää. Kropasta päätellen se oli hänelle elämän vastenmielisin asia. Lisäksi hän myös kadehti ystäväänsä!"
Onko teillä saliyrittäjillä kaikilla tarve luonnehtia ihmisiä pelkästään ulkonäön/vartalon koon perusteella? Meinaat, että Torin paras ystävä inhosi kaikkea kuntoiluun liittyvää, koska on itse lihava ja siksi inhosi myös Jackia? Eiköhän tämä kaveri vaan nähnyt Jackin todellisen luonteen jo heti alkuunsa. Mistä sait ajatuksen, että kaveri inhoaa kaikkea kuntoiluun liittyvää?
Oon aika samaa mieltä muutamien kanssa täällä: ärsyttää Jackissä about kaikki (ja lisäksi ne hampaat), mutta oon ihmetellyt, että kun (mun mielestä) Tori on niin nätti, niin miten ei kelpaa, mutta tosiaan haluaa varmaan jonkun todella yliampuvasti leikellyn ja meikatun. Sara on ollut koko ajan kylmä ja kova, nyt paljastui, että vielä valehteleva ja petollinenkin (siks ei voinut viestejäänkään näyttää, idiootti!).
Kivoimmat (Tristan, Cass, Timothy, Lucinda...) ei nekään tässä saa rakkautta syttymään. Seuraan tota Timothyä instassa ja siellä eilen tilitti, että kun tää sarja tulee nyt Suomessa, niin on saanut paljon Suomesta viestejä ja siitä avautui. Ja siitä, että nää parit on valittu 'vähän' draamanhakuisesti. Se on kyl sääli, olis hauska jos edes joku pari jäisi yhteen ja olisi onnellinen, mutta luultavasti ei mikään (en keksi ketkä jäis, tai Ridge ja Jade voi alkuun jäädä, mutta tuskin kestää, samoin ne Eden ja Jayden).
Harmittaa, että selailin muidenkin profiileja instassa ja selvisi (spoileri varoitus!!!) vahingossa muutaman parin lopputulema (ja ristiinnaiminen). Nyt ei oo sitä jännitystä tässä!
Silti tää on musta tosi viihdyttävä ja koukuttava sarja ja ihan innolla odotan duunin jälkeen, että saan hetkeksi mennä MAFSin maailmaan. Tytär asuu Ausseissa ja niillä meni just kausi 12. Koskahan se tulee meille...
No huuuuhhh kylläpä sai Sara kyytiä illallisilla! Puhui itsensä pussiin moneen kertaan eikä millään suostunut ymmärtämään omaa syytää. Todellakin Tim-parka.
Lauren on kyllä mainio. Oijoi, näkyikö ensi jakson esittelyssä, että Lauren oli sohvalla kertomassa romanttisten tunteiden lisääntymisestä? Poloinen Lauren, tulee vielä kärsimään Jonon ketkuilujen takia.