Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
941/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää ettei kaudet ainakaan ihan heti lopu! Mulle tää on ihanaa aivotonta ajanvietettä, olkoonkin vaikka kuinka käsikirjoitettua ja idioottimaista, mä tykkään! Ja erityisesti kun täällä palstalla saa puida ja miettiä persoonallisuuksia ja juonenkäänteitä. 😆

Vierailija
942/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauren Jackistä: Pönöttää nännit ojossa kuin mikäkin joulukinkku. 😆

Lauren on kyllä mainio. Oijoi, näkyikö ensi jakson esittelyssä, että Lauren oli sohvalla kertomassa romanttisten tunteiden lisääntymisestä? Poloinen Lauren, tulee vielä kärsimään Jonon ketkuilujen takia.

Laurenilla on sana kyllä hallussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Jack antoi Tristanille lahjaksi ja miksi Tristan hyppäsi halaamaan häntä siinä? Meni ihan ohi. Käsitin että joku tosi tyhmä lahja tyyliin lisäravinne ja "sinä riität"-avaimenperä. Itse saattaisin ottaa tuon ihan lisää v ittuiluna. Mutta miksi Tristan antoi anteeksi noin helposti? Ei kai noin id iootin oloinen tyyppi kuin Jack voi oikeasti olla niin hallitseva että ihmiset pokkuroi sillä perusteella? Vai onko Tristan niin kiltti että halusi vain välttää riitaa ja otti nyt mitä sai?

Tristan-parka! Se on niin kiltti ja alistettu ja huono itsetunto, että ei edes osaa suuttua silloin kun häntä kohdellaan väärin. Käänsi loukkauksen vähän niinkuin omaksi heikkoudekseen: kato kun mä nyt oon tällainen että mä otan itseeni, ja Jack pääsi pälkähästä. Ihan järkyttävä se Jackin lahja, mutta erityisesti mua ärsytti se Jackin puhe! Muka anteeksipyyntö. Jack käänsi koko jutun itseensä: tässä on mulle upea itseni kehittämisen paikka. No wau häivy siitä sitten itseäsi kehittämään.

Vierailija
944/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran lisäksi myös Jade saattaa olla Jacky-boyn mieleen enemmän. Jäi niin mieleen se, kun Jade laittoi kuvatehtävässä Jackin kuvan toiseksi heti miehensä Ridgen jälkeen, että jonkinlaista vetovoimaa myös Jaden puolelta.

Jade siinä meillä olisi toinen hyvä narsistin uhri. Epävarma ja johdateltavissa.

Minusta Jade oli tosi kaunis viimeisimmillä illallisilla. Onko poistanut huulitäytteitään tässä välissä, vai kaunistaako rakkaus?  

Vierailija
945/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
946/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vähän oksennusta suuhun Jackista. Kuvottava persoonallisuushäiriöinen tyhjäpää. 

Luulen että asiantuntijatkaan ei enää pysty suhtautumaan Jackiin neutraalisti. Niiden pitäisi kuitenkin tässä antaa Jackillekin ohjeita ja parisuhdeneuvontaa. Mutta hämmennys ja halveksunta näkyy selvästi, ihan syystä kyllä, mutta onko ihan reilua

Vierailija
947/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin hauskasti sanottu! 😂😂😂

Vierailija
948/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Lauren hiljainen kun Saran tapausta puitiin pöydässä. Yleensä huutaa kurkku suorana. Taitaa huutaa vain miehille. 

Taisi yrittää olla lojaali ystävälleen.

Vierailija
949/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika samaa mieltä muutamien kanssa täällä: ärsyttää Jackissä about kaikki (ja lisäksi ne hampaat), mutta oon ihmetellyt, että kun (mun mielestä) Tori on niin nätti, niin miten ei kelpaa, mutta tosiaan haluaa varmaan jonkun todella yliampuvasti leikellyn ja meikatun. Sara on ollut koko ajan kylmä ja kova, nyt paljastui, että vielä valehteleva ja petollinenkin (siks ei voinut viestejäänkään näyttää, idiootti!). 

Kivoimmat (Tristan, Cass, Timothy, Lucinda...) ei nekään tässä saa rakkautta syttymään. Seuraan tota Timothyä instassa ja siellä eilen tilitti, että kun tää sarja tulee nyt Suomessa, niin on saanut paljon Suomesta viestejä ja siitä avautui. Ja siitä, että nää parit on valittu 'vähän' draamanhakuisesti. Se on kyl sääli, olis hauska jos edes joku pari jäisi yhteen ja olisi onnellinen, mutta luultavasti ei mikään (en keksi ketkä jäis, tai Ridge ja Jade voi alkuun jäädä, mutta tuskin kestää, samoin ne Eden ja

Tuo Suomesta avautuminen ja tilittäminen kiinnostaa, niinkun mitä? Ei ole instaa.

Vierailija
950/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Jack antoi Tristanille lahjaksi ja miksi Tristan hyppäsi halaamaan häntä siinä? Meni ihan ohi. Käsitin että joku tosi tyhmä lahja tyyliin lisäravinne ja "sinä riität"-avaimenperä. Itse saattaisin ottaa tuon ihan lisää v ittuiluna. Mutta miksi Tristan antoi anteeksi noin helposti? Ei kai noin id iootin oloinen tyyppi kuin Jack voi oikeasti olla niin hallitseva että ihmiset pokkuroi sillä perusteella? Vai onko Tristan niin kiltti että halusi vain välttää riitaa ja otti nyt mitä sai?

Tristan-parka! Se on niin kiltti ja alistettu ja huono itsetunto, että ei edes osaa suuttua silloin kun häntä kohdellaan väärin. Käänsi loukkauksen vähän niinkuin omaksi heikkoudekseen: kato kun mä nyt oon tällainen että mä otan itseeni, ja Jack pääsi pälkähästä. Ihan järkyttävä se Jackin lahja, mutta erityisesti mua ärsytti se Jackin puhe! Muka anteeksipyyntö. Jack käänsi ko

Se tunne, kun Jack omahyväisenä esitti hyvää ihmistä ja samalla nöyryytti kilttiä Tristania, oli niin hirveä. Sitä ei voi edes kutsua myötähäpeäksi, tunne oli vain, että voisipa tämä jo loppua ja voikun Tristan saisi sanottua sille ällötykselle, että painu v*@uun!

Vierailija
951/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se auki jätetty paita ne nännit on kyllä kuvottavin näky aikoihin. Ja tuonko pitäisi olla s*ksikästä? Nousee oksua suuhun

Vierailija
952/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistin tunnistaa myös siitä ettei hän osaa aidosti iloita toisen puolesta.

ja taas se nähdään tuossa sohva-seremoniassa, ja tiedätte kyllä ketä tarkoitan.

Vierailija
953/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirveää seurustella Tristan tyyppisen miesvauvan kanssa. Pyörii itsesäälissä ja on niin helv.. herkkä. Olisi kamalaa olla tuollaisen kumppani. Ajattele,  jos joku sanoo valas ja siitä mies saa elämänsä traumat, hei grow up man! Tuo Lauren ei tee muuta kuin hauku Jackiä ja on ärsyttävä rotweiler, ihan oikein, että Jack pyysi Jonoa laittamaan kuonokopan. Miksi nuo naiset saa huutaa ja haukkua muita mutta heti kun mies avaa suunsa niin ollaankin niin traumatisoituneita ja ei kestetä mitään. Hirveää kaksinaismoralismia. 

Vierailija
954/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se auki jätetty paita ne nännit on kyllä kuvottavin näky aikoihin. Ja tuonko pitäisi olla s*ksikästä? Nousee oksua suuhun

Lisäksi paidat on aina niin kireitä, että imee itseensä kaiken hien.

Vierailija
955/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran lisäksi myös Jade saattaa olla Jacky-boyn mieleen enemmän. Jäi niin mieleen se, kun Jade laittoi kuvatehtävässä Jackin kuvan toiseksi heti miehensä Ridgen jälkeen, että jonkinlaista vetovoimaa myös Jaden puolelta.

Jade siinä meillä olisi toinen hyvä narsistin uhri. Epävarma ja johdateltavissa.

Minusta Jade oli tosi kaunis viimeisimmillä illallisilla. Onko poistanut huulitäytteitään tässä välissä, vai kaunistaako rakkaus?  

Olisiko vaan astetta hillitympi meikki. Tekohuulet ja -tissit oli kyllä taas niin vahvasti esillä, ettei täytteistä voi erehtyä.

Vierailija
956/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut vai häiritseekö muitakin nuo ns. asiantuntijat katsomassa illallisia ja käytännössä vaan kertaamassa mitä jo aiemmin on näytetty, ihan kuin he ei muka jo etukäteen tietäisi. He jos ketkä vaan näyttelee.

Vierailija
957/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun jäin kuuntelemaan tuota taustamusiikkia Timin ja Saran ollessa sohvalla. Kireää ja repivää viulunsoittoa, kun Saraa hiillostettiin, melkein näin viuluniekan siinä sohvan takana Saran korvan juuressa sohimassa riitasointuja jousellaan. Hetkeksi tuli pianisti liruttelemaan sulosäveliä, kun Tim sai puheenvuoron ja myötätuntoa. Sitten taas viulisti saapui näyttämölle lopun kliimaksissa luomaan pahaenteisen epävireiset sointunsa. Mulla meni melkein ohi noi keskustelut, kun tää musiikki oli niin dramaattista 😅 

Vierailija
958/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun jäin kuuntelemaan tuota taustamusiikkia Timin ja Saran ollessa sohvalla. Kireää ja repivää viulunsoittoa, kun Saraa hiillostettiin, melkein näin viuluniekan siinä sohvan takana Saran korvan juuressa sohimassa riitasointuja jousellaan. Hetkeksi tuli pianisti liruttelemaan sulosäveliä, kun Tim sai puheenvuoron ja myötätuntoa. Sitten taas viulisti saapui näyttämölle lopun kliimaksissa luomaan pahaenteisen epävireiset sointunsa. Mulla meni melkein ohi noi keskustelut, kun tää musiikki oli niin dramaattista 😅 

Kiinnostavaa, mä taas en edes oikein huomaa mitään taustamusiikkia.

Vierailija
959/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edenhän valehteli pokkana, että Jayden muka vahingossa olisi nähnyt ne Saran viestit.

Vierailija
960/1957 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tristan on vähän yksinkertainen, naiivi. Saattaapi olla kirjollakin tai muuten vain herkkä ihminen.  Hän oli heti otettu, kun toinen (Jack) tulee puhumaan kauniisti ja tuo lahjuksia. Tristan ei ymmärrä, että ihmiset ovat kavalia petoja.  Koska on itse lapsenomaisen aito ja vilpitön. Timothy-papa oli myös paikalla, mutta ei tainnut puuttua puheeseen millään tapaa. Timothy kyllä näki, että Jack vain yritti pelastaa maineensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi