Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (221)
Joko olette pistäneet potun maahan? Istutatteko kyssäkaalen taimista vai siemenistä? Oletteko kokeilleet lanttua hiekkamaalla? Tämmösiä mietin tänään - kasvot ja kroppa joogaantuvat siinä samalla. N56
Oletko koskaan pysähtynyt vain nauttimaan hetkestä?
On se hieman kalliimpaa, muttei nyt mitenkään älyttömästi.
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Ne ensiksi mainitut eivät koskaan puhu kuten sinä.
Kyllä ei joudettu naamaa vääntelemään kuin tuskasta kun peltoa raivattiin.
T. Mielensäpahoittaja
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Mitä tulee ap:hen, niin hyvä aloitus
Tämäpä tämä.