Meneekö dvd-elokuvat kirppikselle kaupaksi?
Onko kellään kokemusta miten asian laita tänä päivänä?
Ois paljon lasten ja aikuisten leffoja ylimääräisinä..
Kommentit (21)
Jonkin verran menee kun myy eurolla.
Menee jos ne on A: virheettömässä kunnossa, pienikin naarmu niin en maksaisi senttiäkään ja B. ne on sellaisia, jotka ei pyöri nonstoppina ilmaiskanavilla eikä näe suoratoistopalveluistakaan. Eli Bondit, Turhapurot, Frendit ym kannattaa lahjoittaa ampumaseuralle kiekoiksi.
Omistan satoja dvd:tä. Asiat poistuvat suoratoistopalveluista enkä jaksa kelailla mainoksia. Eli minä ostan ainakin.
Anna kierrätykseen. Ne myy eurolla. Kanna sekajätteisiin loput.
käytännön videovuokraamo: osta kierrätyskeskuksessa eurolla, katso, palauta ilmaiseksi. Tai lainaa leppävaaran kirjastosta.
Saattaa joku uusi harrastelija ostaa. Aika monella elokuvafriikillä kokoelma löytyy omasta takaa.
Ei kukaan kuluta enää dvd tä. 4K on tätä päivää
Vierailija kirjoitti:
Komisario Palmut kun saisi 4K:na niin olishan se poikaa.
Jos sulla on jotain oikeesti harvinaista kamaa niin ne menee kaupaksi mutta jos kaikki on sitä samaa huttua.mitä televisiosta tulee päivittäin niin hyllyyn jää vaikka laittaisit miten halvan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa levityksessä olevia Palmuja ei ole 4k skannattu. Eikä niitä ikinä sellaisena julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa levityksessä olevia Palmuja ei ole 4k skannattu. Eikä niitä ikinä sellaisena julkaista.
Sitten niitä ei ole syytä katsoa
Vierailija kirjoitti:
Omistan satoja dvd:tä. Asiat poistuvat suoratoistopalveluista enkä jaksa kelailla mainoksia. Eli minä ostan ainakin.
En osta. Minä en jaksa laittaa levyä soittimeen.
Kannattaa laittaa pikimmiten ja tosi halvalla sitten. Muuten ei mene.
Vierailija kirjoitti: No... ei. Olen yrittänyt hankkiutua eroon vanhoista bokseista mutta ei mene millään.
Pistä oikein halvalla tai anna.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran menee kun myy eurolla.
Joo maksimisummia sanoisin minäkin.
DVD aikakausi ja teku oli parasta. Nykyaikana 8K ja kaikki mitä näytetään on paskaa. Ellei kyseessä ole joku HQ vloggaaja.
Jos on harvinaisia ja haluttuja, niin voi saada hyvinkin rahaa. Jos on jotain moneen taloon ostettuja DVD:eitå, niin hinta on se 1 €.
Itse möin jotain minun vanhoja VHS:iä joku vuosi sitten. Kalleimmista maksoivat 30 euroa. Mutta ne oli harrastajien haluamia.
Ostan eurolla ja kahdella uudenveroisina, mutta harvoin on mitään kiinnostavaa. Roskaleffat ei liiku. Sama CD-musassa, ettei juuri tällä hetkellä ole markkinoita. Ostin Himin kaikki levyt yhteensä eurolla. Halvempi kuin Spotify.
Meillä päin on kierrätyskirppis, joka toimii muutaman kerran vuodessa sillä ajatuksella että jengi tuo sinne tavaraa ja "ostajat" saa ottaa ilmaiseksi haluamansa. Ne mitkä ei mene, menee roskiin.
Siellä on usein monen monta pahvilaatikkoa musiikki CD levyjä ja DVD elokuvia, ei niitä juuri kukaan huoli edes ilmaiseksi vaikka kävijöitä on päivätasolla varmaan 300-500 henkeä.
No... ei. Olen yrittänyt hankkiutua eroon vanhoista bokseista mutta ei mene millään.