Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (251)
Kasvot kertoo elämästä, turha niitä on muokata koska kauniista naisesta esim. tulee erittäin ruma vuosien päästä kirurgin veitsien ja ihme tököttien jälkeen.Ne alkaa muistuttaa naamaltaan Jokeria ja se tyyppihän ei ole oikein komea.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Helpoin hoito ikääntymiseen on lakata tuijottamasta peiliin.
Suoraan sanottuna en edes ymmärrä miten oman ikäiset sellaista enää jaksaa. Tai ottaa koko ajan selfieitä joita sit tuijotellaan. Ymmärrän et parikymppisenä se voi vähän kiinnostaa, mut että jaksaa tollasta vuosikymmeniä… juu ei. Maailmassa on aika paljon mielenkiintoisempaakin katseltavaa kuin oma pärstä.
N38
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, auttavatko ne ryppyihin tai kannattaako sitä edes yrittää, mitta ei ne venytykset ainakaan kaikki ihan huuhaata ole.
Minä olen tehnyt tiettyjä venytyksiä jo viitisentoista vuotta hammaslääkörin käskystä, kun piti saada yöllinen hampaidenkirskutus loppumaan ennen kuin hampaat loppuvat. Se pelasti minut purentakiskolta.
Teen myös toista leukajoogaa venyttääkseni kirjoituspöytätyössä kärsivää niskaani.
Vanha viesti, mutta millaisiahan nämä venytykset ovat, kiinnostaisi.
Ja mitä ihmettä täällä jotkut valittavat, jos et jaksa jumpata lihaksiasi, oli ne sitten reisissä tai kasvoissa, niin älä jumppaa. Kyllä sinä sen vielä edestäsi löydät, mutta elämä on valintoja täynnä. Ja lihas on lihas, niin poskessa, reidessä kuin vatsassakin. Joku on kiinnostunut myös ulkonäöstään, ei se ole sinulta pois. Rupsahda rauhassa ja anna meidän keitä kiinnostaa jumpata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se vuosikymmeniä kestänyt naamanvääntelyvoimistelu onkin turhaa eikä estä rupsahtamista?
Niin se varmaan onkin :D mutta jumppa on kuitenkin aina hyväksi. Kiertää veri paremmin ja pysyy notkeampana.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulle keski-iässä ihaninta on ollut se, että kiinnostus koko hiton ulkonäköön on loppunut. Mikä ihana vapautus. Johan sitä ehdinkin varmaan 30 vuotta stressata, että onko nenä liian iso, entä korvat, tissit ei ole täydellisen muotoiset, liian pienet silmät, onko tyylini homssuinen jne. Nykyään ihan sama miltä näytän, keskityn ihan muuhun kuin itseeni elämässä. Ja se on vapauttanut paljon energiaa ja tuonut elämäniloa.
Sama. Tämä tapahtui täytettyäni 64 vuotta.
Olen aivan eri ihminen. Turvassa ja piilossa. Ihanaa sulautua massaan ja joukkoon.
Jätä irvistelyt irvistelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään jumppia vaan vedän kollageenia ja iho on kuultavan sileä. T. av-mamma 40v
Kaikilla on nuorekas iho nelikymppisenä. Kuusikymppusenä se alkaa vasta näyttää vanhentuneelta.
Olen kiinnittänyt samaan huomiota eli palstalla nelikymppiset ja jopa nuoremmat kehuskelevat "nuorekkuudellaan" :) Hehän ovat nuoria. Ei kukaan rupsahda nelikymppisenä, silloinhan on parhaassa iässään. Tyyli on useimmiten löytynyt, mutta vanhenemisen merkkejä ei vielä normaalisti ole. Toki palstan ikisinkkupoikien mielestä kaikki yli kolmekymppiset ovat mummoja, mutta ottaako joku heidät vakavasti?
Vasta sitten kun kuukautisten loppumisesta on vuosi eli menopaussissa, alkavat ikääntymismuutokset toden teolla. Itselläni tämä tapahtui 56,5v. iässä (menopaussi). Toistaiseksi muutokset ovat olleet maltillisia, mutta kyllä ne ainakin itse huomaan. Kasvojumppaa en ole kyllä muistanut kovin usein tehdä, vaikka se voisi auttaakin. Kasvoissa on paljon lihaksia ja niiden harjoittaminen kohottaa kasvoja jonkin verran. Juonteisiin ja ryppyihin jumpalla ei voi vaikuttaa.
Kasvojumppaa käytetään kasvohermohalvauksen hoitokeinona julkisessa terveydenhuollossa. Kasvohermohalvaus tarkoittaa sitä, että toinen puoli kasvoista alkaa roikkua, mutta jumpalla piirteet saa symmetrisemmäksi ajan mittaan.
Kyllä nelikymppinen on jo menettänyt ns. nuoruuden hehkunsa, mitä tulee ulkonäköön - ei kannata naisen pettää itseään.
Ihminen on kuin kukka, jonka paras aika on nopeasti ohi, mitä tulee pelkkään ulkonäköön. Muutoin ihminen toki kehittyy edelleen.
Pitää myös nähdä jo vaivaa, että näyttää nuorekkaalta, esim. ei saa olla ylipainoa, pitää kuntoilla ja hoitaa itseään muutenkin.
Jaa. Minä kun tiedän 70-80-vuotiaitakin kauniita ihmisiä. Nuoret on yhdellä tavalla kauniita, keski-ikäiset toisella, vanhat kolmannella. Kaikki voi kuitenkin olla kauniita. Minusta ei ole mitään tarvetta yrittää näyttää juuri nuorekkaalta, ihan kuin nuoren näköisyys olisi jotenkin hienompaa kuin muu.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Jotkut osaavat tehdä kahta asiaa samaan aikaan. Itse irvistelen parhaillanikin ja teen lantionpohjajumppaa kolmantena toimena. On sitten sekä nassu että pimpsa kimmoisana.