Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ehdin niiden tärkeiden juttujen lisäksi irvistellä 15 minuuttia päivässä.
Ps. Mitä ihmettä teet tällä palstalla, jos muka teet vain tärkeitä juttuja? :D
ja miksei samalla voi irvistellä kun palstailee?
Joo. Mulle keski-iässä ihaninta on ollut se, että kiinnostus koko hiton ulkonäköön on loppunut. Mikä ihana vapautus. Johan sitä ehdinkin varmaan 30 vuotta stressata, että onko nenä liian iso, entä korvat, tissit ei ole täydellisen muotoiset, liian pienet silmät, onko tyylini homssuinen jne. Nykyään ihan sama miltä näytän, keskityn ihan muuhun kuin itseeni elämässä. Ja se on vapauttanut paljon energiaa ja tuonut elämäniloa.
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään jumppia vaan vedän kollageenia ja iho on kuultavan sileä. T. av-mamma 40v
Kaikilla on nuorekas iho nelikymppisenä. Kuusikymppusenä se alkaa vasta näyttää vanhentuneelta.
Olen kiinnittänyt samaan huomiota eli palstalla nelikymppiset ja jopa nuoremmat kehuskelevat "nuorekkuudellaan" :) Hehän ovat nuoria. Ei kukaan rupsahda nelikymppisenä, silloinhan on parhaassa iässään. Tyyli on useimmiten löytynyt, mutta vanhenemisen merkkejä ei vielä normaalisti ole. Toki palstan ikisinkkupoikien mielestä kaikki yli kolmekymppiset ovat mummoja, mutta ottaako joku heidät vakavasti?
Vasta sitten kun kuukautisten loppumisesta on vuosi eli menopaussissa, alkavat ikääntymismuutokset toden teolla. Itselläni tämä tapahtui 56,5v. iässä (menopaussi). Toistaiseksi muutokset ovat olleet maltillisia, mutta kyllä ne ainakin itse huomaan. Kasvojumppaa en ole kyllä muistanut kovin usein tehdä, vaikka se voisi auttaakin. Kasvoissa on paljon lihaksia ja niiden harjoittaminen kohottaa kasvoja jonkin verran. Juonteisiin ja ryppyihin jumpalla ei voi vaikuttaa.
Kasvojumppaa käytetään kasvohermohalvauksen hoitokeinona julkisessa terveydenhuollossa. Kasvohermohalvaus tarkoittaa sitä, että toinen puoli kasvoista alkaa roikkua, mutta jumpalla piirteet saa symmetrisemmäksi ajan mittaan.
Kyllä nelikymppinen on jo menettänyt ns. nuoruuden hehkunsa, mitä tulee ulkonäköön - ei kannata naisen pettää itseään.
Ihminen on kuin kukka, jonka paras aika on nopeasti ohi, mitä tulee pelkkään ulkonäköön. Muutoin ihminen toki kehittyy edelleen.
Pitää myös nähdä jo vaivaa, että näyttää nuorekkaalta, esim. ei saa olla ylipainoa, pitää kuntoilla ja hoitaa itseään muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulle keski-iässä ihaninta on ollut se, että kiinnostus koko hiton ulkonäköön on loppunut. Mikä ihana vapautus. Johan sitä ehdinkin varmaan 30 vuotta stressata, että onko nenä liian iso, entä korvat, tissit ei ole täydellisen muotoiset, liian pienet silmät, onko tyylini homssuinen jne. Nykyään ihan sama miltä näytän, keskityn ihan muuhun kuin itseeni elämässä. Ja se on vapauttanut paljon energiaa ja tuonut elämäniloa.
Vaihdevuosissa naisista tulee jälleen "Peppi Pitkätossuja" tietyllä tavalla, kun esim. miesasiat ja seksuaalisuus eivät dominoi.
Paineita kokevat varmasti ne, jotka ovat saaneet paljon iloa ulkonäöstään, estetiikasta ja muodista yms. Eli koetaan menetystä.
Tai ovat esim. sinkkuja ja haluat löytää kumppanin.
Osa keski-ikäisistä naisista on kuitenkin iän mukana tulleen itsevarmuutensa kasvun takia valheellisesti vakuuttuneita siitä, että näyttävät yhä nuorilta tai että kauneusleikkaukset tekisivät heistä nuoria - tämä on kuitenkin itsepetosta, sillä ihminen vanhenee vääjäämättä ja moni asia muuttuu sen mukana.
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Miksetsä ite tee mitää?