Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahdetaan rauhassa

Vierailija
08.07.2025 |

Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään. 

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksetsä ite tee mitää?

Vierailija
222/269 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmw tai mersu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa!

Vierailija
224/269 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa fyrkkaa ja käytä sitä

Vierailija
225/269 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa ruikuttaminen

Vierailija
226/269 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekopyhää?

Vierailija
227/269 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
228/269 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ehdin niiden tärkeiden juttujen lisäksi irvistellä 15 minuuttia päivässä.

Ps. Mitä ihmettä teet tällä palstalla, jos muka teet vain tärkeitä juttuja? :D

ja miksei samalla voi irvistellä  kun palstailee? 

Vierailija
229/269 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulle keski-iässä ihaninta on ollut se, että kiinnostus koko hiton ulkonäköön on loppunut. Mikä ihana vapautus. Johan sitä ehdinkin varmaan 30 vuotta stressata, että onko nenä liian iso, entä korvat, tissit ei ole täydellisen muotoiset, liian pienet silmät, onko tyylini homssuinen jne. Nykyään ihan sama miltä näytän, keskityn ihan muuhun kuin itseeni elämässä. Ja se on vapauttanut paljon energiaa ja tuonut elämäniloa. 

Vierailija
230/269 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.

Vierailija
231/269 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D

Vierailija
232/269 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja mä olen joulupukki.

Vierailija
233/269 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään jumppia vaan vedän kollageenia ja iho on kuultavan sileä. T. av-mamma 40v

Kaikilla on nuorekas iho nelikymppisenä. Kuusikymppusenä se alkaa vasta näyttää vanhentuneelta.

Olen kiinnittänyt samaan huomiota eli palstalla nelikymppiset ja jopa nuoremmat kehuskelevat "nuorekkuudellaan" :)  Hehän ovat nuoria. Ei kukaan rupsahda nelikymppisenä, silloinhan on parhaassa iässään. Tyyli on useimmiten löytynyt, mutta vanhenemisen merkkejä ei vielä normaalisti ole. Toki palstan ikisinkkupoikien mielestä kaikki yli kolmekymppiset ovat mummoja, mutta ottaako joku heidät vakavasti?

Vasta sitten kun kuukautisten loppumisesta on vuosi eli menopaussissa, alkavat ikääntymismuutokset toden teolla. Itselläni tämä tapahtui 56,5v. iässä (menopaussi). Toistaiseksi muutokset ovat olleet maltillisia, mutta kyllä ne ainakin itse huomaan. Kasvojumppaa en ole kyllä muistanut kovin usein tehdä, vaikka se voisi auttaakin. Kasvoissa on paljon lihaksia ja niiden harjoittaminen kohottaa kasvoja jonkin verran. Juonteisiin ja ryppyihin jumpalla ei voi vaikuttaa.

Kasvojumppaa käytetään kasvohermohalvauksen hoitokeinona julkisessa terveydenhuollossa. Kasvohermohalvaus tarkoittaa sitä, että toinen puoli kasvoista alkaa roikkua, mutta jumpalla piirteet saa symmetrisemmäksi ajan mittaan.

Kyllä nelikymppinen on jo menettänyt ns.  nuoruuden hehkunsa, mitä tulee ulkonäköön - ei kannata naisen pettää itseään. 

Ihminen on kuin kukka, jonka paras aika on nopeasti ohi, mitä tulee pelkkään ulkonäköön. Muutoin ihminen toki kehittyy edelleen.

Pitää myös nähdä jo vaivaa, että näyttää nuorekkaalta, esim. ei saa olla ylipainoa, pitää kuntoilla ja hoitaa itseään muutenkin.

Vierailija
234/269 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulle keski-iässä ihaninta on ollut se, että kiinnostus koko hiton ulkonäköön on loppunut. Mikä ihana vapautus. Johan sitä ehdinkin varmaan 30 vuotta stressata, että onko nenä liian iso, entä korvat, tissit ei ole täydellisen muotoiset, liian pienet silmät, onko tyylini homssuinen jne. Nykyään ihan sama miltä näytän, keskityn ihan muuhun kuin itseeni elämässä. Ja se on vapauttanut paljon energiaa ja tuonut elämäniloa. 

Vaihdevuosissa naisista tulee jälleen "Peppi Pitkätossuja" tietyllä tavalla, kun esim. miesasiat ja seksuaalisuus eivät dominoi.

Paineita kokevat varmasti ne, jotka ovat saaneet paljon iloa ulkonäöstään, estetiikasta ja muodista yms. Eli koetaan menetystä.

Tai ovat esim. sinkkuja ja haluat löytää kumppanin.

Osa keski-ikäisistä naisista on kuitenkin iän mukana tulleen itsevarmuutensa kasvun takia valheellisesti vakuuttuneita siitä, että näyttävät yhä nuorilta tai että kauneusleikkaukset tekisivät heistä nuoria - tämä on kuitenkin itsepetosta, sillä ihminen vanhenee vääjäämättä ja moni asia muuttuu sen mukana.

Vierailija
235/269 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ paljon mensan nettitestissä?

Vierailija
236/269 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.

Vierailija
237/269 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota J&V moni kehuu

Vierailija
238/269 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muinaisina aikoina.

Vierailija
239/269 |