Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (221)
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Täällä haukutaan ihmisiä aiheen vierestä
Muistakaa peittää rusinamaista ihoa kun sen aika koittaa. Kukaan ei halua katsoa zombeja katukuvassa. Vanhaan hyvään aikaan tämä vielä ymmärrettiin käytettiin huiveja ja hihallisia kesälläkin.
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
"Vahva on voimakkain yksinään" - Roope Ankka
Valitettavasti asioiden kieltäminen on nykyään naisille luontainen tapa ajatella. Ennen vanhaan naiset ymmärsivät peittää ryppynsä huiveilla ja peittävillä vaatteilla. Kaikki oli hyvin. Jossain vaiheessa naisissa alkoi leviämään ajatus, että rypyt on kauniita, miehet ovat sikoja ja sileäihoiset ovat lapsia.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.