Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen esiteinipojan käytös voi johtua? Kun olemme kahden, poika on rauhallinen, mutta heti kun isänsä tulee paikalle, poika

Vierailija
07.07.2025 |

muuttuu aggressiiviseksi minua kohtaan, alkaa läpsimään ja aloittaa pomotuksen ja kaikenlaisen minun kiusaamiseni ja haukkumiseni. Isänsä ei puutu mitenkään. Poika itse ei osaa vastata miksi hän käyttäytyy niin.

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko isä sun ex-mies? Poika katkera erosta? 

Ei ole, olemme ydinperhe.

Minulla on toisenlainen käsitys ydinperheestä. Se on se kunnioitus kaikkia kohtaan. Meillä kaksi poikaa, lapsenlapsi myös poika. Ei meillä läpsitä tai muutoin kohdella toisia epäasiallisesti. 

Ydinperhe tarkoittaa perhettä, jossa on isä, äiti ja heidän yhteinen lapsensa.

Sana ei viittaa millään tavalla siihen, miten he kohtelevat toisiaan tai mikä heidän asenteensa on.

Pitäisitkö ydinperheenä, kun äitiä ei apn tapauksessa ole?

Vierailija
122/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piekse se nulikka niin oppii saatana olemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko au-lapsi?

Vierailija
124/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot pojalle, että jos vielä lyöty niin äiti muuttaa taloudesta pois ja ottaa samalla myös avioeron, joten jäät pelkästään isän kanssa kahdestaan.

Järjestä niin iso show asiasta, katoa vaikka muutamaksi päiväksi, että poika ymmärtää tehneensä väärin. Rankaise myös isää mikä nyt eniten häntä häiritseekään, esim. laita ulkoruokintaan tms.

Avioerokeskustelu ja poismuuttoaikeet keskustellaan aina loppuun asti aikuisten kesken. Peloteltiinko sinua, jos et uskonut. Ainakin kirjoittamasi antaa ymmärtää, että pelottelu olisi oikein. Mielestäni lisää lapsen turvattomuutta.

Häiriintyneelle lapselle tuollainen antaa valtaa. HÄN saa päättää, jatkuuko vanhempien avioliitto ja muuttaako äiti vai ei.

Tilanne pitää ottaa haltuun. Muutto yksin. Ja nollatoleranssi pojan väkivallalle. Jo ennalta toteaa, että jos hän on kerrankin väkivaltainen uudessa kodissa, se on ensimmäinen ja viimeinen kerta samassa.

Siinä pitää terveellä tavalla kovettaa ja jämäköittää itseään. Surut voi surra sitten turvassa.

Vierailija
125/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun miehen tehtävä on tuossa pistää kuriton kakara aisoihin.

Vanhempien silmille ei tule hyppiä saati lapsia.

Kuulostaa, että poikasi uhmaikä on jäänyt väliin. Hän ei ole oppinut terveitä rajoja.

Vierailija
126/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on annettu jo yksityiskohtaiset neuvot miten toimia tilanteessa. Ap ei tule neuvoja noudattamaan koska Ap on psyykkisesti sairas ihminen. 2 sairasta löytää usein toisensa ja kasvattaa sairaan lapsen. Ap jää hakattavaksi. Ei hae apua viranomaisilta. Näin tää vaan menee. Kukaan ei voi tuota sairasta vakuuttaa. Se sairaus voittaa aina terveiden ihmisten neuvot Ap:n päässä

Miten voit tehdä olettamuksia juuri minusta kun et tunne minua. Et tässä puhu yleisellä tasolla, vaan minusta, aloittajasta. On totta että tässä kaksi sairasta on löytänyt toisensa, kuten monesti käykin. Mistä päättelet etten noudata tässä ketjussa olleita useita hyviä neuvoja. Et esim. voi tietää olenko jo käynyt katsomassa uutta asuntoa tänään tai minne olen ollut yhteydessä. Asenteesi on muutenkin vihamielinen ja alentuva minua sekä myös muita väkivaltaisessa suhteessa eläviä kohtaan. Me emme tätä suoranaisesti valitse tai halua, vaan tämä on monien psykologisten syiden summa. Väkivalta ei katso esim. koulutustasoa tai yhteiskuntaluokkaa. Kyse ei ole älykkyyden puutteesta vaan keinoomuudesta sillä hetkellä.

Vierailija
127/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on annettu jo yksityiskohtaiset neuvot miten toimia tilanteessa. Ap ei tule neuvoja noudattamaan koska Ap on psyykkisesti sairas ihminen. 2 sairasta löytää usein toisensa ja kasvattaa sairaan lapsen. Ap jää hakattavaksi. Ei hae apua viranomaisilta. Näin tää vaan menee. Kukaan ei voi tuota sairasta vakuuttaa. Se sairaus voittaa aina terveiden ihmisten neuvot Ap:n päässä

Miten voit tehdä olettamuksia juuri minusta kun et tunne minua. Et tässä puhu yleisellä tasolla, vaan minusta, aloittajasta. On totta että tässä kaksi sairasta on löytänyt toisensa, kuten monesti käykin. Mistä päättelet etten noudata tässä ketjussa olleita useita hyviä neuvoja. Et esim. voi tietää olenko jo käynyt katsomassa uutta asuntoa tänään tai minne olen ollut yhteydessä. Asenteesi on muutenkin vihamielinen ja alentuva minua sekä myös muita väkivaltaisessa suhteessa eläviä kohtaan. Me emm

Keinottomuudesta, typo. Ap

Vierailija
128/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä ei puutu vaikka poika väkivaltainen? Mitä ihmettä? Kasvattaako pojasta naistenvihaajaa? 

Ei puutu edes pyydettäessä. Kun poika on pidemmän aikaa riehunut, isä saattaa yrittää kääntää pojan huomiota muualle, mutta ei esim. tule irrottamaan poikaa jos vaikka läpsii minua tai puristelee kättä tms. 

Ja sinä, aikuinen nainen ja pojan äiti, et saa esiteni-ikäistä sälliä kuriin, kun se kohtelee sinua väkivaltaisesti? 

Jos poika olisi minun, veisin sen poliisiasemalle missä poliisisetä saisi selittää mitä tuollaisesta käytöksestä seuraa vähän vanhempana. Tosin en osaa kuvitellakaan, että kukaan esiteini-ikäinen poika (tai tyttö) hyppisi silmilleni. Saati että mieheni katselisi vierestä. 

Mutta ihan aidosti, ap, mikä sinua vaivaa? Vai onko l

Miksi yksikään aikuinen käyttäisi poliisin resurrsseja näin väärin? Tiesithän, että myös naisia on nykyään poliiseina? Sä jatkat lapsen sovinismia puhumalla poliisisedistä.

Kyllä aikuisen naisenkin pitää saada mukulansa kuriin aivan itse. Tuon ikäisellä on jo järkeä päässä, että kunnon keskustelu. Jos vielä sen jälkeen jatkaa, niin ärähdys. Sitten perheneuvolaan, jos ei ala uskoa.

Ei tarvita miestä, ei poliisisetää, kun äiti hoitaa oman tonttinsa ihan itse. Niin ja ottaa siitä miehestä eron. Siinä vaan tulee sitten se, että lapsihan valitsee erossa isän, jos sellaista kysytään. Ehkä parempikin niin. Lapsi sai huomionsa läpi ja äiti voi elää väkivallatonta elämää ja isä JOUTUU ottamaan kantaa ja vastuuta.

Vierailija
129/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tehdä olettamuksia juuri minusta kun et tunne minua. Et tässä puhu yleisellä tasolla, vaan minusta, aloittajasta. On totta että tässä kaksi sairasta on löytänyt toisensa, kuten monesti käykin. Mistä päättelet etten noudata tässä ketjussa olleita useita hyviä neuvoja. Et esim. voi tietää olenko jo käynyt katsomassa uutta asuntoa tänään tai minne olen ollut yhteydessä. Asenteesi on muutenkin vihamielinen ja alentuva minua sekä myös muita väkivaltaisessa suhteessa eläviä kohtaan. Me emm

Hyvä, ap! Ja nyt samalla tavalla pidät puolesi perheenjäseniä vastaan! Toivon sinulle kaikkea hyvää. Eikä ole sinun syysi, jos pojasta kasvaa narsistikusipää. Ne geenit tulivat isältä. Surullista se toki on. 

Vierailija
130/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinottomuus? Minä keinottomuus? Siis tarkoitat että haluttomuus käyttää lukuisia keinoja katkaista väkivalta. Nopein keino että hankit pippurisumuttimen ja puolustaudut sillä kun väkivalta alkaa. Ai niin mutta kun sehän olisi väärin ja pikku spykomussukalla tulisi paha mieli. Väkivaltaan pitää vastata aina idioottimaisella lässyttämisellä joka naurattaa hakkaajia.

Vierailija
131/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tullut paljon myös helvetin huonoja neuvoja kuten että käy vakava keskustelu pojan ja isän kanssa. Sälkärangattomalla sössöttämisellä tähän tilanteeseen on tultu joten lisää sönkötystä? Ja että perheneuvola? Perheneuvola ei tähän pysty puuttumaan. Turvakoti ja poliisi sekä oikeuslaitos pystyvät

Vierailija
132/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

130: Oikeasti, häpeä. Ap vaikuttaa varsin älykkäältä, joskin hetkellisesti keinottomalta, joten jätä nuo typerät neuvosi. Pippurisumute? Sitähän saa mielestäsi ihan kuka vaan lähimarketista. Muutenkin, älä viitsi. Kyllä tässä sinun versus ap:n kommenteissa selviää kummankin älykkyys noin suurinpiirtein, joten jätä nyt tuo nais vha jorinasi. Sitähän tuo on, kyllä sen jokainen tajuaa.

Vierailija
133/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huolestuttavaa ja teillä kasvaa todellinen aikapommi. Jos poika on jo nyt tuollainen ja vieläpä omaa äitiään kohtaan niin miten hän käyttäytyy aikuisena?

Ammattilaisiin yhteys, ja ihan ensiksi ottaisin selvää millaisia asenteita isä pojalle kenties syöttää, sekä selvittäisin millaisilla somealustoilla poika pyörii, nykyään jo aivan nuoria poikia radikalisoidaan naisvihaan somessa. 

Vierailija
134/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun luin ketjua pidemmälle, että isä harjoittaa henkistä väkivaltaa äitiä kohtaan ja on naishamielinen, niin selväähän on että isältä tuota käytöstä opitaan. Sitä voi myös lisätä se some, poika saa kenties joka puolelta sellaista oppia, että naisia kuuluu kohdella kuin roskaa. 

Eroaisin miehestä. 

Vierailija
135/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta turpaan niin oppii olemaan

Vierailija
136/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama paska provo täällä ja akat uskoo kaiken

Vierailija
137/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130: Oikeasti, häpeä. Ap vaikuttaa varsin älykkäältä, joskin hetkellisesti keinottomalta, joten jätä nuo typerät neuvosi. Pippurisumute? Sitähän saa mielestäsi ihan kuka vaan lähimarketista. Muutenkin, älä viitsi. Kyllä tässä sinun versus ap:n kommenteissa selviää kummankin älykkyys noin suurinpiirtein, joten jätä nyt tuo nais vha jorinasi. Sitähän tuo on, kyllä sen jokainen tajuaa.

Siinä mielessä vihaan miehiä enemmän että minusta tuo psykolapsi pitäisi hakata puoli kuoliaaksi

Vierailija
138/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on toisenlainen käsitys ydinperheestä. Se on se kunnioitus kaikkia kohtaan. Meillä kaksi poikaa, lapsenlapsi myös poika. Ei meillä läpsitä tai muutoin kohdella toisia epäasiallisesti. 

Sana ei viittaa millään tavalla siihen, miten he kohtelevat toisiaan tai mikä heidän asenteensa on.

Onko ap siis pojan täti? Tai serkku? 

Vierailija
139/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap siis pojan täti? Tai serkku? 

Tai mummo tai äitipuoli?

Vierailija
140/175 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama paska provo täällä ja akat uskoo kaiken

Mikä tässä mielestäsi on sellaista mikä ei olisi totta? Ymmärrän ettet sinä perheettömänä, ellei lapsuuden perhettä lasketa, ja yksin asuvana voi tai halua ymmärtää mitään kuplasi ulkopuolelta, mutta se ei tarkoita etteikö kuplasi ulkopuolella todellisessa elämässä voisi olla vaikka ja mitä. Sinähän muuten olet juuri kuten ap:n mies, naisvihamielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi