Kysymys Suomen Victoria's Secret -kaupoista ja miehen selityksistä
Täällä joku varmaan osaisi vastata asiaan, jonka tajusin vasta nyt. Sain vuonna 2016 silloiselta mieheltäni lahjaksi Victoria's Secretin alusvaatteita. Muistaakseni silloin Suomeen oli (Forumiin?) tullut v 2015 ensimmäinen VS-kauppa, mutta että siellä myytiin vain tuoksuja eikä alusvaatteita.
Kun ihmettelin miehelle, että mistä hän on nämä VS-alusvaatteet löytänyt, hän meni tosi vaikeaksi ja änkytti, että no kaupasta. Hän siis osoittautui myöhemmin epärehelliseksi monella tavalla, ja mietin että oliko hän silloinkin käynyt tietämättäni ulkomailla ja ostanut lahjan sieltä. Koska ei ollut ikinä minulle kertonut jos olisi johonkin ulkomaille matkustanut, mutta nyt en ihmettelisi jos tekikin niin.
Muistaako kukaan, minä vuonna Suomen VS-kaupassa alettiin myydä alusvaatteita?
Kommentit (22)
Kävi venäjällä ja osti feikkisecretit torilta.
No etkö löydä netistä sitä tietoa?
No oli käynyt laittamassa Adriana Limaa ja toi hänen pikkarinsa sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tilannut netistä?
Miksi olisi sitten sanonut, että osti kaupasta?
Alusvaatteita alettiin myymään vasta 2018, sitä ennen möivät toppatakkeja. Nykyään myyvät jätesäkkejä, sopivat hyvin nykyisen ostajakunnan päälle ja kehon linjoihin.
Pölli panokaverinsa pikkarit ja antoi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tilannut netistä?
Miksi olisi sitten sanonut, että osti kaupasta?
Osti verkkokaupasta? :D
Vierailija kirjoitti:
No, kun meillä ei silloin ollut varaa mukamas käydä ikinä missään reissussa. Ja mies vahti mun jokaisen kauppakeskuksessa käymisenkin, ja halusi päättää vastteenikin sinne, mutta hänellä itsellään sitten oli välillä jotain aina yllättävän lyhyellä varoitusajalla tulevia, todella "tylsiä" työmatkoja jossain Suomen kuppaisissa kaupungeissa, jossa oli aina tosi kurjaa ja tylsää ja tyhmää ja ikävää.
Jälkikäteen kuulin että ainakin yksi näistä ikävistä työmatkoista olikin ollut joku kavereiden kesken tehty vapaa-ajan rilluttelureissu. Ei siksi voinut rehellisesti kertoa, etten minäkin olisi sitten saanut lupaa lähteä kavereiden kanssa johonkin.
Miksi sun nyt pitää se saada tietää? Vuosikausia vanha asia ja mieskin jo entinen.
Oikeastiko käytät aikaasi ja energiaasi pohtimalla, mitä ex teki vuonna 2016? 🙄
Että sellainen miesvihaketju tällä kertaa.
Ei nyt ole hirveän paljoa mahdollisuuksia mistä se olisi ne saanut ostettua.
Jos mitäänVS-alusvaatteita olet koskaan edes saanut, tuskin olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä palstan nartuilla ole muuta kuin paskat miehet mielessä. Olette miesvihan läpisyövyttämiä
Oliko niissä vielä hintalaput? Jonkun vanhan muijan kamat antoi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että mies oli narsisti tai muuten lähisuhdeväkivaltainen. Silloin asioita on prosessoitava vuosikausiakin jälkikäteen, jos ei kykene hahmottamaan tapahtumia heti. Ne on kuitenkin käytävä läpi, että toipuu ja välttyy samalta uudelleen.
Muistaakseni vuonna 2016 siellä myytiin tuoksujen ja vartalovoiteiden lisäksi vain pikkuhousuja. Mutta ei rintaliivejä.
Veikkaan, että mun Stockkalta ostettu silkkinen pitkä punainen yöpaita on kokenut paskaeksän käsissä jonkun edelleenlahjoittamiskohtalon.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että mun Stockkalta ostettu silkkinen pitkä punainen yöpaita on kokenut paskaeksän käsissä jonkun edelleenlahjoittamiskohtalon.
Sinäkö olet lahjoitellut paskaeksäsi kalsareita sun nyksälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun meillä ei silloin ollut varaa mukamas käydä ikinä missään reissussa. Ja mies vahti mun jokaisen kauppakeskuksessa käymisenkin, ja halusi päättää vastteenikin sinne, mutta hänellä itsellään sitten oli välillä jotain aina yllättävän lyhyellä varoitusajalla tulevia, todella "tylsiä" työmatkoja jossain Suomen kuppaisissa kaupungeissa, jossa oli aina tosi kurjaa ja tylsää ja tyhmää ja ikävää.
Jälkikäteen kuulin että ainakin yksi näistä ikävistä työmatkoista olikin ollut joku kavereiden kesken tehty vapaa-ajan rilluttelureissu. Ei siksi voinut rehellisesti kertoa, etten minäkin olisi sitten saanut lupaa lähteä kavereiden kanssa johonkin.
Kuulostaa vähän siltä että säästi rahaa sun kanssa siihen että pääsi ulkomaille "työmatkoille".
Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.