Citymarketin epäonnistunut Rambon Talli -Scleich kampanja
Cittari pykäsivät sitten tällaisen kampanjan Rambon Tallin 100 miljoonan katsojakerran kunniaksi:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71590725/suomalainen-youtube-tahti-venny…
Ainoa vain, että jos kampanjalla piti juhlia kaikkia Rambon Tallin ja Schleich-hevosten faneja, kampanja meni mönkään, ainakin kohdaltamme. Tytär katsoi koulun jälkeen YouTubea ja huomasi kampanjan, Ja totesin kotiin päästyäni että käydään cittarissa sitten illemmalla kun pitää kaupassa käydä. No, saapuessamme Cittariin (Iccon cittari) puoli seitsemän aikoihin niin leluosastolla meitä on vastassa lappu, joka ilmoittaa että kampanja-Scleichit on jo mennyt. Voitte arvata reaktion! Siinä sitten loppuilta lohdutellaan tytärtä kun tällainen juttu olikin täysi pannukakku.
Sitä ihmettelen että jos tällaista saavutusta juhlitaan, niin loppujen lopuksi aika rajattu joukko siitä pääsi nauttimaan, ja lopputulos oli, ainakin meillä, iloisen "juhlan" sijasta itkua ja pettymystä.
Ei näin cittari! Ja olisi tietysti myös Vennykin (ja hänen tiiminsä) voinut hieman miettiä onko tämä oikea tapa juhlistaa saavutusta.
Kommentit (14)
Voi kyynel. Olisitte menneet aiemmin. Niitä on vain rajoitettu määrä ollut ja te olitte liian hitaita.
"K-Citymarket on ylpeä saadessaan olla mukana juhlistamassa suomalaista Youtube-menestystä ja tarjota asiakkailleen mahdollisuuden etsiä piilotettuja Schleich-hevosia ja ostaa ne itselleen.
"On hienoa olla mukana juhlistamassa tätä saavutusta ja tarjota asiakkaillemme mahdollisuus löytää Venny Helénin nimikirjoituksella varustettu Schleich-hevonen. Vennyn tarina inspiroi, ja uskomme, että tämä tuo iloa sekä vanhoille että uusille Schleich-faneille kautta maan,"sanoo K-Citymarketin leluista vastaava valikoimapäällikkö Marjut Laukkanen.
Mukana on yli 70 K-Citymarketia ympäri Suomen. Hevosia on rajoitettu määrä (3 kpl/kauppa), joten vain nopeimmat voivat löytää omansa. "
Niitä siis on ollut piilossa 3 per kauppa. Voi olla että lapsi ei olisi edes löytänyt ja sitten olisi tullut siitäkin itku.
Ihan hyvä vaan kokea joskus vastoinkäymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Olisitte menneet aiemmin. Niitä on vain rajoitettu määrä ollut ja te olitte liian hitaita.
Juuri tällaista kommenttia odotin. Jos sun mielestä 200 hevosta on riittävä määrä superfaneille, niin sitten on.
Mielestäni kampanja oli epäonnistunut koska oli rajattu hyvin pienelle joukolle joka pystyi heti lähtemään cittariin. Itselläni oli normaali työpäivä ja kotiin tullessa ruoanlaitto yms. perheen rutiinit, niin Schleich-jahti cittarissa ei nyt ihan ensimmäisenä agendassa, vaikka olisin siitä edes etukäteen tiennyt.
Ap. sitten vaan lähettämään sähköpostia tälle Marjut Laukkaselle ja vaatimaan hyvitystä. Valitus toki myös kuluttaja-asiahenkilölle harhaanjohtavasta markkinoinnista. Asiointi kannattaa myös siirtää kokonaisuudessaan Prismaan ja aloittaa Citymarketin boikotointi.
Ei sille mitään voi jos tuolla henkilöllä ei ollut enempää hevosia jakaa ympäri suomen kuin 200. Olisiko hänen pitänyt ostaa niitä hevosia lisää iso kasa, nimikirjoittaa ne ja sitten antaa citymarketeille isompi lasti kuin 3 hevosta piilotettavaksi ?
Vierailija kirjoitti:
Ap. sitten vaan lähettämään sähköpostia tälle Marjut Laukkaselle ja vaatimaan hyvitystä. Valitus toki myös kuluttaja-asiahenkilölle harhaanjohtavasta markkinoinnista. Asiointi kannattaa myös siirtää kokonaisuudessaan Prismaan ja aloittaa Citymarketin boikotointi.
Ensiksi ajatellin tehdä niin ja alooin luonnostella viestiä Laukkaselle, mutta sitten muistin tämän pastan. Eiköhän joku noheva journalisti vielä bongaa tämän aiheen ja saa hyvän jutun tehtyä. Ja en niinkään hae huomiota meille, vaan kaikille Rambon Talli -faneille jotka kokivat samanlaisen pettymyksen kuin me. Olisin kyllä olettanut että tällainen merkkipaalu ansaitsee yhteisöllisemmän ja inklusiivisemman tapahtuman, kuin mikä nyt toteutettiin. ( Etenkin kun vielä Vennyn huudeilla oltiin! :-) )
Huoh kyllä on taas isot ongelmat jollain. Eiköhän laiteta ketju poistoon.
Mikä helvetti edes on joku Rambon talli lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. sitten vaan lähettämään sähköpostia tälle Marjut Laukkaselle ja vaatimaan hyvitystä. Valitus toki myös kuluttaja-asiahenkilölle harhaanjohtavasta markkinoinnista. Asiointi kannattaa myös siirtää kokonaisuudessaan Prismaan ja aloittaa Citymarketin boikotointi.
Ensiksi ajatellin tehdä niin ja alooin luonnostella viestiä Laukkaselle, mutta sitten muistin tämän pastan. Eiköhän joku noheva journalisti vielä bongaa tämän aiheen ja saa hyvän jutun tehtyä. Ja en niinkään hae huomiota meille, vaan kaikille Rambon Talli -faneille jotka kokivat samanlaisen pettymyksen kuin me. Olisin kyllä olettanut että tällainen merkkipaalu ansaitsee yhteisöllisemmän ja inklusiivisemman tapahtuman, kuin mikä nyt toteutettiin. ( Etenkin kun vielä Vennyn huudeilla oltiin! :-) )
Laitat nyt vaan itse viestiä tästä vastaavalle ja otat itse yhteyttä iltapäivälehteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti edes on joku Rambon talli lol
Joku youtubelija on tehnyt leikkihevosilla videoita ja tullut kuuluisaksi ja niistä sen leikkitallin tapahtumista on nykyisin kirjojakin.
Ei huolta, eiköhän noita kohta ilmesty huutonettiin ja toriin myyntiin.
Tää koirankakkakirjoittelija potee selvästi närkästyksenaiheiden puutosta kun nyt jo mieli on pahoittunut markkinointitempauksestakin.
Ei niitä ilmaisia ämpäreitäkään välttämättä kaikille aina riitä. Siksihän niitä jonotetaan aamuyöstä alkaen että ehditään saada oma.
Jos jokaiselle pitäisi riittää, just se kilpailu siitä ideasta katoaisi kokonaan. Silloin voisi vaan postittaa heppalelun tai ämpärin suoraan joka kotitalouteen. Se taas olisi mahdotonta eikä tuottaisi haluttua tulosta.
Ei riittänyt meillekään mutta onneksi lapseni on tervepäinen ja ymmärsi jo alunperinkin että niitä on niin vähän että ei ole mitään takuuta siitä että juuri hän sellaisen saa.
Nyt tätä saavutusta juhlistetaan yhdessä Schleich-lelujen ja K-Citymarketin kanssa:Venny on piilottanut nimikirjoituksellaan varustettuja Schleich-hevosia yli 70 suurimpaan K-Citymarketiin ympäri Suomen. Jokaisessa mukana olevassa kaupassa on kolme hevosta odottamassa löytäjäänsä. Tosifaneilla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus löytää oma spesiaalihevonen osana tätä historiallista Youtube-saavutusta.