Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhempi mielestänne vastuussa tulla ns. toimeen lapsensa kanssa?

Vierailija
06.07.2025 |

Tajusin juuri, ettei omaa äitiäni kiinnostanut tällainen ollenkaan, toisin sanoen siis oman lapsensa tunteet. Jos suutuin hänelle jostakin, hän ei ikinä piitannut ottaa vähääkään selvää, mikä sen aiheutti, vaan ainoastaan syytti minua. Minä elin siis koko lapsuuteni ajan kärsien pahasta olosta, johon siis HÄN ja vain hän oli syypää.

Toki minulla oli muuta mukavaa, onneksi, lapsuudessani, mutta äitini oli hirviö ja lähes ainoastaan pahoinvoinnin lähde.  

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provoahaan tämä ja yrität koko ajan ärsyttää keskusteluun osallistujia. Luomasi hahmo kuulostaa lellitellyle jakaralle, jonka itse olisin potkinnut huushollistani pihalle! Miten kuvittelet kenenkään olevan velvollinen kuuntelemaan tuollaista ihmistä kuin sinä, ja vielä yrittämään "tulla toimeen"?

Kuinka kertoa, että olet katkera ja ihmissuhdetaidoton kertomatta sitä 🤭

Moikka äiti vaan!

Ap

Juu moro moro. Ootko tulossa tyttö käymään?

Ap

Junttilasta päivää, sekaantuja. 

Vierailija
222/223 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toinenkin työntekijä ilmoittanut irtisanoutuvansa. Pomoa en ole nähnyt hetkeen kun hän ei toistaiseksi vielä ole joka päivä paikalla, ja olin itse kipeänä pari päivää, mutta eilen kuulin. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman tulee ajatella lapsen etua ensin.

Siihen kuuluu se että yrittää kaikkensa.

Jos ei tähän pysty, sitten ei kannata hankkia lapsia. Ehkäisyyn on olemassa hyviä vaihtoehtoja sekä miehille että naisille. Ehkäisy on myös edullinen ja sen kustannukset voidaan jakaa kumppanien kesken. Pitkällä aikavälillä sterilisaatio tulee halvimmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi