Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?
Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
MÄ olen ollut TInderissä reilu 2,5 vuotta ja tavannut 50 miestä. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta ollut tänä aikana. Suurin osa miehistä on antanut minulle pakit.
Tinderin voi nakata nurkkaan. Naapurista (ilmaisia): https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys , https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist , https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega JA! jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei nykyään saa lähestyä ilman lupaa. Siitä on lakikin olemassa.
Feministit säätivät lakiin että vain naiset saavat tehdä aloitteen.
Ja ajatteles, joku incel voi oikeasti uskoa tuon!
Naiset kertovat kuinka miehen katse on ahdistelua.
Tästä tyytymisestä ja kelpaamisesta puhutaan liikaa . . Miksi jonkun pitäis nyt kelpuuttaa vain toinen ettei vanhana olis tylsää ja yksinäistä.. sellanen ihan mukava ihan jees tyyppi kyllähän sellasen kanssa voi aikaa viettää mutta jos ei oo romanttista fiilistä ja syvää kiinnostusta sekä vetovoimaa niin miks ilman näitä lähtis rakentamaan mtn parisuhdetta ..
Vierailija kirjoitti:
"Elämänpiirit vaikuttaa, ketä tapaa."
Ennen enemmän. Nykyään Tinderin aikaan voi tavata ihan kenet vain. Silti usein pariskunnat muistuttavat edelleen toisiaan taustaltaan ja koulutukseltaan.
Ahahahaha
Ei klassisen komea mies = välitön vasuri. Profiilista ei ilmene hyväpalkkainen työ, vasuri
Olen binainen ja etsin seuraa,toinen binainen vastasi. Sovittiin treffit torin kulmalle.
Kun saavuin paikalle olivat ekat ajatukseni " onko se raskaana ja "herranjumala se on ihan kännissä".
Naisella oli valtava,siis valtava maha joka tiukka trikoomekko korosti mutta ohuet jalat.
Kun hymyili katsoin, että ei hitto siltä puuttuu hampaita.
Nainen oli niin kännissä että otti minusta tukea kävellessään.
Kertoi ottaneensä toiseen nänniin tatuoinnin mutta toinen nänni oli jäänyt tatskaamatta, kun oli koskenut liikaa.
Naisella oli tosi voimakas ässävika.
Jaimme kahvit ja sirryimme puistoon puiden alle.
Nainen kävi makaamaan ja laittoi pään syliini.
Ei ollut romanttista vaan tosi kiusallista.
Kun nainen nousi ja meni istumaan suihkulähteeseen hiivin hiljaa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen ulkonäkö ei riitä sinkkumiehille.
Kyllä miehet ovat siinä alisteisessa asemassa naisiin nähden. Moni mies kun ei naisille kelpaa. Pitää olla pitkä, komea, fiksu, iso penis, varakas, osata keskustella ja viettää kaikki aika naisen kanssa. Ei kannata naiset ihmetellä kun ei miehet jaksa enää vaivaa nähdä kun lopputulos on kuitenkin se, että aina on jokin syy siihen ettei mies kelpaa.
Sanoo koditon ja työtön kindermuna.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tyytymisestä ja kelpaamisesta puhutaan liikaa . . Miksi jonkun pitäis nyt kelpuuttaa vain toinen ettei vanhana olis tylsää ja yksinäistä.. sellanen ihan mukava ihan jees tyyppi kyllähän sellasen kanssa voi aikaa viettää mutta jos ei oo romanttista fiilistä ja syvää kiinnostusta sekä vetovoimaa niin miks ilman näitä lähtis rakentamaan mtn parisuhdetta ..
Koska useille miehille kelpaisi hyvin kuka tahansa nainen tekemään kotityöt ja tarjoamaan seksipalveluja sillä välin, kun mies etsii parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mikä yllätys ettei yhden sukupuolen nimissä ajettava tasa-arvo ole tasa-arvoa! Millos feminismi pääsee sovinismin seuraan historian hämärään?
Aika paljon siellä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden juurisyistä, mutta tämä ei tavan "tasa-arvoa kannattavalle miehelle" jostain syystä kelpaa. Veikkaan syyksi tätä tunnetaitopuhetta, joka saa tavallisen "käyn töissä enkä lyö" -miehen jostain syystä näkemään punaista. "Minähän en mitään opettele, eikö riitä etten lyö 🙃"
Osoitatko missä feminismin piirissä puhutaan myös miesten ongelmista ja niiden oikeista juurisyistä eli naisista.
Ja mitkähän miesten ongelmat ovat naisten syytä?
Mikä tämä naisten logiikka on sen su
Eikös tuo ole siis miesten logiikkaa, jos kerran kaikki miesten ongelmat ovat naisten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska useille miehille kelpaisi hyvin kuka tahansa nainen tekemään kotityöt ja tarjoamaan seksipalveluja sillä välin, kun mies etsii parempaa.
Niin tuo on ala arvoista paskaa.. eikä siihen pitäis kenenkään lähteä.. jos ei toinen ole mieleinen se parisuhde ei ole edes parisuhde..
Miksi ruokitte ketjussa trolleja vastauksillanne? Kotona ei ole tarpeeksi riitelyä joten pitää yrittää täällä päästä riitelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei nykyään saa lähestyä ilman lupaa. Siitä on lakikin olemassa.
Feministit säätivät lakiin että vain naiset saavat tehdä aloitteen.
Elätte melkoisen harhaisessa maailmassa.
No jos nainen päättää onko aloite toivottua vai onko hän seksuaalirikoksen uhri niin lopputulos on sama, vain naiset saavat tehdä aloitteen. Saa suorittaa.
Sen päättää oikeus, ei nainen.
Naisen edun mukaan aina.
Tiesitkö että täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä. EI RIKOSTA sanoi oikeuslaitos. Ei ollut enää merkitystä suostumuksella (tai sen puutteella koska eihän lapsi voi antaa aikuiselle suostumusta) tai humalatilan hyväksikäytöllä.
Eli nainen päättää, oikeuslaitos vain komppaa naisen päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että kahden taviksen parisuhteessa toinen osapuoli "panostaisi täysillä" siihen toiseen. En muista koskaan tuollaista pariskuntaa tavanneeni. Miksi tavis panostaisi täysillä toiseen tavikseen?
Koska jos molemmat panostavat täysillä toisiinsa, tuloksena on hyvä ja kestävä parisuhde?
Olet oikeassa, noinhan se teoriassa menee. Mutta en ole koskaan todistanut tavis pariskuntaa, joka toimisi noin.
T. sama jolle vastasit
Minä olen. Suvussani on useampikin näitä 40v naimisissa olleita, jopa yksi yli 60v yhdessä ollut pariskunta.
Jos puolet avioliitoista päättyy eroon, se tarkoittaa, että toisesta puolesta monet ovat näitä liittoja, muuten ne eivät kestäisi.
Liitto ei kestä, jos vain yksi panostaa siihen. Kyllä se vaatii aina molemmat.
Minusta molempien pitäisi panostaa sopivasti. Ei niin, että toinen panostaa täysillä ja toinen vaan myhäilee norsunluutornissaan. Vaikea olisi edes kunnioittaa miestä, joka kokisi tarpeelliseksi madella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen ei nosta miehen sosiaalista asemaa koulutuksellaan, koska jopa koulutettu nainen tekee yleensä jotain vähäpätöistä työtä jonka lisäarvo yhteiskunnalle on vähäinen."
No hankala on nostaa statusta jos miesten asenteet naisten työntekoon ovat tuollaisia uskomattoman väheksyviä kuin mitä sinä tuossa kerrot. Jos alkaisit arvostaa ihan jokaisen ihmisen työpanosta tässä maassa niin se staksesi alkaisi minunkin silmissäni nousta aika paljon.
Sitäpaitsi tilastollisesti mies ansaitsee kuussa noin 700 euroa enemmän brutto joka tarkoittaa sen 300-400 euroa enemmän käteen kuussa. Jos sillä saat miehestä naisen elättäjän niin aika pienestä rahasta se on kiinni.
En ole kenelle vastasit, mutta vastaan nyt sulle. Miestä ei kiinnosta hevonvittujakaan naisen koulutu
Ovat kyllä samaa mieltä kanssani. Suomessa pariudutaan yleensä saman tasoisesti koulutetun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette tavallisina naisina perusta omia yhteisöjänne? Nykyään kaksi naistakin voivat saada lapsen. Saatte kulujen jakajan SEKÄ toisen vanhemman auttamaan lasten hoidossa. Seksiä dildolta. Face on täynnä kämppäkaveri/kumppanuusvanhempi ryhmiä. Sinne saattaa liittyä taiteilijanimelläkin.
Mulla on perhe ja ystäviä. Mihin mä vielä jotain yhteisöä tarvitsen?
Lue aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies jos hakee ns. "statuksen nostoa" naisen kautta, niin se tarkoittaa 100% sitä että on kaunis ja naisellinen kumppani."
Varmaan mutta suurin osa miehistä ei hae naisesta mitään statuksen nostoa vaan ihan vain itselleen sopivaa kumppania. Ja helpoiten arki usein sujuu kun sen toisen ajatusmaailma ja tavoitteet ovat suunnilleen saman suuntaiset. Ja ne aika harvoin ovat jos yhteen menee aivokirurgimies ja instagram-fitnessmalli nainen.
Lääkärit eivät ole sattumalta naimisissa usein toisen lääkärin kanssa. Samoin pääjohtajilla on Suomessa yleensä koulutetut omaa uraa tekevät vaimot eikä mitään "palkintovaimoja" kuten Amerikassa.
Juu, lätkäpelaajat + missit on ihan huhua
Näyttelijät ja urheilijat ottavat kyllä näitä missejä, korkeasti koulutetut ja menestyneet miehet eivät.
"Kerroin jo että puhun palstasta kokonaisuutena ja siitä mitä väitteitä esitätte vauva.fi keskusteluissa, ei yksin tässä keskustelussa."
Kerroin jo että minulle kelpaa todiste jostain muustakin ketjusta. Löydät varmaan helposti muutaman muunkin ketjun josta löydät todisteet jos väite on niin yleinen kuin sanot.
Mutta jos et nyt osaa kertoa minun lisäkseni yhden yhtä viestiä jossa näin olisi niin aika heikoilla sinun väitteesi näiden viestien isosta määrästä edelleen on.
"Edelleen, oma olkiukkosi jota käytät miesvihan levittämiseen ja spinnailuun."
Kun nyt jotenkin perustelet sen miesvihan edes kerran niin palataan asiaan. Se että sinä olet mies ja minä olen jostain kanssasi eri mieltä, ei ole miesvihaa. Sinä et edusta kaikkia miehiä.
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte ketjussa trolleja vastauksillanne? Kotona ei ole tarpeeksi riitelyä joten pitää yrittää täällä päästä riitelemään?
Koska täällä pyörii myös syrjäytymisuhan alla olevia nuoria miehiä, jotka saattaisivat uskoa näitä trolleja. Yritetään vähän herätellä ajattelemaan myös toiselta kannalta etteivät pilaisi elämäänsä.
Miksi sinä koet olevasi oikeutettu sanomaan mitä miesten tulee arvostaa?