Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
941/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedät siis paremmin kuin väestöntutkimuslaitoksen tutkijat. Eipä siinä, varmaan menet femspleinaamaan heille asiasta."

Olen kyllä ollut siinä käsityksessä että väestötutkijatkin allekirjoittavat sen että sosiaaliluokka ja koulutustaso ovat merkityksellisiä pariutumisessa. Sen sijaan en ole kuullut että se olisi miehilläkään täysin merkityksetön.

Vierailija
942/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen. Toivottavasti sinäkin saat juuri sellaisen kumppanin ja sellaista seksiä, kun haluat! Rauhaa ja rakkautta sinulle! Ehkä joku ylipainoinen feministi suostuisi antamaan sinulle säälikyydit, jos oikein kauniisti pyydät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, jolla on monia mielenkiinnon kohteita. En pidä sohvalla löhöilystä vaan toiminnasta. Haluan matkustaa, haluan kokea, haluan uusia virikkeitä elämässä, harrastan liikuntaa, rakastan pitkiä älyllisiä keskusteluja jne. Minulla ei ole älypuhelinta ollenkaan, hoidan asiat tietokoneella. Haluan kohdata ihmisiä en lobotomia puhelimia. 

Itse en käytä alkoholia, en tupakoi, ei ole mitään muotilemmikkiä narun päässä. Olen vapaa tekemään ihan mitä vaan, haluaisin puolison, jolla samanlainen vapaus tehdä ja toteuttaa unelmia. 

Olisi todella ihana löytää samankaltainen mies, mielellään omanikäinen. Ei nuorempi, ei vanhempi.

Nainen 55-vuotta

Suurin osa miehistä ei halua käydä pitkiä älyllisiä keskusteluja naisten kanssa. Niitä käydään toisten miesten kanssa. 

Vierailija
944/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen varsin komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Tunnen yhden kaltaisesi miehen ja hänen syynsä miksi ei ole saanut haluamaansa suomalaista naista on jonkinlaiset asperger-piirteet jotka tekevät hänestä sosiaalisesti kömpelön. Kaikilla muilla tuntemillani komeilla miehillä ei ole ollut mitään vaikeutta löytää kotimaasta nättiä ja mukavaa seuraa.

Vierailija
945/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, jolla on monia mielenkiinnon kohteita. En pidä sohvalla löhöilystä vaan toiminnasta. Haluan matkustaa, haluan kokea, haluan uusia virikkeitä elämässä, harrastan liikuntaa, rakastan pitkiä älyllisiä keskusteluja jne. Minulla ei ole älypuhelinta ollenkaan, hoidan asiat tietokoneella. Haluan kohdata ihmisiä en lobotomia puhelimia. 

Itse en käytä alkoholia, en tupakoi, ei ole mitään muotilemmikkiä narun päässä. Olen vapaa tekemään ihan mitä vaan, haluaisin puolison, jolla samanlainen vapaus tehdä ja toteuttaa unelmia. 

Olisi todella ihana löytää samankaltainen mies, mielellään omanikäinen. Ei nuorempi, ei vanhempi.

Nainen 55-vuotta

Suurin osa miehistä ei halua käydä pitkiä älyllisiä keskusteluja naisten kanssa. Niitä käydään toisten miesten kanssa. 

Aika harvoin perheellinen mies ehtii muiden miesten kanssa pidempään keskustella. Kätevintä on jos se juttuseura löytyy valmiiksi kotoa.

Vierailija
946/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei nykyään saa lähestyä ilman lupaa. Siitä on lakikin olemassa.

Ai jaa. Siteeraapa sitä lainkohtaa.

Jos lähestyminen häiritsee naista, se on ahdistelua.

Lakia tulkitaan, ei siteerata. Siksi oikeuslaitos.

Siteeraa sitä lainkohtaa, jota oikeuslaitos tulkitsee.

Rikoslaki 20 luku

Seksuaalinen ahdistelu koskettelemalla on ennenkin ollut rangaistavaa. Uudessa laissa ahdistelua ovat myös muilla tavoin tehdyt seksuaaliset ahdisteluteot, kun ne ovat yhtä vakavia kuin koskettelu. Seksuaalinen ahdistelu voi olla esimerkiksi sanallista, viestin tai kuvan lähettämistä tai esittämistä, kuvan ottamista tai itsensä paljastamista.

Kyse on (naisen) suostumuksesta ja kuinka hän asiat kokee.

-- Sitä, ettei osallistu vapaaehtoisesti, ei tarvitse suoranaisesti ilmaista sanoin tai teoin. Osallistumista ei voi pitää vapaaehtoisena, jos toisen osapuolen vapaaehtoisuutta ei voi havaita. Toinen voi myös olla esimerkiksi täysin passiivinen, koska hän on pelkotilassa, voimakkaasti päihtynyt tai nukkumassa.--

Oikeusministeriön viestintäpaketista: Onko toisen ulkonäön kehuminen tai treffeille pyytäminen seksuaalista ahdistelua:

Sanallista seksuaalista ahdistelua on häirintä, joka rinnastuu vakavuudeltaan seksuaaliseen kosketteluun. Merkitystä on myös sillä, mitä sanotaan, missä tilanteessa ja millainen on osapuolten välinen suhde.

Taas, jos nainen kokee että se oli ahdistelua, sehän oli.

Vierailija
947/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruokitte ketjussa trolleja vastauksillanne? Kotona ei ole tarpeeksi riitelyä joten pitää yrittää täällä päästä riitelemään?

Koska täällä pyörii myös syrjäytymisuhan alla olevia nuoria miehiä, jotka saattaisivat uskoa näitä trolleja. Yritetään vähän herätellä ajattelemaan myös toiselta kannalta etteivät pilaisi elämäänsä. 

Tuolla ajattelutavalla joutuisit käyttämään koko loppuelämäsi 24/7 korjaten internetissä näkemiäsi paikkansapitämättömiä väitteitä eli ruokkimaan trolleja huomiolla aina kun niille tulee nälkä. SIWOTI - oireyhtymä eli Someone is wrong on the internet selitettynä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17282153/joku-on-vaarassa-internetissa-…

Mieluummin ilmoita asiattomaksi kuin että vastaisit riidanhaastajalle.

Vierailija
948/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedät siis paremmin kuin väestöntutkimuslaitoksen tutkijat. Eipä siinä, varmaan menet femspleinaamaan heille asiasta."

Olen kyllä ollut siinä käsityksessä että väestötutkijatkin allekirjoittavat sen että sosiaaliluokka ja koulutustaso ovat merkityksellisiä pariutumisessa. Sen sijaan en ole kuullut että se olisi miehilläkään täysin merkityksetön.

Korkeasti koulutetut miehet ovat harvoin sinkkuja. Mitä korkeammin koulutettu mies, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa ja hänellä on lapsia. Naisilla tilanne on toinen.

- Korkeasti koulutetut naiset ovat useammin yksin eläviä kuin matalammin koulutetut naiset. Sinkkumiehet ovat puolestaan keskimääräistä useammin matalasti koulutettuja, vahvistaa tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöntutkimuslaitokselta.

Kontulan mukaan epäsuhta parisuhdemarkkinoilla syntyy siitä, että korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisonsa eri kriteereillä kuin naiset.

Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen..."

---

Mutta tosiaan, mitäpä joku tutkimusprofessori tietää. Kyllä random palstamamma osaa omasta kuplastaan kertoa kuinka asia OIKEASTI on.

Vierailija
949/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja ylipainoinenkin. Olen silti saanut ihanan isomunaisen miehen. Toivottavasti sinäkin saat juuri sellaisen kumppanin ja sellaista seksiä, kun haluat! Rauhaa ja rakkautta sinulle! Ehkä joku ylipainoinen feministi suostuisi antamaan sinulle säälikyydit, jos oikein kauniisti pyydät?

Kenelle vastaat? Aloittajalle? Hän ei taida olla ylipainoista feministiä vailla.

Vierailija
950/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanallista seksuaalista ahdistelua on häirintä, joka rinnastuu vakavuudeltaan seksuaaliseen kosketteluun. Merkitystä on myös sillä, mitä sanotaan, missä tilanteessa ja millainen on osapuolten välinen suhde.

Taas, jos nainen kokee että se oli ahdistelua, sehän oli."

Eihän tuossa niin sanota. Vaan sanotaan että merkitystä on sillä mitä sanotaan, missä tilanteessa ja millainen on osapuolten suhde. Sitä oikeus arvioi että täyttääkö teko näiden asioiden valossa ahdistelun tunnusmerkit. Naisen tulkintaa tai kokemusta ei tuossa mainita lainkaan.

Vierailija
951/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan (++40v) ihan mukavan näköisen miehen joka oli juuri eronnut. Tiesin ettei se ole hyvä lähtökohta, mutta päätin kuitenkin jatkaa koska tultiin heti hyvin juttuun ja ihastuin hänen miehekkääseen ääneen, pikään hyvin säilyneeseen, kookkaaseen olemukseen. 

Ymmärrettävästikin hänen elämä oli aika palasina ja ihan perusasiat (jotka aikuisten elämässä luo turvallisuutta) oli menneet uusiksi ja uuden elämän rakentaminen oli vielä ihan vaiheessa. Hän oli hyvin heikkoitsetuntoinen, esitti ja puhui yhtä - todellisuus oli jotain muuta. Kuitenkin jotenkin uhmakas ja vaativa, arvosteli ja vähätteli hyvin herkästi muita, vaikka itse oli lähinnä reppana henkisesti ja taloudellisesti.

Vaikka hän itse oli kaikkea muuta kuin edes normaali aikuinen, siis kaukana lähellekään täydellista (jota en edes odota kenenkään olevan), hän eli elämänsä pohjamudissa mut siitä huolimatta kukkoili, pöyhkeili, vaati (oletti) kumppanin olevan täydellinen. Hän ei hyväksynyt /ymmärtänyt muiden puutteita ja epätäydellisyyttä ollenkaan. Kuka tahansa ofottaa että kun itse on kaukana täydellisestä niin olisi edes jotain empatiaa ja ymmärrystä muiden epätäydellisyyksille ja heikkouksille. 

Hän oletti saavansa kaikenlaisia palveluksia, jopa ehä taloudellista hyötyä, hän huomautteli minua millon mistäkin ihan todella pikkujutuista kykenemättä itse edes normaaliin aikuisten elämään. Hän oli oikein klassinen "muiden neuvoja" tyyppi, joka on hemmetin ärsyttävä piirre.

Hän oli (sorry) todella huono sängyssä mikrokikkelinsä kanssa, en saanut häneltä yhtään mitään, sielläkin hän odotti vain palveluksia itselleen. Olisin odottanut seksuaalisesti melko aktiivisena naisena ihan jotain muuta. Muutamien ensimmäisten kertojen jälkeen tajusin ettei tästäkään taida tulla tämän kummempaa. Tilanne oli aina ohi n 1/2 minuutissa joka vei minultakin kokonaan halut olla vain hänen tarpeidensa tyydyttäjä. Nauti siinä sitten. Kun erosimme, hän moitti minua ettei seksuaalisuutemme satu yksiin. No ei satu ei! Vältin hädin tuskin  naurunpyrskähdyksen puremalla huuleeni koska en halunnut loukata sitä reppanaa enää, hän oli jo ihan tarpeeksi heikkoitsetuntoinen muutenkin. 

Tähän kaikkeen hänen puolelta tuli lisäksi jotain raamattuhöpinöitä. Sillon päätin että nyt ei taida olla enää jatkumoo tämän mt ongelmaisen kanssa ja päätimme onneksi yhteistuumin lopettaa suhteen... tai suhde oikeastaan vaan jäi ajanpuutteenkin vuoksi, hyvä niin. 

Vierailija
952/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruokitte ketjussa trolleja vastauksillanne? Kotona ei ole tarpeeksi riitelyä joten pitää yrittää täällä päästä riitelemään?

Koska täällä pyörii myös syrjäytymisuhan alla olevia nuoria miehiä, jotka saattaisivat uskoa näitä trolleja. Yritetään vähän herätellä ajattelemaan myös toiselta kannalta etteivät pilaisi elämäänsä. 

Samasta syystä minä valistan feminismin ja sosialismin sairaasta tavasta hahmottaa maailma.

Vierailija
953/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Elämänpiirit vaikuttaa, ketä tapaa."

Ennen enemmän. Nykyään Tinderin aikaan voi tavata ihan kenet vain. Silti usein pariskunnat muistuttavat edelleen toisiaan taustaltaan ja koulutukseltaan.

Ahahahaha

Ei klassisen komea mies = välitön vasuri. Profiilista ei ilmene hyväpalkkainen työ, vasuri

Harvoinpa miehet niihin työtään tai palkkatietojaan laittaa. Nehän on miehistä ihan top secret -kamaa. Hys hys. Sitten pitää valita muilla kriteereillä. Kivannäköinen naama ja kroppa on oikein hyvä alkukriteeri.

Vierailija
954/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Suurin osa miehistä ei halua käydä pitkiä älyllisiä keskusteluja naisten kanssa. Niitä käydään toisten miesten kanss

Aika harvoin perheellinen mies ehtii muiden miesten kanssa pidempään keskustella. Kätevintä on jos se juttuseura löytyy valmiiksi kotoa.

Lue: miehellä ei saa olla omia sosiaalisia piirejä tai harrastuksia ja eron tullessa naiset pääsevät ivaamaan miehiä asiasta.

Vierailija
955/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallinen tarkoittaa ylipainoista niin ei kiitos. En ole itse ylipainoinen enkä halua ylipainoista kumppania

Vierailija
956/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 80-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.

Vierailija
957/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanallista seksuaalista ahdistelua on häirintä, joka rinnastuu vakavuudeltaan seksuaaliseen kosketteluun. Merkitystä on myös sillä, mitä sanotaan, missä tilanteessa ja millainen on osapuolten välinen suhde.

Taas, jos nainen kokee että se oli ahdistelua, sehän oli."

Eihän tuossa niin sanota. Vaan sanotaan että merkitystä on sillä mitä sanotaan, missä tilanteessa ja millainen on osapuolten suhde. Sitä oikeus arvioi että täyttääkö teko näiden asioiden valossa ahdistelun tunnusmerkit. Naisen tulkintaa tai kokemusta ei tuossa mainita lainkaan.

Kukaan ei ole puhunut naisen tulkinnasta. Miksi spinnaat ja vänkäät?

Vierailija
958/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen...""

Kyllä mutta siltikin koulutetuilla miehillä on keskimäärin koulutetut puolisot. Sen lisäksi heistä osa valitsee puolisonsa myös eri kriteereillä mutta se ei ole mikään suuri enemmistö vaan tietty joukko näitä miehiä.

Ei siis ole niin että kaikille miehistä naisen koulutus on yhdentekevää, on vain olemassa isompi joukko tällaisia miehiä kuin mitä on vastaavasti naisia joille miehen koulutuksella ei olisi väliä.

Vierailija
959/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle vastaat? Aloittajalle? Hän ei taida olla ylipainoista feministiä vailla.

Voihan Terokin olla ylipainoinen feministi?

Vierailija
960/1004 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei nykyään saa lähestyä ilman lupaa. Siitä on lakikin olemassa.

Feministit säätivät lakiin että vain naiset saavat tehdä aloitteen.

Elätte melkoisen harhaisessa maailmassa.

No jos nainen päättää onko aloite toivottua vai onko hän seksuaalirikoksen uhri niin lopputulos on sama, vain naiset saavat tehdä aloitteen.  Saa suorittaa.

Sen päättää oikeus, ei nainen.

Naisen edun mukaan aina.

Tiesitkö että täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä. EI RIKOSTA sanoi oikeuslaitos. Ei ollut enää merkity

Eikös tuo nainen saanut ehdollista ja yhdyskuntapalvelua? Olisi ainakin ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän