Miehet ja naiset täysin erkaantuneet, miksi?? Suhdetta ei synny.
Olen nainen ja mulla on muutama ystävä, kaikki ollaan sinkkuja. Ollaan ihmetelty, miten vaikeaa nykyään on päästä edes miesten juttusille! Ne ei katso enää päinkään puhumattakaan että tulisivat juttusille. En puhu känniörvelöistä, niitä kyllä valitettavasti on.
Miehet: onko kyse siitä että ei ole uskallusta? Onko naiset nykyään onnistuneet luomaan niin vahvojen naisten mielikuvan, ettei meille kukaan uskalla puhua?
Onko kyse siitä, että miehet saavat tyydytyksensä netin kautta helposti eivätkä koe tarvitsevansa suhdetta ollenkaan?
Onko jossainpäin Suomea toisenlaisia miehiä? Keski-Suomessako vaan kaikki jurrikat??
Ja nyt en tarvitse keskustelua ulkonäöstä puolin eikä toisin.
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monta ihailijaa,mutta miksi miehet aina alkaa empiä?Siitä en naisena pidä,että 60-70v ukot hyppii vuosia perässä,alkaa olla sairasta.Ja kaupassa iskemisestä en pidä,jos haluan miesseuraa menen ravintolaan tai lavatansseihin,kiitos.Minä tein tänään testin kaksi turkkilaista komeahkoa nuorta miestä tuli vastaan,sekä suomalainen hän katsoi heti ihmeissään keitä katson.Siitäs sait nuorissa komeissa silmä lepää.
Todennäköisesti eivät olleet turkkilaisia vaan ihrakilaisia. Käsityksensä mukaan annoit suostumuksesi seksiin. Kohta on ympärileikattu pillussa ja toinen suussa. Mums mums oletko valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on montakin syytä. Ainakin nämä:
1. Lähtökohtaisesti suurin osa miehistä ei ole naisten silmissä kiinnostavia. Todiste: verratkaapa pariutumisintoa siinä iässä kun perustetaan perhe ja hankitaan lapsia vs muulloin. Nämä ovat syy miksi turvallinen ja tasainen tavismies alkaakin tuntumaan kiinnostavalta kun nainen näkee kaverinsa viettämässä häitä ja varpajaisia.
2. Feministit halusivat siirtää maalitolppia
Mieheltä vaaditaan enemmän, kun taas naisen pitäisi antaa vähemmän. Lopputuloksena on paska diili miehille.
3. Naisten ylipaino. Ja kyllä, miehetkin ovat ylipainoisia, mutta todistetusti kumppanin hoikkuus on miehelle tärkeämpää. Naisissa on vielä sekin, ettei iso nainen halua pientä miestä, vaan vielä isomman miehen. Miehet taas eivät vertaile samalla tavalla, vaan hoikka nainen on universaalisti halutumpi.
4. Juoksujen juokseminen
Naapurin
Kaikki kohdat pitävät paikkansa. Mutta naisena sinä uskot sen minkä haluat uskoa.
Ei kohta 9. kaikkea selitä, edes teoriassa.
Kerro AP joku esimerkki sellaisesta tilanteesta, jossa olet yrittänyt mennä kiinnostavan miehen juttusille, mutta lopputulos oli syystä tai toisesta epäonnistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Lähtökohtaisesti suurin osa miehistä ei ole naisten silmissä kiinnostavia. Todiste: verratkaapa pariutumisintoa siinä iässä kun perustetaan perhe ja hankitaan lapsia vs muulloin. Nämä ovat syy miksi turvallinen ja tasainen tavismies alkaakin tuntumaan kiinnostavalta kun nainen näkee kaverinsa viettämässä häitä ja varpajaisia.
Mieheltä vaaditaan enemmän, kun taas naisen pitäisi antaa vähemmän. Lopputuloksena on paska diili miehille.
3. Naisten ylipaino. Ja kyllä, miehetkin ovat ylipainoisia, mutta todistetusti kumppanin hoikkuus on miehelle tärkeämpää. Naisissa on vielä sekin, ettei iso nainen halua pientä miestä, vaan vielä isomman miehen. Miehet taas eivät vertaile samalla tavalla, vaan hoikka nainen on universaalisti halutumpi.
4. Juoksujen juokseminen
Naapurin
No otataanpa seuraavanlainen ajatusleikki.
Naiset palaavat vanhaan aikaan, ja haluavat nuorina (<20v) löytää kivan ja luotettavan naapurin pojan poikaystäväksi siinä toivossa, että luvassa on häät ja perheen perustaminen myöhemmin.
Ihanko tosissasi väität, ettei pareja syntyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Naisten ylipaino. Ja kyllä, miehetkin ovat ylipainoisia, mutta todistetusti kumppanin hoikkuus on miehelle tärkeämpää. Naisissa on vielä sekin, ettei iso nainen halua pientä miestä, vaan vielä isomman miehen. Miehet taas eivät vertaile samalla tavalla, vaan hoikka nainen on universaalisti halutumpi.&nb
Tämä. Ei se ollut miehet, jotka eivät halunneet pariutua parikymppisinä. Kyllä se oli naiset.
Juu, saattoivat kyllä puhua siitä kuinka miehet haluavat juoksennella kukasta kukkaan. Mutta sillä viitattiin pariin pelimieheen, jotka olivat ainoat miehet jotka heitä kiinnostivat. Muut miehet olivat harmaata "olisit varmasti oikea jollekin naiselle"-massaa.
Miehiä ei kiinnosta pätkäkään seurustella tai tehdä yhtään mitään naisen kaa
Ja se miesten loukkaantuminen siitä että mitään ei saa enää sanoa tai tehdä. Minäpä väännän rautalangasta.
Kun joku mies sanoo minulle:"Olet kaunis ja viehättävä, lähtisitkö joskus kahville?" Niin tämä on ok.
Kun taas tämä:"SIINÄPÄ ON TYTÖLLÄ KUNNON DAISARIT MUTTA P*RSE SAISI OLLA PUMPATTU!" EI ole ok.
Varovainen koputus olkapäälle lähestymisen merkeissä on ok. Takalistosta tarraaminen ei ole.
Se ei oikeasti vaadi kuin tilannetajua ja käytöstapoja. Jos edes niitä ei ole niin ihan turha kitistä siitä miten naisten oikeus koskemattomuuteen - henkisesti ja fyysisesti - rajoittaa omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Naisten ylipaino. Ja kyllä, miehetkin ovat ylipainoisia, mutta todistetusti kumppanin hoikkuus on miehelle tärkeämpää. Naisissa on vielä sekin, ettei iso nainen halua pientä miestä, vaan vielä isomman miehen. Miehet taas eivät vertaile samalla tavalla, vaan hoikka nainen on universaalisti halutumpi.&nb
Juurikin näin. Kyllä tämä ongelma on 99% naisten päässä n. 30v saakka.
Jos nuori nainen haluaa kivan naapurin pojan poikaystäväksi, sellainen kyllä löytyy. Mutta pitää saada se jänskempi ja äänekkäämpi poika jonka moni muukin haluaa. Sitten kolmekymppisenä ihmetellään missä ne kunnon miehet ovat. Etenkin nyt, kun ne kunnon miehet eivät jääkään kiltisti vaihtopenkille odottelemaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Ja se miesten loukkaantuminen siitä että mitään ei saa enää sanoa tai tehdä. Minäpä väännän rautalangasta.
Kun joku mies sanoo minulle:"Olet kaunis ja viehättävä, lähtisitkö joskus kahville?" Niin tämä on ok.
Kun taas tämä:"SIINÄPÄ ON TYTÖLLÄ KUNNON DAISARIT MUTTA P*RSE SAISI OLLA PUMPATTU!" EI ole ok.
Varovainen koputus olkapäälle lähestymisen merkeissä on ok. Takalistosta tarraaminen ei ole.
Se ei oikeasti vaadi kuin tilannetajua ja käytöstapoja. Jos edes niitä ei ole niin ihan turha kitistä siitä miten naisten oikeus koskemattomuuteen - henkisesti ja fyysisesti - rajoittaa omaa elämää.
Naiset on outoja. Minä kyllä lähtisin daisari-miehen matkaan.
Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt mietin tuntemiani ja tietämiäni miehiä jotka eivät saa naista, niin yksikään heistä ei ole kuvaamasi sika.
Päin vastoin, juuri nuo perseenpuristelijat ovat kyllä naisia saaneet, vaikka enemmistö naisista onkin antanut tylyt pakit.
Naiseton mies on se mies joka ei ole riittävän komea tai itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet ettei preferenssit ole aitoja? Työpaikka ja sen tuoma taloudellinen itsenäisyys on naisen kannalta pelkästään hyvä asia, ei tarvitse jäädä epävakaaseen ja jopa vaaralliseen parisuhteeseen. Ei se ole propagandaa, vaan tervettä maalaisjärkeä nykyisessä kapitalistisessa yhteiskunnassa, jossa rahalla saa asioita, kuten ruokaa, vaatteita ja katon pään päälle.
Enkä ymmärrä aivan ajatustasi alistumisesta miehen tahtoon seksuaalisesti. Mitä tuo edes tarkoittaa ja mihin näkemyksesi perustat? Nainen antaa aina, kun miestä haluttaa? Unohdat täysin sen, että myös naiset tykkää seksistä ja seksi tuo myös naiselle mielihyvää, varsinkin miellyttävän partnerin kanssa, joka sen naisen mielihyvän ottaa huomioon.
Kyllä miehilläkin on motivaatio tehdä töitä, harva heistä haluaa nälkään kuolla tai haluaa jälkeläisensä kuolevan. Menestymisen illuusio vasta onkin p
Ymmärsit väärin. Preferenssit mitä manipuloidaan nimenomaan ovat aitoja. Implisiittisesti viesti sisälsi oletuksen preferenssien aidoista preferensseista, joiden ilmentymää on manipuloitu keinotekoisesti. Toin jo naisten turvallisuushakuisuuden esimerkkinä, mihin tässä itsekin viittaat. Siis turvallisuushakuisuus on preferenssi, jonka ilmentymää naisten mielissä on manipuloitu rinnastamalla se näennäiseen itsenäsyyteen, aivan kuin työn tekeminen tekisi muista riippumattomaksi.
Se näennäinen illuusio pitää naiset hengissä.
SYÖMÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
4. Juoksujen juokseminen
Naapurin poika jää ilman naista, kun taas jännempi poika pVauva.fi
Vierailija
553/567
|
09.07.2025 | 11:28
4. Juoksujen juokseminen
Naapurin poika jää ilman naista, kun taas jännempi poika panee kymmeniä ellei satoja naisia. Sitten kolmekymppisinä paria etsivät juoksunsa juossut tatskattu nainen ja mies, joka toivoo kaltaistaan naista. Yhteensopivuutta ei ole. Osa miehistä myös katkeroituu naisiin, jotka haluavat tavismiehen vasta kun sellaiselle on tarve.
5. Avioerojen määrä
Yli puolet pariskunnista eroaa. Naiset ottavat 70-80% avioeroista.
6. Miehet eivät enää arvosta naisia
ym. syistä miesten arvostus naisia kohtaan on vähentynyt. Siitä saattaa kärsiä myös se kiva naapurintyttö, joka ei ole tehnyt mitään sellaista jota miehet halveksuvat.
7. Ideologiset erot
Nämä ovat aina olleet olemassa, mutta nykyään näistä ei jousteta niin helposti. Mistä päästään seuraavaan.
8. Karkkikauppa-efekti
Aina on joku vielä paremmin speksilistan täyttävä. Tuhansien miesten joukossa on pakko olla se mitä juuri sinä haet. Ja oikeasti sen miehen haluavat muutkin naiset.
9. Naiset muuttavat kaupunkeihin, osa miehistä viihtyy maalla
Naiset ottaa 70-80% avioeroista, kun se yhdessä sovitun eronkin alullepano jää naisen harteille.
Se, että olet naimisissa, ei anna sulle vapautta kohdella sun vaimoa miten sattuu. Jos et halua, että vaimo ottaa eron, ole hyvä aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monta ihailijaa,mutta miksi miehet aina alkaa empiä?Siitä en naisena pidä,että 60-70v ukot hyppii vuosia perässä,alkaa olla sairasta.Ja kaupassa iskemisestä en pidä,jos haluan miesseuraa menen ravintolaan tai lavatansseihin,kiitos.Minä tein tänään testin kaksi turkkilaista komeahkoa nuorta miestä tuli vastaan,sekä suomalainen hän katsoi heti ihmeissään keitä katson.Siitäs sait nuorissa komeissa silmä lepää.
Todennäköisesti eivät olleet turkkilaisia vaan ihrakilaisia. Käsityksensä mukaan annoit suostumuksesi seksiin. Kohta on ympärileikattu pillussa ja toinen suussa. Mums mums oletko valmis?
Turkkilaisia niillä on parturi,olen jo vanha käntty 60v ei tarvi mitään leikkauksia,olivat n 30v ja niillä on suomalaiset vaimot.
Mitä miehellä tekee? Pettävät,juopottelevat joka viikonloppu,ovat väkivaltaisia,en halua passata miestä en ole äitisi.
Mielenkiintoista. Vastaan omien kokemusteni pohjalta.
Minusta tässä on perää. Aika isolla osa kavereista naiskokemukset olivat baarijutuissa, mutta naista en koskaan heidän kainaloissaan nähnyt. Sitten alkoi oikea pariutumisruletti, ja häät ja lapset seurasivat todellista pikavauhtia.
Totta kyllä. Vai kieltääkö monikin feministi tämän? Siitä voidaan keskustella kuinka paljon vaikutusta tällä on. En sanoisi, että tämä olisi vaikuttanut minuun, mutta ehkä minua nuorempiin.
Ehdottomasti totta. Jos tavallisena miehenä minulla on mahdollisuus tavalliseen naiseen, on siinä melkoinen ero onko tämä hoikka vai ylipainoinen. Harvalle 30+ saati 40+ naiselle ylipaino istuu hyvin. Ulkonäöllisesti minua kiinnostavat naiset ovat niitä sporttisia joihin minulla ei ole mahdollisuuksia. Olen sporttinen itsekin, mutta se ei ratkaise naisille vaan genetiikka, raha ja asema.
4. Juoksujen juokseminen
Naapurin poika jää ilman naista, kun taas jännempi poika panee kymmeniä ellei satoja naisia. Sitten kolmekymppisinä paria etsivät juoksunsa juossut tatskattu nainen ja mies, joka toivoo kaltaistaan naista. Yhteensopivuutta ei ole. Osa miehistä myös katkeroituu naisiin, jotka haluavat tavismiehen vasta kun sellaiselle on tarve.
Ehdottomasti totta. Kyse ei ole vain kokemuksesta vaan myös siitä, että miehet alkavat inhota naisia. Tämä ei ollut tilanne kun olin itse parikymppinen, koska me nielimme ne "et vain ole tavannut sitä oikeaa"-sadut. Nykyiset parikymppiset/kolmekymppiset eivät niele.
5. Avioerojen määrä
Yli puolet pariskunnista eroaa. Naiset ottavat 70-80% avioeroista.
Totta. Olen itse eroperheestä, ja kun ympärillä näkee avioeroja ja parikin tuttua rouvaa on lähennellyt vaikka tunnen heidän miehensä, niin avioliitto ei näyttäydy kovinkaan hyvänä vaihtoehtona.
6. Miehet eivät enää arvosta naisia
ym. syistä miesten arvostus naisia kohtaan on vähentynyt. Siitä saattaa kärsiä myös se kiva naapurintyttö, joka ei ole tehnyt mitään sellaista jota miehet halveksuvat.
kts. 4.
7. Ideologiset erot
Nämä ovat aina olleet olemassa, mutta nykyään näistä ei jousteta niin helposti. Mistä päästään seuraavaan.
Mielestäni totta.
8. Karkkikauppa-efekti
Aina on joku vielä paremmin speksilistan täyttävä. Tuhansien miesten joukossa on pakko olla se mitä juuri sinä haet. Ja oikeasti sen miehen haluavat muutkin naiset.
Mielestäni totta.
9. Naiset muuttavat kaupunkeihin, osa miehistä viihtyy maalla
Tilastollinen tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
On surullista seurata, miten tämän päivän keskusteluissa miehet ja naiset asetetaan yhä useammin vastakkain. Molemmilla tuntuu olevan täysin erilaiset ajatusmaailmat omista rooleistaan ja siitä, mitä toisilta odotetaan.
Naiset ovat nykyään selvästi miehiä koulutetumpia, ja tasa-arvon edistämisessä on otettu isoja askelia. Se on ollut tärkeää ja oikeudenmukaista, mutta samalla se on muuttanut perinteisiä sukupuolirooleja. Monet miehet eivät enää tiedä, mikä on heidän paikkansa millainen on hyvä tai haluttu mies tänä päivänä?
Arki on muutenkin epävarmaa. Työelämä, asuminen ja perheen perustaminen eivät ole monelle itsestäänselvyyksiä. Moni kokee, että elämässä on selvittävä yksin. Samalla kun feminismi on saanut lisää näkyvyyttä, ovat myös vastareaktiot kasvaneet osa kokee jääneensä ulkopuolelle muutoksesta, tai ettei heidän kokemuksilleen ole tilaa.
Erityisesti miehille syntyy nykyään ristiriitaisi
Voisi kyllä nämä sigmat ja alfat unohtaa kokonaan. Emme ole susia vaan ihmisiä.
Mielenkiintoinen ketju ja ilmeisesti tosiaan kohtaamiset ovat nykyään vaikeampia kuin ennen?
Ketjussa on tullut vastaan kaikenmoisia esimerkkejä. Minulla särähtävät eniten korvaan tilanteet, jossa toista on lähestytty satunnaisissa paikoissa kuten kaupassa, kirjastossa tai metsäpolulla.
En millään jaksa uskoa että suhteita juuri syntyy tällaisissa tilanteissa, joten miksi panostaa sellaiseen?
Esimerkkinä pyöräilemässä oleva mies joka kysyi neuvoa söpöltä tytöltä. Lähestyminen tapahtui jossain metsän lähellä (?) ja se on ainakin minulla itselläni sellainen paikka jossa en välttämättä haluaisi vieraan miehen itseäni lähestyvän. Mutta ehkä jotkut miehet eivät tajua tätä?
Muistan lukeneeni jutun jonka mukaan ihmiset pariutuvat opiskeluissa, työpaikoilla, tuttaviensa kautta ja baareissa. Näihin paikkoihin se kohtaamisiin panostaminen kannattaa keskittää. Tindereistä tms en itse jaksa olla kiinnostunut, mutta niidenkin kautta ihmlset löytävät toisensa.
SH
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ketju ja ilmeisesti tosiaan kohtaamiset ovat nykyään vaikeampia kuin ennen?
Ketjussa on tullut vastaan kaikenmoisia esimerkkejä. Minulla särähtävät eniten korvaan tilanteet, jossa toista on lähestytty satunnaisissa paikoissa kuten kaupassa, kirjastossa tai metsäpolulla.
En millään jaksa uskoa että suhteita juuri syntyy tällaisissa tilanteissa, joten miksi panostaa sellaiseen?
Esimerkkinä pyöräilemässä oleva mies joka kysyi neuvoa söpöltä tytöltä. Lähestyminen tapahtui jossain metsän lähellä (?) ja se on ainakin minulla itselläni sellainen paikka jossa en välttämättä haluaisi vieraan miehen itseäni lähestyvän. Mutta ehkä jotkut miehet eivät tajua tätä?
Muistan lukeneeni jutun jonka mukaan ihmiset pariutuvat opiskeluissa, työpaikoilla, tuttaviensa kautta ja baareissa. Näihin paikkoihin se kohtaamisiin panostaminen kannattaa keskittää. Tindereistä tms en itse jak
Minua taas ihmetyttää minkä takia kauppa, kirjasto tai metsäpolku eivät olisi sopivia lähestymispaikkoja. No joo tietysti metsäpolku on peloteltu niin että jokainen vastaantuleva mies on potentiaalinen rikollinen mutta niin voi olla vaikka opiskelupaikassa tai työpaikalla.
Jos ei opiskele, töissä ei muita naisia näy ja baarit ei kiinnosta niin missä naisia sitten tapaisi? Tuttavien joukossa ei ole ketään sinkkuja. Tinder taas on yhtä tyhjän kanssa.
Jos kohtaamiset pitää keskittää vain tiettyihin paikkoihin ja tilanteisiin eikä muualla saa lähestyä niin miehet ja naiset tulevat erkaantumaan vielä enemmän toisistaan.
Miehet vois oikeasti tehdä muutakin kuin mököttää surkeana baarissa oluttuopin äärellä jos haluavat naisia lähestyä. Ja etteivät heti ala negaamaan. Jos en kelpaa niin ei tarvi sitten kelvatakaan, jos joku toinen on miehen mielestä mua parempi niin ei muuta kuin nokka siihen suuntaan ja onneaan koettamaan. Ja jos nainen sanoo että ne kikulin kuvat pidetään ainakin vielä siellä omassa puhelimessa niin älkää tyrkyttäkö niitä!!! Älkääkä jankuttako nakukuvia naisilta jos olen jo kerran sanonut että vielä ainakaan ei tipu.. Minulla on ainakin syyni ja täysi oikeus olla edes puhumatta seksistä kunnes tunnen toisen todella hyvin. Ja se ei tarkoita sitä, että olisin viikon tuttavuuden jälkeen yhtäkkiä valmis niitä lähettämään tai ottamaan vastaan. Se ei tarkoita että olen frigidi vaan etten lähettele niitä kuin harvoille ja valituille.
Kuunnelkaa naisia. Te ehditte nähdä ne tissit ja pimperon myöhemminkin.