Seuranhaku ronkelina
Erosin vuosi sitten pitkästä suhteesta, mutta yksin ei ole kiva olla, eikä nyrkki-Kyllikki vedä vertoja naisen sylille. Seuraa kyllä löytyisi, mutta koska näytän ikäistäni nuoremmalta, niin ei oikein houkuta se naisväki, joka minuun pääsääntöisesti ottaa yhteyttä. Tai sitten siellä on joku 13v iltatähti vielä naisella joka viikko huollettavanaan. Eikä oma moraali oikein anna periksi millekään pane kerran ja häivy-tyyppisille jutuille, joita en ole edes harkinnut saati toteuttanut.
Jossain toisessa ketjussa annettiin kysyjälle ohjeeksi mennä tansseihin naista hakemaan, mutta meikäläisen tanssitaito on olematon. Ja eräs nainen, joka tanssimista harrastaa, kertoi miten ällöttäviä ne miehet ovat, jotka käyvät tansseissa vain päästäkseen iholle ja saadakseen seksiä. No, vuosi on tietysti vielä aika lyhyt aika 5-kymppisenä hakea uutta kumppania, joten kattellaan....
Naiset voisivat tietysti antaa vinkkejä. Vaikka olenkin ronkeli, niin en silti aivan mahdottoman ronkeli. Ikäisistäni naisista kuitenkin joka toinen on "ihan ookoo", jos ei ole kovasti ylipainoinen tai naama ole 65-vuotiaan naama.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et etsi naisystävää sieltä missä muutenkin liikut?
Ainakin omassa tuttavapiirissäni eronneet ja lesket ovat löytäneet sieltä omista tuttavapiireistään uuden kumppanin. Vain yksi ainoa löysi Tinderistä.
Missä minä muutenkin liikun? Töissä, polkupyörän selässä, ruokakaupassa, uimarannalla.
Tosiasia on, ettei 25 vuoden avioliiton päätyttyä ole jäljellä paljonkaan harrastuksia saati kavereita. Eikä uusia ole niin helppoa päälle 5-kymppisenä löytää. Jos jossain tulee vastaan omaa silmään miellyttävä nainen, niin mahdollisuudet sille, että tämä olisi vapaa, ovat ehkä 1/20 ja että minä vielä miellyttäisin hänen silmäänsä ehkä 1/100. Siksi kokeilen onneani Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vain tutustuisit naisiin ihmisinä ilman että olisit heti miettimässä mielessäsi että kelpaisiko tämä sinulle seksiin tai suhteeseen?
Ei ole koskaan ollut teinivuosien jälkeen naisia kaverina, kiitos mustasukkaisen exän. Suhdetta tässä kuienkin olen etsimässä, jolloin ensimmäinen karsinta suoritetaan heti kasvojen ja ulkoisen habituksen perusteella. En voi sille mitään, mutta jaan mielessäni vastaan tulevat naiset kahteen kastiin, peukku ylös tai peukku alas parisuhdemielessä.
Ap
Todella erikoista. Teitkö samaa kun olit vielä parisuhteessa?
No en ajatellut parisuhdetta, mutta joskus kyllä "panisin / en panisi"-jaottelua. Olen aina ollut voimakkasti seksuaalinen ja nauttinut naiskauneudesta. Saatan
Jaha. Että ihan nainen on yrittänyt täysin ilman yllykettä vetää sinua hotellihuoneeseensa tai hyttiinsä. Aika harvinaista! Tai sitten tilannetta on edeltänyt jotain, joka monessa suhteessa ylittää jo rajat.
Jos ulkoinen olemus on sinulle tärkeintä, sinun pitää varmaan hakea seuraa livenä. Mene terasseille, baareihin, peli-iltoihin, deittitapahtumiin. Sovelluksissa naiset eivät välttämättä uskalla olla täysin läpinäkyviä ulkonäkönsä kanssa. Tai ainakin kannattaa siirtyä jollekin muulle alustalle nopeasti, jotta esim. tilannekuvien jakaminen mahdollistuu.
Toivottavasti löydät seikkailuihisi yhtä pinnallisen naisen, etkä vedätä jotain oikeasti hyvää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa tuttavapiirissäni eronneet ja lesket ovat löytäneet sieltä omista tuttavapiireistään uuden kumppanin. Vain yksi ainoa löysi Tinderistä.
Missä minä muutenkin liikun? Töissä, polkupyörän selässä, ruokakaupassa, uimarannalla.
Tosiasia on, ettei 25 vuoden avioliiton päätyttyä ole jäljellä paljonkaan harrastuksia saati kavereita. Eikä uusia ole niin helppoa päälle 5-kymppisenä löytää. Jos jossain tulee vastaan omaa silmään miellyttävä nainen, niin mahdollisuudet sille, että tämä olisi vapaa, ovat ehkä 1/20 ja että minä vielä miellyttäisin hänen silmäänsä ehkä 1/100. Siksi kokeilen onneani Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa.
M52
Okei, ymmärrän. Oma havaintoni ystäväpiirin parista on tosiaan se, että laajat sosiaaliset piirit tuovat aika pikaisesti sen uuden kumppanin vierelle niin naisille kuin miehillekin. Omaa kokemusta asiasta ei ole, mutta itse pyrkisin laajentamaan elämänpiiriäni, jos olisin sinkku. Tuttavan tuttavat, harrastukset ja sukulaistapaamiset ovat otollisia tilanteita tavata uusia ihmisiä, ellei sitten ihan läheltä löydy sopivaa uutta kumppania. Yksi ystäväni on löytänyt parinsa ihan tosi läheltä, naapurista siis.
Tinderissä miehissä on yliedustus. Mutta sinullahan on sielläkin vientiä, joten toivottavasti sopiva löytyy vielä. Tämä Tinderistä parin löytänyt ystäväni on poikkeuksellisen kaunis nainen, kihlattunsa hän löysi noin puoli vuotta erosta ja ovat jo useita vuosia kimpassa olleet. Ap
Kaikille on ulkoinen olemus sen verran tärkeää, että jos tulee vähän oksennusta suuhun kun toista katsoo, niin siinä ei täydellinen luonne paljoa auta. Ellei sitten satu olemaan sokea.
Olin 30 vuotta parisuhteessa kauniin naisen kanssa. Nyt uutta kumppania hakiessa ei vaan halua ottaa mitä tahansa Irmaa tai Pirkkoa, vaan naisen on oltava riittävän tasokas. Olen sitä myös itse, mikäli naiset ovat puhuneet minulle totta.
Hassuja nuo oletukset että AP hakisi nuorta kaunista naista ja kuvittelisi itse menevänsä armeijapojusta. Sain sen käsityksen että hän haluaa omanikäisensä mutta hyvinsäilyneen ja nuorekkaan oloisen naisen.
Itse tykkään miehissä sellaisesta luukista että kaikki nuoret ja nuorekkaan on karsiutunut pois jo silloin kun olin itse nuori, eli tiedän nytkin hiljattain seuraa haettuani että niissä keski-ikäisissä miehissä on aivan valtavasti eroja. Joo on ne teiniä esittävät pellet joilla on joku hätänä, mutta niistä ns. normaaleistakin se vaihtelu on sellaista että aika iso joku vatsakas ahavoitunut työukko (😍🐱) vs enemmän suurinta osaa naisista kai viehättävä hoikka, sporttinen, hyvin säilynyt mies siisteissä vaatteissa.
Kyllä seuranhaussa kannattaa aina olla ronkeli, karhunpalvelus kaikille osallisille "tyytyä" toiseen !
N30+
Vierailija kirjoitti:
Hassuja nuo oletukset että AP hakisi nuorta kaunista naista ja kuvittelisi itse menevänsä armeijapojusta. Sain sen käsityksen että hän haluaa omanikäisensä mutta hyvinsäilyneen ja nuorekkaan oloisen naisen.
Itse tykkään miehissä sellaisesta luukista että kaikki nuoret ja nuorekkaan on karsiutunut pois jo silloin kun olin itse nuori, eli tiedän nytkin hiljattain seuraa haettuani että niissä keski-ikäisissä miehissä on aivan valtavasti eroja. Joo on ne teiniä esittävät pellet joilla on joku hätänä, mutta niistä ns. normaaleistakin se vaihtelu on sellaista että aika iso joku vatsakas ahavoitunut työukko (😍🐱) vs enemmän suurinta osaa naisista kai viehättävä hoikka, sporttinen, hyvin säilynyt mies siisteissä vaatteissa.
Kyllä seuranhaussa kannattaa aina olla ronkeli, karhunpalvelus kaikille osallisille "tyytyä" toiseen !
N30+
Itseänikään ei koskaan miellyttänyt ikäistään nuoremman näköinen tai sporttinen mies. Yksi ystävistäni ainoastaan pitää sellaisista, jalkapalloilijan tyyppisistä miehistä. Toinen ystävistäni on taas aina tykännyt poikamaisista ja siroista miehistä, mutta me muut taas suorastaan vieroksumme noita molempia miestyyppejä. Eikä miesmaku taida iän mukana juuri muuttua. Ihan samanlaisiin pitkiin, pitkäjäsenisiin ja hoikkiin miehiin edelleen katse kääntyy kuin parikymppisenäkin. Uurteita ja vanhuuden merkkejä saa olla kunhan tyyli on oikea. Pari ekaa poikaystävää olivat itseäni vanhempia, aviomies vain vähän vanhempi.
Miehet arvostavat nuorekkuutta ja nuoren näköisyyttä, mutta naiset eivät välttämättä, ellei sitten aleta jo vanhuksista puhua. Oma miestyyppini on sellainen, että on vanhuksenakin komea ja näyttävä. Komeimmillaan noin viisi- kuusikymppisenä, kun alkaa olla jo rosoa.
68. viestiin vielä lisäys, että omassa makumaailmassani käy jopa niin päin, että mies ei ole minuun silmääni komea nuorena, vaan vasta vanhempana. Se on jopa suht yleistä mielestäni (=oman miesmakuni mukaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Tuossa iässä tanssikurssit ja lavatanssit ovat mielestäni juuri oikea uusi harrastus miehen aloittaa. Tuttavapiiri laajenee, väki on enimmäkseen oikeassa ikäryhmässä ja monet erommeita toisella kierroksella seuraa hakemassa.
M60
"Tinderissä miehissä on yliedustus. Mutta sinullahan on sielläkin vientiä, joten toivottavasti sopiva löytyy vielä. Tämä Tinderistä parin löytänyt ystäväni on poikkeuksellisen kaunis nainen, kihlattunsa hän löysi noin puoli vuotta erosta ja ovat jo useita vuosia kimpassa olleet. Ap"
Nyt vasta huomasin, että kirjoitin vahingossa näin loppuvaan viestiin perään Ap, vaikka en ole ketjun ap. Pahoittelut.
"Tuossa iässä tanssikurssit ja lavatanssit ovat mielestäni juuri oikea uusi harrastus miehen aloittaa. Tuttavapiiri laajenee, väki on enimmäkseen oikeassa ikäryhmässä ja monet erommeita toisella kierroksella seuraa hakemassa."
Olen samaa ikäryhmää, mutta en ole milloinkaan käynyt lavatansseissa nuorena enkä menisi nytkään, koska siellä käsittääkseni käy aivan erilaisia ihmisiä kuin itse olen. Myöskään kukaan ystävistäni tai tuttavistani ei käy lavatansseissa, enemmänkin oopperassa käymme. Joten ehkei se ihan yleispätevänä neuvona mene, että mene lavatansseihin. Jos vaikka on ikänsä pitänyt hevistä tai klassisesta musiikista, toki onhan noita musiikillisesti kaikkiruokaisiakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa iässä tanssikurssit ja lavatanssit ovat mielestäni juuri oikea uusi harrastus miehen aloittaa. Tuttavapiiri laajenee, väki on enimmäkseen oikeassa ikäryhmässä ja monet erommeita toisella kierroksella seuraa hakemassa."
Olen samaa ikäryhmää, mutta en ole milloinkaan käynyt lavatansseissa nuorena enkä menisi nytkään, koska siellä käsittääkseni käy aivan erilaisia ihmisiä kuin itse olen. Myöskään kukaan ystävistäni tai tuttavistani ei käy lavatansseissa, enemmänkin oopperassa käymme. Joten ehkei se ihan yleispätevänä neuvona mene, että mene lavatansseihin. Jos vaikka on ikänsä pitänyt hevistä tai klassisesta musiikista, toki onhan noita musiikillisesti kaikkiruokaisiakin olemassa.
Kukin tavallaan mutta oopperassa ensi kertaa kohtaamisesta (väliajalla?) kestää tyypillisesti aika pitkään ennen kuin liikutaan käsi kädessä tai muuten on fyysistä läheisyyttä tai kosketusta. Tansseissa se fyysinen läheisyys yleensä alkaa pari sekuntia tanssiin haun jälkeen jos tuttavuus ei ala kahvion puolella.
Itse olen aikoinani nähnyt liian monta Frasier - sarjan osaa joten käsitykseni eräistä korkeakulttuurillisista riennoista on todennäköisesti vääristynyt.
M60
Lomalla on tullut treffailtua puolentusinaa naista, mutta ronkeliutta on ollut ilmassa puolin ja toisin.En myöskään jaksa sellaisia, jotka vastaavat kysyttäessä, mutta muuten on totaalinen radiohiljaisuus. Kyllä minä haluan, että nainenkin osoittaa olevansa kiinnostunut.
Kaksi on ollut ulkoisesti sellaista, joiden kanssa minua kiinnosti jatkaa treffailua, toinen tosin vähän turhan epävakaan tuntuinen, mutta ihan kivaa liikuntaseuraa.
AP
Olen täysin samaa mieltä.
Ap