Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuranhaku ronkelina

Vierailija
06.07.2025 |

Erosin vuosi sitten pitkästä suhteesta, mutta yksin ei ole kiva olla, eikä nyrkki-Kyllikki vedä vertoja naisen sylille. Seuraa kyllä löytyisi, mutta koska näytän ikäistäni nuoremmalta, niin ei oikein houkuta se naisväki, joka minuun pääsääntöisesti ottaa yhteyttä. Tai sitten siellä on joku 13v iltatähti vielä naisella joka viikko huollettavanaan. Eikä oma moraali oikein anna periksi millekään pane kerran ja häivy-tyyppisille jutuille, joita en ole edes harkinnut saati toteuttanut.

Jossain toisessa ketjussa annettiin kysyjälle ohjeeksi mennä tansseihin naista hakemaan, mutta meikäläisen tanssitaito on olematon. Ja eräs nainen, joka tanssimista harrastaa, kertoi miten ällöttäviä ne miehet ovat, jotka käyvät tansseissa vain päästäkseen iholle ja saadakseen seksiä. No, vuosi on tietysti vielä aika lyhyt aika 5-kymppisenä hakea uutta kumppania, joten kattellaan....

Naiset voisivat tietysti antaa vinkkejä. Vaikka olenkin ronkeli, niin en silti aivan mahdottoman ronkeli. Ikäisistäni naisista kuitenkin joka toinen on "ihan ookoo", jos ei ole kovasti ylipainoinen tai naama ole 65-vuotiaan naama.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seuraa hakevista on ronkeleita, ainakin tietyn ihmisen kohdalla. Se on täysin luonnollista. Täytyy olla todella epätoivoinen seuranhaun suhteen, jos kuka tahansa kelpaa, jos vain liikkuu omin jaloin ja tekee lämpimän paskan.

Vierailija
42/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tasokkaan on varaa olla ronkeli, vähemmän tasokkaan ei. Ongelmana taitaa usein olla se, että ihmiset eivät ole realistisia oman tasonsa suhteen. Tai eivät ainakaan ne, jotka eivät tunnu löytävän kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tasokkaan on varaa olla ronkeli, vähemmän tasokkaan ei. Ongelmana taitaa usein olla se, että ihmiset eivät ole realistisia oman tasonsa suhteen. Tai eivät ainakaan ne, jotka eivät tunnu löytävän kumppania.

Samaa mieltä tästä. Jos seuraa ei löydy, on syy todennäköisemmin se, että tavoittelee kumppaneita, jotka ovat omaan tasoon nähden mahdottomia saada. Miehet kuvittelevat, että urheilullisuus on naisten mielestä suuri etu, naiset taas kuvittelevat, että koulutus ja perusnätteys riittää korkeatasoiseen kumppaniin. Naiset ja miehet arvostavat eri asioita toisissaan eikä monikaan tajua millaisia asioita vastakkainen sukupuoli arvostaa. 

Suurin osa on taviksia, silloin kumppani ei useimmiten voi olla se kaunein tai komein, koska hän etsii ja saa kaltaisiaan kumppaneita.

Vierailija
44/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ap kuvittelet, että naiset arvostaisivat sitä, että olet nuoremman näköinen?

Miehet arvostavat sitä naisessa, eivät naiset. Tämä on juuri sitä harhaa mitä monilla on eli kuvitellaan vastakkaisen sukupuolen arvostavan samoja asioita kuin itse itsessään arvostaa. Nuorekkuus, urheilullisuus, hieno auto ja penis ovat kaikki asioita, jotka ovat naisten arviointilistalla häntäpäässä. 

Se että olet nuoremman näköinen (suurin osa näin sanovista ei ole) ei todellakaan tarkoita sitä, että voisit saada nuoren naisen, valitettavasti.

Vierailija
45/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ap kuvittelet, että naiset arvostaisivat sitä, että olet nuoremman näköinen?

Miehet arvostavat sitä naisessa, eivät naiset. Tämä on juuri sitä harhaa mitä monilla on eli kuvitellaan vastakkaisen sukupuolen arvostavan samoja asioita kuin itse itsessään arvostaa. Nuorekkuus, urheilullisuus, hieno auto ja penis ovat kaikki asioita, jotka ovat naisten arviointilistalla häntäpäässä. 

Se että olet nuoremman näköinen (suurin osa näin sanovista ei ole) ei todellakaan tarkoita sitä, että voisit saada nuoren naisen, valitettavasti.

*iso penis

Vierailija
46/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin valitsen nuoren ja terveen näköisen 5-kymppisen kuin vanhan ja sairaan. Nuori ja nuorekas ovat eri asioita.

N47

Vierailija
47/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valita vain osa, jos voi saada kaikki? Mutta jos pinnallisuus on sitä, ettei kelpuuta (mielestään)rumaa tai liian lihavaa naista, niin nostan heti käden pystyyn virheen merkiksi. Enkä minä etsi nuorta naista, vaan keski-ikäistä. Suojaikäraja on 45 ja ehdoton vaatimus sille, että naisella on lapsiluku täynnä.

AP

Vierailija
48/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin valitsen nuoren ja terveen näköisen 5-kymppisen kuin vanhan ja sairaan. Nuori ja nuorekas ovat eri asioita.

N47

On muitakin vaihtoehtoja kuin nuoren näköinen ja vanha ja sairas. Mutta varmaan niitäkin naisia löytyy, jotka etsivat nuorekasta ja nuoren näköistä miestä, se on vain harvinaisempaa. Babyface ei ole mikään etu miehelle, toki suurin osa miehistä ei ole nuoremman näköisiä, vaikka itse luulevat niin, vaan ihan ikäisensä näköisiä (kuten vastaavia luulevat naisetkin).

Vierailija
49/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valita vain osa, jos voi saada kaikki? Mutta jos pinnallisuus on sitä, ettei kelpuuta (mielestään)rumaa tai liian lihavaa naista, niin nostan heti käden pystyyn virheen merkiksi. Enkä minä etsi nuorta naista, vaan keski-ikäistä. Suojaikäraja on 45 ja ehdoton vaatimus sille, että naisella on lapsiluku täynnä.

En tajunnut mitä tarkoitit ekalla lauseella? Mun pointtini ei ollut lainkaan se, ettei saisi olla pinnallinen, vaan olen sitä mieltä, että kaikki ovat pinnallisia. Miehet ja naiset arvostavat vain eri asioita. Pointtini on se, että kannattaa olla realistinen eikä korostaa niitä asioita, joilla ei ole mitään positiivista vaikutusta naisiin. En toki tiedä oletko noin tehnyt, mutta sellaisia deitti-imoituksia on pilvin pimein, missä esitellään urheilullisuutta, nuorekkuutta ja pahimmillaan vielä autoja ja vihjaillaan isoon penikseenkin. 

Älä ota kritiikkinä, vaan hyväntahtoisena vinkkinä. Näin palstalla on mahdollisuus sanoa mielipide asiasta suorasanaisesti.

Vierailija
50/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

@49 En minäkään ymmärtänyt sitä, miksi sinä jotkut autot tai mulkun pituudet otit esiin, kun ei minulla deitti-profiilissani mistään sellaisesta ole mainintoja. Kuvia on kolme kappaletta ja kaikissa on vain selviekuva itsestäni eri paikoissa otettuna. "Nätti, nuorekas ja hoikka" ovat vain vaatimuksia, joista en tingi. Ja huom. nämä ovat subjektiivisia mielipiteitä. Mieluummin olen sitten vaikka yksin, kuin vanhan, ruman tai lihavan kanssa.

AP

Vierailija
51/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

On muitakin vaihtoehtoja kuin nuoren näköinen ja vanha ja sairas. Mutta varmaan niitäkin naisia löytyy,

Minä ainakin vertaan itseäni muihin 5-kymppisiin miehiin ja perustan ajatukseni nuorekkuudesta tähän vertailuun. Välillä tulee muista miehistä väkisin mieleen, että miten toi voi olla muka 50 kun näyttää ihan 65-vuotiaalta. Samat ajatukset toki naistenkin suhteen. En halua kumppania, jonka seurassa en kehtaa näyttäytyä tutuille.

M50

Vierailija
52/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@49 En minäkään ymmärtänyt sitä, miksi sinä jotkut autot tai mulkun pituudet otit esiin, kun ei minulla deitti-profiilissani mistään sellaisesta ole mainintoja. Kuvia on kolme kappaletta ja kaikissa on vain selviekuva itsestäni eri paikoissa otettuna. "Nätti, nuorekas ja hoikka" ovat vain vaatimuksia, joista en tingi. Ja huom. nämä ovat subjektiivisia mielipiteitä. Mieluummin olen sitten vaikka yksin, kuin vanhan, ruman tai lihavan kanssa.

AP

Näyttää ilmeisesti loukkaavan jotain, jos joku haluaa kauniin naisen puolisokseen.

Miksi tyytyä Ladaan, kun parempaankin on mahdollisuus.

Vierailija
53/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Minusta on hyvä, että omista vaatimuksista ei tingi, olivat ne sitten mitä tahansa. Nuo autot ja isot penikset olivat vain esimerkkejä, mutta ilmeisesti mun pointtini nyt ei kantautunut ihan perille asti, joten annan olla, tarkoitus ei ollut mitenkään loukata :)  Hyvää kesää ja onnea seuranhakuun.

Vierailija
54/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Näyttää ilmeisesti loukkaavan jotain, jos joku haluaa kauniin naisen puolisokseen.

Miksi tyytyä Ladaan, kun parempaankin on mahdollisuus.

Se ei loukkaa ainakaan minua, itsekin olen aina valinnut sen pitkän ja raamikkaan komistuksen, enkä muita huolisi nytkään, jos olisin sinkku. Pointti oli vain kiinnittää huomiota naisten preferensseihin, jotka eivät ole kaikille miehille ihan selviä. 

Vierailija
55/74 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sitten kaikilla naisilla samat?

Vierailija
56/74 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sitten kaikilla naisilla samat?

Jaa mitkä niin?

Se on kumma, miten joku tulee aina lyttäämään, että olet nuorekas tai komea vain omasta mielestäsi. Näin varmaan usein onkin, mutta kyllä sellaista on kuultu myös naisen ihan spontaanisti sanomana. Enkä nyt puhu oman siskon kehuista.

Vierailija
57/74 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ulkonäkö on tärkeää mutta itse näin kokeneempana rouvana yllätyin, kun aina luulin, että mulla on jokin miestyyppi, joka vie jalat alta ja muita en katsokaan. Kaksi pitkää  parisuhdetta,  mies molemmissa yli 190cm urheilija. Nyt löytyi kuvattomana deittiäpistä tosi kiva 181 cm kaveri, urheilullinen tosin mutta hentorakenteinen. Ja aivan mahtava sex appeal!  Kerrasta ihastuin. Tämän suhteen jälkeen löytyi toinen, kuvassa oli mielestäni tyhmännäköinen mutta päätin tavata silti, kun muuten oli sopiva. Ja tämäkin oli aivan ihana tyyppi, ihastuin todella vaikka kaveri on vähän  ylipainoinen ja mahakas. Että aloittajalle vain rohkeutta peliin ja mene tutustumaan ihmisiin.

Vierailija
58/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen suositteli treffailemaan vain rumia naisia, koska rumat joutuvat tekemään paljon työtä saadakseen miehen ja pitääkseen tämän itsellään. Kauniit naiset kuulemma tietävät saavansa miehiä tuosta vaan, joten ei tarvitse olla miehelle mieliksi.

Vierailija
59/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä deitin pitää edes jollain tasolla miellyttää silmää!

Vierailija
60/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et etsi naisystävää sieltä missä muutenkin liikut? 

Ainakin omassa tuttavapiirissäni eronneet ja lesket ovat löytäneet sieltä omista tuttavapiireistään uuden kumppanin. Vain yksi ainoa löysi Tinderistä.