Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset lukekaa teos Huono tyttö

Vierailija
17.11.2023 |

Kuunnelkaa/lukekaa teos Huono tyttö. Siinä on kaikkea, mitä ei saa sanoa Vauvalla vieläkään. Hyvä kirja kyllä. Alkuun raskaslukuinen, kun paljon tilanteisiin sopimattomia vertauskuvia, mutta sisältö on kultaa. Jos ette lue kirjoja, kannattaa tsekata, löytyykö äänikirjana. Luin sitä melkein 100 sivua putkeen kerralla, joten mun mittapuulla on ihan hyvä kirja sellainen. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain uhriutumisjuttuja,  ni ei kiitos. Lukuisat naiset kaivaa omaa kuoppaansa kuvittelemalla jatkuvasti olevansa uhreja. Typerää.

Vierailija
2/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä kertoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tl;dr?

Vierailija
4/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin lukea nimenomaan jotain sellaista, mitä ei saa Vauvalla sanoa?  Täältä siivotaan rasismi, naisviha, pietaritrollaus  ja muu persuilu pois, miksi haluaisin lukea sitä muualta?

Vierailija
5/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä kertoo?

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009864923.html

Vierailija
6/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa jonkun rättipäämuijan pakkoavioliitto. Niitä tarinoitahan on miljoonia, eikä ne liikuta mua.

Vierailija
7/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no tuon voisi jopa lukeakin! Tuossa sentään jotain oikeita ongelmia ja haasteita. Varmaan antaa hyviä näkökulmia.

T. 1

Vierailija
8/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa kiinnostaa jonkun rättipäämuijan pakkoavioliitto. Niitä tarinoitahan on miljoonia, eikä ne liikuta mua.

Tuo teos on siksi mielenkiintoinen, että kertoo Suomessa kasvaneen myslimin elämästä ja millaista se elämä on ollut lapsena. Minä näen toisinaan mysliminaisia, joiden elämän Suomessa voi kuvitella samanlaiseksi. Asialla on se merkitys, että millaista muuta kulttuuria on meidän maassa, monilla jopa naapurissakin? Mitä me oikeasti tiedetään Suomessa asuvien myslimien elämästä?  Melko vähän. 

Vierailija
9/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle voi kyllä antaa lukusuosituksen. Mielenkiintoinen ja moniulotteinen kirja, vaikka jossain kohtaa täytyi vähän vetää henkeä, kun oli niin ahdistavia kohtia.

Vierailija
10/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein sata sivua luit. Hohhoijjjaaa.