Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet kuvittelee, että Suomessa miehet elättävät naiset ja naiset ovat vain rahan perässä?

Vierailija
04.07.2025 |

Kun todellisuus on se, että Suomessa naiset ovat aina tehneet jotakin työtä. Ei Suomessa ole koskaan ollut sellaista kotirouva-kulttuuria isossa mittakaavassa kuin joissakin muissa maissa. Ei se ole ollut mahdollista vaan naisten on pitänyt käydä töissä. Nykyäänkin suurin osa naisista osallistuu perheen elatukseen siinä missä miehetkin. Ei Suomessa naiset yleisesti juokse rahan perässä vaan on selkeä vähemmistö joka on tuollaisia. Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on ihan tavallinen duunarimies ja se on ihan fakta.

Toinen tosiasia on se, että ei tavallisen suomalaisen miehen palkalla elätetä perhettä. Ei täällä ole niin isot palkat ja Suomi on kuitenkin kallis maa. Kyllä tarvitaan kahden tulot, että pystyy perheelle tarjoamaan muutakin kuin hikisen yksiön.

Jotkut on todella pahasti todellisuudesta vieraantunutta. Ja ei, tämä ei ole miesvihaa vaan ihmettelyä joidenkin miesten ajatusmaailmasta joka on täysin todellisuutta vastaan.

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut vahvistavat ajatustani, jonka päätin jo kauan sitten. Ei ikinä milloinkaan suomalaista miestä, vaikka ennemmin yksin hautaan. Ja ennen kuin joku alkaa valittaa, kyllä, maksan omat kuluni, asuntoni ja autoni. T. Ulkomaalainen nainen

Olen suomalainen mies jolla on ulkomaalainen mies. Ero on kuin päivä ja yö tämän ja suomalaisen miehen välillä. Mies haluaa maksaa esim. ravintolassa vaikka tienaamme saman verran. Tekee kotitöitä ja huolehtii lapsista, ja samalla jaksaa aina muistuttaa miten paljon olen uhrannut lasten hyvinvoinnin vuoksi.

Eikö sinulla tee pahaa kun et hoida osuuttasi? Minä en ainakaan halua almuja kumppaniltani, en rahan enkä tekemisen muodossa.

Ei enää. Aluksi ahdisti, mutta mies on oikeasti ylpeä siitä,

Voitteko kuvitella toisin päin? Että nainen tarjoaisi miehelle ravintolassa ja maksaisi muutenkin miehen menoja, vaikka molemmat ovat palkkatöissä?

Vierailija
102/217 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet maksavat oikeat verot. Naisten kädet on miesten taskussa joko suoraan tai epäsuorasti verotulojen kuppaamisen kautta. 

Niin edelleen terveydenhuolto on melko oleellinen asia. Sitä tarvitaan ja myös siellä työskentelee miehiä. Opettajina, poliisina ja palokunnassa on miehiä. Koita nyt oikeasti tajuta todellisuutta. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxx

Vierailija
104/217 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on tyypillinen tyttö jolle jos totuus ei sovi,  niin sitten keksitään valheita olkiukkiksi joihin itse uskotaan ja yritetään syöttää sitä paskaa totuutena myös muille.

Olen nainen enkä mikään tyttö. Ikävä, että sua tosiasiat noin kiukuttaa.

Ap

Nainen 😂😂🤣🤣.

Minua kiukuttaa tosiasiat 🤣🤣😂😂

Niin? Olen nainen ja mikä siinä muka naurattaa? Miksi koet naiset uhkana ja peität sen tuollaisen lapsellinen nauramisen taakse?

Ap

Ei vaan sinä tyttö minua nauratit ja olet vielä todella pelottava uhkakin 😂😂😂😂

Xxxx

Vierailija
105/217 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mädätystä muista maista, maahanmuuton tulosta, kiitos hallitus! 

maanpetturit ja luopiot, te kuulutte saunan taakse, kuulitteko! 

Vierailija
106/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kotiliesi.fi/ihmiset/nostalgia/1930-ja-1994-olivat-hyvia-vuosia…

1922 nainen voi solmia työsuhteen ilman aviomiehen lupakirjaa

1930 uusi avioliittolaki voimaan: aviovaimo vapautuu miehensä holhouksesta ja hänellä on oikeus omaan omaisuuteen

Tässäpä nämä Suomen historian suurimmat virheet tehtiinkin ja sitten vielä lisäksi myöhemmin annettiin hepsankeikoille äänioikeus.

No näistä seurasi tämä nykyinen sekasorto,  moraalittomuus,  vasemmistolaisuus  ja  selkärankaiset lakien tuhoaminen.

Nyt siis nauttikaamme tyhmyytemme hedelmistä.

Vierailija
107/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elättänyt perheen useaan otteeseen miehen ollessa työttömänä. Näin on useissa tuntemissani perheissä. Niissä miehet ovat olleet myös pitkillä sairauslomilla ja lomautettuina ja opiskelleet, mikä on laittanut taloudellisen vastuun lähes kokonaan naisen harteille. Monissa tuttavapiirin perheissä naisten tulotaso on myös miestä parempi.

Vierailija
108/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin elätin niin pitkään yhtä miestä että opin kyllä läksyni. Mua ei tarvitse elättää, olen todellakin täysin itsenäinen, mutta toista elättiä en enää ota. Tasavertainen tarkoittaa tasavertaista myös taloudellisessa mielessä. 

Se mun on pakko sanoa että kyllä mulla loppui lopulta kaikki kunnioitus sitä miestä kohtaan. Minä yritin hänelle etsiä työpaikkoja, kirjoitin hakemuksia ja vein niitä perille asti, haastatteluihin en voinut puolestaan mennä. Mutta kun on saamaton vätys niin on saamaton vätys. 

Ja kun kunnioitus menee, putoaa pohja koko suhteelta. Jälkikäteen tietenkin tajusin monta vihjettä saamattomuudesta jotka oli olleet nähtävissä jo ennen avioitumista. Ihan itseäni saan syyttää. 

Toiste en tosiaan siihen miinaan mene. 

Vierailija
109/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elättänyt perheen useaan otteeseen miehen ollessa työttömänä. Näin on useissa tuntemissani perheissä. Niissä miehet ovat olleet myös pitkillä sairauslomilla ja lomautettuina ja opiskelleet, mikä on laittanut taloudellisen vastuun lähes kokonaan naisen harteille. Monissa tuttavapiirin perheissä naisten tulotaso on myös miestä parempi.

Joo-o,  varmasti juu.

Vierailija
110/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1930 uusi avioliittolaki voimaan: aviovaimo vapautuu miehensä holhouksesta ja hänellä on oikeus omaan omaisuuteen

Tässäpä nämä Suomen historian suurimmat virheet tehtiinkin ja sitten vielä lisäksi myöhemmin annettiin hepsankeikoille äänioikeus.

No näistä seurasi tämä nykyinen sekasorto,  moraalittomuus,  vasemmistolaisuus  ja  selkärankaiset lakien tuhoaminen.

Kai haluat myös takaisin hevosvetoiset vaunut sekä kaksintaistelut, joihin pitää suostua, jos toinen osapuoli kokee tulleensa loukatuksi?

Vierailija
111/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnön joskus niin yks nainen halusi heti alkaa seurustelee kanssani. Se sanoi sen ihan suoraan.Veljeni oli kertonut sille että saatiin iso perintö kun äiti kuoli. Heti nainen olisi halunnut seksiäkin. Yritin vuoden ajan saada naista treffeille ja nainen sanoi etten ole sen tyyppiä. Mutta heti kun minulla oli rahaa niin oli kiinnostunut mutta minä en ollut enää.

Vierailija
112/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet maksavat oikeat verot. Naisten kädet on miesten taskussa joko suoraan tai epäsuorasti verotulojen kuppaamisen kautta. 

Poliisien ja palomiestenkin kädet ovat syvällä siellä miesten taskuissa. Puolustusvoimien pojista puhumattakaan! Tuntuuko hyvältä?

Vierailija
113/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naisia on raha kiinnostanut. 

Miehiä on aina kiinnostanut raha enemmän kuin naisia. Tuo miesten kitinä siitä, että naiset olisivat kiinnostuneita rahasta, on miesten oma päänsisäinen projektio, eli sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
114/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset, mut aika moni on julkisella puolella tekemässä aivan miinusarvoista hommaa julkisella sektorilla. Parisuhteissa on naiset aina loisineet, ja yhä edelleen mies rakentaa kodin, ja sit nainen jää siihen asumaan ja saat lapset ja rahat, ja vielä kuukausittain elarit.

Tässä oli loistava esimerkki todellisuudesta irtautuneesta ajattelusta. 

Millä näitä miehiä voi auttaa, kun heillä ei ole pienintäkään hajua siitä yhteiskunnasta missä he elävät? 

Vierailija
115/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai haluat myös takaisin hevosvetoiset vaunut sekä kaksintaistelut, joihin pitää suostua, jos toinen osapuoli kokee tul

Mitähän esimerkilläsi on yhteyttä realiteetteihin ja faktoihin?   Ilmiselvästi et ole kykenevä ymmärtämään mitä noiden lakien ansiosta on seurannut ja tapahtunut vaan kiellät totuuden koska se ei sovi maailmankuvaasi.

Juuri tässä annoit hyvän esimerkin miksi nuo lait olivat suuri virhe.

Vierailija
116/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei huomaa tai muista kun nainen on käyttänyt heihin rahaa. Itse laskevat omat menonsa puoliksi laskimella. Itse nykyään mainostan aina jos olen fiksannut jotain kotona tai tuonut miehelle jotain koska tiedän, että muuten joudun kuuntelemaan valitusta siitä miten olen laiska enkä ole tehnyt mitään. Miehet on niin putkiaivoja ettei ne huomaa muuta kuin oman osuutensa ja sitten kuvittelevat, ettei se toinen varmasti ole tehnyt mitään. 

Huomasin itse parisuhteessa ollessani saman. Elätin miestä pari vuotta hänen ollessaan työtön, olen aina tehnyt jokseenkin kaikki kotityöt, olen vienyt miestä konsertteihin, leffaan ja syömään, hänellä kun on aina ollut vaikeaa pitää raha-asiansa kunnossa. 

Tuli jatkuvaa valitusta, että hän ei saa mitään parisuhteessa. Siirtyi sitten sinkuksi. 

Vierailija
117/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen näin oman elämänkokemukseni perusteella. En ole koskaan ollut parisuhteessa naisen kanssa joka olisi reilusti hoitanut oman 50% taloudellisen vastuunsa ja pyrkinyt tasapuolisuuteen.

Minäkään en ole koskaan ollut parisuhteessa miehen kanssa joka olisi reilusti hoitanut oman osansa. Tarkoittaako tämä sitä, että yksikään mies ei hoida osuuttaan? Mielestäni ei. 

Vierailija
118/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut vahvistavat ajatustani, jonka päätin jo kauan sitten. Ei ikinä milloinkaan suomalaista miestä, vaikka ennemmin yksin hautaan. Ja ennen kuin joku alkaa valittaa, kyllä, maksan omat kuluni, asuntoni ja autoni. T. Ulkomaalainen nainen

Olen suomalainen mies jolla on ulkomaalainen mies. Ero on kuin päivä ja yö tämän ja suomalaisen miehen välillä. Mies haluaa maksaa esim. ravintolassa vaikka tienaamme saman verran. Tekee kotitöitä ja huolehtii lapsista, ja samalla jaksaa aina muistuttaa miten paljon olen uhrannut lasten hyvinvoinnin vuoksi.

Olet suomalainen mies, jolla on ulkomaalainen mies?!

Niin, jotkut ihmiset tuntevat vetoa omaan sukupuoleensa... Oliko tämä sinulle uusi asia?

Vierailija
119/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla tee pahaa kun et hoida osuuttasi? Minä en ainakaan halua almuja kumppaniltani, en rahan enkä tekemisen muodossa.

Ei enää. A

Ihan normaaliahan se on, että nainen maksaa ravintolaillan miehelle, tai tarjoaa loman tms. Itsekin tehnyt tuota paljon. 

Vierailija
120/217 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain perinnön joskus niin yks nainen halusi heti alkaa seurustelee kanssani. Se sanoi sen ihan suoraan.Veljeni oli kertonut sille että saatiin iso perintö kun äiti kuoli. Heti nainen olisi halunnut seksiäkin. Yritin vuoden ajan saada naista treffeille ja nainen sanoi etten ole sen tyyppiä. Mutta heti kun minulla oli rahaa niin oli kiinnostunut mutta minä en ollut enää.

Niin ja kyse yhdestä naisesta. Tuon perusteella ei voi ajatella, että kaikki naiset ovat tuollaisia. Sehän tämän aloituksen pointti oli, että jotkut miehet kuvittelee kaikkien naisten juoksevan rahan perässä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän