MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Juu, nelikymppinen nimenomaan voisi olla nuoren naisen ISÄ, ei puoliso.
Ja jos mies ei ole 30-vuotiaana kypsä ja vastuullinen ja isäksi kykenevä, siinä on joku tavattoman paha vika.
Useimmilla 47-vuotialla miehillä viimeiset lapset ovat juuri muuttamassa pois kotoa, koska nämä miehet olivat kypsiä ja vastuullisia siinä tavanomaisessa iässä missä yleensä tullaan järkiinsä, eivätkä suinkaan ravanneet baareissa vaan loivat uraa ja hoitivat kuljetuspalvelua Isiä lapsilleen jne.
N46
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi puhua? Jostain pervoesksiasennoista vai?
Kun ainoa peruste "hyvälle miehelle" on se, että se on parempi kuin huono mies, niin tuollainen mies on teoriassa hyvä. Joka puhuu vain työstä ja säästä. Mutta sen ajan kun kuuntelee miehen jaarituksia, voisi kuunnella myös lintujen laulua tai vaikka sinfoniaorkesteria. Elikkäs ei jatkoon.
Ei silloin varmaan olekaan niin syytä jutella mistään, jos ei sillä niin väliä ole, millainen se toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Ja jos mies ei ole 30-vuotiaana kypsä ja vastuullinen ja isäksi kykenevä, siinä on joku tavattoman paha vika.
Useimmilla 47-vuotialla miehillä viimeiset lapset ovat juuri muuttamassa pois kotoa, koska nämä miehet olivat kypsiä ja vastuullisia siinä tavanomaisessa iässä missä yleensä tullaan järkiinsä, eivätkä suinkaan ravanneet baareissa vaan loivat uraa ja hoitivat kuljetuspalvelua Isiä lapsilleen jne.
N46
Se vastuuntunto tulee ihmisiin, sekä miehiin, että naisiin silloin, kun se otsalohko on kehittynyt, eli noin 25- vuotiaana. Tai sitten ei tule ollenkaan.
Veikkaisin, että pikemminkin päinvastoin, nämä leski- ikäiset setämiehet, jotka herää +++40-vuotiaina lapsiahaaveisiin nimenomaan ovat niitä epäkypsiä, eli mieslapsia tai Peter Paneja, jotka eivät ikinä tule kypsymään psyko- sosiaalisesti ja emotionaalisesti aikuisiksi!
No, esim.parikymppisenä ei ois käynyt mielessäkään katsella yli nelikymppistä miestä. Riippuu kuinka nuorta naista tämä Ari etsii, mutta jo yli kolmikymppisellä naisella alkaa hedelmällisyys laskea. Arin pitää mennä Thaimaahan ettimään naista. Sieltä voi löytyä joku prostioitu, joka tulee Suomeen elintason (kylläkin kyseenalaisen nykyään) perässä.
Mitä paskaa täällä oikein jauhetaan, että Ari muka etsisi naista, jonka isä hän voisi ikänsä puolesta olla. Hän sanoi, että kategoria on 30-40 vuotiaat naiset. Tunnetteko paljonkin miehiä, jotka ovat tulleet 10-vuotiaina isäksi?
Vierailija kirjoitti:
"Meillähän on tuhansia naisia suomessa, joiden hieno taloa ja mukava elämä on tuosta vain vaihtunut ankeaan ahtaaseen köyhien lähiöasumiseen ja ikuiseen työttömyyteen, kun mies on lähtenyt, kun piti perustaa perhe liian nuoren miehen kanssa, joka ei ollutkaan vielä valmis asettumaan vaan vaihtoi nuorempaan."
On monia keissejä, missä se naien ihan itse valitsee paskan elintason sen sijaan että elää helvetillisessä kartanossa miehen kanssa. Itse asiassa varmaan suurin osa. Orjan elämä ei ole mitenään erityisen hehkeää, oli sitten palkka- tai seksiorja. Palkkasuhteessa on kuitenkin sentään työajat ja -tehtävät, toisin kuin miehen s eksiorjana.
Näin. Mieluummin paska elintaso, kuin paska parisuhde. Tästä syystä naiset eroavat, ja naisen elintaso laskee aina, koska he ovat käyttäneet rahansa yhteiseen hyvään, ja lasten hyvään, kun mies taas kiinteään omaisuuteen naisen kustantaessa lapset, ruuan jne. Lapsen kasvattaminen aikuiseksi on todella kallista, samoin ruoka, vaikka esim itse tekisit käes kaiken.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a88c66a0-0dc8-4cef-a818-d1715ae5c755
Onko sinulla jotain erityisiä huolenaiheita liittyen ikäeroon, kuten vaikka se, että todennäköisesti kuntosi heikkenee ensin?
Tämä tuli joulun alla minulle ajankohtaiseksi minulla todettiin sydän- ja sepelvaltimotauti. Minulle on tehty sen jälkeen kolme operaatiota ja se on laittanut todellakin miettimään, Ari myöntää.
Olen minä sitä miettinyt, että okei, nyt olen 58 vuotta ja jaksan vielä, mutta äkkiä olen seitsemänkymmentä ja hän ei ole vielä edes viittäkymmentä.
Ari syventyy pohtimaan, että häneltä on jo kavereita lähtenyt ympäriltä. Eniten hän on huolissaan, miten rakas vaimo pärjää, jos (KUN) häntä ei enää ole. Hän myöntää pohtivansa sitäkin, miltä heidän suhteensa näyttää myöhemmin, kun hän ikääntyy. Kovin iäkkäällä ukolla sydän- ja verisuonitaudeistaan huolimatta taas luulo olevansa kuolematon.
Hävettääkö häntä tulevaisuudessa, jos liikumme pariskuntana ja olen vanhus?
Kaikesta huolimatta Ari pitää todellisena onnenpotkuna sitä, että on löytänyt rinnalleen tärkeän ja ihanan ihmisen. Hän uskoo, että rakkaus on heidän liitossaan molemminpuolista. Nyt he ovat olleet naimisissa jo neljä vuotta. Puoliso yrittää saada pysyväisoleskeluluvan Suomeen.
Kyllä kaikille ikämiehille kelpaisi tällainen HYPERGAMINEN ONNENPOTKU jos vain saavat naisen(t) siihen huijattua.
Vierailija kirjoitti:
No, esim.parikymppisenä ei ois käynyt mielessäkään katsella yli nelikymppistä miestä. Riippuu kuinka nuorta naista tämä Ari etsii, mutta jo yli kolmikymppisellä naisella alkaa hedelmällisyys laskea. Arin pitää mennä Thaimaahan ettimään naista. Sieltä voi löytyä joku prostioitu, joka tulee Suomeen elintason (kylläkin kyseenalaisen nykyään) perässä.
Lopeta tämä " Aasiasta " jankuttaminen. Se ei tätä asiaa vie yhtään eteenpäin.Sama, kuin koira johtaisi olla häntäänsä. Näytät vain sen , miten typerä olet, kun jankutat tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paskaa täällä oikein jauhetaan, että Ari muka etsisi naista, jonka isä hän voisi ikänsä puolesta olla. Hän sanoi, että kategoria on 30-40 vuotiaat naiset. Tunnetteko paljonkin miehiä, jotka ovat tulleet 10-vuotiaina isäksi?
Aloittaja on selvästi ihan tarkoituksella jättänyt itse jutun linkittämättä. Hän teki vain "mehukkaan koosteen" jättäen pois tiettyjä kohtia, jotka vaikuttavat asiakokonaisuuteen.
Totuus on totuus vaikka kuinka jättäisi jotain pois. Arin omat speksit ja markkina-arvo ei riitä ulitopiaunelmaansa.
Ari etsii kyseenalaisin/hämärin motiivein nuorempaa naista 'vauvoitukseen', mutta biologia(nsa) ei anna myöten.
Onko Ari tupakoimaton, alkoholia max. kohtuudella, niukasti / mieluiten absolutisti, harrastaako liikuntaa? Ravinto?
Onko spermansa + yleisterveytensä testattu lääkärillä? Ei taatusti ole, koska jankuttaisi sitäkin joka välissä jos olisi.
Jos tuossa iässä vielä haluaa järjen- ja omatuntonsa vastaisesti lisääntyä vaatii (yli)uhrauksia, kuten päihteettömyys.
Epätoivoa vain passiivisena itkeä tikkua ristiin laittamatta odottaen, että nuorempi nainen tekisi kaiken työn yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa, että yrittää myydä itsensä kypsänä ja vakaana vaikka itkunsa ja itsekeskeiset halunsa paljastavat totuuden. Taas kerran vain esimerkki siitä, että pelkkä ikä ei todellakaan kerro kypsyydestä tai mistään positiivisesta. Vanha ja silti kokematon ja tyhmä taivaanrannanmaalari sekä vastuuton huithapeli, jolla justnyt tärkeintä statuskotileikki (kunnes siihenkin kyllästyisi).
Mies ryhtyy (samanikäistenkin suhteessa) 6 kertaa epätodennäköisemmin vaimonsa omaishoitajaksi. Ottaa eron ja aina nuoremman naisen passaajakseen jos vain saa. Tämä on sitten tilastollinen tosiasia, joten ei tarvitse miesulista muuta.
"Sairastuin rintasyöpään - Mieheni jätti minut 16 avioliittovuoden jälkeen" - Ilta-Sanomat https://share.google/W3Bn3IgoaMhsK5c90
Näin juuri. Miehet jättävät naisen, kun nainen sairastuu, kun ne tissit ja hiukset lähtee syöv
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffeilla-vodcastin-ari-kenell…
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2c74faf4-8307-424c-a36e-21cf1e…
Iltatyttö-kuvaajana tunnettu _Kari Pekonen, 65_, muutti eläkkeelle jäämisen jälkeen totaalisesti elämänsä.
Vierelle löytyi vuonna 2023 thaimaalainen vaimo _Phantipa Nang-Pekonen, 49_. Viime vuonna Pekonen myi kaiken omaisuutensa ja muutti Thaimaahan. Nyt hän on ostanut maaseudulta tilkun maata, jonne pari suunnittelee perustavansa kanafarmin.
Alkuvuodesta 2024 Pekonen sai Hua Hinissa pyöräillessään keuhkoveritulpan. MUTTA LAPSIA LAPSIA!
Aion aloittaa thain kielen opinnot syksyllä. = PLUSSAA TÄSTÄ VAIVANNÄÖSTÄ (JOS JOPA TOTEUTUU).
Pekoselle ei toiveistaan huolimatta suotu omaa jälkikasvua.
Olen saanut täällä perheen, jota olen aina kaivannut.
Thaimaassa Kari Pekosesta on tullut isähahmo Phantipan kahdelle aikuiselle lapselle ja isoisä tämän tyttären puolivuotiaalle pikkupojalle. Se on lämmittänyt eläköityneen valokuvaajan sydäntä.
Kutsumme häntä Little Finn -nimellä. Perhe on kiitellyt turvaa, jonka olen heille tuonut, Pekonen kertoo.
Myös vaimon toinen 9-vuotias lapsenlapsi on Pekoselle kuin oma poika.
Heidän 16 vuoden ikäeronsa ei arjessa häntä häiritse. Toisin päin saattaisi kyllä häiritä ja siitä on myös TILASTOT.
Välillä se nolottaakin välillä, mutta näin tämä nyt sitten meni. Olen ajatellut, että minulla on tällainen happy ending thaimaalaisessa saattohoidossa. Hän sitten varmaan hoitaa minut hautaan saakka, Pekonen sanailee.
Aika samanlaisia nämä tusinaulinakeissit tuppaavat olemaan, ja luonnossa ei usein tapahdu luonnottomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Jos mies ei ole kypsä ja vastuullinen 30 vuotiaana niin tuskinpa edes 40 vuotiaana ja vielä vähemmän mitä enemmän ikää tulee sitä "nuoremmaksi " tuntee itsensä ja ihan tosissaan luulee että kun "näyttää nuorekkaalta" niin lykästää ja saa sen + 20 vuotiaan nuoren naisen. Mun 20 vuotias sisko seurustelee 30 vuotiaan kanssa ja sekin on mun mielestä äklöttävää. Kun miettii että 3 vuotta sitten oli alaikäinen ja mies 20 kun sisko 10 vuotias vasta...(tapasivat siis vuosi sitten kun sisko oli 19)
Mun faija sai kuopuksensa, iltatähden, 45-vuotiaana ja hän on jaksanut olla aktiivinen isä, vaikka tämä nuorin lapsi oli oikeastaan koko lapsuuden ja nuoruuden varsin haastava tapaus, vaikka ei mitään diagnoosia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun faija sai kuopuksensa, iltatähden, 45-vuotiaana ja hän on jaksanut olla aktiivinen isä, vaikka tämä nuorin lapsi oli oikeastaan koko lapsuuden ja nuoruuden varsin haastava tapaus, vaikka ei mitään diagnoosia olekaan.
Poikkeus vahvistaa säännön. Haluatko perustellen kertoa miten tämä sivuraiteelta sössötetty erillinen yksittäistapaus liittyy ja/tai auttaa Arin keissiin?
Onko siis muutamalla hassulla poikkeuksella tai hyvällä tuurilla saatavissa random-areille turvatakuut ja kuka nainen tarpeeksi naivi/tyhmä moiseen?
Sitä paitsi Ari 47 = pascadiili babyansoineen kelle tahansa naiselle - ja tässä ei auta kompensaatiot tai mitkään niimmutkunaapurinpenakinsai -yhyyt.
Jep. Arin mätsi ja puoliso on joku 47v täti. Ehkä jopa vassari.