Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
1361/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1362/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ari kuvastaa hyvin sitä ongelmaa mikä monella miehellä on edelleen. Todellisuudentajun ja sivistyksen puute. Ovat jämähtäneet siihen uskomukseen että naisia riittää pitkälle ikään ja miehet voivat lisääntyä vanhanakin. Jälkimmäinen voikin osalla pitää paikkansa, mutta vaikka biologisesti lapsia saisi, ei naisen saaminen olekaan helppoa. Jäljellä ovat ne naiset jotka eivät syystä tai toisesta ole suhteessa ja sellaisen kenties haluaisivat. Eli aika pieni otanta. Puhumattakaan jos Ari ja kumppanit näyttää ulkoisesti sörnäisten metrojannulta ja etureppua on kertynyt. Nekin nuoret lisääntymisikäiset naiset jotka isäongelmiensa takia tuommoisen reppanan ottaisivat, yleensä kaipaavat miehen jolla on kykyä elättää. Eli mission impossible suurimman osan Areista kohdalla 😂

Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa helposti nuoria

Venäjällä miehellä taas pitää olla käytöstavat ja nainen pitää osata hurmata, häntä pitää hemmotella, ostaa lahjoja ja suhteessa mies maksaa kaiken. Mies tienaa, mutta nainen pitää kukkaronnyörejä.

Väitätkö naisena tietäväsi miehiä paremmin kuinka Venäjältä saa naisia? Olen itse pyytänyt toistakymmentä venäläistä naista ensitreffeille suoraan kotini, ja he ovat suostuneet :) Olen itsekin mennyt ensitreffeille Pietariin. Se on kyllä totta, että käytöstavat pitää olla kunnolla, mutta ikäero ei ole venäläisille naisille läheskään yhtä tärkeä kuin suomalaisille naisille. Moskovassa ja Pietarissa on paljon uranaisia, joille miehen rahat eivät ole tärkeitä. Kotitöitä pitää kyllä miehenkin tehdä. Se on sama suomalaisen ja venäläisen naisen uranaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ari on sitten yhä ilman (venäläis)naista? Eivätkö heKÄÄN ole kuitenkaan tosielämässä vain haettavissa haaremiin?

Vierailija
1364/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ari on sitten yhä ilman (venäläis)naista? Eivätkö heKÄÄN ole kuitenkaan tosielämässä vain haettavissa haaremiin?

En ymmärrä näitä Venäjä-vinkkejä nyt kun raja on ollut kiinni jo hyvän aikaa ja viisumeita ei myönnetä.

Vierailija
1365/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ari kuvastaa hyvin sitä ongelmaa mikä monella miehellä on edelleen. Todellisuudentajun ja sivistyksen puute. Ovat jämähtäneet siihen uskomukseen että naisia riittää pitkälle ikään ja miehet voivat lisääntyä vanhanakin. Jälkimmäinen voikin osalla pitää paikkansa, mutta vaikka biologisesti lapsia saisi, ei naisen saaminen olekaan helppoa. Jäljellä ovat ne naiset jotka eivät syystä tai toisesta ole suhteessa ja sellaisen kenties haluaisivat. Eli aika pieni otanta. Puhumattakaan jos Ari ja kumppanit näyttää ulkoisesti sörnäisten metrojannulta ja etureppua on kertynyt. Nekin nuoret lisääntymisikäiset naiset jotka isäongelmiensa takia tuommoisen reppanan ottaisivat, yleensä kaipaavat miehen jolla on kykyä elättää. Eli mission impossible suurimman osan Areista kohdalla 😂

V

Kuule , tiedän, ja paljon paremmin kuin sinä tiedät.

Vierailija
1366/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat, kuin patriarkaarisessa yhteiskunnassa: Olen hankkinut ammatin, vakituisen työn ja aaunnon- minulla on oikeus saada nainen itselleni seksikoneeksi, kodinkoneeksi ja synnytyskoneeksi - ja minä olen se, joka valitsen, ja naisten pitäisi olla onnellisia ja tyytyväisiä tähän valintaan ja rooliin.

Vierailija
1367/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä Venäjä-vinkkejä nyt kun raja on ollut kiinni jo hyvän aikaa ja viisumeita ei myönnetä.

Tämäkin on turhaa jankkaamista, sitä samaa, kun koira jahtaa omaa häntäänsä. Ei vie tätä asiaa eteenpäin.

Vierailija
1368/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä Ari on montakymmentä vuotta yrittänyt saada sitä kumppania ja ainakin viimeiset 4 vuotta sitä naista synnyttämään lapsen ja lopputulos on tänä aikana ollut se, että hänellä on ollut yksi pitkä seurustelusuhde, ja muuten suhteet eivät jatku ensitreffejä pidemmälle, niin Arilla ei ole tarjota sitä, mitä naiset oikeasti haluavat ja tarvitsevat. Ja se ei ole raha, vakityöpaikka, sijoitukset ja kaksio Meilahdessa eikä status.

Vierailija
1369/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pyytänyt toistakymmentä venäläistä naista ensitreffeille suoraan kotini, ja he ovat suostuneet :)

Onpa oudon helppoa ja hyväuskoista sakkia. No, kukin tyylillään. Ei olisi uskonut.

Vierailija
1370/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pyytänyt toistakymmentä venäläistä naista ensitreffeille suoraan kotini, ja he ovat suostuneet :)

Onpa oudon helppoa ja hyväuskoista sakkia. No, kukin tyylillään. Ei olisi uskonut.

Tässä ketjussa ei puhuta sinusta ja sinun treffeistä. Eikä venäläisistä naisista. Pysy asiassa, tai mene muualle. Lopeta asiasta jankuttaminen.

Vierailija
1371/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Arin lompakon tilanne on?

Poikamiehenä on varmaan ehtinyt säästää mukavan omaisuuden, jotta voi tarjota nuorelle naiselle vastinetta naimakaupassa korkeaa ikäänsä kompensoidakseen.

On sillä varmaan rahaa. Oma kaksio Meilahdesta minkä mainitsikin ohjelmassa. Jotain sijoituksia ja ollut yrittäjänä. Tunnen kaverin. Etsinyt parisuhdetta ja lapsihaave jo vuosikausia tai -kymmeniä varmaan.

Eli missä vika, jos ei onnistu vaikka vuosikymmeniä yrittänyt?

A) Tosi pska luonne?

B)Yrittänyt omaan tasoonsa nähden liian tasokkaita naisia.

C)Molemmat

En niin hyvin tunne että osaisin täysin arvioida A:ta vaikken uskokaan että vain siitä olisi kiinni mutta varmaan ainakin B ainakin osin totta aiemmin. Toisaalta ei se viime suhteen nainen nyt ainakaan kuvien perusteella niin liian tasokkaalta vaikuttanut mutta ilmeisesti loppu lyhyeen sekin suhde. En tiedä miksi. Pieneksi on äänimäärä vaaleissakin jäänyt.

Joskus maininnut että olisi halunnut jatkaa joitain Tinder-juttuja mutta nainen viestitellyt että ei koska "et herättänyt mitään tunteita". Ehkä sitten liian "tavis". Ulkonäköä en miehenä osaa arvioida. Pituus voinee olla ongelma joillekin naisille. Ehkä tyyli ei ole hallussa. Itselle pistää ainakin silmään musta puvuntakki, valkoinen kaukuspaita, kuluneet ylipitkät vaaleat farkut ja mustat puvunkengät aina epäsopivana combona.

Vierailija
1372/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä ihmiset ovat rohkeita. Siellä ei pelätä etukäteen kuviteltuja uhkia. Minä palkisten noin rohkean toimia herrasmiesmäisellä käytöksellä. Se taas johtaa minun kannalta positiivisiin asioihin.

Vierailija
1373/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Arin lompakon tilanne on?

Poikamiehenä on varmaan ehtinyt säästää mukavan omaisuuden, jotta voi tarjota nuorelle naiselle vastinetta naimakaupassa korkeaa ikäänsä kompensoidakseen.

On sillä varmaan rahaa. Oma kaksio Meilahdesta minkä mainitsikin ohjelmassa. Jotain sijoituksia ja ollut yrittäjänä. Tunnen kaverin. Etsinyt parisuhdetta ja lapsihaave jo vuosikausia tai -kymmeniä varmaan.

Eli missä vika, jos ei onnistu vaikka vuosikymmeniä yrittänyt?

A) Tosi pska luonne?

B)Yrittänyt omaan tasoonsa nähden liian tasokkaita naisia.

C)Molemmat

En niin hyvin tunne että osaisin täysin arvioida A:ta vaikken uskokaan että vain siitä olisi kiinni mutta varmaan ainakin B ainakin osin totta aiemmin. Toi

Voi luoja taas tätä miesselittämistä. 

Vierailija
1374/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä ihmiset ovat rohkeita. Siellä ei pelätä etukäteen kuviteltuja uhkia. Minä palkisten noin rohkean toimia herrasmiesmäisellä käytöksellä. Se taas johtaa minun kannalta positiivisiin asioihin.

Jännä, tsuhnaahan on aina pidetty typeränä juuri sinisilmäisyydensä vuoksi ja slaavit olleet raadollisen yhteiskuntajärjestelmänsä myötä kyynisimpiä olentoja ikinä. Aika moneen naiseen on myös sisäänkirjattu itsesuojeluvaisto, etenkin näissä väkivaltaisissa maissa. Mutta ajat muuttuvat. 

Vierailija
1375/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on (Suomessa) itsekkkäitä. Pitää olla (puoli)rikollinen. Ranta-ahollakik naisia riittää ja vankilaan saa muutkin kirjeitä. Kiltti tavallinen kunnollinen mies ei kelpaa.

Vierailija
1376/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa sarkasmia 😂

Vierailija
1377/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on (Suomessa) itsekkkäitä. Pitää olla (puoli)rikollinen. Ranta-ahollakik naisia riittää ja vankilaan saa muutkin kirjeitä. Kiltti tavallinen kunnollinen mies ei kelpaa.

Vierailija
1378/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, olisitko kiinnostunut naisesta, joka haluaa olla rikollisen kanssa? Noita naisia on aivan marginaalisen pieni määrä ja useimmilla on mt-ongelmia. 

Vierailija
1379/1525 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vain sellaiset naiset joita tämä Ranta-Rosbo deittaa ovat siis naisia. Eli kuten Sofia Blörffi esim. 

Silloin tiedät mitä tehdä että saat tuollaisen. Tavalliset naisethan ei sinulle ole edes naisia. Et heitä huomaa. 

Vierailija
1380/1525 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jorma! Nimenomaan naiset ovat miesprojisoimatta itsekkäitä kun nollapanostusrivitollomies ei pääse katalasti vauva-ansoittamalla puijaamaan itselleen elinikäistä täysihoitoa/hyväksikäyttöä nuoremmalta, omaa parastaan ymmärtämättömältä naisparalta. Uli uli uuh yhyybyhyy MAKE IT MAKE SENSE!