MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Mies ei tajua naista/välitä naisessa muun kuin ulkonäön päälle, koska on aivoton tyhmeliini, jolla silmät silti näkevät.
Vain miehen tarpeiden yksipuolinen tyydyttäminen ei kuitenkaan riitä pysyvän onnen parisuhteeseen = Ari47 itkevät.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a88c66a0-0dc8-4cef-a818-d1715ae5c755
Ari Puhakka, 58, nai 22 vuotta nuoremman naisen Varoittaa varjopuolista, joita moni ei tiedä'
"Kun näen, miten hän näkee maailmaa, niin yritän kunnioittaa sitä, mutta usein tekee mieli sanoa, että se voi vielä muuttua se ajatus". Miksi se on noin vaikeaa/mahdotonta kunnioittaa toisen ajatuksia/arvoja (mistään huolimatta)?
Ei ole kyse pelkästään kenenkään ajatuksista vaan konkreettinen fakta, että ikäeronsa = kokonainen 1 sukupolvi = he ovat eri elämäntilanteissa ja erittäin suurella raadollisella todennäköisyydellä elinikäodote vastaa heidän ikäeroaan 1:1.
Vierailija kirjoitti:
Ari Puhakka, 58, nai 22 vuotta nuoremman naisen Varoittaa varjopuolista, joita moni ei tiedä'
"Kun näen, miten hän näkee maailmaa, niin yritän kunnioittaa sitä, mutta usein tekee mieli sanoa, että se voi vielä muuttua se ajatus". Miksi se on noin vaikeaa/mahdotonta kunnioittaa toisen ajatuksia/arvoja (mistään huolimatta)?
Ei ole kyse pelkästään kenenkään ajatuksista vaan konkreettinen fakta, että ikäeronsa = kokonainen 1 sukupolvi = he ovat eri elämäntilanteissa ja erittäin suurella raadollisella todennäköisyydellä elinikäodote vastaa heidän ikäeroaan 1:1.
Tuossahan on ihan selvä kuvio. Isä ohjeistaa tytärtään, mikä on aivan luonnollista. Mutta ei se enää ole luonnollista silloin, kun pitäisi olla ns. samalla viivalla parisuhteessa. Ei vaan voi toimia mitenkään normaalissa parisuhteessa. Se nuorempi on aina hyväksikäytetty ja täysin alisteisessa asemassa.
Mä olen saman ikäinen kuin tää Ari ja mun lapset on 15-19. Ja mun mies mua vuoden vanhempi ja hänen lapset 22-24. Ja hyvä niin.
Meillä on ystävänä 50 v mies jonka lapsi on sentään jo esikoulussa mutta joka ei kertakaikkiaan jaksa tätä lasta. Ero tuli ja mies on uupunut siitäkin että poika on hänellä joka toinen viikonloppu ja joskus viikolla satunnaisia öitä. Hän valittaa lapsesta koko ajan eikä koskaan puhu hänestä mitään hyvää.
Itselle lapset ovat tärkeintä koko elämässä. Johtuu siitä että jaksan olla kullakin ikäkaudella heidän vanhempansa. Jos mulla olis nyt pikkukersa multa lähtisi järki.
Ari luulee että jaksaa, mutta ei se jaksa. Tosin asia ei tule hänelle koskaan konkretisoitumaan. Sääli ettei sitten hanki edes parisuhdetta koska sellainen voisi toimiakin, viiskymppisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on ihan selvä kuvio. Isä ohjeistaa tytärtään, mikä on aivan luonnollista. Mutta ei se enää ole luonnollista silloin, kun pitäisi olla ns. samalla viivalla parisuhteessa. Ei vaan voi toimia mitenkään
Isä ohjeistaa tytärtään on aivan luonnollista normaaleissa perhesuhteissa, mutta ei tietenkään parisuhteessa kun isä-tytär -suhteesta ei saa vääristeltyä parisuhdetta = se yhden kokonaisen sukupolven suuruinen eli liian suuri eli luonnoton ikäero, joka auttamatta tarkoittaa käytännössä eri elämänvaihetta.
Olin itse asiassa 30-vuotiaana sängyssä Arin ikäisen miehen kanssa. Siihen se sit lopahti, miehellä oli selvästi vanhemman miehen iho, ja tuntui liian vanhukselta mulle vaikka muuten hänen kans olikin kivaa. Ihmiset kuuluu pääasiassa yhteen saman ikäisten kanssa.
Minulla on vähän sama tilanne kuin Arilla, paitsi olen 10 vuotta nuorempi nainen. Olen ollut Tinderissä vajaa kolme vuotta ja tavannut sitä kautta 49 miestä. Heistä 2/3 antoi minulle pakit. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut. Näistä kolmessa mies halusi lopettaa tapailun ja yksi mies olisi vielä halunnut jatkaa tutustumista, vaikka hänelle ei ollutkaan vielä parissa kuukaudessa muodostunut romanttisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama tilanne kuin Arilla, paitsi olen 10 vuotta nuorempi nainen. Olen ollut Tinderissä vajaa kolme vuotta ja tavannut sitä kautta 49 miestä. Heistä 2/3 antoi minulle pakit. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut. Näistä kolmessa mies halusi lopettaa tapailun ja yksi mies olisi vielä halunnut jatkaa tutustumista, vaikka hänelle ei ollutkaan vielä parissa kuukaudessa muodostunut romanttisia tunteita.
Oot onnekkaampi kuin minä. Mä en pääse edes treffeille asti kun miehet blokkaa/estää tai sitten eivät ilmaannu edes paikalle! Ja en ole mikään "outo hyypiö"! Arkipäivän asioista juteltu esim säästä,työpaikasta yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47-vuotias on aivan liian vanha isäksi. Hän olisi jo eläkeiässä siinä vaiheessa kun lapsi täyttää 18. Lisäksi autismiriski on vanhojen isien lapsilla iso.
Juna meni jo.
N28
Ari on liian tavis ja liian myöhässä. Onko edes oikella asialla kun haluaa vain lapsia, ei kumppania.
Eikä mitään käsitystä lapsiperhearjesta tietenkään. Se on usein haastavaa sukupolvea nuoremmillekin. Ari ajattelee pikkujalkojen tepastelua ja kivoja retkiä leikkipuistoon, mutta ei ymmärrä, mitä härdelliä lastenhoito ja arki voi olla.
Suomessa on valtava määrä noin 40v. epätoivoisia naisia, jotka haluavat lapsen. Heille 47-vuotias mies on paljon parempi kuin keinohedelmöitys anonyymiltä mieheltä.
Tässä tyypillinen miesmäinen tapa ajatella. Miehen keino saada lapsi on odottaa, että nuorempi nainen tulee tarpeeksi epätoivoiseksi, jotta kelpuuttaa kyseisen miehen, vaikka ei yhtään kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot onnekkaampi kuin minä. Mä en pääse edes treffeille asti kun miehet blokkaa/estää tai sitten eivät ilmaannu edes paikalle! Ja en ole mikään "outo hyypiö"! Arkipäivän asioista juteltu esim säästä,työpaikasta yms
Olisitko itse halunnut mennä treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa syntyy keskustelua vain säästä, työpaikasta, yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse halunnut mennä treffeille ihmisen kanssa, jonka kanssa syntyy keskustelua vain säästä, työpaikasta, yms?
Jos on sovittu aika ja paikka ja toinen ei ilmestykään paikalle niin onhan se aika pska temppu siltä toiselta. Ja toisekseen: kuka alkaa kertomaan henkilökohtaisia asioita elämästään täysin ventovieraalle? " joo oon työpaikkakiusattu" tai omi terveystietojaan esim? Kerrotko sinä heti ekana kotipaikkasi, osoitteesi, pankkitilitiedot esim....
Vierailija kirjoitti:
"Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa helposti nuoria naisia."
Eikös Venäjä ole nyt nimenomaan aika hankala kohdemaa, kun ei sieltä tahdo saada viisumeita tänne, rajanylityspaikat ovat kiinni eikä ole mitenkään suositeltavaa muutenkaan matkustaa sinne...? Aika omituista sanoa, että Venäjältä "saa helposti" naisia. Aika vaikeasti, pikemminkin.
Aikaisemmin tämä ulisi Itä- Eurooppaa ja Ukrainaa, mutta koska Ukrainasta tuli sodan myötä Suomeen kymmeniä tuhansia naisia, ja siltikään ei ole saanut sitä unelmien ihmenaista.Niin tuo Ukraina- huutelu on vähentynyt.
Edelleenkin- jos ette kelpaa täällä Suomessa kenellekkään, niin miksi jossain Venäjällä niille nuorille, nätille naisille joille on ottajoa muutenkin?
Näitten inceleiden ja Arien pitäisi ottaa se päänsä pois sieltä perseestään ja myöntää tosiasiat. Elämässä viisauden alku on se, kun tunnustaa karut faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47-vuotias on aivan liian vanha isäksi. Hän olisi jo eläkeiässä siinä vaiheessa kun lapsi täyttää 18. Lisäksi autismiriski on vanhojen isien lapsilla iso.
Juna meni jo.
N28
Ari on liian tavis ja liian myöhässä. Onko edes oikella asialla kun haluaa vain lapsia, ei kumppania.
Eikä mitään käsitystä lapsiperhearjesta tietenkään. Se on usein haastavaa sukupolvea nuoremmillekin. Ari ajattelee pikkujalkojen tepastelua ja kivoja retkiä leikkipuistoon, mutta ei ymmärrä, mitä härdelliä lastenhoito ja arki voi olla.
Suomessa on valtava määrä noin 40v. epätoivoisia naisia, jotka haluavat lapsen. Heille 47-vuotias mies on paljon parempi kuin keinohedelmöitys anonyymiltä mieheltä.
Itse asiassa ei
Tämä. Keinohedelmöitys on turvallisempi. Pikatapailun jälkeen lapsen saanti, ero ja tappelu lapsen asioista ja sitten saat kaikilta kuulla, että oma syy, mitäs läksit ja valitsit väärin.
Palaneen käry haiskahtaa, ja pahasti, kun tietää, että tämä Ari on vuosikymmeniä etsinyt sitä naista löytämättä, ja tapailu tyssää ensitreffeihin, eikä ole kuin yksi pitkähkö? parisuhde takana.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sovittu aika ja paikka ja toinen ei ilmestykään paikalle niin onhan se aika pska temppu siltä toiselta. Ja toisekseen: kuka alkaa kertomaan henkilökohtaisia asioita elämästään täysin ventovieraalle? " joo oon työpaikkakiusattu" tai omi terveystietojaan esim? Kerrotko sinä heti ekana kotipaikkasi, osoitteesi, pankkitilitiedot esim....
Minä olen viestittelyvaiheessa kirjoitellut harrastuksista, kirjoista, elokuvista, mitä asioita tykkään tehdä - vapaa-ajalla tai elämässä yleensä. Tai vaikka missä paikoissa on tykätty käydä ja miksi. Yhteisistä kiinnostuksenkohteista on saatettu kirjoitella myös. Näiden keskustelujen myötä on tullut vähän paremmin käsitystä siitä, millainen tyyppi toinen on. Kun ollaan samanhenkisiä ihmisiä, syntyy keskustelua helposti. Silloin myös teki mieli tavata, kun tuntui, että toisen kanssa riittää juttua. Jos olisimme keskustelleet vain työpaikoista ja säästä, ei oma kiinnosgtukseni tapaamiseen olisi herännyt. Itse menin tapaamaan vain silloin, jos viestittelyvaiheessa jo tuntui, että yhdistäviä asioita on.
Mutta olet oikeassa, että jos on jo tapaaminen sovittu, on paskamaista jättää saapumasta paikalle. Se on yksinkertaisesti huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja tuo vanhusten kyynisyys on myrkkyä. Varsinkin kun elämä ei mene kaikilla samalla tavalla, jotkut onnistuvat siinä missä toiset eivät. Niin tuollainen kyynisen ja katkeran papan "varoitusten" kuuntelu on yhtä kuin injektoisi itseensä päivittäin jotain lyijyä. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo.
N28
Tässä tyypill
Tuossa iässä tosiaan kroppa huutaa kaikkein kiivaimmin, että nyt jälkeläistä tulille. Sen ajan kun kärvistelee niin on hypännyt pois samsarasta ja noiden siitoshullujen luomasta helvetistä. 30 suhteessa epäonnistunut nainen on onnistunut vapautumaan saastaisten miestensiementen loisimisesta kehossaan ikiajoiksi. Kaikki kunnia heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi puhua? Jostain pervoesksiasennoista vai?
Kun ainoa peruste "hyvälle miehelle" on se, että se on parempi kuin huono mies, niin tuollainen mies on teoriassa hyvä. Joka puhuu vain työstä ja säästä. Mutta sen ajan kun kuuntelee miehen jaarituksia, voisi kuunnella myös lintujen laulua tai vaikka sinfoniaorkesteria. Elikkäs ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Silloinhan juurikin on aikaa lapsille.
Ja se tekee miehestä erittäin huonon isäkandidaatin. Lapset tarvitsevat emoaan eli äitiään, eivät siittävän koiraan huomiota. Surullinen sn lapsen kohtalo, jonka joku 50v pappa kasvattaa.
Oisko sittenkin vaan julkisuuden perässä